Jump to content

Recommended Posts

In contextul unei lipse de fiabilitati crescute a F10-lui 530d (desi masina are in jur de 140.000 km), din avantul de upgrade la 535 - F10, ma uit tot mai mult la E60, 535 masina parca cu costuri mai mici si la care putem "bricola" mai in voie...

 

Doua intrebari (una mai tampita):

 

E corect ca nu exista E60, 535 xD ci doar 535 xi? Nu s-a pus tractiunea integrala pe varianta diesel?

La un E 60 cu M pach din fabrica, a facut cineva schimbarea arcuri si amortizoare cu arcuri si amortizoare non-M pack (mai inalte)? M-am saturat de masina joasa care agara orice bordura si rigide. Arata ok cu M Pach exterior dar parca as vrea sa fie 1-2 cm mai inalta, asa pretabila pt drumurile din Romania. Am vazut E60 pe care s-a put M Pack exterior (spoilere si praguri) si a ramas cu acceasi suspensie. Se vede ca e mai inalta, si nu arata aiurea...

Link to comment
Share on other sites

Au mai fost colegi care au revenit de pe f10 550d la e60 530i ...

Eu am e60 cu suspensie normala cu arcuri eibach ... in primavara o schimb cu m-tech, deja am achizitionat-o pe toata, urmeaza sa ajunga saptamana viioare din Germania (bilstein b4 m-tech). Schimb inclusiv barile de torsiune cu unele de m-tech, mie nu-mi place sa fie barca.

Am studiat mult, asa ca diferentele sunt urmatoarele, arcurile m-tech sunt cu 15mm mai scurte, la fel si amortizoarele, asa ca la mine pe eibach vin perfect.

Pt tine, care o vrei mai inalta, ar trebui sa schimbi arcurile si amortizoarele cu unele normale.

Edited by lucianWRC
Link to comment
Share on other sites

Desi suna ciudat, asta intentionez sa fac. O suspensie noua, completa (arcuri si amortizoare) e in jur de 500 eur si masina devine destul de confortabila (barca asa) dar si ramane inca sigura (sunt totusi arcuri si amortizoare noi - barca barca, dar cat de cat decent..

 

Downgrade pt ca pretul acum e mic la E60 si poti 'bricola" in liniste la el - costurile sunt decente pt hobby si nebunii asa...

 

Masina are km chiar putini, insa e vorba mai mult de buget pt ea. La F10 nu iti permiti (sau cel putin eu nu imi permit) sa pun/scot elemente, upgrade-uri, incercari. Un F10 e o masina de 20 k in timp ce un E60 una de 10K, jumatate de pret, dar si cu alte preturi pentru componente.

 

Daca vroiam fiabilitate, mergeam si cumparam un Logan nou cu garantie integrala si gata...

 

P.S Discutia nu era de fiabilitate ci de schimbarea suspensiei pentru a creste confortul... Suspensie M-TEch vs suspensie normala

Edited by Pharmacistu'
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.