Jump to content

Filtru DPF N47


Recommended Posts

Salutare,

Am vĂŁzut pe net ca exista ceva dispozitiv asemanator cu un pistol de vopsit ( lucreazĂŁ sub presiune 3-7 Bari), care cu ajutorul unor soluții curatĂŁ filtrele de particule.

Aveți experiențe cu așa ceva? Au vreun efect? Sau e doar reclama.

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

alea le folosesc firmele specializate in asa ceva ,nu s ar justifica achizitionare versus pret + consumabile . daca doresti sa faci ceva preventiv : aditiv in rezervor special pentru curatare dpf sau spray special pentru dpf care se baga pe la sonda lambda+minum 25-40 km parcursi . le folosesc pe amandoua exclusiv pentru intretinere
Link to comment
Share on other sites

alea le folosesc firmele specializate in asa ceva ,nu s ar justifica achizitionare versus pret + consumabile . daca doresti sa faci ceva preventiv : aditiv in rezervor special pentru curatare dpf sau spray special pentru dpf care se baga pe la sonda lambda+minum 25-40 km parcursi . le folosesc pe amandoua exclusiv pentru intretinere

Aia e frectie la picior de lemn ce faci tu. Ori il dai jos si-l cureti ori il schimbi. In rest sunt bani aruncati degeaba.

Link to comment
Share on other sites

Eu am trecut in urma cu cateva luni prin asa ceva. Cea mai eficienta metoda este datul jos de pe masina si dus la cuptor + suflat prin el in timp ce e in cuptor. Costa vreo 400 ron curatarea. Nu m-as complica cu altceva.

 

Asta este cea mai buna metoda , se curata in proportie de 99 la suta :good:

Link to comment
Share on other sites

ma refeream exclusiv la : intretinere !

in cazul unui filtru colmatat echipamentul de curatare la care face referire initiator in primul post este cu adevarat : frectie de frectie , absolut nimic nu se rezolva si nici nu se justifica investitia ,minim vreo 250-300 euro cu tot cu solutii .

daca doresti a intretine un filtru bun pe masina ,un aditiv de dpf la 3000 km ii face numai bine ,un spray de dpf respectand ca la carte instructiuni de folosire la un 10.000 km iara ii face numai bine !

mai ales la cei care se dau f. mult urban cu ele .folosesc ,intretin si NU invat neaparat sa faceti ca mine cu acest post !

Link to comment
Share on other sites

Un filtru colmatat se curata cu 100E, daca nu are fagurele topit.

Tu baga spray-uri si aditivi pentru intretinere, iar apoi plangi pe aici ca iti pica injectoarele.

Vezi ca bmw-ul nu e opel.

 

probabil ma confunzi la capitolul : intretinere !! vezi ca opel-ul a implinit azi 668.000 km la mine + motor original +turbina + cutie de viteze +++ .. si n are decat 453.000 km LA MINE !

iar bmw-ul de 5000 de cand e la mine ,,papa,, la fiecare plin aditiv musai ,special pentru a nu avea probleme nici cu dpf-ul si altele . ,,intretin si NU invat neaparat sa faceti ca mine cu acest post,,

Edited by Vik71
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu nu am probleme cu DPF-ul, deocamdatĂŁ, dar nici nu as vrea sa am... așa ca ma gândeam sa fac ceva preventiv.

O scula pneumatica, cum ziceam in prima postare, costa ĂŽmpreuna cu soluțiile de curĂŁțare aproximativ 1000 RON, din care 300 sunt soluțiile.

Filtrul meu are deja 50g cenușĂŁ ce nu mai poate fi arsa.... dar nu știu care ar fi limita maxima.

Oricum din ĂŽmi pot da seama, deși mașina actuala are cu aproape 100.000 km mai putini decât cea veche, filtrul este mult mai ĂŽncĂŁrcat. Pun asta pe seama faptului ca mașina actuala are cutie automata, deci sunt mult mai dese situațiile in care sunt nevoit sa merg subturat

Link to comment
Share on other sites

Da

 

Parametrul ala nu exista in testerul original (ISTA). Ce vezi tu in carly sunt doar niste interpretari. DPF-ul se verifica in functie de presiunea pe care o face la relanti, 2000rpm, 4000rpm.

