Jump to content

[VAND] BMW E34 520i | M50b25TU (2.5 vanos) | 1993


drujbex

Recommended Posts

masina e in stare foarte buna, dar nu de expozitie. mai jos voi expune atat ce i-am facut eu cat si ce probleme mai are si ce consider ca ar mai fi necesar de inlocuit/reparat, chiar daca nu e neaparat necesar pentru o buna functionare.

 

tin foarte mult la ea si mereu i-am inlocuit ce-am considerat necesar ca sa fie in stare cat mai buna.

motivul vanzarii: mi s-a pus pata ca vreau E61 530d.

 

aici topicul masinii de pe forumul acesta: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/169573-1993-bmw-520i/

 

 

eu am cumparat masina in octombrie 2015 si de atunci am facut cam 10.000 km cu ea.

 

PRET: 3800 de euro. nu ma deranjeaza discutiile pe baza pretului, dar as aprecia mesajele constructive. nu ma grabesc in niciun fel s-o dau, nu "plec din tara", si nu negociez foarte mult. in masina s-au bagat extrem de multi bani, dupa cum va fi clar dupa parcugerea listei de mai jos; de asemenea beneficiaza de multe echipamente optionale dezirabile.

de interes:

- masina se vinde doar cu certificat fiscal

- in cartea masinii este trecut "motor fara serie"; se ia ITP fara probleme si fara "atentii" :)

- vine cu un set de anvelope de iarna aproape noi, pe 15 inch, folosite maxim 1000km, nici atat. sunt cumparate in iarna 2016/2017.

 

optiuni interesante:

- motor stock 2.0 inlocuit cu 2.5 vanos, luat de pe o masina donatoare automata din UK. motorul e in stare excelenta.

- facelift (nari + capota)

- bara fata AC Schnitzer

- praguri si bara spate M

- interior recaro din piele neagra, cu scanune electrice cu memorie incalzite, fara rupturi, in stare foarte buna.

- roti de vara cu jante style 37 "M Parallel" cu anvelope in stare foarte buna, >70-80%, cea mai veche fiind din 2014.

 

alte optiuni:

- AC functional

- geamuri electrice fata/spate

- trapa electrica functionala fara pic de rugina

 

ce i-am inlocuit (cum ziceam mai sus, am masina de 2 ani si cateva luni si sub 10.000 km, deci piesele de mai jos au uzura minima, pot fi considerate "ca noi".

nota: din cauza ca n-am documentat cum trebuie toate operatiunile, nu mai stiu exact producatorii tuturor reperelor. ce stiu insa e ca intotdeauna am incercat sa cumpar numai ce e mai bun, nefiind deloc adeptul executarii unei lucrari de doua ori din cauza pieselor proaste.

in general tot ce tine de suspensie e lemforder sau TRW. mai am cutiile si piesele vechi de la multe repere, daca sunt intrebari pot cauta si veni cu un raspuns exact.

 

RACIRE

- vascocuplaj

- termostat

- corp termostat

- pompa de apa (pale metalice)

- schimbat + facut flush antigel

 

SUSPENSIE FATA

- flanse amortizoare OEM (au fost 550 de lei)

- amortizoare OE SACHS 312 352

- brate superioare/inferioare + bucsi, OE, nu mai stiu ce erau exact.

- bucsi brat superior+inferior fata

- bielete antiruliu OE (sunt de fapt TRW) fata

 

SUSPENSIE/PUNTE SPATE

- bucsi mari punte LEMFORDER

- pitman arms

- bucsi bara stabilizatoare

- bielete antiruliu

 

 

AMBREIAJ / CUTIE DE VITEZE / TREN RULARE

- kit ambreiaj LUK

- simering cautator cutie Elring

- simering vilbrochen Elring

 

MOTOR / ACCESORII

- garnitura capac tacheti

- curea A/C

- rola ghidaj

 

- curea accesorii

- intinzator

 

ce urmeaza sa-i inlocuiesc pana la vanzare:

- bara de directie (TIE ROD)

- pitman arms (leviere) fata

ce ar mai necesita atentie:

- flanse + amortizoare spate

- electrovalve calorifer + pompa auxiliara

- are foarte putina rugina la aripa spate, o sa postez foarte curand o poza edificatoare, in rest caroseria NU ARE rugina nicaieri.

- niste rugina in partea de jos a usilor

- diverse zgarieturi / niste zone cu lac sarit; masina arata ca in pozele atasate, insa la o observare atenta, de aproape, imperfectiunile sunt observabile.

- nu functioneaza incalzirea in scaune

- nu functioneaza claxonul

 

masina se poate vedea in sectorul 3 (zona dristor) sau in zona de nord (pipera, aurel vlaicu).

contact: private message / anghel.andrei@yahoo.com

 

 

B1NbovX.jpg

 

 

3lYfBqP.jpg?1

 

 

JQbbVpq.jpg?1

 

  • Like 4
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salut.

Descriera e ok,masina arata bine,se observa ca sunt bani investiti si mult timp.

Un inconvenient ar fi (parerea mea) ..adauga un set de fotografii mai viabile,stii vb aia,o fotografie cat 1000 de cuvinte!

Spor si bafta,sa ai!

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

merci pt pont

initial ezitam sa public asta, rezervandu-l doar pt cei cu adevarat interesati care ma contacteaza pe privat, insa am decis sa-l postez si aici.

mai jos e un clip unde evidentiez toate problemele de ordin estetic folosind tehnica si lumina care sa favorizeze cat mai putin masina.

in realitate arata mai bine.

 

 

aici interiorul, clipul e mai 'grabit' ca ramaneam fara baterie:

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

o masina frumoasa, corecta, intretinuta. am vazut-o prin vara cred, lasata la un prieten comun cand erai plecat in concediu. de fapt stiam masina de aici de pe forum de cand ai luat-o si mi-a sarit in ochi cand am trecut pe la el. frumoasa....frumos e34 in general...dar un mare plus pentru cele intretinute....niste masini subapreciate in opinia mea. am avut si eu una, tot speciala, dar imi statea foarte mult timp. s-a vandut intr-un final, a stat destul de mult la vanzare dar a ajuns la un om deosebit care o apreciaza si are grija de ea. asa ca iti doresc rabdare, sa nu disperi fiindca are ea clientul ei.

multa bafta!

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

inca valabil. e la service pt a-i fi schimbate pitman arms si bara de directie (cu piese Lemforder).

 

 

negociabil.

 

schimb cu suzuki samurai/jimny/vitara (pregatit pt offroad) sau motor, preferabil cruiser de 500-800cmc

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 7 months later...
  • 3 weeks later...
  • 7 months later...

up!

 

+ rezolvat electrovalvele/pompa de apa auxiliara, merge perfect acum

 

- AC sta incarcat doua saptamani. pierde, incet, chiar pe la compresor (investigat in service cu substanta de contract). Nu am gasit kit de rebuild, un compresor nou e cam 1000 ron pe HEPU

 

schimb cu E39 (6 cilindri), merc W124 (minim 5 cilindri), motoreta categorie dualsport/adventure (kawasaki versys de ex) sau cruiser.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.