BMWClub: Porneste greu - BMWClub

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Porneste greu

#1 User is offline   NicuG 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 6
  • Joined: 25-February 18

Posted 04 March 2018 - 22:26

Salutare, am si eu o intrebare, am un 525d din 2001 si imi porneste cam greu, invarte cam 1,5-2 secunde pana o ia atat la cald cat si la rece. Am bagat un tester si injectoarele sunt ok electronic, zicea omul ala ca ar putea fi de la filtru de combustibil vechi, dar nu imi vine sa cred ca ala rezolva totul,ce altceva ar putea fi? Multumesc anticipat ;)

PS masina am luat-o recent si nu am reusit inca sa schimb filtrul ca sa vad daca asta e rezolvarea
0

#2 User is offline   matose 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 203
  • Joined: 12-January 18

Posted 04 March 2018 - 23:01

1.5-2 secunde nu e rau pentru pornire. Probabil ca iti scapa unul sau mai multe injectoare pe retur. Cel mai simplu test e sa deconectezi electric injectoarele, scoti retururile din ele si dai la cheie. Daca scoate vreunul ceva pe retur asta e problema ta!
0

#3 User is offline   NicuG 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 6
  • Joined: 25-February 18

Posted 05 March 2018 - 09:51

View Postmatose, on 04 March 2018 - 23:01, said:

1.5-2 secunde nu e rau pentru pornire. Probabil ca iti scapa unul sau mai multe injectoare pe retur. Cel mai simplu test e sa deconectezi electric injectoarele, scoti retururile din ele si dai la cheie. Daca scoate vreunul ceva pe retur asta e problema ta!



Eu ziceam ca porneste greu pt ca sunt obisnuit sa porneasca la sfert masina, iar acum nu e asa. :) Daca scapa pe retur se repara sau trebuie schimbate?
0

#4 User is offline   matose 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 203
  • Joined: 12-January 18

Posted 05 March 2018 - 13:45

Totul se poate repara, in functie de defect te poate costa intre 150 si 500 lei per injector.
0

#5 User is offline   All 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 717
  • Joined: 29-June 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 05 March 2018 - 22:24

Daca ai avut motor pe benzina inainte e normal sa ti se para ca porneste greu. E normal ca diesel-ul sa invarta putin mai mult pana sa porneasca.

P.S: daca te zgarcesti sa schimbi un amarat filtru de motorina si esti dispus sa il cumperi doar daca e strict necesar... o sa ai viata scurta cu marca Bmw :twitch:
0

#6 User is offline   NicuG 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 6
  • Joined: 25-February 18

Posted 05 March 2018 - 23:06

View PostAll, on 05 March 2018 - 22:24, said:

Daca ai avut motor pe benzina inainte e normal sa ti se para ca porneste greu. E normal ca diesel-ul sa invarta putin mai mult pana sa porneasca.

P.S: daca te zgarcesti sa schimbi un amarat filtru de motorina si esti dispus sa il cumperi doar daca e strict necesar... o sa ai viata scurta cu marca Bmw :twitch:




Faza e ca am avut acasa doar masini diesel mereu care porneau la sfert, iar filtrul nu l-am schimbat din simpla lipsa de timp momentan. Am masina de cateva zile abia, intrebarea am pus-o aici deoarece nu imi vine sa cred ca e doar din cauza filtrului si voiam sa o rezolv complet cand merg in service pentru ca imi place sa mearga masina ceas ;)

View Postmatose, on 05 March 2018 - 13:45, said:

Totul se poate repara, in functie de defect te poate costa intre 150 si 500 lei per injector.



Super, ai si vreo recomandare de service unde ar putea sa mi-o rezolve?
0

#7 User is offline   matose 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 203
  • Joined: 12-January 18

Posted 06 March 2018 - 10:33

Cel mai bun raport pret / calitate l-am gasit la Total Diesel, dar fii sigur ca ele sunt problema inainte sa te apuci sa faci investitii costisitoare :)
0

#8 User is offline   NicuG 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 6
  • Joined: 25-February 18

Posted 06 March 2018 - 13:18

View Postmatose, on 06 March 2018 - 10:33, said:

Cel mai bun raport pret / calitate l-am gasit la Total Diesel, dar fii sigur ca ele sunt problema inainte sa te apuci sa faci investitii costisitoare :)


Ei nu fac si diagnostic? Gen sa se uite daca scapa pe retur.
0

#9 User is offline   matose 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 203
  • Joined: 12-January 18

Posted 06 March 2018 - 21:41

Cred ca da, am impresia ca e 50lei / injector testarea. Partea proasta e ca vor 400lei sa-ti scoata galeria de admisie si demontat / montat 4 buc injectoare. Cel mai bine faci testul in alta parte si te duci doar cu cel / cele care au probleme. Altfel te ususca

This post has been edited by matose: 06 March 2018 - 21:41

0

#10 User is offline   All 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 717
  • Joined: 29-June 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 06 March 2018 - 22:21

Vezi ca o anumita cantitate toate or sa dea pe retur. In principiu trebuie reparate 1-2 care dau considerabil mai mult. Cam rar sa fie toate cu probleme, doar daca s-a mers cu ulei de gatit sau benzina pot fi toate 4 cu probleme. De obicei repararea a 1-2 injectoare rezolva 80% din problema. Mare grija unde duci injectoarele, majoritatea or sa iti spuna sa le faci pe toate chiar daca sunt bune. Partea si mai trista e ca de multe ori iau banii si nici macar nu le repara pe toate... Cunosc foarte multe cazuri.

This post has been edited by All: 06 March 2018 - 22:22

0

#11 User is offline   matose 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 203
  • Joined: 12-January 18

Posted 07 March 2018 - 13:26

Cantitatea de motorina pe retur in functionare este una, verificarea daca are scapari pe retur fara actionare electrica e alta :)

NicuG, te pot ajuta eu cu ambele teste + diagnoza la injectoare (da-mi un PM daca e)

This post has been edited by matose: 07 March 2018 - 13:28

0

Share this topic:


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro