Jump to content

Varianta cea mai buna?


Mihai Vasile

Recommended Posts

Salutare,

 

Am luat hotararea sa investesc maxim 35kEuro in masina visului meu care sa imi aduca tot ce imi pot dori de la o masina, anume putere, confort si fiabilitate.

 

Tot incerc sa ma hotarasc la cea mai buna varianta dar pentru ca sunt destul de incepator in domeniu nu reusesc sa ajung la o concluzie finala si ma tot invart in mai multe dileme.

 

Sper cu ajutorul vostru care aveti mai multa experienta sa ajung sa iau decizia cea mai buna.

 

1. As incepe cu prima intrebare, avand in vedere ca bugetul este destul de ridicat max 35k Euro ma intreb, NOUA sau SH? >>> avantaj NOUA evident masina noua ne atinsa de nimeni + garantie dezavantaj major ce imi doresc eu se duce lejer la 50k poate chiar peste.

 

2. Vreau masina sa fie Sport/Puternica (medel Coupe m-ar incanta) Mpaket si as pleca de la minim 250CP de aici poate urca cat se poate de mult in functie de model si pret, Confort >> scaune sport cu maxim confort posibil (asta pot face si un upgrade) - Fiabila >> sa nu am probleme cu ea pe cat posibil raport calitate pret bun.

 

3. Alegerea brend-masina/model si optiunile au fost - VW GTI >> Ford Fosuc RS >> MBenz A45 AMG >> BMW(328i,335i, M235i) incet incet am ajuns la concluzia ca vreau ce mi-am dorit mereu BMW sa intru in clubul select :) Daca totusi aveti ceva sfaturi aici si recomandari va rog adaugati ceva nou mai bun.

 

4. Daca merg pe varianta BMW aici imi pare mie o incurcatura mare la momentul actual incerc sa inteleg care e varianta cea mai buna si ma invart in urmatoarele variante:

- M235i varianta asta pare sa fie cea mai aproape de ce imi doresc eu >>> la noi nu prea sunt deloc si nu stiu cat de fiabile sunt ar fi alte varianta mai buna? Stau aici in dilema cu modelul 328i care adevaratceva mai slaba la CP dar totusi la limita de jos iar raportul pret este mai bun as zice.

- M235i vad ca a evoluat in M240i

- cand ma uit la modelul 328i vad ca a evoluat in 330i si pe ,langa mai multi CP si +10k la pret care mai e diferenta? Apoi ar mai si in discutie moodelul 335i Sedan/Coupe si 340i Coupe care imi par cam mari ca dimensiune.

 

- Preturile si caracteristicile ar fi din ce am reusit eu sa gasesc pe Mobile.de par sa fie cam asa, incepand in ordinea optiunilor: I

- BMW M235i CoupĂŠ >> 2.979 cc2>> 326CP >> Pret SH 29k - 40k >> probabil 37k >> putin peste buget

- BMW 328i Sedan >> 1.995 cc cc2>> 245CP >> Pret SH 18k - 27k >> probabil 25k

- BMW 335i CoupĂŠ >> 2.979 cc2>> 306CP >> Pret SH 20k - 30k >> probabil 27k

- BMW 330i Sedan/CoupĂŠ >> 1.995 cc cc2>> 245CP >> Pret SH 30k - 40k >> probabil 37k >> putin peste buget

 

Am cochetat si cu variantele urmatoare 228i,230i,340i,M240i, M4...

 

Ar mai fi cateva dileme: - intre Manual vs Automat (nu am mers pana acum cu asa ceva avand doar manual) - cu xDrive sau fara care sunt avantajele dezavantajele, xDrive creste pretul cu 3-5k

As alege CoupĂŠ ca e mai sporty la look si deja am un Sedan pt familie, iar sedanurile exceptand 328i imi par cam mari pt model sport.

 

PS: de as avea bani as alege direct M2 :)

 

Astept parerile si intrebarile voastre si multumesc anticipat pentru ajutor.

