BMWClub: BMW SERIA 3 problema - BMWClub

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

BMW SERIA 3 problema Problema

#1 User is offline   gFxx. 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 14
  • Joined: 14-February 18
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars & Tuning

Posted 14 February 2018 - 17:28

Salut .
Am un BMW e46 316i 1.8 benzina 2003
Am o problema la masina , imi oscileaza relantiul doar cand stau pe loc . Cand merg cu masina nu are nicio problema, cand o scot pe liber scade relantiul pana pe la 500 si trepideaza si masina!! - dupa creste pana la 700 si scade dar nu brusc . Scade, creste si tot asa dar face asta fin
P/S Si la cald si la rece

- Am schimbat acum 5 zile bujiile BERU si tot face

Ce poate sa fie ? Sper sa ma ajutati

Multumesc.
0

#2 User is online   OPaul 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2219
  • Joined: 05-March 14
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita-Constanta

Posted 14 February 2018 - 17:33

DIagnoza ... Poate de la sonde , debitmetru , etc... De cat sa schimbi piese pe ghicite mai bine reduci cautarile cu o diagnoza.
0

#3 User is offline   gFxx. 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 14
  • Joined: 14-February 18
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars & Tuning

Posted 14 February 2018 - 17:38

 OPaul, on 14 February 2018 - 17:33, said:

DIagnoza ... Poate de la sonde , debitmetru , etc... De cat sa schimbi piese pe ghicite mai bine reduci cautarile cu o diagnoza.



Problema e ca ultima oara inainte sa schimb bujiile mia dat eroare pe tester bujie 3 . si le-am schimbat pe toate ! oare trebuia sa schimb si bobinele?

p/s bobinele erau curate si bune !
0

#4 User is offline   George 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 114
  • Joined: 25-November 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 14 February 2018 - 17:59

Daca ai diagnoza la dispozitie pune bobina la care aveai eroare pe alt cilindru si vezi daca s-a mutat eroarea. Fluctuatii la relanti pot fi de la aer fals - un furtun crapat, poate debitmetru...
0

#5 User is offline   gFxx. 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 14
  • Joined: 14-February 18
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars & Tuning

Posted 14 February 2018 - 18:09

 George, on 14 February 2018 - 17:59, said:

Daca ai diagnoza la dispozitie pune bobina la care aveai eroare pe alt cilindru si vezi daca s-a mutat eroarea. Fluctuatii la relanti pot fi de la aer fals - un furtun crapat, poate debitmetru...


Multumesc , voi face asta
0

#6 User is offline   cristianro 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1824
  • Joined: 23-July 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 14 February 2018 - 18:15

In general apare de la furtune sparte, crapate/ fisurate, toate furtunele ce duc catre admisie + regulatorul de relanti. Valva PCV defecta iti da aceleasi simptome.Chiar daca ai sau nu capacul deschis de la busonul pe unde completezi cu ulei,relantiul tot trebuie sa fie stabil.Nu te lua dupa unul si altul cum ca capacul de la buson joaca un rol important in functionarea motorului la relanti,nu e adevarat.
Sonda lambda iese din discutie la relanti. debitmetrul masoara cantitatea de aer pe care o inghite motorul.Din cauza vre- unui furtun crapat, motorul trage aer fals ce nu trece prin debitmetru, astfel motorul trage prea mult aer.
Deasemenea poate fi vre-un injector defect care sa ramana deschis prea mult timp,( asta inseamna bujie afumata rau).
Pot fi si alte cauze.
Trebuie verificata cu atentie.
0

#7 User is offline   gFxx. 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 14
  • Joined: 14-February 18
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars & Tuning

Posted 14 February 2018 - 20:19

Am înțeles ceea ce zici tu . Dar Menționez ca am schimbat bujiile acum 5 zile bujii BERU
0

#8 User is offline   Nicoara Alex 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 906
  • Joined: 26-October 12
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:Sex, drugs and rock'n'roll

Posted 15 February 2018 - 08:27

Face doar la cald? Posibil Valvetronic.
0

#9 User is offline   gFxx. 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 14
  • Joined: 14-February 18
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars & Tuning

Posted 15 February 2018 - 11:55

Citește iar. Am zis și la rece și la cald
0

#10 User is offline   AngelHeart 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 244
  • Joined: 29-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 15 February 2018 - 16:41

Si eu am aceeasi problema, la un 318i 2002. Am avut-o in service pentru tinichigerie din octombrie pana saptamana trecuta. Intre timp n-am pornit-o decat o data prin noiembrie cand am fost sa-i schimb lichidul de parbriz sa nu inghete. Am luat-o saptamana trecuta si de la service pana in parcare n-a avut probleme. A doua zi trebuia sa plec la ITP, am lasat-o sa mearga singura vreo 15 minute ca am niste ulei scurs pe evacuare si am zis sa se mai duca fumul, dupa care am plecat, tot fara probleme. Cand am ajuns acolo si am lasat-o la ralanti, a inceput sa se tureze singura, statea la 6-700, apoi sarea la 1500, revenea si tot asa. N-am mai mers cu ea, ca mi s-a dus piesa cu tepi (tot cat a stat in service) si nu pot pleca dimineata fara dezaburire. Ramane aeroterma blocata pe maxim si nu se opreste decat cu siguranta sau borna scoasa. Urmeaza sa ma duc la service si sa incerc o diagnoza. Daca aflu ceva, o sa postez si aici.

L.E. Si eu am schimbat bujiile (NGK) si bobinele (OE-probabil Bosch) in toamna, dar n-am apucat sa merg cu ele decat vreo 2-3 zile, ca am lasat-o in service.

This post has been edited by AngelHeart: 15 February 2018 - 16:45

0

#11 User is offline   cristianro 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1824
  • Joined: 23-July 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 16 February 2018 - 07:36

Probabil ti-au schimbat la tinichigerie si bujiile si bobinele, ar fi bine sa verifici ce ti-a mai ramas din ele.
0

#12 User is offline   AngelHeart 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 244
  • Joined: 29-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 16 February 2018 - 09:53

Chiar asa sa fie si astia la Bavaria, sa se bucure la un amarat de E46?
0

#13 User is offline   gFxx. 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 14
  • Joined: 14-February 18
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars & Tuning

Posted 16 February 2018 - 12:29

Da . La mine nu face așa grav ..adică nu urca la 1500 singura
Face doar între 700 și 500atat
O sa ma duc sa o pun pe tester sa văd ce iese ..

This post has been edited by gFxx.: 16 February 2018 - 12:29

0

#14 User is offline   AngelHeart 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 244
  • Joined: 29-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 17 February 2018 - 20:08

Salut! Daca tot m-am bagat peste topicul tau, cand ai timp poti face o poza la eticheta cu presiunea rotilor? Ca pragul nou nu mi-a venit si cu eticheta, iar pe net am gasit mai multe variante. A ta ar trebui sa fie la fel ca la mine.

Multumesc.
0

#15 User is offline   gFxx. 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 14
  • Joined: 14-February 18
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars & Tuning

Posted 18 February 2018 - 12:52

Ce te interesează cel mai mult ?
0

#16 User is offline   AngelHeart 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 244
  • Joined: 29-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 18 February 2018 - 23:11

205/55 R16 94H si 205/55 R16 94V. Multumesc.
0

#17 User is offline   AngelHeart 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 244
  • Joined: 29-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 20 February 2018 - 17:46

Am fost la diagnoza azi si clapeta de acceleratie apare cu erori. Ar trebui schimbata, eventual si debitmetrul.
0

#18 User is offline   George 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 114
  • Joined: 25-November 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 21 February 2018 - 15:59

La motorul asta clapeta de acceleratie se foloseste doar cat motorul este rece - parca 50 de grade la lichidul de racire. Dupa ce trece de acea temperatura se deschide la maxim si intra in actiune valvetronic. Cu un program de diagnoza poti vedea pozitia ei.
Ce cod de eroare aparea la clapeta?
0

Share this topic:


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro