BMWClub: Ce masina ati alege dintre astea 2? 530D F10 - BMWClub

Jump to content

  • 4 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Ce masina ati alege dintre astea 2? 530D F10

#21 User is offline   OPaul 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 2385
  • Joined: 05-March 14
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita-Constanta

Posted 09 February 2018 - 21:53

Daca era sa le schimbe le-ar fii schimbat inainte sa vand masina ... Depinde si dealerul de unde cumperi masina , un dealer mai micut sa zicem asa nu o sa investeasca foarte mult intr-o masina inainte de vanzare , fie ea si Premium Selection, schimba exact strictul necesar si gata. Sincer eu nu as cumpara o masina din reprezentanta daca stiu ca dupa cateva luni o sa am de ii schimbat consumabile.
Trebuie sa vezi in ce stare iti vinde masina , ce au schimbat si eventual ce mai schimba inainte sa o cumperi ...
0

#22 User is offline   andreisaioc 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 519
  • Joined: 31-January 09

Posted 09 February 2018 - 21:59

dealerul este bavaria bucuresti... ma rog si greseala mea ca nu m-am uitat la discuri... asta e
data viitoare o sa ma uit atent si le sugerez sa mai lase la pret 500-1000 pentru fiecare buba din asta
0

#23 User is offline   Zav25 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 35
  • Joined: 01-January 18

Posted 09 February 2018 - 22:01

View Postandreisaioc, on 09 February 2018 - 21:51, said:

in nici un caz, trebuie sa ai nu stiu ce pachet de service ca sa intre si placutele si discurile. Eu nu il aveam nici pe asta basic. Este vorba de un x5
Am mai luat anul trecut un mini tot la premium selection cu 30 de mii de km. Ei in contract scriu asa: "mini service inclusive 50.000km sau 5 ani"

partea tricky este ca acest pachet de service, este pana cand masina face 50 de mii (ea avand deja 32 de mii) sau pana masina face 5 ani de cand a fost cumparata prima data (2019) deci este o mare inselatorie ca nu se specifica acest lucru. Dar oricum reviziile incluse sunt apa de ploaie (doar lichid de frana schimbat, bujii si ulei, filtrele nu)

Deci singura treaba buna este acea garantie care pe mine la x5 chiar m-a ajutat. Eu am estimat ca reparatia ar fi costa 4000-5000 de euro

Sunt cateva chestii care nu se incadreaza in garantia aia, dar in mare parte este folositoare, cum ai zis si tu.

O sa ii intreb si despre placute si anvelope, sa vad in ce stadiu sunt, poate chiar niste poze de aproape, sa vedem daca vor sa faca.


View PostOPaul, on 09 February 2018 - 21:53, said:

Daca era sa le schimbe le-ar fii schimbat inainte sa vand masina ... Depinde si dealerul de unde cumperi masina , un dealer mai micut sa zicem asa nu o sa investeasca foarte mult intr-o masina inainte de vanzare , fie ea si Premium Selection, schimba exact strictul necesar si gata. Sincer eu nu as cumpara o masina din reprezentanta daca stiu ca dupa cateva luni o sa am de ii schimbat consumabile.
Trebuie sa vezi in ce stare iti vinde masina , ce au schimbat si eventual ce mai schimba inainte sa o cumperi ...

In legatura cu consumabilele, au zis ca inainte s-o cumpar o sa ii faca ei schimbul de ulei si de lichid de frana. Dealer-ul este destul de mare (Autohaus Müller Leipzig GmbH).
0

#24 User is offline   OPaul 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 2385
  • Joined: 05-March 14
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita-Constanta

Posted 09 February 2018 - 22:04

Aaaa , pai zi ca din Romania , nu stiu cum e procedura aici , eu am avut si un fel de casco cand am luat masina din Germania ce a fost valabil cat numerele (30 zile) si dupa ce am ajuns in tara a trebuit sa le trimit o scrisoare si sa le confirm ca am ajuns ok (nu prea stiu de ce , dar asa au zis sa procedez)
0

#25 User is offline   andreisaioc 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 519
  • Joined: 31-January 09

Posted 09 February 2018 - 22:06

da poate acolo or fi mai gentlemani... ca la noi cam tot melteni sunt.
In acea garantie nu intra sa zic bateria (si cu asta am avut probleme, ca nu au vrut sa mi-o schimbe, am cumparat eu alta)
0

#26 User is offline   Zav25 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 35
  • Joined: 01-January 18

Posted 09 February 2018 - 22:06

Astea sunt poze cat de cat de aproape cu rotile:

Posted Image

Posted Image
0

#27 User is offline   OPaul 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 2385
  • Joined: 05-March 14
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita-Constanta

Posted 09 February 2018 - 22:14

Mda , discurile sunt semi praf , ala de pe fata are cel putin un sant si incepe sa se si exfolieze , pe spate par ok ca nah , mai mult franeaza fata si acolo si uzura mai mare. De cauciucuri nu pot sa zici nimic ca nu prea se vede , exteriorul arata bine si stralucitor :D
-1

#28 User is offline   Zav25 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 35
  • Joined: 01-January 18

Posted 09 February 2018 - 22:26

View PostOPaul, on 09 February 2018 - 22:14, said:

Mda , discurile sunt semi praf , ala de pe fata are cel putin un sant si incepe sa se si exfolieze , pe spate par ok ca nah , mai mult franeaza fata si acolo si uzura mai mare. De cauciucuri nu pot sa zici nimic ca nu prea se vede , exteriorul arata bine si stralucitor :D

Mersi! Eu sincer sunt paralel cu masinile personal, d-asta cer atat de multe sfaturi de la voi, cei cu mai multa experienta.

Aici mai sunt cateva poze cu masina: https://imgur.com/a/BOwQi

Dpdv estetic, arata foarte bine, interior si exterior. Sper sa nu am probleme mari cu ea pe parcurs. Am rezervat-o deja, o sa ma duc saptamana viitoare s-o vad. Poate reusesc sa mai negociez ceva la pret pentru discurile alea.

This post has been edited by Zav25: 09 February 2018 - 22:26

0

#29 User is offline   OPaul 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 2385
  • Joined: 05-March 14
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita-Constanta

Posted 09 February 2018 - 22:41

Da , arata foarte bine ... Vezi cum se prezinta discurile , cauciucurile si daca sunt uzate (pe discuri poti sa dai cu mana si in capat spre exterior vezi daca au o buza , cu cat este mai mare buza cu atat sunt mai uzate) ...
0

#30 User is offline   Zav25 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 35
  • Joined: 01-January 18

Posted 09 February 2018 - 22:48

View PostOPaul, on 09 February 2018 - 22:41, said:

Da , arata foarte bine ... Vezi cum se prezinta discurile , cauciucurile si daca sunt uzate (pe discuri poti sa dai cu mana si in capat spre exterior vezi daca au o buza , cu cat este mai mare buza cu atat sunt mai uzate) ...

Mersi pentru sfat, asa o sa fac si o sa va tin la curent cum a iesit.

Stiu ca toate masinile sh sunt o "loterie" indiferent de conditie si de cine o vinde, dar prefer sa merg pe varianta dealership si Premium Selection, ca macar la astea stii ca nu te minte vanzatorul pe fata, nu umbla la km si nu ti-o da cu defecte ascunse. Ce informatii au ei despre masina respectiva, ti le paseaza si tie si tu iei o decizie.

This post has been edited by Zav25: 09 February 2018 - 22:52

0

#31 User is offline   Crysis21 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 411
  • Joined: 04-January 15
  • Gender:Male

Posted 09 February 2018 - 23:15

si eu recomand adaptive drive.
0

#32 User is offline   Zav25 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 35
  • Joined: 01-January 18

Posted 09 February 2018 - 23:39

View PostCrysis21, on 09 February 2018 - 23:15, said:

si eu recomand adaptive drive.

Mersi pentru opinie!
0

#33 User is offline   bmwantony13 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 105
  • Joined: 14-June 16
  • Gender:Male
  • Interests:Cars...

Posted 10 February 2018 - 02:44

View PostOPaul, on 09 February 2018 - 19:17, said:

M3 fara navi si multe alte optiuni am vazut , masina a fost comandata pentru circuitul de la Nurburgring ca si masina de fun unde conteaza doar performantele nu si confortul zilnic.
Dar seria 5 care este deja limuzina si are un pret de pornire de 40.000-50.000 euro nu prea se mai accepta nimicuri de optiuni sa nu fie deja standard ... Oricum deja deraiem de la topic . Masina 2 .

Eu am cumparat Premium Selection , masina a venit exact ca si cum ar fii venit de noua cu urmatoarele schimbate: cauciucuri Pirelli pzero pe 19 , jante, faruri , bara fata-spate (cred ca au fost doar revopsite) , discuri fata spate + placute ,covorase , sac schiuri ,tavita aia din caiuciuc ce e in portbagaj, kit pana roi si toate filtrele si lichidele au fost schimbate dupa ce am zis ca o sa cumpar masina.
Am fost mai mult de cat impresionat si foarte multumit , dar cu toate astea dupa ce masina a iesit din garantie ,dupa 6-7 luni a inceput si distractia , dar nu a fost vina lor , au fost doar probleme commune care ar fii aparut oricum (garniturile de la compartimentul filtrului de ulei , pompa auxiliara de recirculare , conducta de la cutia automata , incalzitor filtru motorina , radiator clima , carlig electric etc...


cum ai rezolvat cu incalzitorul filtru motorina?

MS
0

#34 User is offline   OPaul 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 2385
  • Joined: 05-March 14
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita-Constanta

Posted 10 February 2018 - 03:24

Este recall pentru el , mergi la BMW si il schimba gratis.
0

#35 User is offline   Zav25 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 35
  • Joined: 01-January 18

Posted 10 February 2018 - 14:47

View PostOPaul, on 09 February 2018 - 19:17, said:

M3 fara navi si multe alte optiuni am vazut , masina a fost comandata pentru circuitul de la Nurburgring ca si masina de fun unde conteaza doar performantele nu si confortul zilnic.
Dar seria 5 care este deja limuzina si are un pret de pornire de 40.000-50.000 euro nu prea se mai accepta nimicuri de optiuni sa nu fie deja standard ... Oricum deja deraiem de la topic . Masina 2 .

Eu am cumparat Premium Selection , masina a venit exact ca si cum ar fii venit de noua cu urmatoarele schimbate: cauciucuri Pirelli pzero pe 19 , jante, faruri , bara fata-spate (cred ca au fost doar revopsite) , discuri fata spate + placute ,covorase , sac schiuri ,tavita aia din caiuciuc ce e in portbagaj, kit pana roi si toate filtrele si lichidele au fost schimbate dupa ce am zis ca o sa cumpar masina.
Am fost mai mult de cat impresionat si foarte multumit , dar cu toate astea dupa ce masina a iesit din garantie ,dupa 6-7 luni a inceput si distractia , dar nu a fost vina lor , au fost doar probleme commune care ar fii aparut oricum (garniturile de la compartimentul filtrului de ulei , pompa auxiliara de recirculare , conducta de la cutia automata , incalzitor filtru motorina , radiator clima , carlig electric etc...

Cu reviziile, inspectiile etc cum statea masina inainte sa o cumperi?

Am observat ca astea din Germania, mai ales masinile astea de serviciu, fac reviziile si schimburile destul de rar pentru ca asa le indica masina, si ei nu se chinuie sa le faca mai devreme decat le indica masina in bord.
0

#36 User is offline   OPaul 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 2385
  • Joined: 05-March 14
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita-Constanta

Posted 10 February 2018 - 15:30

Nu mai stiu , trebuie sa ma uit , eu am luat masina pe la 50.000km si parca am vazut 3-4 intrari in carte, sper cel putin 2 sa fii fost pentru ulei si filtre :D. In Germania se mai face revizia si dupa 25.000-30.000km , depinde cine a avut masina inainte ... Oricum nu se grabesc sa schimbe uleiul... Daca a fost masina de firma cu siguranta nu au respectat limitele pentru revizie si au fost depasite cu mult.
0

#37 User is offline   radu95 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 316
  • Joined: 11-November 17

Posted 10 February 2018 - 16:03

View PostZav25, on 10 February 2018 - 14:47, said:

Cu reviziile, inspectiile etc cum statea masina inainte sa o cumperi?

