Jump to content

E91 320D Plafonare >3000 RPM


Recommended Posts

Salut,

 

Ma puteti ajuta va rog cu ceva informatii pentru urmatoarea situatie:

 

Masina trage foarte bine pana la 3000 de ture, dupa care se plafoneaza si incepe sa urce foarte greu in ture.

 

Precizez ca nu am nici o eroare cel putin momentan, turbina nu scoate nici un sunet.

 

Multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

Guest CosmaCosmin

acum ca spui de bujii...am uitat sa precizez ca am eroare pe 2 bujii de ceva vreme..nu am apucat sa le schimb. Ma gandeam sa le schimb pe toate impreuna cu releul.

 

Crezi ca ar fi o potentiala cauza?

 

Cu doua bujii cu probleme, nu se face sigur regenerarea,

DPF se infunda si pe langa ca nu ai putere,

presiunile mari pe care le pui fortand-o sa traga, provoaca uzura suplimentara

Link to comment
Share on other sites

Eu am mers tot drumul in plaja 2000-2500 rpm...dar fara ca intentia mea sa fie regenerarea, deoarece colegii mi-au spus care sunt conditiile ca regenerarea sa se produca automat.

 

Iar astazi am descoperit ca problema pentru moment cel putin, a disparut.

In ce ture era tinut motorul inainte?

Sau nu a avut parte de drumuri lungi?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Am schimbat termostatele, bujiile și releul, am ieșit pe autostrada ĂŽn 3000 ture și peste 80 km/orĂŁ, temperatura la apĂŁ nu a urcat mai mult de 70* nici dupĂŁ 30km.Am pus un carton ĂŽn fața radiatorului temp apa a urcat la 80* dar nu mai mult indiferent de vitezĂŁ dar tot in/peste 3000 ture, iar 30 km și tot nu a pornit regenerarea dpf.Termostatul lucreazĂŁ pt cĂŁ l-am testat la o pantĂŁ ĂŽnainte și dupĂŁ ce am ieșit de pe autostrada.Ce nu fac bine sau ce e de fĂŁcut?
Link to comment
Share on other sites

Termostatul lucrează pt că l-am testat la o pantă înainte și după ce am ieșit de pe autostrada.Ce nu fac bine sau ce e de făcut?

(daca nici cu, carton..)

Termostatul nu trebuie sa lucreze doar in panta/pante ci pe toate drumurile si in mers cel mai bine..

Eu am termostat de dealer de 5 ani, temperatura motorului ajunge la 85 grade in cam 15km constat facuti la 1500-1800rpm la 3-4 grade afara. (and era nou ajungea la 90 si statea acolo; acum 85-87..)

Eu sa fiu tu as pune un alt termostat, si l-as da inapoi daca acela e nou, pentru altul mai bun.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cu doua bujii cu probleme, nu se face sigur regenerarea,

DPF se infunda si pe langa ca nu ai putere,

presiunile mari pe care le pui fortand-o sa traga, provoaca uzura suplimentara

Eu am vazut masina cu 2 bujii arse la care functioneaza regenerarea. Nu stiu daca merge si atunci cand ai 3 sau 4 arse. Evident, chiar si asa, e recomandat sa schimbi bujiile si releul.

Doua conditii necesare reganerarii, temperatura la 90, toate bujiile functionale, atunci vei avea regenerare automata

Regenerarea porneste la >75C.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.