BMWClub: Fum alb - BMWClub

Jump to content

  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Fum alb

#1 User is offline   lazarcosmin92 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 108
  • Joined: 27-February 15

Posted 08 March 2018 - 17:45

Help!!! Am o problema care ma sperie si din acest motiv va cer ajutorul . Al meu e46 136 cp in timp ce mergeam mai turat cu el dintr.o data am observat ca scoate fum alb si miroasa a ulei ars , moment in care am oprit.o intra 5. Am mers imediat la mecanic care s.a uitat la turbina dand tubul jos de la debitmetru si mi.a zs ca nu are jos in acea parte. De circa 3 zile i.am facut revizia cu motul ll-01 5w40, iar am.obserbat ca am mai scos din motor circa 3,8 litri tot de motul. Inainte ii bagam castrol 5w30 si scoteam in jur de 4.5 l la 11mii km . S.a dus turbina sau ce s.a intamplat. Acum masina numai scoate fum insa imi este frica sa o ture mai mult.. help un sfat!!
0

#2 User is offline   OPaul 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 2385
  • Joined: 05-March 14
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita-Constanta

Posted 08 March 2018 - 18:02

CUm ai scos 3.5l de motul daca inainte ai zis ca i-ai bagat Castrol ? Sau i-ai facut iara schimbul de ulei dupa ce a aparut problema asta ?

Vezi ca turbina nu este singurul loc pe unde pote sa iti intre uleiul in motor: semiring supape , segmenti , epurator , ....

PS: Nu esti singurul care a inceput sa aiba probleme cu motorul dupa ce a trecut pe motul. Motul este un ulei foate bun , asta cand il gasesti original.
0

#3 User is offline   lazarcosmin92 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 108
  • Joined: 27-February 15

Posted 08 March 2018 - 19:01

Zilele trecute i.am facut revizia avand in ea ulei motul.. i.am bagat tot motul. Cu 2 schimburi inainte a avut castrol. Am observat acum pe seara cv ulei sau motorina deasupra la injectoare langa epurator.. o sa dau plasticele maine jos sa vad ce este acolo..cu castrol nu consuma ulei cu motul a mai curs din baie 3.7 litri.

Si cum as putea depista problema?? Ma gandeam sa dau josturbina sa o trimit la reconditionat.

Mecanicul la prima vedere mi.a zs ca nu are joc la ax din partea cu tubul de la debitmetru
0

#4 User is offline   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 4014
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Zona metropolitana fara drumuri CT

Posted 08 March 2018 - 19:12

Nu e un lucru rau ca reconditionezi turbina, nu cade asa usor la modelul asta dar totusi nimic nu e vesnic
0

#5 User is offline   lazarcosmin92 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 108
  • Joined: 27-February 15

Posted 08 March 2018 - 19:54

Pai altfel cum sa identific problema?
0

#6 User is offline   calinus68 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1227
  • Joined: 17-July 16

Posted 08 March 2018 - 20:18

Schimba epuratorul ca e praf, daca e aburit pe langa el de aici si consum mare si fum.
0

#7 User is offline   lazarcosmin92 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 108
  • Joined: 27-February 15

Posted 08 March 2018 - 20:25

Il schimb maine si revin cu informatii. Mecanicul imi recomanda sa schimb si uleiul si sa trec la 10w40 ca uleiul actul 5w40 ar fi de vina ca il consuma. Nu stiu ce sa zc are 3 zile actual ulei
0

#8 User is offline   Bosniacu 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 81
  • Joined: 23-March 15
  • Gender:Male
  • Location:B a r c e l o n a

Posted 08 March 2018 - 20:37

Tura asta mergi cu el asa... daca ti-l consuma, completezi. Macar nu pierzi un schimb de ulei degeaba. Data viitoare, bagi 10W cum a zis mecanicul.
-1

#9 User is offline   lazarcosmin92 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 108
  • Joined: 27-February 15

Posted 08 March 2018 - 20:56

Dar am inteles ca 10w distruge turbina sau st zvonuri?? Masina are 350 de mii dar de 5 ani de cand o am motorul nu a avut nicio problema . Am facut 100 de mii cu 5w30 si multi amici m.au sfatuit sa nu bag 10w
0

#10 User is offline   Luca_77 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 277
  • Joined: 06-June 17

Posted 08 March 2018 - 20:58

Mergi pe uleiul recomandat de producatorul masinii in manualul tehnic, trebuie sa fie trecuta si vascozitatea acolo!
0

#11 User is offline   calinus68 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1227
  • Joined: 17-July 16

Posted 08 March 2018 - 21:09

5w40.
0

#12 User is offline   Coscho 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 150
  • Joined: 01-March 17
  • Gender:Male

Posted 09 March 2018 - 00:49

... copy/paste de la un specialist ...

"FUMUL ALB:

- Fumul alb, aproape fara miros sau doar miros de motorina/benzina, care apare in conditii normale, la pornirea la rece sau cand este foarte frig, si dupa incalzirea motorului dispare. Cauza: vaporii de apa de formati normal in cilindri condenseaza in toba de esapament rece. Dupa incalzirea acesteia, vaporii nu mai condenseaza si sunt invizibili, dispare fumul alb. Este functionarea normala.-

- Fumul mult alb gros, persistent si dupa incalzire, cu un evident miros distinct, iritant, intepator sau dulceag.Cauza: antigelul, lichidul de racire, patrunde in ulei si in camera de ardere. Defectiunea cea mai probabila: garnitura de chiulasa crapata, sau chiulasa crapata, camasa crapata, sau mai rar, fisura in blocul motor.Verificare: nivelul de antigel, daca scade sau daca in vasul de expansiune bolboroseste la turarea motorului. Verificare ulei: daca creste nivelul sau uleiul este mat, decolorat, sau pe capacul de la ulei sau joja apare o mazga, spuma alburie, e clar, uleiul se amesteca cu antigelul si neaparat service urgent!

Alte cauze pentru fum alb:-Valva PCV blocata deschis, murdara, infundata.-La cutii automate, este aspirat uleiul din transmisie.-De asemenea prea mult ulei, poate produce fum alb dar dupa un timp dispare. Insa mirosul este diferit, nu iritant-intepator. Verificati joja pentru nivelul uleiului.Remediu, reparatie: schimbare dupa caz: garnitura de chiulasa, valva PCV, sudare chiulasa, bloc, schimbare camasa cilindru."

This post has been edited by Coscho: 09 March 2018 - 00:49

0

#13 User is offline   lazarcosmin92 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 108
  • Joined: 27-February 15

Posted 09 March 2018 - 09:05

O sa verific si nevelul antigelului sa vedem cum este.
0

#14 User is offline   lazarcosmin92 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 108
  • Joined: 27-February 15

Posted 09 March 2018 - 10:52

Am verificat uleiu si culmea este trecut circa 1 deget peste nivelul de maxim. Antigelul este la limita. Am comandat filtru epurator si urmeaza dupa.amiaza sa.l schimb. Am uitat sa precizez ca acum o sapt i.am bagat 200 ml de benzina in 25 l motorina ca am auzit ca ajuta la curatare.. sa aiba legatura treaba asta?

Ulei ii bag de la schimb la schimb 4.5 litri . Ca am observat ca daca bag 5 litri trece peste nivel
0

#15 User is offline   OPaul 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 2385
  • Joined: 05-March 14
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita-Constanta

Posted 09 March 2018 - 11:58

:)) ... Am auzit asta cu benzina in motorina de la un sofer de tir foarte batran , ca mai baga 1-2l benzina in motorina iarna sa nu inghete , cred ca a fost sofer pe Roman inainte de 89' ... Ei zic sa lasi practicile astea comuniste ca astazi nu mai este nevoie. Schimbi si filtrul de motorina , cu siguranta benzina a diluat jegul din rezervor si acuma il ai in filtru.
Schimba epuratorul , completeaza cu ulei paana la limita si tine sub observatie. Nu are rost sa bagi 10-40 ... Mai vascos de 5w40 eu zic sa nu ii bagi...
0

#16 User is offline   lazarcosmin92 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 108
  • Joined: 27-February 15

Posted 09 March 2018 - 16:13

Are ulei peste limita
0

#17 User is offline   lazarcosmin92 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 108
  • Joined: 27-February 15

Posted 09 March 2018 - 18:47

Rebin cu informatii. Am schimbat filtru epurator cu unul nou febibilsten , dupa care sm plecat cu masina pe strada. Am forjat.o la maxim sa vad cecse intampla dupa ce s.a incalzit un pic si fumul a inceput sa dispara. M.ai scoate un pic cand o pornesc dupa care numai da. Sa fie fost de la epurator?? Sau de la altceva?? Ca ma gandesc ca, daca era de la turbina la cat am forjat.o o lua pe ulei
0

#18 User is offline   calinus68 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1227
  • Joined: 17-July 16

Posted 09 March 2018 - 19:00

Daca nu ai consum mare de ulei nu are treaba turbina, monitorizezi consumul pana atunci circula fara retinere. Motul nu prea se intelege cu BMW la consum si zgomot, recomand Castrol 5w40

This post has been edited by calinus68: 09 March 2018 - 19:02

-1

#19 User is offline   lazarcosmin92 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 108
  • Joined: 27-February 15

Posted 10 March 2018 - 14:05

Ok. Va multumesc pentru sfaturi
0

#20 User is offline   lazarcosmin92 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 108
  • Joined: 27-February 15

Posted 10 March 2018 - 19:31

Revin din nou. Azi am plecat cu masina si a inceput sa scoata fum iar.. nu exagerat dar vizibil. Am verificat nielul de ulei inainte de pornire si am constat din nou ca este peste limita maxima. Este posibil sa imi intre motorina in ulei sa imi creasca nivelul ?? Ca antigelul e la limita nu am problema. Si am observat ca la primul injector din fata masinii da motorina. Am citit pe forum cum ca un alt detinator a avut un semering intre axul pompei de injectie si distributie si prin acel loc motorina intra in ulei , apoi motorina + uleiul ajungeau in admisie si scotea fum alb. Sa am si eu acelasi semering dus ?? Sau sa numai mearga vreau injector cum trebuie sa fie de la motorina?? Insa masina merge rotund inafara ca mai da cu fum alb
-1

Share this topic:


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro