BMWClub: BMW I3 94Ah 2018 - facelift - BMWClub

Jump to content

  • 26 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

BMW I3 94Ah 2018 - facelift Rate Topic: ***** 6 Votes

#21 User is offline   Romulus 

  • The insider
  • Group: Admin
  • Posts: 9717
  • Joined: 25-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Romania

Posted 13 March 2018 - 20:23

View PostOPaul, on 13 March 2018 - 20:02, said:

Interesanta mai mult, o bijuterie este aia care toarce si scoate gaze :D (sunt mai old school, cu toate ca asta este viitorul si in copilarie eram fascinat de o masina care sa se incarce ca una de jucarie)

Care este autonomia , unde o incarci (acasa/serviciu) si cat dureaza o incarcare completa (ex:20 to 100%) ?


Eu sunt contra electricelor, si nu port bijuterii. Dar, recunosc una cand o vad... :yahoo:

#22 User is offline   claus555 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 118
  • Joined: 29-May 12
  • Gender:Male

Posted 13 March 2018 - 20:29

Felicitari pentru achizitie!!! Sper sa iti fie utila si pe placul tau, sa ne tii la curent cum ai facut si cu e60-ul pana acum, ma bucur ca ai trecut la next level :), numai sa nu ramana e60-ul un fel de (abia astept sa o conduc) :)), sincer eu nu stiu cand as putea sa ma despart de al meu :(


Sent from my iPhone using Tapatalk
0

#23 User is offline   Vik71 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 315
  • Joined: 25-April 15
  • Gender:Male
  • Location:GL

Posted 13 March 2018 - 20:34

Te salut , sa vă bucurati de ea
Foarte practică , n am citit tot dar iti doresc sa n ai probleme cu distribuția :)
2

#24 User is offline   VladE46 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 75
  • Joined: 11-March 12

Posted 13 March 2018 - 22:10

Frumoasa masinuta! sa adunati multi km fara incidente. Unde o incarci de obicei? acasa sau la punctele de incarcare din oras?

Simti/vezi schimbari dure de autonomie daca mergi mai sportiv/econom cativa km? din acei km care-i arata masina ca i-ai economisit conducand preventiv(anticipand traficul si facand "frana de motor" din timp, cati sunt reali?

This post has been edited by VladE46: 13 March 2018 - 22:12

0

#25 User is offline   Bala 

  • resistance is futile
  • Group: Moderators
  • Posts: 8278
  • Joined: 14-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Ghiroda

Posted 14 March 2018 - 00:08

View PostOPaul, on 13 March 2018 - 20:02, said:

Care este autonomia , unde o incarci (acasa/serviciu) si cat dureaza o incarcare completa (ex:20 to 100%) ?


Inca nu o incarc acasa pentru ca inca nu am tras trifazic. Am incarcat-o doar de cateva ori la lidl pana acum. Ma fascineaza incarcatorul de acolo pt ca are un ecran cu touchscreen si apare exact ce este pe bordul I3. Cu estimari cu tot. E foarte tare. Si e in drum spre casa.

Astazi am incarcat de pe la 40% la 90% cam in 45 de minute. Peste 80% incarca greu. Oricum, in estimarile producatorilor, incarcarea se face pana la la 80%

Acum seara am stat 20 de minute sa incarc consumul de peste zi (atat am stat la coada sa-mi cumpar bere :p ). A inceput de pe la 70% si am ajuns pe la 98%. De la 98% la 100 % erau estimate 12 minute. Nu merita sa mai stai.

Pe incarcator afisa ca a transferat masinii 7.5kWh :rolleyes:

Incarcarea am facut-o pe statia de 50kW, DC (trebuie pachetul de charging pt asta).

View PostMishubmw, on 13 March 2018 - 20:10, said:

Sunt curios si eu de autonomie , in special iarna la frig (multe minusuri) si vara la cald (multe + peste 30 grade). Cauciucurile de bicla au aderenta ok in curbe?


Am incarcat-o 98% si vreau sa urmaresc si eu autonomia.

Aderenta este spectacol. Fata de E60 cu 245/40/18 are aderenta mai buna. Am inteles ca la electrice ar putea fi controlul tractiunii mai bun, Cel putin asa se laudau cei de la Tesla dar per total, clar aderenta e f buna.

View PostVik71, on 13 March 2018 - 20:34, said:

Te salut , sa vă bucurati de ea
Foarte practică , n am citit tot dar iti doresc sa n ai probleme cu distribuția :)


Sa-i atarn un lant pe undeva si sa-l schimb din cand in cand. Preventiv :yahoo:

View PostVladE46, on 13 March 2018 - 22:10, said:

Simti/vezi schimbari dure de autonomie daca mergi mai sportiv/econom cativa km? din acei km care-i arata masina ca i-ai economisit conducand preventiv(anticipand traficul si facand "frana de motor" din timp, cati sunt reali?


