BMWClub: E91 320D Plafonare >3000 RPM - BMWClub

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

E91 320D Plafonare >3000 RPM Rate Topic: -----

#1 User is offline   bogdan_dub 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 37
  • Joined: 27-February 15
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 09 February 2018 - 08:02

Salut,

Ma puteti ajuta va rog cu ceva informatii pentru urmatoarea situatie:

Masina trage foarte bine pana la 3000 de ture, dupa care se plafoneaza si incepe sa urce foarte greu in ture.

Precizez ca nu am nici o eroare cel putin momentan, turbina nu scoate nici un sunet.

Multumesc anticipat.
0

#2 User is offline   Luca_77 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 85
  • Joined: 06-June 17

Posted 09 February 2018 - 09:25

Masina are filtru de particule? Daca da, poate fi una dintre cauze, in sensul ca, daca este infundat, nu se mai face evacuarea si de aici lipsa de puere dupa 3000 de ture! Mergi la o diagnoza si vezi presiunea in DPF, bujii, releu, EGR etc!
0

#3 User is offline   bogdan_dub 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 37
  • Joined: 27-February 15
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 09 February 2018 - 09:30

acum ca spui de bujii...am uitat sa precizez ca am eroare pe 2 bujii de ceva vreme..nu am apucat sa le schimb. Ma gandeam sa le schimb pe toate impreuna cu releul.

Crezi ca ar fi o potentiala cauza?
0

#4 User is offline   CosmaCosmin 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 186
  • Joined: 08-June 17
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara & Bratislava

Posted 09 February 2018 - 09:33

View Postbogdan_dub, on 09 February 2018 - 09:30, said:

acum ca spui de bujii...am uitat sa precizez ca am eroare pe 2 bujii de ceva vreme..nu am apucat sa le schimb. Ma gandeam sa le schimb pe toate impreuna cu releul.

Crezi ca ar fi o potentiala cauza?


Cu doua bujii cu probleme, nu se face sigur regenerarea,
DPF se infunda si pe langa ca nu ai putere,
presiunile mari pe care le pui fortand-o sa traga, provoaca uzura suplimentara
0

#5 User is offline   Luca_77 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 85
  • Joined: 06-June 17

Posted 09 February 2018 - 10:01

Te sfatuiesc sa schimbi releul si bujiile, sa verifici termostatele sa fie functionale si apoi sa urmaresti daca porneste regenerarea DPF ului!
0

#6 User is offline   bogdan_dub 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 37
  • Joined: 27-February 15
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 09 February 2018 - 10:29

Multumesc pentru reply-uri...dupa ce le schimb astea revin cu constatarea.
0

#7 User is offline   Luca_77 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 85
  • Joined: 06-June 17

Posted 09 February 2018 - 10:34

Cu placere!
0

#8 User is offline   cristie35 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 420
  • Joined: 31-May 14
  • Gender:Male
  • Location:Deva

Posted 09 February 2018 - 10:53

Subscriu si eu la ce s.a spus mai sus.Pune.o pe tester si vezi acum câți km s.a efectuat ultima regenerare si gradul de "saturare" dpf
0

#9 User is offline   bogdan_dub 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 37
  • Joined: 27-February 15
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 10 February 2018 - 14:23

Revin cu mentiunea ca dupa un drum de 400 de km.. temperatura apei nu a crescut mai mult de 50°.

Poate este inca un factor care conteaza in toata ecuatia asta.

Sent from my EVA-L19 using Tapatalk
0

#10 User is offline   calinus68 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 723
  • Joined: 17-July 16

Posted 10 February 2018 - 15:16

Doua conditii necesare reganerarii, temperatura la 90, toate bujiile functionale, atunci vei avea regenerare automata

This post has been edited by calinus68: 10 February 2018 - 15:17

0

#11 User is offline   bogdan_dub 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 37
  • Joined: 27-February 15
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 12 February 2018 - 07:34

Se pare ca regenerarea s-a facut la acest drum lung, cu toate ca motorul nu functioneaza in parametrii normali (bujii + termostat pe care trebuie sa le schimb).

Motorul trage din nou liniar, fata intreruperi.
0

#12 User is offline   loaza 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 36
  • Joined: 31-May 09
  • Gender:Male
  • Location:deva

Posted 12 February 2018 - 09:10

salut, de ceva timp intampin si eu aceeasi problema. Am schimbat bujii+releu, o sa schimb si termostatul motor(temperatuta maxim 66 gr),dar nu sunt in clar cum sa fac regenerare DPF? Imi poate explica si mie cineva?
0

#13 User is offline   bogdan_dub 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 37
  • Joined: 27-February 15
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 12 February 2018 - 09:19

Eu am mers tot drumul in plaja 2000-2500 rpm...dar fara ca intentia mea sa fie regenerarea, deoarece colegii mi-au spus care sunt conditiile ca regenerarea sa se produca automat.

Iar astazi am descoperit ca problema pentru moment cel putin, a disparut.
0

#14 User is offline   bimmer90f30 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2041
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 12 February 2018 - 10:53

 bogdan_dub, on 12 February 2018 - 09:19, said:

Eu am mers tot drumul in plaja 2000-2500 rpm...dar fara ca intentia mea sa fie regenerarea, deoarece colegii mi-au spus care sunt conditiile ca regenerarea sa se produca automat.

Iar astazi am descoperit ca problema pentru moment cel putin, a disparut.

In ce ture era tinut motorul inainte?
Sau nu a avut parte de drumuri lungi?
0

#15 User is offline   bogdan_dub 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 37
  • Joined: 27-February 15
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 12 February 2018 - 11:16

In oras incerc sa schimb la minim 2500

Drumuri lungi nu prea fac.
0

Share this topic:


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro