Jump to content

Ce masina ati alege dintre astea 2? 530D F10


Zav25

Recommended Posts

Imi spun si eu parerea, cu toate ca nu vreau sa intru in discutia fara sfarsit despre schimbul uleiului. Nici nu mai citesc sfaturile multor meseriasi de pe aici care au invatat mecanica de pe Youtube. Romanul e mereu mai cu mot, mai destept decat restul lumii, chiar si decat aia care au contruit masina. Pretul e mereu prea mare, el pune mereu mai mult, ca sa fie, face schimbul mai des, ca stie el ca uleiul nu mai e ce era si se duce repede...Toti vor sa ne insele. Ne spun sa facem schimbul la 30.000 km doar de ai dracu, sa ne pice motoarele, sa mergem la ei sa le repare, sau doar sa isi reduca ei cheltuielile cand o masina are revizia gratuita in garantie.( asta am citit-o tot pe forum de la cineva care lucra la SRI si era sub acoperire la BMW) Eu am cumparat masina din Germania si o conduc tot aici. A fost PS. Si daca omul mi-a zis sa fac revizia la 30 de mii sau cat imi indica i-Drive, ca el imi garanteaza masina asta, de ce sa nu fac asa ? Ia in calcul cat te costa reviziile la BMW. Daca ti se pare scump, cauta-ti alta marca. Si ai incredere in ce spun oamenii cu scoala. Chiar si in romani
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Imi spun si eu parerea, cu toate ca nu vreau sa intru in discutia fara sfarsit despre schimbul uleiului. Nici nu mai citesc sfaturile multor meseriasi de pe aici care au invatat mecanica de pe Youtube. Romanul e mereu mai cu mot, mai destept decat restul lumii, chiar si decat aia care au contruit masina. Pretul e mereu prea mare, el pune mereu mai mult, ca sa fie, face schimbul mai des, ca stie el ca uleiul nu mai e ce era si se duce repede...Toti vor sa ne insele. Ne spun sa facem schimbul la 30.000 km doar de ai dracu, sa ne pice motoarele, sa mergem la ei sa le repare, sau doar sa isi reduca ei cheltuielile cand o masina are revizia gratuita in garantie.( asta am citit-o tot pe forum de la cineva care lucra la SRI si era sub acoperire la BMW) Eu am cumparat masina din Germania si o conduc tot aici. A fost PS. Si daca omul mi-a zis sa fac revizia la 30 de mii sau cat imi indica i-Drive, ca el imi garanteaza masina asta, de ce sa nu fac asa ? Ia in calcul cat te costa reviziile la BMW. Daca ti se pare scump, cauta-ti alta marca. Si ai incredere in ce spun oamenii cu scoala. Chiar si in romani

amice sper ca esti constient ca industria auto este o mafie care face bani din piese... stiu eu reprezentana vw in romania care pune ulei texaco la butoi la reviziile gratuite ce vin cu garantia. In uk toate garajele ( echivalentul unul service auto la noi ) pun ulei triple qx din butoi la toate masinile la revizie ... si asa mai departe INTELIGENTULE !

Edited by flori22
  • Like 2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Imi spun si eu parerea, cu toate ca nu vreau sa intru in discutia fara sfarsit despre schimbul uleiului. Nici nu mai citesc sfaturile multor meseriasi de pe aici care au invatat mecanica de pe Youtube. Romanul e mereu mai cu mot, mai destept decat restul lumii, chiar si decat aia care au contruit masina. Pretul e mereu prea mare, el pune mereu mai mult, ca sa fie, face schimbul mai des, ca stie el ca uleiul nu mai e ce era si se duce repede...Toti vor sa ne insele. Ne spun sa facem schimbul la 30.000 km doar de ai dracu, sa ne pice motoarele, sa mergem la ei sa le repare, sau doar sa isi reduca ei cheltuielile cand o masina are revizia gratuita in garantie.( asta am citit-o tot pe forum de la cineva care lucra la SRI si era sub acoperire la BMW) Eu am cumparat masina din Germania si o conduc tot aici. A fost PS. Si daca omul mi-a zis sa fac revizia la 30 de mii sau cat imi indica i-Drive, ca el imi garanteaza masina asta, de ce sa nu fac asa ? Ia in calcul cat te costa reviziile la BMW. Daca ti se pare scump, cauta-ti alta marca. Si ai incredere in ce spun oamenii cu scoala. Chiar si in romani

Ok e pararea ta. Si cand se termina garantia, cine plateste in caz ca pica ceva? Turbo, distributie, arbore, pistoane? Cat costa un schimb de consumabile si cat costa reparatiile? N-am prea auzit de distributii/turbo picate la masinile cu revizii la intervale mai scurte decat cele oficiale.

Reviziile astea mai dese au rol de preventie in caz ca vrei sa tii masina semnificativ mai mult dupa sfarsitul garantiei.

Eu de ex fac reviziile mai dese dupa vechiul calendar Bmw(link)

Edited by mike2005
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

amice sper ca esti constient ca industria auto este o mafie care face bani din piese... stiu eu reprezentana vw in romania care pune ulei texaco la butoi la reviziile gratuite ce vin cu garantia. In uk toate garajele ( echivalentul unul service auto la noi ) pun ulei triple qx din butoi la toate masinile la revizie ... si asa mai departe INTELIGENTULE !

Alt agent secret...eu chiar sunt inteligent, si dorm linistit noaptea, nu cu ganduri ca mi-au pus mafiotii ulei Bunica in masina si in curand imi sare lantul. Al Capone rade de tine amice :frantics:

Edited by Andreianu
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Ok e pararea ta. Si cand se termina garantia, cine plateste in caz ca pica ceva? Turbo, distributie, arbore, pistoane? Cat costa un schimb de consumabile si cat costa reparatiile? N-am prea auzit de distributii/turbo picate la masinile cu revizii la intervale mai scurte decat cele oficiale.

Reviziile astea mai dese au rol de preventie in caz ca vrei sa tii masina semnificativ mai mult dupa sfarsitul garantiei.

Eu de ex fac reviziile mai dese dupa vechiul calendar Bmw(link)

Tu platesti frate. Daca ai avut zeci de mii pentru masina ai si pentru piese, iti asumi faptul ca sunt niste piese ce nu rezista cat calea ferata, cum cred majoritatea. Pe langa posibilitatea unor greseli de fabricatie, la un moment dat orice se strica. Ce e asa absurd in asta ??? Poti face revizia la fiecare mie de km daca asta te linisteste. E alegerea ta. Dar zic si eu ca poate un mafiot mason a adus pe forum ideea de revizie inainte de termen, doar ca sa castige ei bani mai multi. De la tine castiga de doua ori mai mult... :wacko:

  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

@alex230ro

F tare, mersi. Stiam ca motorul rece turat accentueaza uzuara dar nu aveam idee in ce proportie. As mai adauga ca uzura creste si la regimul de mers inconstant, cum se intampla in traficul din zonele aglomerate.

 

Ca tot dezbatem treaba cu schimbul de ulei. Am motor B47 si am tocmai ce am schimbat uleiul(Castrol LL04 0W30) la interval de 12k. Trimit la un laborator vechiul ulei pentru o analiza: contaminanti(metale, particule, apa) si parametri de vascozitate, punct de ardere. Revin cu buletinul de analiza.

Din pacate nu mai sunt 100% sigur , la E46 au trecut la un algoritm bazat pe consumul de benzina* mai jos am luat de pe e46 fanatisc niste informatiii.

It takes a combination of things. Basically it's 601 or 667 gallons of gas, but this is weighted by other factors such as short trips or long ones, cold operating temps or warm ones (which is another way of saying short or long trips -- you cannot take a long trip on a cold engine, although one could take short trips after a long one, and those are looked at as warm, I would guess).

 

After 06/2000, they changed the formula (according to the Bentley manual), and it appears that the primary measurement is fuel consumption. It looks at the last trip to calculate when the next change is due. So, if you drove a short distance, then the next interval might be due sooner than was previously shown. If you follow that with a long trip, then the subsequent indication may not have counted down as much as the previous one.

Personal schimb uleiul la 1 an sau 10/12 mii km .masina face km in oras mai mult, si filtrul de aer de ex e imbacsit.filtrul de polen il schimb cam de 2 ori in intervalul asta.Sunt socat când citesc ca la modelele mai noi se schimba filtrul de aer/motorina la 50k!!

Link to comment
Share on other sites

pana la urma faceti cum considerati. Eu cred ca nu e mare lucru sa cumperi 5-8 litri de ulei si un filtru, si sa ii faci un schimb anual (eu fac cam 15-20 de mii maxim pe an). Daca faceti 50 de mii pe an atunci faceti 2 revizii.

Cum am zis filtrul si uleiul aferent nu sunt asa de scumpe, in functie de masina chiar si cu piesele originale(nu cumparate de la dealer care si asa isi adauga 30% la pret) nu costa mai mult decat 1-2 plinuri de motorina/benzina.

 

Iar tipul de mai sus care zice de masini cu 300-400 de mii de km care sunt tipla, habar nu are...probabil ca nu a avut niciodata o masina mai mult de un an doi... A mea are 160 de mii, si a fost intretinuta bine, si tot am facut destule la ea. Mai am una de 40 de mii de km, si cu ea nu cred ca voi avea probleme prea curand, dar nici nu vreau sa ma gandesc la o masina cu peste 200 de mii de km... pe langa consumabile, mai intra si distributii, probleme la cutie, tot felul de senzori, termostate, nebunii...

Link to comment
Share on other sites

 

 

Spre deosebire de tine am spus doar realitati mai sus . Si chiar am de 2 ani o masina 2012 cu 300 000 km + la care nu am avut nici cea mai mica problema si pe care am dpf turbo injectoare cutie originale in stare IMPECABILA ! :hyper:

 

Nu cred ca esti singurul care are o masina cu peste 300k km cu piesele originale mentionate de tine pe masina, insa asta nu e o regula sa fie asa la toti, masina sh e o loterie, asta o stie toata lumea, depinde doar de zeita fortuna cum sa uitat la tine cand ai cumparato, la fel de bine poti avea ghinion si cu una noua, acolo esti insa acoperit o perioada de garantia oferita de producatorul ei

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Link to comment
Share on other sites

Salut baieti, acum ca e luni, mi-a trimis dealership-ul screenshot cu toate intrarile in service ale masinii, din programul ala al lor pe calculator. Toate scrise in limba Germana, dar le-am rescris eu de mana pe fiecare si le-am tradus pe Google Translate.

 

Am facut o cronologie cu toate service-urile masinii, data si km la care au fost facute, si toate lucrarile, modificarile, schimbarile, reparatiile etc facute in service-ul respectiv:

 

 

27/02/2014 - 24,805km

 

Service engine oil.

 

Set of oil filter element.

 

Service microfilter.

 

Set of microfilters / charcoal filters.

 

 

24/02/15 - 46,068km

 

Initialize / normalize sunroof, window lifter and steering column adjustment

 

Initialize Run Flat Indicator

 

Commissioning of Dynamic Drive

 

Vehicle test continues and quick clear runs

 

Recharge battery

 

Car test run

 

Program / code the ECU (s)

 

 

30/06/15 - 53,176km

 

Additional work at Dynamic Drive as SA

 

Adjust rear axle and front axle

 

Program / code control unit (s)

 

Vehicle test continues and Quick clear throughputs

 

Adjustment of Active Steering (AFS)

 

Car test run

 

Electric steering box Removing and installing active steering

 

Suspension measurement KDS with Hohenstandsmessung without loading

 

Replacement steering gear electric

 

 

19/11/2015 - 56,682km

 

Service standard scope.

 

Service vehicle check.

 

Service engine oil.

 

Set of oil filter insert.

 

Service fuel filter.

 

Hose clamp.

 

 

20/05/16 - 63,748km

 

Emissions test

 

general inspection

 

Check condenser air conditioner and replace

 

Condenser air conditioning

 

Hex bolt

 

 

21/06/2016 - 64,816km

 

Service standard scope.

 

Service brake fluidity.

 

 

26/04/17 - 73,110km

 

Replace shock absorber trim at front

 

Paint the front bumper at the front

 

Remove and install front bumper trim

 

Plaque

 

Paint stump catcher behind

 

Removing and installing rear bumper trim, rear

 

Replace bumper cover rear

 

 

---

 

Ce parere aveti? Despre revopsire/schimbare bumper + schimburi ulei, lichid frana etc stiam de la ei. Astazi am aflat si despre celelalte cand mi-a trimis emailul.

 

Majoritatea dintre ele par mai mult a fi verificari de rutina si ajustari nesemnificative. Dar cateva mi-au atras atentia, cum ar fi "Additional work at Dynamic Drive as SA" / "Replacement steering gear electric" / "Replace shock absorber trim at front".

 

Pe o parte ma gandesc ca e bine, ca sunt facute/schimbate/ajustate de ei acolo si nu o sa trebuiasca sa le schimb eu foarte curand... dar pe de alta parte ma gandesc ca au umblat la cam multe componente/parti.

 

Voi ce credeti? Mersi mult de tot! :drinks:

Edited by Zav25
Link to comment
Share on other sites

De ce nu ai tradus direct În limba românã?!

Ia mașina, cĂŁ e in regulĂŁ, nu mai cĂŁuta nod ĂŽn papurĂŁ.

Salut, le-am tradus in Engleza pentru ca in Romana le facea praf Google Translate-ul, nu mai intelegeai nimic.

 

Cred ca si eu sunt putin paranoia ce e drept :frantics: . Nu mi-am schimbat decizia, tot vreau sa o iau. Macar stiu ca daca au umblat la ea, au umblat in reprezentata autorizata BMW, cu piese originale si manopera de calitate... dar chiar si asa, parerea voastra e bine venita! Mersi pentru raspuns!

Link to comment
Share on other sites

asa zic si eu, ia masina ca e in regula, masina nu are nici 100 de mii. Nu mai asculta la habarnisti cu masini de 300 de mii de km, care merg ca in prima zi, nu exista asa ceva. Masina aia pe care vrei sa o iei tu, este foarte buna, eu zic ca pana la 140-150 de mii de km, nu vei avea absolut nici o problema. Dupa vor incepe sa mai cada piese pe ici pe acolo, asta e masina SH. Dar clar in primii 2 ani nu vei baga un cent in ea daca nu esti mega ghinionist. Plus ca ai garantie (sper) si in cazul unei probleme costisitoare e sigur acoperita de garantie.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu ma intreb ce semnifica "Commissioning of Dynamic Drive" la a doua intrare in service , ca doar nu o fi fost facut retrofit .

E destul de clar ca au fost probleme mari la dynamic drive/active steering.

Probabil ca daca nu au mai aparut in ultimii 50.000 km , e ok acum .

Sper ca iei masina cu ceva garantie pt problemele alea .

Link to comment
Share on other sites

Cumpara masina cu incredere! Este bine servisata si intretinuta, are km putini si garantie, etc. Te plimbi minim 100K km cu ea fara nici problema, dupa care mai schimbi un releu bujii, o fulie, niste discuri frana si alte consumabile. Nu mi-as face griji daca as fi in locul tau! Fii fericit ca au umblat ei la i "Additional work at Dynamic Drive as SA" / "Replacement steering gear electric" / "Replace shock absorber trim at front" si nu vreun Dorel ;) Succes cu achizitia si sa te plimbi cu placere!
Link to comment
Share on other sites

asa zic si eu, ia masina ca e in regula, masina nu are nici 100 de mii. Nu mai asculta la habarnisti cu masini de 300 de mii de km, care merg ca in prima zi, nu exista asa ceva. Masina aia pe care vrei sa o iei tu, este foarte buna, eu zic ca pana la 140-150 de mii de km, nu vei avea absolut nici o problema. Dupa vor incepe sa mai cada piese pe ici pe acolo, asta e masina SH. Dar clar in primii 2 ani nu vei baga un cent in ea daca nu esti mega ghinionist. Plus ca ai garantie (sper) si in cazul unei probleme costisitoare e sigur acoperita de garantie.

Mersi pentru raspuns! Sper sa nu fie probleme.

 

Eu ma intreb ce semnifica "Commissioning of Dynamic Drive" la a doua intrare in service , ca doar nu o fi fost facut retrofit .

E destul de clar ca au fost probleme mari la dynamic drive/active steering.

Probabil ca daca nu au mai aparut in ultimii 50.000 km , e ok acum .

Sper ca iei masina cu ceva garantie pt problemele alea .

Da, asta am observat si eu, au "umblat" atunci la Dynamic Drive dar de atunci nu au mai aparut probleme, deci presupun ca l-au reparat bine.

 

Am mai cautat pe internet, si in Engleza dar si in Germana si am tradus, "comissioning" ala inseamna un fel de "calibrare". Cred ca au fost probleme la pompa/block valve, le-au inlocuit, dupa care au "calibrat" sistemul din nou cu noile piese... poate ma insel, dar oricum e bine ca de atunci nu a mai aparut probleme in celelalte service-uri care au urmat. Si cum a zis six in line mai sus, e bine ca macar au umblat mecanicii lor si nu vreun Dorel.

 

Da, are garantie Premium Selection 2 ani. Presupun ca Dynamic Drive se incadraza in garantia asta.

 

Cumpara masina cu incredere! Este bine servisata si intretinuta, are km putini si garantie, etc. Te plimbi minim 100K km cu ea fara nici problema, dupa care mai schimbi un releu bujii, o fulie, niste discuri frana si alte consumabile. Nu mi-as face griji daca as fi in locul tau! Fii fericit ca au umblat ei la i "Additional work at Dynamic Drive as SA" / "Replacement steering gear electric" / "Replace shock absorber trim at front" si nu vreun Dorel ;) Succes cu achizitia si sa te plimbi cu placere!

Mersi pentru raspuns! Pe premiza asta merg si eu, ca a fost servisata in reprezentantele lor autorizate, cu meseriasi buni si piese bune. Faptul ca are si garantia aia chiar imi ofera si mai multa incredere.

 

Acum ma folosesc de astea sa vad daca il fac pe neamt sa mai lase ceva la pret. Va tin la curent cu ce am reusit. :D

Edited by Zav25
Link to comment
Share on other sites

Comissioning - bring (something newly produced, such as a factory or machine) into working condition - asta ar fi sensul aplicat aici.

Adica ar fi punerea in functiune dupa instalalare (sau poate dupa o reparatie majora) . De asta aveam dubii .

 

Oricum, cu garantie de doi ani , nu prea ai de ce sa-ti mai faci problem .

Cat despre , bari , trimuri demontate/vopsite , nici atata . Probabil 80% din masini au operatiuni de astea facute - julituri, frecaturi care nu se considera accident.

Link to comment
Share on other sites

Comissioning - bring (something newly produced, such as a factory or machine) into working condition - asta ar fi sensul aplicat aici.

Adica ar fi punerea in functiune dupa instalalare (sau poate dupa o reparatie majora) . De asta aveam dubii .

 

Oricum, cu garantie de doi ani , nu prea ai de ce sa-ti mai faci problem .

Cat despre , bari , trimuri demontate/vopsite , nici atata . Probabil 80% din masini au operatiuni de astea facute - julituri, frecaturi care nu se considera accident.

Asa e! Adica pana la urma e masina de vreo 5 ani si condusa vreo 70k km, e normal sa fi avut nevoie de anumite reparatii. Eu ma bucur mai degraba ca a fost reparata la timp, reparata bine si ca se poate vedea pe istoric. Poate e chiar un lucru bun intr-un fel, cum am zis si mai sus, daca le-au schimbat ei, sunt practic mai noi si sunt sanse mai mici sa le mai schimb eu.

Link to comment
Share on other sites

- Dynamic Drive commissioning

The commissioning procedure must always be carried out once

the system has been opened or a part has been replaced. This

also applies after the lateral acceleration sensor has been

replaced.

The following conditions must be guaranteed for matching the

lateral acceleration sensor and the two pressure sensor offset

values:

- The vehicle must be stand level on all four wheels

- The vehicle must be unladen

- The engine must be idling

- Rest status (doors closed, persons are not allowed in the

vehicle)

 

Dynamic Drive commissioning e punerea in functiune a sistemului, dupa ce probabil a fost schimbat un senzor sau ceva. Nu vad sa fie nimic grav.

 

 

Uite, o comparatie, F10 cu Adaptive Drive ( EDC + Dynamic Drive ) vs un F10 fara Adaptive Drive:

 

 

Se vede foarte clar diferenta, masina fara, aproape ca atinge solul cu bara fata si pragu, toata masa masinii se muta pe partea opusa.

Edited by dragos1801
Link to comment
Share on other sites

- Dynamic Drive commissioning

The commissioning procedure must always be carried out once

the system has been opened or a part has been replaced. This

also applies after the lateral acceleration sensor has been

replaced.

The following conditions must be guaranteed for matching the

lateral acceleration sensor and the two pressure sensor offset

values:

- The vehicle must be stand level on all four wheels

- The vehicle must be unladen

- The engine must be idling

- Rest status (doors closed, persons are not allowed in the

vehicle)

 

Dynamic Drive commissioning e punerea in functiune a sistemului, dupa ce probabil a fost schimbat un senzor sau ceva. Nu vad sa fie nimic grav.

 

 

Uite, o comparatie, F10 cu Adaptive Drive ( EDC + Dynamic Drive ) vs un F10 fara Adaptive Drive:

 

 

Se vede foarte clar diferenta, masina fara, aproape ca atinge solul cu bara fata si pragu, toata masa masinii se muta pe partea opusa.

Da, cam aia e treaba cu comissioning. Mersi pentru raspuns!

 

Foarte tare clipul, se vede clar diferenta! Cred ca din interior se simte chiar si mai misto cand nu se lasa masina in laterale.

Edited by Zav25
Link to comment
Share on other sites

 

 

Se vede foarte clar diferenta, masina fara, aproape ca atinge solul cu bara fata si pragu, toata masa masinii se muta pe partea opusa.

 

Mi se pare mie , sau clipul e putin "tras de par" - adica viteza in viraj a celui cu adaptive drive e sesizabil mai mica decat a celui fara .

Link to comment
Share on other sites

masina cu adaptive drive avea si roti pe 18, deci balonul mai mic si mai putin deformabil, suplimentar, avea si runflat, care la randu-i intareste peretii laterali si mai elimina din inclinare.

 

clar, adaptive drive e f bun, dar cea fara, era mult prea deavantajata si de altele. plus ca pe 17, avea anvelope de 225, iar alea aluneca mai usor.

225 cu talonul inalt...o astfel de anvelopa o deformezi repde si mult.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.