Jump to content

Kia Stinger GT, masina care ingenuncheaza BMW si Porsche Panamera


OPaul

Recommended Posts

Sunt foarte amuzat cum se vorbeste de Bmw si a sa calitate premium. Premium si Bmw? Premium la ce? Interioarele sunt josnice, lasati Mercedes ca la Mercedes nu te trezesti cu consola centrala in mana cum e cazul la seria 7. Ce e premium la Bmw? Un rahat de motor de 2 litri diesel care suna ca un tractor?

Plasticele din masini gen x1 care zici ca au fost facute din jucarii chinezesti topite. Nu stiu ce e cu Kia asta dar pare interesanta insa sunt amuzat la maxim despre Bmw si calitate? Care? Poate un 7 ar individual ca in rest pentru banii ceruti sunt de toata jena, rade Mercedes si cu curu’ de ei.

Faceti un test pentru cei cu F uri. Apasati pe trimuri ca in filmuletele de mai jos:

 

ba tu esti mascarici rau tare de tot . cum sa compari interioarele alea de doi lei de la mercedes cu interioarele de la bmw? cand mergi cu gle zici ca mergi cu sprinter la ce bord de rahat are. De c nou ce sa mai spun ca absolut totul este din plastic in ea si arata penibil. La mercedes ceasurile de bord inca sunt cu abtipild la unele modele noi in loc de digital . mergi si fura curent prin alta parte.

Esti atata de redus incat ai pus acele video care nu sunt adevarate . Ce-i drept la f30 e de tot rahatul interiorul dar chiar si asa nu se intampla ce se vede in video iar la g30 sau la f10 daca incerci sa apesi pe ceva nu se intampla ce se vede in video niciodata :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Edited by flori22
  • Like 1
  • Downvote 12
Link to comment
Share on other sites

 

 

Si interiorul asta de F10 cred ca e facut pentru piata din Asia

eu am avut c class ca in video nou nout pana la circa 10 000 km si pot confirma ca e cea mai panarama masina dupa 2009 pe care am avut-o sau cu care am mers. acum am f10 si iti fac eu video in care apas pe ce apasa ala si pe orice altceva si iti demonstrez ca nu se aude abolut nimic... ce naiba is satul de toti maimutoii care ridica in slavi audi si mercedes doua branduri mult sub bmw la absolut orice capitol.

Edited by flori22
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

ba tu esti mascarici rau tare de tot . cum sa compari interioarele alea de doi lei de la mercedes cu interioarele de la bmw? cand mergi cu gle zici ca mergi cu sprinter la ce bord de rahat are. De c nou ce sa mai spun ca absolut totul este din plastic in ea si arata penibil. La mercedes ceasurile de bord inca sunt cu abtipild la unele modele noi in loc de digital . mergi si fura curent prin alta parte.

Esti atata de redus incat ai pus acele video care nu sunt adevarate . Ce-i drept la f30 e de tot rahatul interiorul dar chiar si asa nu se intampla ce se vede in video iar la g30 sau la f10 daca incerci sa apesi pe ceva nu se intampla ce se vede in video niciodata :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

 

Ti as raspunde dar... imi e mila de tine sincer... nu ti au venit ajutoarele luna asta?

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Oameni jmecheri, daca e de la ML in sus tot ce iese pe gura se noteaza cu carnetelul exact cuvant cu cuvant.....

You made my day!

Oare cand scapam de mentalitatea asta de capsunari?

Iar astia care lucreaza la betoane pe la germanica si si-au luat bemveuri de la turci facute la calitate germana...ce sa zic.. jos palaria.Vai de capu' nostru!

Calitatea masinilor a scazut, la f-uri scartaie plasticele si sunt mai proste calitativ fata de E. Aparent G continua aceasta involutie, frumoase, rujate si atat.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Scuze pentru off topic. Am si eu 2 F-uri in familie, si nu pot confirma ceea ce vad in video legat de plasticuri. Cu siguranta, in functie de unde pui microfonul, poti inregistra acele sunete, dar filmul de pe yt este cel putin tendentios. F20 are 190k acum si nu zdrangane nimic in ea, nici pe drumuri proaste, F10 nici vorba. Da, daca apesi pe plastic, se deformeaza, e normal. Sunt imbinari plastic cu plastic. Pe mine m-ar deraja teribil daca as avea zgomote de orice fel in masina.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

You made my day!

Oare cand scapam de mentalitatea asta de capsunari?

Iar astia care lucreaza la betoane pe la germanica si si-au luat bemveuri de la turci facute la calitate germana...ce sa zic.. jos palaria.Vai de capu' nostru!

Calitatea masinilor a scazut, la f-uri scartaie plasticele si sunt mai proste calitativ fata de E. Aparent G continua aceasta involutie, frumoase, rujate si atat.

 

Daca lucreaza omul dincolo nu e bine ca isi BMW din banii lucrati de el, daca sta in tara pe ajutor social iar nu e bine, tu esti pe principiul capra vecinului. Si ce daca lucreaza omul la betoane, nu e rusine sa lucrezi. De unde atattea frustrari ca altii isi permit BMW cu banii de dincolo. Sunt multi care nu au BACul si au BMW de care nu isi permit cei cu facultati.

Link to comment
Share on other sites

Nu am nimic cu cei ce muncesc, dimpotriva.

In schimb am foarte multe cu cei ce se dau ce nu sunt si care de fapt nu-si permit masinile ce le au!

Vezi forum: 'unde schimb bucșĂŁ la bemveu, ca aicea pe ingland e lire si e scumpi mecanicii".

Revenind la topic, calitatea a scazut mult la toate categoriile de masini in schimb prețul, in mod nejustificat, e tot mai mare.

Edited by akon
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu sunt curios de treaba asta cu masina pentru Romania si masina pentru Germania. No joke, sunt foarte curios despre pareri, ca informatii concrete imi permit sa refuz a crede ca aveti.

 

Inteleg diferente la masini ce merg pe continente diferite, de altfel, si liniile de asamblare sunt diferite, dar pentru 2 tari de pe acelasi continent? Vreau sa aflu mai multe, poate ma ajutati voi.

 

Oare KIA e mai bine sa o iei SH din germania decat noua din Ro?

Link to comment
Share on other sites

E o vrajeala cat casa!

E plin youtube de filmari cu linii de asamblare, crezi ca stau aia sa sorteze 100 masini/luna care se vand in Ro?

Pot exista insa diferente de calitate de la o fabrica la alta! Marea majoritate a pieselor se produc prin tari ca romania, unde respectarea standardului de calitate este cel putin discutabila!

Edited by akon
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Materialul si tipul de material este dupa cum vrea clientul. Daca ala din Romania alege ceva ieftin cand isi comanda masina , tu care cumperi masina secound o sa zici ca uite mah ce material nasol se gaseste in astea pentru Romania. Nu conteaza tara pentru care se face masina , conteaza ce alege clientul cand isi comanda masina. Lista de optiuni si material este aceasi pentru majoritatea tarilor (sunt expeptii in functie de legislatia tarii respective)
Link to comment
Share on other sites

Confirm treaba cu calitatea. Spre ex am avut masina de serviciu e60 lci 525 xi 2009, facuta pentru romania, luata de noua din repr bavaria - 62.000 euro la vremea respectiva. Masina avea mici problemute care erau deranjante, greierasi, se ardeau in permanenta bobinele etc. Au venit niste colegi din DE in vizita, mergand cu masina au zis ca ceva nu e in regula cu ea, ei avand tot bmw la filiala din germania. Clar diferenta de calitate.

Ulterior am aflat din niste surse ca cica masinile pt est europa, unele, cel putin la vremea respectiva sunt renewed si candute ca noi.

 

Alt aspect, cunosc o gramada de chinezi de la ambasada din buc, toti isi cumpara bmw din ro si le trimit in china, cu toate ca acolo au fabrica bmw. Mi-au zis ca e diferenta mare dpdv calitativ.

Edited by Mircea-Si
Link to comment
Share on other sites

Daca lucreaza omul dincolo nu e bine ca isi BMW din banii lucrati de el, daca sta in tara pe ajutor social iar nu e bine, tu esti pe principiul capra vecinului. Si ce daca lucreaza omul la betoane, nu e rusine sa lucrezi. De unde atattea frustrari ca altii isi permit BMW cu banii de dincolo. Sunt multi care nu au BACul si au BMW de care nu isi permit cei cu facultati.