Am observat ca astea din Germania, mai ales masinile astea de serviciu, fac reviziile si schimburile destul de rar pentru ca asa le indica masina, si ei nu se chinuie sa le faca mai devreme decat le indica masina in bord.


Gresesti. Reviziile se fac exact la timp, altfel ar pierde garantia.

in Germania se schimba uleiul la 30.000km, cand te anunta in BC, nu se tine cont de nr. de km. inregistrati in bord. De regula ei difera in + sau in minus, depinde de a circulat masina.

Nu se schimba ca asa vrea clientul. Schimbarea uleiului mai repede, este cheltuire de bani aiurea.

Uleiurile sunt facute sa tina 40-50.000 km., de aceea se schimba la 30.000 km.

Crezi ca reprezentanta nu ar vrea sa schimbe uleiul la 15.000km.? Numai ca nu pot sa faca asa ceva, chiar daca ar vrea.

This post has been edited by radu95: 10 February 2018 - 16:10

-4

#38 User is offline   radu95 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 316
  • Joined: 11-November 17

Posted 10 February 2018 - 16:18

View PostOPaul, on 10 February 2018 - 15:30, said:

Nu mai stiu , trebuie sa ma uit , eu am luat masina pe la 50.000km si parca am vazut 3-4 intrari in carte, sper cel putin 2 sa fii fost pentru ulei si filtre :D. In Germania se mai face revizia si dupa 25.000-30.000km , depinde cine a avut masina inainte ... Oricum nu se grabesc sa schimbe uleiul... Daca a fost masina de firma cu siguranta nu au respectat limitele pentru revizie si au fost depasite cu mult.


Si reprezentanta in Romania tot intre 25-30.000 km schimba uleiul.

Ai vre-o explicatie documentata tehnic si testata, sa se schimbe uleiul mai repede de 30.000 km.?
In afara de acele discutii ca e bine sa se schimbe , deoarece se merge mult in oras, praf, turatie, etc.etc., deoarece uleiurile noi sunt testate de fabricant in conditii foarte dure si rezultatul este ca ele tin 40-50.000 km. fara probleme.

In viitorul apropriat ( anul 2020-2025) va aparea tehnologia Nexcel oil cells . https://www.youtube....h?v=KWlPyM1gzQ4

Atunci as vrea sa vad cum va veti mai schimba uleiul cand vreti voi. :rolleyes: Nu se va mai putea asa ceva.

This post has been edited by radu95: 10 February 2018 - 16:29

-2

#39 User is offline   Zav25 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 35
  • Joined: 01-January 18

Posted 10 February 2018 - 16:38

Asta pe care ma duc eu s-o iau, are vreo 4 intrari in cartea service, dintre care 2 includ schimbari ulei, a treia o sa fie facuta saptamana viitore cand ma duc s-o iau (au zis ca mi-o fac ei gratis).

Am facut cateva calcule, si reise ca media de km la care a fost facut service-ul pentru ulei, este de ~25k km, ceea ce este fix cat recomanda BMW in bord. Ei fac doar ce zice in bord, nu se incumeta sa le faca mai devreme (poate mai tarziu, dar de obicei nu se grabesc sa le faca mai repede).
0

#40 User is offline   ryoraul 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1073
  • Joined: 10-February 13
  • Gender:Male

Posted 10 February 2018 - 19:38

View Postradu95, on 10 February 2018 - 16:03, said:

Gresesti. Reviziile se fac exact la timp, altfel ar pierde garantia.

in Germania se schimba uleiul la 30.000km, cand te anunta in BC, nu se tine cont de nr. de km. inregistrati in bord. De regula ei difera in + sau in minus, depinde de a circulat masina.

Nu se schimba ca asa vrea clientul. Schimbarea uleiului mai repede, este cheltuire de bani aiurea.

Uleiurile sunt facute sa tina 40-50.000 km., de aceea se schimba la 30.000 km.

Crezi ca reprezentanta nu ar vrea sa schimbe uleiul la 15.000km.? Numai ca nu pot sa faca asa ceva, chiar daca ar vrea.


Daca iti place marketingul esti clientul perfect, sau poate esti copil sa crezi asa ceva.
0

Share this topic:


  • 4 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro