Jump to content

Kia Stinger GT, masina care ingenuncheaza BMW si Porsche Panamera


OPaul

Recommended Posts

1517667958[/url]' post='2436669']

Mai ales Stinger motorizarea de baza la 35k e in segmentul Mazda 6, Passat, Talisman, Accord, Seria 3... Aici as lua cam oricand Stinger. Din pacate nu ofera transmisie manuala dar asta-i chestiune de gust personal.

 

Adica daca in secunda asta ai avea in mana 35k eur ai lua Kia Stinger?

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pt ca nu se stine, rezultatele sunt foarte slabe pe circuit.

 

 

 

 

Vezi ca Apan motors Iasi vinde la 49k euro (tva inclus) 420d GC xdrive, automat, individual, M, LED, HK, navi etc.

 

In Germania gasesti:

 

440i GC, nou, 0km, destul de dotat, 51k euro:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=256880687&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=121&maxMileage=500&minFirstRegistrationDate=2017-01-01&pageNumber=1&scopeId=C&searchId=8e8e5ea1-f2a9-607c-4455-f38cdf56cdca

 

440xdrive GC, nou, 0km, dotat, 57k euro:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=236862144&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=121&maxMileage=500&minFirstRegistrationDate=2017-01-01&pageNumber=1&scopeId=C&searchId=876f7758-28c8-43cd-f986-fe2252469d2f

 

La 50k euro plus gasesti oricand un 530i G30, nou.

 

Kia este o optiune buna cand costa 50-60% din pretul unei masini premium. Vezi Sportage vs X3. Si nu inseamna ca Sportage > X3 ci doar ca este o alternativa pt cei cu buget mai mic.

Sunt cazuri particulare, discounturi. Hasi sa consideram si Kia Stinger cu discount/putin folosite. Pb Kia vor apela la discounturi cel putin la fel de substantiale ca sa vanda.

 

 

Adica daca in secunda asta ai avea in mana 35k eur ai lua Kia Stinger?

Daca ala ar fi bugetul max si as fi dupa o masina noua din clasa respectiva as lua Stinger. Nu seria 3 chel, Mazda 6, Passat semi-chel, Talisman, Accord.

Ignoram faptul ca pb mai primesti vreun discount ca la toti (5-10%)

Edited by mike2005
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Sunt cazuri particulare, discounturi. Hasi sa consideram si Kia Stinger cu discount, putin folosite. Pb Kia vor apela la discounturi cel putin la fel de substantiale ca sa vanda.

 

 

 

Da daca as fi dupa o masina noua din clasa respectiva as lua Stinger. Nu seria 3 chel, Mazda 6, Passat semi-chel, Talisman.

 

Intra pe forumul dedicat si vezi ce discounturi dau cei de la Kia.

 

Stai linistit, nu da nimeni 35k euro pe Talsiman sau Passat chel.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

N.o sa primesti discount mare (asta in caz ca o sa primesti orice fel de discount) pt ca e model nou...eventual peste 7-8luni...cand deja e pe mobile la un pret care o sa faca de ras orice discount/pret de reprzentanta... Passat o sa tina mai bine de pret decat Stinger...

Corect nu au imediat discount modelele noi. Asta cu tinutul de pret depinde de fiecare. Iei masina s-o tii mai mult. Sau o schimbi la cativa ani atunci o iei pe leasing si nu mai conteaza.

Eu mi-am optionat seria 4 f simplu cum imi place mie. Ma ........... de ce vrea piata: pakete, parapakete, auto, adaptiv

Link to comment
Share on other sites

Aici pe afara se dau discounturi la Kia.

Talisman Intense 35k si 10% reducere. Passat am spus semi-chel tot pe acolo.

 

Tu ai da 35k euro pe Hyundai sau pe o masina premium ?

 

330e, 40k euro, nou, 0km, dotat ok:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=257102030&categories=Limousine&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=15&maxMileage=555&minFirstRegistrationDate=2017-01-01&pageNumber=1&scopeId=C&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&searchId=da631fb1-8e15-7a0b-a574-dc5c88e4e3c4

 

 

Iar la 33k euro iti iei Passat dotat foarte bine inclusiv Rline si 4motion:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=256452168&categories=Limousine&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelGroupId=37&maxMileage=555&minFirstRegistrationDate=2017-01-01&minPowerAsArray=139&minPowerAsArray=KW&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&searchId=0deff58a-35a3-9b1f-e42e-240c02203063

 

Si un 2.0tsi 220cp:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=256265948&categories=Limousine&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelGroupId=37&maxMileage=555&minFirstRegistrationDate=2017-01-01&minPowerAsArray=139&minPowerAsArray=KW&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&searchId=9fb2c2da-f939-53f0-c437-ed479e122c9b

 

Cum o dai, tot scump iese.

