Jump to content

Varianta cea mai buna?


Mihai Vasile

Recommended Posts

Salutare,

 

Am luat hotararea sa investesc maxim 35kEuro in masina visului meu care sa imi aduca tot ce imi pot dori de la o masina, anume putere, confort si fiabilitate.

 

Tot incerc sa ma hotarasc la cea mai buna varianta dar pentru ca sunt destul de incepator in domeniu nu reusesc sa ajung la o concluzie finala si ma tot invart in mai multe dileme.

 

Sper cu ajutorul vostru care aveti mai multa experienta sa ajung sa iau decizia cea mai buna.

 

1. As incepe cu prima intrebare, avand in vedere ca bugetul este destul de ridicat max 35k Euro ma intreb, NOUA sau SH? >>> avantaj NOUA evident masina noua ne atinsa de nimeni + garantie dezavantaj major ce imi doresc eu se duce lejer la 50k poate chiar peste.

 

2. Vreau masina sa fie Sport/Puternica (medel Coupe m-ar incanta) Mpaket si as pleca de la minim 250CP de aici poate urca cat se poate de mult in functie de model si pret, Confort >> scaune sport cu maxim confort posibil (asta pot face si un upgrade) - Fiabila >> sa nu am probleme cu ea pe cat posibil raport calitate pret bun.

 

3. Alegerea brend-masina/model si optiunile au fost - VW GTI >> Ford Fosuc RS >> MBenz A45 AMG >> BMW(328i,335i, M235i) incet incet am ajuns la concluzia ca vreau ce mi-am dorit mereu BMW sa intru in clubul select :) Daca totusi aveti ceva sfaturi aici si recomandari va rog adaugati ceva nou mai bun.

 

4. Daca merg pe varianta BMW aici imi pare mie o incurcatura mare la momentul actual incerc sa inteleg care e varianta cea mai buna si ma invart in urmatoarele variante:

- M235i varianta asta pare sa fie cea mai aproape de ce imi doresc eu >>> la noi nu prea sunt deloc si nu stiu cat de fiabile sunt ar fi alte varianta mai buna? Stau aici in dilema cu modelul 328i care adevaratceva mai slaba la CP dar totusi la limita de jos iar raportul pret este mai bun as zice.

- M235i vad ca a evoluat in M240i