 

Mersi pentru sprijin dar nu este nevoie, e dintrastia SC mama si tata srl, daca ii dai drumul pe strada se pierde pana la colt, cunosc specia

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mersi pentru sprijin dar nu este nevoie, e dintrastia SC mama si tata srl, daca ii dai drumul pe strada se pierde pana la colt, cunosc specia

 

SC mama si tata srl, tare de tot, ce e dureros e ca e si adevarata...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Edited by arabu09
Link to comment
Share on other sites

@Paul, arati ca un agent de vanzari infiltrat pe forumul concurentei, numai ca aici ai nimerit gresit.

 

Si daca tot vb de sportivitate, minunata asiatica a fost testata pe doua circuite. rezultatele au fost de tot kkt-ul:

 

Pe Willow Springs a iesit pe 70 din 111. M5 e39 pe 68, M4 pe 20 iar Panamera Turbo pe 17.

Pe Motortrend a iesit pe veritabilul loc 282 din 367, X6 3.5i E71 a iesit pe 280. M3 F30 pe 81.

 

Este destul de greu sa apari din umbra si sa faci o masina mai rapida pana si ca un Bmw, de Porsche nu mai zic.

 

Legat de fiabilitate, da, asiaticele sunt mai fiabile pt ca sunt mai simple si considerabil mai putine, mai ales in Europa. Dar cui ii pasa ? Gandeste-te ca sunt oameni care platesc peste 100k euro pe Velar (o masina aruncata intre clase) iar fiabilitatea lui RR este destul de slaba. Din pacate nu ai inteles ca sunt persoane care pun accentul pe cu totul altceva si niciodata un om cu buget mare nu se va uita la o chinezarie. Nici macar producatorul nu viseaza atat de sus.

Edited by ionut_marius
  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

@Paul, arati ca un agent de vanzari infiltrat pe forumul concurentei, numai ca aici ai nimerit gresit.

 

Si daca tot vb de sportivitate, minunata asiatica a fost testata pe doua circuite. rezultatele au fost de tot kkt-ul:

 

Pe Willow Springs a iesit pe 70 din 111. M5 e39 pe 68, M4 pe 20 iar Panamera Turbo pe 17.

Pe Motortrend a iesit pe veritabilul loc 282 din 367, X6 3.5i E71 a iesit pe 280. M3 F30 pe 81.

 

Este destul de greu sa apari din umbra si sa faci o masina mai rapida pana si ca un Bmw, de Porsche nu mai zic.

 

Legat de fiabilitate, da, asiaticele sunt mai fiabile pt ca sunt mai simple si considerabil mai putine, mai ales in Europa. Dar cui ii pasa ? Gandeste-te ca sunt oameni care platesc peste 100k euro pe Velar (o masina aruncata intre clase) iar fiabilitatea lui RR este destul de slaba. Din pacate nu ai inteles ca sunt persoane care pun accentul pe cu totul altceva si niciodata un om cu buget mare nu se va uita la o chinezarie. Nici macar producatorul nu viseaza atat de sus.

 

Zici ca sunt agent de vanzari ? Nu sunt , vanzarile nu sunt calitatea mea, chiar este un minus (nu am fost in stare sa vand ceva fara sa nu fii fost cu mult sub pretul pietei)

 

Daca am pus clipul aici asta nu inseamna ca sunt de accord cu Kia sau cu rezultatele lor (am zis din start ca nu a fost un tes/comparatie corecta) am vrut sa vad care sunt parerile oamenilor care conduc BMW.

Singura chestie care imi place la asiatice/asiatici este serviciul client si raportul pret/calitate foarte bun ,cu toate astea nu alerg la ei in showroom (Poate la Nissan , GTR-ul imi trage cu ochiul)

 

Si de firme aparute peste noapte care sa produca masini mai rapide de cat BMW si Porsche hmm, nici nu stiu de unde sa incep : Zonda , Tesla , Koenigsegg , Noble , Rimac ,Apollo Arrow , Trion ,Zenvo ST1 ,Marussia ,DS E-Tense etc ...