Link to comment
Share on other sites

super varianta...trebuie vazut ce accident a avut masina, si oricum, reparatia a ramas in istoric, deci va fi un impediment la revanzare

 

Fahrzeugzustand

Reparierter Unfallschaden

 

 

Pentru initiator: mergi la dealeri, spune-le bugetul tau, doleantele in materie de dotari/putere, mentioneaza ca te intereseaza si garantie, si vezi ce propuneri iti pot face.

Link to comment
Share on other sites

 

a mai luat cineva de aici un bmw exact in aceleasi conditii , reimportat din SUA si exact la fel ceva reparat la ea si tare e multumit ! tot un benzinar

oricum recomandarile sunt de nota 10 pentru vanzator daca le citesti

Vipera :) trebe musai plecat dupe ea :)

Link to comment
Share on other sites

Ar trebui sa te hotarasti, ori coupe ori sedan!

Daca vrei senzatii, clar prima optiune (in pret) este M235i.De preferat cutie automata,dar si manual este ok.Pe mobile.de gasesti si "nelovite" pana in 35k.Bine ar fi sa poti face un drive test cu toate din lista(atunci ai alege in cunostinta de cauza), in .ro mai greu,daca nu imposibil.

Ex:

https://m.mobile.de/auto-inserat/bmw-m235i-coupe-leder-navi-pandach-326ps-pocking/252193226.html?ref=srp

https://m.mobile.de/auto-inserat/bmw-m235i-coupe-navi-h-k-adapt-fhwrk-m-sportpaket-jülich/256183382.html?ref=srp

...si ti mai ramane si de o bere!

Edited by adi v
Link to comment
Share on other sites

incerc sa iti dau niste raspunsuri din experienta personala tangenta cu variantele tale dar si cu alte masini

 

1. nu cred ca vei gasi noua la banii aia. Dar un sh bun sigur gasesti

2. clar trebuie sa te apropii de 300cp, depinde si de pe ce masina vii, daca vii de pe 150 de cai, si 245 de cai ti se vor parea arhisuficienti.

3. daca vrei sportiva la modul violent, trebuie sa te intrepti catre 340i sau ceva M (bmw), altfel focus rs(sh dar aproape noua) si audi rs3(sh) in bugetul tau. Si sunt sigur ca ambele sunt mult mai sportive decat un 335i

dar daca alegi bmw, imbini eleganta cu sportivitatea

 

4. eu am avut e90 330d LCI (stock 245cp) dar cred ca era chip-uita si masina era de-a dreptul violenta. Chiar senzatie. Nu stiu daca la 335i vei avea acel sentiment de cuplu violent, deci mai bine alege ceva cu M sau 340i

 

daca ai posibilitatea sa gasesti automata, go for it, daca nu merge si manuala. Daca are xdrive e super buna pentru toate conditiile de drum (focus rs, si audi rs3 au 4x4)

 

Legat de 328i nu iti recomand, chiar daca are 245cp. Nu am condus-o, dar am condus un x1 aceasi motorizare, si mi s-a parut tare slaba, chiar dezamagitoare

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@andreisaioc, ce anume ti s-a parut slab la 28i? Pe F30, 0-100 e cu aproape o secunda (0.8s) mai rapid ca 330d E90.

 

@Mihai Vasile, daca vrei coupe, Seria 2 e surprinzator de incapatoare in spate, plus ca masina fiind mai scurta si mai usoara, va oferi alte senzatii.

Edited by Atomykatt
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Am luat hotararea sa investesc maxim 35kEuro in masina visului meu care sa imi aduca tot ce imi pot dori de la o masina, anume putere, confort si fiabilitate.

 

Tot incerc sa ma hotarasc la cea mai buna varianta dar pentru ca sunt destul de incepator in domeniu nu reusesc sa ajung la o concluzie finala si ma tot invart in mai multe dileme.