Edited by ionut_marius
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

am vazut-o de aproape ieri; arata exact ca o KIA, probabil ruleaza tot ca o KIA (cu ceva imbunatatiri).

cu alte cuvinte, nu ma atrage deloc; probabil nu sunt in segmentul lor de piata :console:

daca ar fi sa am 45k euro de dat pe o masina, as da 25k euro pe un 330i F31 2015 cu in jur de 100k km, vreo 5k i-as tine pt reparatii, si restul i-as pune in banca :rolleyes:

pur si simplu devalorizarea unei masini noi e mult prea mare (50-60% in primii trei ani de zile de viata).

 

daca mi-ar da-o cineva gratis, poate as merge cu ea cateva saptamani.

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Atatea si atatea comparatii, dar pana la urma lucrurile stau cam asa:

 

1. Exemplele de modele lansate de ceva timp (1-2-3 ani), mai ales daca sunt pe stoc, normal ca vin cu niste discount-uri generoase.

 

2. Stinger in 1-2-3 ani va costa cam 30k noua, mai ales la cele aflate pe stoc.

 

3. Daca nu va fi un succes, s-ar putea ca preturile sa fie chiar si mai mici.

 

4. Design-ul la Stinger chiar e reusit. Sunt persoane care prefera o masina frumoasa, in detrimentul unui BANAL Passat, sau chiar seria 3. Normal ca in Europa toti suntem oi si vedem numai bmw, audi si mercedes, dar cu siguranta Stingerul intoarce capete.

 

Parerea mea e ca cei de la Kia si-au atins scopul, au facut o masina frumoasa, motorizari decente, pretul discutabil, dar sa mai treaca 1-2 ani si e ok.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Catre initiatorul topiului..mai poti copia atatea articole de kko gen 4tuning?! Numai acolo vezi astfel de comparatii tampite...

 

Mai poti copia !!! Cate articole ''gen 4tuning'' am mai copiat eu ?

Este doar un video care l-am sharuit/impartasit cu membrii forumului din care fac parte .. Prin asta tu intelegi ca eu tin cu Kia ? Trebuie sa tin neaparat cu cineva ?

 

Pentru un copil cu banii de la parinti, acel Kia este = cu un 330/430i din punct de vedere al liniutelor , impact visual si jucariile din interior, poate chiar mai mult de cat un 330/430i.

Edited by OPaul
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

impact visual si jucariile din interior, poate chiar mai mult de cat un 330/430i.

 

Impactul vizual da, insa e doar pana atingi jucariile si plasticele ieftine, sau lucrate prost, am fost in masina, poate cei 2 tinerei care s-au dat jos inaintea mea din ea au fost incantati de ce spui tu, si considera ca totul se reduce la cum reactioneza cand ii dau pedala pe loc drept, insa nu se reduce totul la asta

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Edited by arabu09
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Impactul vizual da, insa e doar pana atingi jucariile si plasticele ieftine, sau lucrate prost, am fost in masina, poate cei 2 tinerei care s-au dat jos inaintea mea din ea au fost incantati de ce spui tu, si considera ca totul se reduce la cum reactioneza cand ii dau pedala pe loc drept, insa nu se reduce totul la asta

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

 

ba da, pentru ca cica astea premium europene au pelea pe usi foarte naspa, i-a zis lui un jmecher care a avut ML, probabil a confundat usile cu coltarul de la bar

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Impactul vizual da, insa e doar pana atingi jucariile si plasticele ieftine, sau lucrate prost, am fost in masina, poate cei 2 tinerei care s-au dat jos inaintea mea din ea au fost incantati de ce spui tu, si considera ca totul se reduce la cum reactioneza cand ii dau pedala pe loc drept, insa nu se reduce totul la asta

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

 

Pana la o anumita varsta te intereseaza doar cum arata , dupa incepe sa te intereseze si ce are in cap ... asa e si cu masinile :D

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Impactul vizual da, insa e doar pana atingi jucariile si plasticele ieftine, sau lucrate prost

 

Nu cred ca mai e cazul sa ne plangem de plastice intr`o Kia atata timp cat modelele 2018 GLA, C-class, seria 1/3, x1,x3 etc. sunt pline de plastic. Mercedes si Bmw in ultimii ani au inceput sa puna materiale din ce in ce mai proaste, iar pe de alta parte alte marci s-au ridicat extrem de mult (Audi de exemplu). Sunt de parere ca si Kia/Hyundai etc. au facut progrese mari si s-au apropiat foarte mult de calitatea marcilor premium.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Stiu ca suntem pe un forum bmw, si fiecare dintre noi detine cel putin unul.

 

Dar chiar vi se pare ca in ultimii ani plasticele mai sunt atat de calitative? Sau chiar motoarele cu distributiile samd.

 

100% dintre cei de pe forum, inclusiv eu, ar alege Bmw peste orice Kia, dar sa nu o mai tot dam pe aia cu plasticele si calitatea infinit superioara la BMW. F-urile par mult mai fragile (si nu numai par, chiar sunt), in comparatie cu un e34 de exemplu care era definit ca tanc. Nu stiu daca adjectivele de altadata mai pot defini bmw-urile de acum. Globalizarea si-a spus cuvantul.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

masina anilor post 2010 tre sa "reziste" perioada unui leasing operational tipic din vest... 3 ani, 5 ani sau cat e... atat. cam atata e si garantia, de obicei, in afara de al'de BMW sau audi care ofera garantie cata primesti si la un laptop Acer de 350 de euro, respectiv 2 ani amarati.

 

dupa aia sunt vandute in bulk la licitatii si ajung in est.

 

 

motoru' si chiar si cutia tin mult si bine la multe din ele, da' in timp interioru se dezlipeste si se cojeste, se decoloreaza, se strica "ceva" electric/electronic prin bord de tre sa demontezi jumatate de masina (10 ore de manopera), etc etc... toate astea in timp ce curba deprecierii se acutizeaza, sa nu mai spun de componenta utilitatii marginale / uzurii morale, in plina era a tehnologiei.

 

apoi face 8-10 ani, incep sa cedeze chestiile din cauciuc (bucsi etc), e timpul schimbarii ambreiajului, reconditionarii turbo (daca are), etc; moment in care se vand iar, ajung la a 3a sau chiar a 4a mana, unde incep sa fie reparate pe "genunchi" in fatza blocului...

 

nu e ceva neaparat rau pt cel care-si permite leasing operational "permanent", pentru ca el sau ea are mereu masina noua si nu plateste in plus fata de rata decat benzina (uneori nici aia).

 

nu stiu daca as alege BMW peste stinger GT, poate doar daca in banii aia ar fi un f31 in 6 cilindri, fie el si chel

dar daca-mi dai bani infiniti pentru colectie de masini, multe din ele o sa fie BMW, niciuna n-o sa fie KIA, nici macar stingerul.

  • Like 6
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu sunt cine stie ce nici plasticele din Seria 1 / X1, GLA, Clasa A, chiar si cele din seria 3 nu rup gura targului. In schimb, daca te urci in Sportage, chiar si in Sorento, suv-ul suprem KIA, nu ai cum sa nu iti dai seama ca plasticele efectiv sunt proaste. Incercati sa va urcati intr-un Sorento si apoi intr-un Cx5 sau Kuga. Incercati sa va urcati intr-un Sorento si apoi intr-un Passat, pana si in Opel Insignia plasticele sunt mai ok.

 

Nici Mazda, nici Ford sau Opel nu tind spre premium.

 

Cand un producator low cost arunca pe piata o masina in clasa medie la un pret de 35-48k euro, inseamna ca masina respectiva trebuie sa fie waw.

Link to comment
Share on other sites

Cand un producator low cost arunca pe piata o masina in clasa medie la un pret de 35-48k euro, inseamna ca masina respectiva trebuie sa fie waw.

 

Nu trebuie sa fie nici un waw - trebuie sa obtii mai mult pt aceeasi bani de la producatorul "low cost" comparativ cu cel "premium" . Majoritatea oamenilor se ghideaza dupa principiul "bang for the buck" si nu dupa experienta lor cu marci premium , infatuare , cocalarism etc.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

....Majoritatea oamenilor se ghideaza dupa principiul "bang for the buck" si nu dupa experienta lor cu marci premium , infatuare , cocalarism etc....

 

Asta o zici asa ca asa crezi tu ca ar trebui sa fie sau stii tu sigur? Am dat 46300euro fara TVA pe VW-ul asta second hand si nu as da banii astia pe un Kia Stinger nou si sa imi facã discount de 10k euro...am avut un pocinog prea mare cu masinã premium sa-mi permit luxu' sa dau acceasi bani pe o masina "low cost" fie ea noua sau nu.

Edited by MuscleMike
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Fiecare face ce vrea cu banii lui. Banuiesc ca majoritatea de aici nu sunt multi milionari. Atitudinea asta "lasa ca stiu eu" e paguboasa.

Cel mai bine e sa fii deschis sa consideri diverse alternative. Asta inseamna macar un drive test poate chiar gasesti ceva sa-ti placa.