 

Si nu stiu de ce vorbesti aici de bugete de peste 100k , nu cred ca sunt aici si in lumea doar oameni care isi cumpara masini de peste 100k. Nu are voie sa existe firme care produc in felul lor masini ce pot sa zic ca, concureaza cu marii producatori de masini sport doar ca la un pret mult mai accesibil ? Sunt la primul lor model , si cred ca este destul de reusit avand in vedere de unde provine si ce pret are.

Nu mai fii asa contra progresului, si intelege ca daca vrei o masina rapida nu exista doar BMW si vechile companii. E gata , techonogia exista, este super ieftina si trebuie doar implementata... Cand Mercedes facea masini de lux si super techologice pentru vremea lor, BMW nici nu stia ce inseamna lux si confort , acuma BMW este in Top cu Mercedes la lux si sportive... Asa ca si Kia si alte companii din toata lumea au aceasi sansa , problema este cat vor sa investeasca pentru o asemenea masina ... ca o sa ajunga sa le faca degeaba si sa nu le cumpere nimeni , dar incet incet cu preturi attractive o sa ajunga sa produca si masini de 100k care sa le cumpere lumea.

Edited by OPaul
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Eu sunt curios de treaba asta cu masina pentru Romania si masina pentru Germania. No joke, sunt foarte curios despre pareri, ca informatii concrete imi permit sa refuz a crede ca aveti.

 

Inteleg diferente la masini ce merg pe continente diferite, de altfel, si liniile de asamblare sunt diferite, dar pentru 2 tari de pe acelasi continent? Vreau sa aflu mai multe, poate ma ajutati voi.

 

Oare KIA e mai bine sa o iei SH din germania decat noua din Ro?

 

- pentru aceiasi piesa pot avea furnizori diferiti, implicit difera si calitatea.

- lipsa unor optiuni gen: S815A Poor road package sau L816A National version eastern europe in tari cu infrastructura rutiera precara pot duce la "greierasi" in habitaclu si/sau uzura prematura a suspensie/directiei, etc.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Cat costa Zonda, Koenigsegg, Apollo Arrow, Zenvo ST1 ?

 

Tesla este mai rapida doar in linie dreapta, doar cu bateria plina, rece si doar la viteze relativ mici.

 

Din pacate esti prea naiv daca crezi tot ce vezi pe youtube si tot ce auzi pe la colturi.

 

Stinger-ul se comporta ca o masina mediocra din clasa medie (concurentul direct fiind Arteonul, in niicun caz Panamera), nu are nicio treaba cu sportivitatea, sportivitatea nu consta doar in 0-100. Si stai linistit, nu sunt genul de om care vede doar Bmw, citeste-mi postarile.

  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Cat costa Zonda, Koenigsegg, Apollo Arrow, Zenvo ST1 ?

 

Tesla este mai rapida doar in linie dreapta, doar cu bateria plina, rece si doar la viteze relativ mici.

 

Din pacate esti prea naiv daca crezi tot ce vezi pe youtube si tot ce auzi pe la colturi.

 

Stinger-ul se comporta ca o masina mediocra din clasa medie (concurentul direct fiind Arteonul, in niicun caz Panamera), nu are nicio treaba cu sportivitatea, sportivitatea nu consta doar in 0-100. Si stai linistit, nu sunt genul de om care vede doar Bmw, citeste-mi postarile.

 

Dar cat costa si un M pe langa Stinger ? Cam dublu/triplu.

 

Sunt naiv ? Tocmai am precizat ca nu sunt de accord cu testul asta , nu am zis ca Stingeru e mai bun sau mai prost. Nu eu am facut filmarea/testul si nu am nici o treaba , l-am postat aici si I-am dat un titlu ca asta insinueaza ei acolo.

Gata, nu mai poate omu sa posteze nimic aici despre care sa se vorbeasca si sa se imparta pareri ca omul care a postat este direct raspunzator de ce se intampla in filmare.

Poate sunt un spion de la Dacia ce sta infiltrat intr-un forum dedicat BMW si vreau le saboteze marca preferata. :))))

Edited by OPaul
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.