 

Sper cu ajutorul vostru care aveti mai multa experienta sa ajung sa iau decizia cea mai buna.

 

1. As incepe cu prima intrebare, avand in vedere ca bugetul este destul de ridicat max 35k Euro ma intreb, NOUA sau SH? >>> avantaj NOUA evident masina noua ne atinsa de nimeni + garantie dezavantaj major ce imi doresc eu se duce lejer la 50k poate chiar peste.

 

2. Vreau masina sa fie Sport/Puternica (medel Coupe m-ar incanta) Mpaket si as pleca de la minim 250CP de aici poate urca cat se poate de mult in functie de model si pret, Confort >> scaune sport cu maxim confort posibil (asta pot face si un upgrade) - Fiabila >> sa nu am probleme cu ea pe cat posibil raport calitate pret bun.

 

3. Alegerea brend-masina/model si optiunile au fost - VW GTI >> Ford Fosuc RS >> MBenz A45 AMG >> BMW(328i,335i, M235i) incet incet am ajuns la concluzia ca vreau ce mi-am dorit mereu BMW sa intru in clubul select :) Daca totusi aveti ceva sfaturi aici si recomandari va rog adaugati ceva nou mai bun.

 

4. Daca merg pe varianta BMW aici imi pare mie o incurcatura mare la momentul actual incerc sa inteleg care e varianta cea mai buna si ma invart in urmatoarele variante:

- M235i varianta asta pare sa fie cea mai aproape de ce imi doresc eu >>> la noi nu prea sunt deloc si nu stiu cat de fiabile sunt ar fi alte varianta mai buna? Stau aici in dilema cu modelul 328i care adevaratceva mai slaba la CP dar totusi la limita de jos iar raportul pret este mai bun as zice.

- M235i vad ca a evoluat in M240i

- cand ma uit la modelul 328i vad ca a evoluat in 330i si pe ,langa mai multi CP si +10k la pret care mai e diferenta? Apoi ar mai si in discutie moodelul 335i Sedan/Coupe si 340i Coupe care imi par cam mari ca dimensiune.

 

- Preturile si caracteristicile ar fi din ce am reusit eu sa gasesc pe Mobile.de par sa fie cam asa, incepand in ordinea optiunilor: I

- BMW M235i CoupĂŠ >> 2.979 cc2>> 326CP >> Pret SH 29k - 40k >> probabil 37k >> putin peste buget

- BMW 328i Sedan >> 1.995 cc cc2>> 245CP >> Pret SH 18k - 27k >> probabil 25k

- BMW 335i CoupĂŠ >> 2.979 cc2>> 306CP >> Pret SH 20k - 30k >> probabil 27k

- BMW 330i Sedan/CoupĂŠ >> 1.995 cc cc2>> 245CP >> Pret SH 30k - 40k >> probabil 37k >> putin peste buget

 

Am cochetat si cu variantele urmatoare 228i,230i,340i,M240i, M4...

 

Ar mai fi cateva dileme: - intre Manual vs Automat (nu am mers pana acum cu asa ceva avand doar manual) - cu xDrive sau fara care sunt avantajele dezavantajele, xDrive creste pretul cu 3-5k

As alege CoupĂŠ ca e mai sporty la look si deja am un Sedan pt familie, iar sedanurile exceptand 328i imi par cam mari pt model sport.

 

PS: de as avea bani as alege direct M2 :)

 

Astept parerile si intrebarile voastre si multumesc anticipat pentru ajutor.

Salut , cam greu putere si comfort cam toate masinile din lista sunt destul de rigide , fiabilitate depinde la ce te raportezi sau ce masini ai avut inainte.Din nou la putere depinde ce masina ai acum, personal as zice ca cei 250 cai minimi sunt arhisuficienti in Romania.Trebuie sa te gandesti si daca o poti intretine dupa ce o iei.Personal cu 35k cred ca, as lua ceva nou cred ca reusesti sa iei un Focus RS nou sau poate chiar un Type R.Daca vrei BMW as zice M235i coupe masina se misca frumos dar sa mai ai inca 5000 pentru eventuale surprize .

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am trecut si eu prin dilema asta , M235i/M240i e ok dar calitatea interiorului si spatiul lasa de dorit.

 

Eu as merge pe 340i sau 335i facelift sau un 435i.

 

Uita de motoarele de 2.0 daca tot dai atatia bani :)

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by vladmury
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@ Atomykatt: nu stiu, mi s-a parut fara vlaga, poate din cauza faptului ca eu veneam de pe o masina cu tractiune spate si cu un cuplu de 520 nm (posibil cipuita) pe o masina x drive cu un cuplu mult mai mic. Si de asta nu as numi-o sportiva, in nici un caz comparata cu focus rs sau audi rs3

sincer la banii astia, daca vreau sportiva, cumpar focus rs (aprox 30-35k euro, nou nouta) sau un 335d xdrive, daca vreau un compromis.

 

Cu m240i o sa ai multe frustrari pe carosabil umed, si trebuie mereu sa ai grija...trebuie sa fii cel putin un pui de pilot ca sa scoti maximum din ea, chiar si cu sistemele active. Cu un 335d xdrive, nu ai nici o emotie pe orice suprafata.

Si am vazut acum ceva timp alpina b3 (un 335i tunat, dus pe la 400cp) care era in bugetul tau, cred ca era intre 35 -40 de mii, sau alpina d3 (335d tunat pe la 350 de cai)

Edited by andreisaioc
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Probabil cuplul si masa totala mai mare ti-a dat senzatia ca e fara vlaga. Eu pe a mea am tinut-o mai bine de 6 luni ĂŽn ecopro ca mi se parea prea brutala pe confort (veneam de pe 100 cai, benzina, 1000kg). Acum mi se pare lesinata in ecopro, si exact ce trebuie in confort. Nu mulĂâşi dintre noi avem ocazia de a conduce multe motorizari/modele intr-un timp scurt, iar ĂŽntotdeauna ceva nou ni se va parea mai nasol, pentru ca e diferit de ceea ce suntem obiĂâ˘nuiĂâşi. Cand am trecut la 328i mi se parea imposibil de ingramadita masina, cu toate ca era mai mare ca cea veche. Acum cand ma urc in cea veche mi se pare neterminata.

 

In alta ordine de idei, omul insira numai benzinare RWD si tu ii recomanzi diesel xDrive...

 

A.

 

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

focus rs este 4x4, si eu cred ca este exact ce trebuie pentru sportivitate, siguranta, ambele duse la maximum

in rest celelalte cu tractiune spate, e mai greu cu controlul, tractiunea spate este greu de folosit iarna (nu si iarna asta cand nu am avut zapada) si pe carosabil umed cand ai 300 de cai cu tractiune spate, mereu trebuie sa ai grija....

  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

in rest celelalte cu tractiune spate, e mai greu cu controlul, tractiunea spate este greu de folosit iarna (nu si iarna asta cand nu am avut zapada) si pe carosabil umed cand ai 300 de cai cu tractiune spate, mereu trebuie sa ai grija....

 

Asta era valabil acum vreo 30 ani... Intre timp s-au inventat niste sisteme electronice de control al tractiunii si stabilitatii...