 

Eu personal am zero loialitate pt branduri(nu doar de masini). Cum ele jupoaie clientul fara scrupule asa si eu profit de cine are oferta mai buna. N-am sentimente cand e vb de cheltuit bani castigati greu. Ca tot vorbim am testat de curand un M2 LCI. Neimpresionant desi folclorul spunea ca e nemaivazut. M-a salvat de frustrari si bani dati de pomana.

Edited by mike2005
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Eu personal am zero loialitate pt branduri(nu doar de masini). Cum ele jupoaie clientul fara scrupule asa si eu profit de cine are oferta mai buna. N-am sentimente cand e vb de cheltuit bani castigati greu.

+++

E greu sa mai fii loial unui brand atata timp cat masinile devin din ce in ce mai proaste pe zi ce trece. Exista o groaza de exemple de marci cunoscute care au dezamagit complet cu diverse modele/motorizari. Problemele la F30 328i (nu stiu codul motor), problemele cu N47, probleme cu TSI-urile de la grupul vag (care au crapat intre 20k si 100k km in primii ani de fabricatie) etc. Iar situatia asta mi se pare mult mai pronuntata la marcile premium. Asta pentru ca marcile premium au si incercat multe tehnologii noi si au facut masini foarte avansate, dar cu siguranta este si o dorinta de a nu le face fiabile.

 

P.S: Sa fie cu iertare ca dau quote la ultimul post.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

+++

E greu sa mai fii loial unui brand atata timp cat masinile devin din ce in ce mai proaste pe zi ce trece. Exista o groaza de exemple de marci cunoscute care au dezamagit complet cu diverse modele/motorizari. Problemele la F30 328i (nu stiu codul motor), problemele cu N47, probleme cu TSI-urile de la grupul vag (care au crapat intre 20k si 100k km in primii ani de fabricatie) etc. Iar situatia asta mi se pare mult mai pronuntata la marcile premium. Asta pentru ca marcile premium au si incercat multe tehnologii noi si au facut masini foarte avansate, dar cu siguranta este si o dorinta de a nu le face fiabile.

 

P.S: Sa fie cu iertare ca dau quote la ultimul post.

Asta e consecinta performantei, tehnologii de ultima ora, avansate. Fiabilitate mai redusa. La modul sincer, daca as sta in Romania mi-as lua o masina cu motor Renault 1.6 dci (130/160 hp). Raspandit destul incat sa stie orice meserias sa se uite in el.

Edited by mike2005
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ca tot vorbim am testat de curand un M2 LCI. Neimpresionant desi folclorul spunea ca e nemaivazut. M-a salvat de frustrari si bani dati de pomana.

 

poti sa detaliezi putin?

ce anume nu ti-a placut? pe mine singuru' lucru care m-ar deranja ar fi, in cazu' in care as fi colectionar de M-uri, ca motoru' nu e are designatia Sxx, adica nu e motor facut manual de M; e un "simplu" N55, tunat.

 

dar nu am condus-o, am niste experienta doar cu un 228i cu suspensie si frane M-tech, pe circuit. nu m-am omorat dupa motor (e si contextu' de vina, cand e soseaua lata si lunga chiar nu simti asa bine viteza), da' manevrabilitatea era foarte ok. interioru' la fel, foarte misto, scaune recaro, volan sport, imi gaseam usor pozitia.

 

 

dar cred ca M2u' il iei second hand la bani de stinger GT fulake.

 

 

 

 

 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

poti sa detaliezi putin?

ce anume nu ti-a placut? pe mine singuru' lucru care m-ar deranja ar fi, in cazu' in care as fi colectionar de M-uri, ca motoru' nu e are designatia Sxx, adica nu e motor facut manual de M; e un "simplu" N55, tunat.

 

dar nu am condus-o, am niste experienta doar cu un 228i cu suspensie si frane M-tech, pe circuit. nu m-am omorat dupa motor (e si contextu' de vina, cand e soseaua lata si lunga chiar nu simti asa bine viteza), da' manevrabilitatea era foarte ok. interioru' la fel, foarte misto, scaune recaro, volan sport, imi gaseam usor pozitia.

 

 

dar cred ca M2u' il iei second hand la bani de stinger GT fulake.

scuze de offtopic, am scris aici http://www.bmwclub.ro/forums/topic/182823-test-m2-lci-vs-civic-type-r-fk8

Da masina e ok dar fata de ce-am mai incercat si la cat cer pe ea e loc de mai bine. Citeam ca va aparea anul asta un M2 cu motor Sxx (de pe M3). Pb ca nu vindeau cat sperau.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.