Poate sa iti arate carly 10kg de cenusa, daca presiunile se incadreaza in marjele date de ista e totul in regula.

Link to comment
Share on other sites

Exemplu de valori citite cu ISTA despre filtru de particule ...

http://i68.tinypic.com/2ev46s3.png

 

PS: Valorile aste le-am avut dupa ce am parcurs 600km de la ultima regenerare (85% in afara orasului si mers mai agresiv sa zic asa)

Grame de cenusa din filtru sunt niste estimari facute de Carly si de alte progmae in functie de ce presiune ai inainte de filtru (nu prea sunt relevante).

Edited by OPaul
Link to comment
Share on other sites

Eu m-am mirat foarte mult de valorile astea , avand in vedere ca nu sunt masurate exact dupa regenerare si dupa 600km, mers mai mult prin afra dar nah , de la Bistrita pana in Constanta sunt destule localitati si locuri in care se merge mai incet.
Link to comment
Share on other sites

salut,

In zilele urmatoare as vrea sa dau DPF-ul jos si sa il curat, dar nu stiu ce varianta ar fi mai buna.

 

-cuptor + suflat prin el in timp ce e in cuptor (http://www.curatare-filtruparticule.ro/servicii.html)

sau

-substantele chimice si jet de apa la o temperatura si presiune "corespunzatoare" (http://www.turbo-tec.eu/ro/curatarea-dpf/)

Link to comment
Share on other sites

Eu as prefera curatarea chimica ... Cuptorul este pentru filtrele mai mari ca si dimensiune (alea de camioane) si pe langa asta mai trebuie sa taie din carcasa filtrului pentru a ajunge la fagure dupa trebuie sudat (exista un risc sa crape in timp pe la sudura) ... Daca nu este foarte infundat si ars mergi pe curatarea chimica ca este mult mai simpla si mai sigura.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Exemplu de valori citite cu ISTA despre filtru de particule ...

http://i68.tinypic.com/2ev46s3.png

 

PS: Valorile aste le-am avut dupa ce am parcurs 600km de la ultima regenerare (85% in afara orasului si mers mai agresiv sa zic asa)

Grame de cenusa din filtru sunt niste estimari facute de Carly si de alte progmae in functie de ce presiune ai inainte de filtru (nu prea sunt relevante).

 

 

Cam asa am si eu valorile . Daca merg in extern mult nu sunt infulentate tare presiunile . AM facut un drum Brasov->Timisoara si nu s a regenerat si presiunile erau f mici 5-6mbar la relanti (si la BV si cand am ajuns la TM ) . Dupa 200 km facuti in oras in tm mi a crescut la relanti undeva la 16 mbar si apoi la prima iesire din oras s a regenerat . Am vazut ca al meu imediat se infunda in oras...( dupa 300 km facuti in oras deja daca ies in exterior se regenereaza).

 

Ce am observat ciudat e ca de 2 ori cand i am dat testul de presiuni la relanti imi aparea -4mbar ....probabil senzorul diferential de presiune este pe moarte sau nu face bine contact...altfel nu pot sa imi explic de unde aceea valoare.

Link to comment
Share on other sites

Dupa 200 km facuti in oras in tm mi a crescut la relanti undeva la 16 mbar si apoi la prima iesire din oras s a regenerat . Am vazut ca al meu imediat se infunda in oras...( dupa 300 km facuti in oras deja daca ies in exterior se regenereaza).

 

 

Este firesc sa se intample asa . Asa a si fost conceput, sa se regenereze din mers pe autostrada/afara din oras, iar in oras sa nu polueze (orasul..)

Iar tu dupa 2-300 km aproape obligatoriu sa faci un drum in afara orasului daca ai condus atat de mult acolo.. :rolleyes:

 

Curatarea (chimica sau riscant-termica) se merita facuta pentru a elimina cenusa si a-l face ca nou.

Poate cineva confirma ca vreuna din curatari elimina toata cenusa (bazandu-ne pe acelasi metoda de estimare amintit de OPaul..) :excl: ??

 

..orice alta curatare e cam frectie la picior de lemn sau risipa de bani si timp pentru ca motorul nu functioneaza, sau masina nu este exploatata in parametri ceruti..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.