  • Like 2
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

@ CatalinP: cred ca nu ai avut niciodata o masina tractiune spate cu 250cp + sa stii despre ce vorbim, sau daca ai avut ai mers de 2 ori pe an cu ea, cand erau 30 de grade afara

plus ca tractiunea spate e un cosmar absolut pe timp de iarna adevarata cu zapada (chiar si cu anvelope de iarna de calitate), eu unde intru in garaj am o mica rampa care mai are portiuni de gheata, si anul trecut nu am scos masina saptamani la rand pentru ca sa o bag inapoi in garaj era un cosmar (trebuia sa vin cu avant de pe strada, cu poarta deschisa in prealabil)

 

de zapada nu mai zic. Anul asta nu a fost cazul dar anul trecut a fost un cosmar

Edited by andreisaioc
  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

@ CatalinP: cred ca nu ai avut niciodata o masina tractiune spate cu 250cp + sa stii despre ce vorbim, sau daca ai avut ai mers de 2 ori pe an cu ea, cand erau 30 de grade afara

plus ca tractiunea spate e un cosmar absolut pe timp de iarna adevarata cu zapada (chiar si cu anvelope de iarna de calitate), eu unde intru in garaj am o mica rampa care mai are portiuni de gheata, si anul trecut nu am scos masina saptamani la rand pentru ca sa o bag inapoi in garaj era un cosmar (trebuia sa vin cu avant de pe strada, cu poarta deschisa in prealabil)

 

de zapada nu mai zic. Anul asta nu a fost cazul dar anul trecut a fost un cosmar

Inseamna ca nu stii sa conduci, chiar daca o ai masina de 250+ cai.

Edited by AFk^
  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

@ CatalinP: cred ca nu ai avut niciodata o masina tractiune spate cu 250cp + sa stii despre ce vorbim, sau daca ai avut ai mers de 2 ori pe an cu ea, cand erau 30 de grade afara

plus ca tractiunea spate e un cosmar absolut pe timp de iarna adevarata cu zapada (chiar si cu anvelope de iarna de calitate), eu unde intru in garaj am o mica rampa care mai are portiuni de gheata, si anul trecut nu am scos masina saptamani la rand pentru ca sa o bag inapoi in garaj era un cosmar (trebuia sa vin cu avant de pe strada, cu poarta deschisa in prealabil)

 

de zapada nu mai zic. Anul asta nu a fost cazul dar anul trecut a fost un cosmar

 

Cand ai aud pe cei ca tine mor. Sunt la al 4-lea BMW, si cred ca a-6 / 7 a masina cu tractiune spate si personal n-am avut nici o problema pe timp de iarna, am ceva km condusi la bord. Fac o paranteza, masina cu care m-am impacat cel mai bine iarna pe zapada mare a fost un fiat panda 1.2 16v model 2010. unde intram cu aia nu intram cu touaregu'.

 

Concluzia universal valabila e ca daca esti prost la volan esti prost si cu tractiune fata si cu tractiune spate si cu 4wd.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

nu e vorba de prostie la volan, e vorba ca ramai in cea mai penibila situatie, sa nu poti sa urci o panta de inclinatie 1-2%. Fireste ca am gasit solutii, si am rezolvat problema, dar tot timpul stateam cu stres daca raman intr-un damb mic de zapada sau gheata....

sa nu mai zic in primele zile dupa o zapada sanatoasa, cu parcatul si intratul pe stradute

 

in schimb cu tractiune fata am iesit din zapezi prin bucuresti demne de xdrive.

 

le: oricum divagam de la subiect, ce vroiam eu sa zic, este ca daca vrei cu adevarat masina sportiva 4x4 este raspunsul. De ce au trecut la raliuri prin anii 80-90 , de la tractiune spate la integrala

Edited by andreisaioc
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Focus RS au probleme cu garnitura de chiulasa(google focus rs headgasket issues). De cateva zile exista o rechemare oficiala pt inlocuirea cu noul tip de garnitura. Daca vrei Focus RS mai asteapta putin sa vezi daca s-a corectat. Sa nu fie cauze mai profunde.

Civic Type R FK8 (a aparut vara asta). Masina e rapida, vezi ce timpi a scos pe Nurburgring. Multora le haraie cutia de viteze la schimbarea 1-2 si nu intra in 5 cateodata. F posibil sa fie un defect. Eu mai astept. Nu dau bani pe o masina cu probleme.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.