Am observat, ca nu estimeaza la plin mai mult de 200km. Desi simt ca incep sa merg mai economic cu ea. Ca sa nu calc frana, e nevoie usor de obisnuinta cu frana de motor. Aici mai am de muncit.

Idrive ofera tot felul de estimari. La 80% din baterie, daca opream muzica si incalzirea, mai crestea range-ul cu 6km. Nu am incercat eco pro, eco etc. Merg doar pe comfort. Mai ales ca nu am iesit din oras

#26 User is offline   z1r3n 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 86
  • Joined: 25-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Posted 14 March 2018 - 00:17

Orice dar i3 nu e bijuterie...sa ne uitam la model 3 de la tesla...e mai aproape de termenul bijuterie

Felicitari pentru decizia de a merge electric.
4

#27 User is offline   Bala 

  • resistance is futile
  • Group: Moderators
  • Posts: 8278
  • Joined: 14-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Ghiroda

Posted 14 March 2018 - 00:40

As cumpara Tesla modelul S P 100D pt performante si masina de oras+concediu daca Tesla ar mai mari range-ul si ar fi acceptata ca masina electrica de catre statul roman.

Dar modelul 3, clar nu. Tesla oricum fac unele gafe la nivel de fiabilitate si design pt masini. sa cumperi varianta low cost de la ei, eu nu m-as incumeta.

E doar o parere. Sper sa ma bag la ceva test drive si cu o Tesla.

#28 User is offline   Romulus 

  • The insider
  • Group: Admin
  • Posts: 9717
  • Joined: 25-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Romania

Posted 14 March 2018 - 05:42

View Postz1r3n, on 14 March 2018 - 00:17, said:

Orice dar i3 nu e bijuterie...sa ne uitam la model 3 de la tesla...e mai aproape de termenul bijuterie
[...]


Da-mi voie sa-ti spun dar dupa ce am vazut eu, Tesla e o gluma buna la capitolul calitate de asamblare si materiale, mai ales ca se considera premium. E o masina plasticoasa, subtire si cu rabat la calitate in multe locuri. Mult mai aproape de o masina coreana decat una germana. Iar design-ul? Pe mine nu ma da pe spate. Saracacia interiorului e putin peste ce pot eu suporta. Acum daca vorbim si de model 3??? Mai bine nu incep. Pare impaturita din hartie, ca un origami, cu un ecran care sa-ti ia ochii sa nu vezi restul.

#29 User is offline   ryoraul 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1126
  • Joined: 10-February 13
  • Gender:Male

Posted 14 March 2018 - 07:41

O firma supraapeciata ca si masinile.
1

#30 User is offline   chitsro 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1216
  • Joined: 03-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 14 March 2018 - 08:59

Salut Bala, frumoasa masina, sa te bucuri de ea, chiar ma intrebam cand se vor rezolva problemele cu tichetul de la stat(citisem pe topicul tau). Poti spune ca esti unul dintre pionierii de pe forum cu o masina electrica, sa speram ca o sa deschizi calea si, datorita tie, vom vedea masina electrica intr-o lumina favorabila!

PS: pot spune ca primul tau topic cu e60 m-a inspirat sa fac si eu trecerea la BMW :) Iti multumesc pentru asta!


Tin minte momentul. Era 2004. Locul. Totul. Plecam de la facultate impreuna cu un prieten. Intr-o parcare: un E60. Era primul pe care il vedeam. Era alb. Era superb. Era nou. Era impunator. Eram cucerit. Am inceput sa visez…

Termin facultatea. Sunt inginer cu acte in regula desi de un an si jumatate lucrez. Este momentul sa incep sa strang bani. Le vedeam in oras. Erau mai multe. Intorceam capul dupa fiecare. Inca visam…

Imi calculez veniturile. Simulez credite. Pentru prima data o spun cu voce tare: Vreau un E60. Sunt considerat nebun. Nu conta, visam cu ochii deschisi. Nu mai aveam rabdare. Visul capata un iz de realitate…

E timpul. Merg la banca. E ok. Merg la Banat Car. E ok. Incepe… Fac actele si comand masina… dureaza 3 saptamani. Fiecare zi e o povara. Imi zic ca merita. In prima saptamana din decembrie, pe seara, suna telefonul. E aici. In Timisoara. Dar abia a doua zi sa merg dupa ea… Orele trec greu. Sunt lungi. Se face dimineata si merg la Banat Car. Nu o vad. Intru inauntru. Vad un E60. Este superb. Culoarea, M-packetul. Vad dealerul si din priviri imi face semn catre acel E60. ERA AL MEU… Semnez si plec! Visul?! A devenit realitate…

2

#31 User is offline   OPaul 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 2385
  • Joined: 05-March 14
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita-Constanta

Posted 14 March 2018 - 09:04

Sa ne explicit putin cum este cu garantia si revizile , adica cat are masina si bateria garantie (impreuna sau separat) ce inseamna o revizie la o masina electrica si care este intervalul.

Stiu ca tesla are o garantie pe masina de 4 ani sau 80.000km si bateria are o garantie de 8 ani ...
1

#32 User is offline   Bala 

  • resistance is futile
  • Group: Moderators
  • Posts: 8278
  • Joined: 14-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Ghiroda

Posted 14 March 2018 - 09:09

Da. Ce vremuri. Batranul E60...

Am fost aproape sa-l vand insa cand cumparatorul s-a sucit, parca m-am bucurat. Il spal si il bag in garaj. Acum ca e si reparat si 100% in stare buna nu-mi mai vine sa-l vand.

Ne-am planificat ceva concedii si probabil ca vom merge cu E60-ul mai ales ca e de mers in zona de munte si nu stiu cum e cu masina electrica la deal :blush:

#33 User is offline   Saylor Man 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 287
  • Joined: 26-March 16
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 14 March 2018 - 09:27

View PostBala, on 14 March 2018 - 00:08, said:

Inca nu o incarc acasa pentru ca inca nu am tras trifazic. Am incarcat-o doar de cateva ori la lidl pana acum. Ma fascineaza incarcatorul de acolo pt ca are un ecran cu touchscreen si apare exact ce este pe bordul I3. Cu estimari cu tot. E foarte tare. Si e in drum spre casa.

Astazi am incarcat de pe la 40% la 90% cam in 45 de minute. Peste 80% incarca greu. Oricum, in estimarile producatorilor, incarcarea se face pana la la 80%

Acum seara am stat 20 de minute sa incarc consumul de peste zi (atat am stat la coada sa-mi cumpar bere :p ). A inceput de pe la 70% si am ajuns pe la 98%. De la 98% la 100 % erau estimate 12 minute. Nu merita sa mai stai.

Pe incarcator afisa ca a transferat masinii 7.5kWh :rolleyes:

Incarcarea am facut-o pe statia de 50kW, DC (trebuie pachetul de charging pt asta).




Salut si felicitari pentru achizitie. Banuiesc ca daca ai avea acasa (banuiesc ca locuiesti la casa nu la apartament de bloc) instalatia tifazata , ar trebuii sa-ti achizitionezi "statia de incarcare". Te-ai interesat cam cat costa ?
O masina full electrica exlusiv pt oras (deocamdata) mi se pare alegerea inteligenta , fata de o masina hibrida.
Sa o stapanesti sanatos, si sa ne mai furnizezi informatii/impresii de masina , asa pe parcurs cand ajungi sa o cunosti mai bine.
0

#34 User is offline   Romulus 

  • The insider
  • Group: Admin
  • Posts: 9717
  • Joined: 25-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Romania

Posted 14 March 2018 - 09:36

View Postchitsro, on 14 March 2018 - 08:59, said:

Salut Bala, frumoasa masina, sa te bucuri de ea, chiar ma intrebam cand se vor rezolva problemele cu tichetul de la stat(citisem pe topicul tau). Poti spune ca esti unul dintre pionierii de pe forum cu o masina electrica, sa speram ca o sa deschizi calea si, datorita tie, vom vedea masina electrica intr-o lumina favorabila!

PS: pot spune ca primul tau topic cu e60 m-a inspirat sa fac si eu trecerea la BMW :) Iti multumesc pentru asta!


Tin minte momentul. Era 2004. Locul. Totul. Plecam de la facultate impreuna cu un prieten. Intr-o parcare: un E60. Era primul pe care il vedeam. Era alb. Era superb. Era nou. Era impunator. Eram cucerit. Am inceput sa visez…

Termin facultatea. Sunt inginer cu acte in regula desi de un an si jumatate lucrez. Este momentul sa incep sa strang bani. Le vedeam in oras. Erau mai multe. Intorceam capul dupa fiecare. Inca visam…

Imi calculez veniturile. Simulez credite. Pentru prima data o spun cu voce tare: Vreau un E60. Sunt considerat nebun. Nu conta, visam cu ochii deschisi. Nu mai aveam rabdare. Visul capata un iz de realitate…

E timpul. Merg la banca. E ok. Merg la Banat Car. E ok. Incepe… Fac actele si comand masina… dureaza 3 saptamani. Fiecare zi e o povara. Imi zic ca merita. In prima saptamana din decembrie, pe seara, suna telefonul. E aici. In Timisoara. Dar abia a doua zi sa merg dupa ea… Orele trec greu. Sunt lungi. Se face dimineata si merg la Banat Car. Nu o vad. Intru inauntru. Vad un E60. Este superb. Culoarea, M-packetul. Vad dealerul si din priviri imi face semn catre acel E60. ERA AL MEU… Semnez si plec! Visul?! A devenit realitate…



Poti face te rog un topic unde sa pui astea?? E super frumos...

#35 User is offline   Bala 

  • resistance is futile
  • Group: Moderators
  • Posts: 8278
  • Joined: 14-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Ghiroda

Posted 14 March 2018 - 09:43

View PostOPaul, on 14 March 2018 - 09:04, said:

Sa ne explicit putin cum este cu garantia si revizile , adica cat are masina si bateria garantie (impreuna sau separat) ce inseamna o revizie la o masina electrica si care este intervalul.

Stiu ca tesla are o garantie pe masina de 4 ani sau 80.000km si bateria are o garantie de 8 ani ...


Din ce stiu, si la BMW e tot 8 ani garantia pe baterie. Se considera bateria dusa daca scade capacitatea la 70%. Bine, nu cred ca merita sa tii o masina electrica mai mult de 3 ani la cat de repede evolueaza mai ales range-ul.
Apoi ai pachete la fel cum ai la cele clasice cu 3 ani sau 5 ani service inclusive. Stiu ca am pus o optiune de service dar nu mai stiu care.

In mare, pe la revizii se schimba lichidul de frana (la 2 ani) si filtrele de polen. In rest doar se verifica.

View PostSaylor Man, on 14 March 2018 - 09:27, said:

Salut si felicitari pentru achizitie. Banuiesc ca daca ai avea acasa (banuiesc ca locuiesti la casa nu la apartament de bloc) instalatia tifazata , ar trebuii sa-ti achizitionezi "statia de incarcare". Te-ai interesat cam cat costa ?
O masina full electrica exlusiv pt oras (deocamdata) mi se pare alegerea inteligenta , fata de o masina hibrida.
Sa o stapanesti sanatos, si sa ne mai furnizezi informatii/impresii de masina , asa pe parcurs cand ajungi sa o cunosti mai bine.


da. Stau la casa.

Un incarcator incepe de pe la 300 de euro in sus. Unul de 22kW. Poti pune acasa relativ usor pana pe la 43kW daca ai legatura la retea suficienta. Astea parca incep de pe la 500 de euro.

Eu la serviciu proiectez incaratoare deci imi voi monta unul facut de mine :rolleyes:

#36 User is offline   Bala 

  • resistance is futile
  • Group: Moderators
  • Posts: 8278
  • Joined: 14-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Ghiroda

Posted 14 March 2018 - 15:28

Mi-am facut cont la plugshare

Ma arde tot mai tare sa merg la un drum lung cu I3-ul. As putea pleca relativ usor spre vest dar inca are numere rosii. Deci aman.

O alta varianta e sa dau o fuga pana la Cluj :scratchchin: Sa casc gura.

Un posibil drum e Timisoara, Oradea (Kaufland - 50kW), Cluj (mai multe variante de incarcare).

Apoi Cluj, Alba Iulia (kaufland 22kW :shifty: ), Deva (22kW) si o incarcare la socrii langa Margina la 220V apoi Timisoara.

Pfff. E fain.

#37 User is offline   Romulus 

  • The insider
  • Group: Admin
  • Posts: 9717
  • Joined: 25-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Romania

Posted 14 March 2018 - 15:39

Daca ai macar incarcat telefonul, pune o sufa si venim sa te remorcam... Ma gandesc ca daca ti se descarca masina nu mai poti incarca nici telefonul. Avantaje...

:blink: :pardon:

#38 User is offline   Bala 

  • resistance is futile
  • Group: Moderators
  • Posts: 8278
  • Joined: 14-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Ghiroda

Posted 14 March 2018 - 15:53

Nu stiu. Ma gandesc ca daca chiar nu ai unde incarca, mergi pe la oameni si incarci la 220V. Mai iti faci si prieteni noi :drinks:

#39 User is offline   Romulus 

  • The insider
  • Group: Admin
  • Posts: 9717
  • Joined: 25-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Romania

Posted 14 March 2018 - 15:55

Calatoria devine scop in sine...

:drinks:

#40 User is offline   OPaul 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 2385
  • Joined: 05-March 14
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita-Constanta

Posted 14 March 2018 - 16:01

Tesla si i8 mai au si o baterie normal de 12V pentru inchis/deschis , frana de parcare , deblocare ''cutie'', radio si incarcat telefon :D , cred ca si i3 merge pe acelasi principiu.
Deci nu te lasa chiar in fundul gol :)) poti sa iti incarci telefonul si sa asculti o muzica pana ce vin ''baietii'' sa te tracteze ... Mai rau este lipsa de infrastuctura pentru ele (cel putin aici in EAST)

PS: Afacere: Sa ai o flota de masini pentru depanat masinile electrice , ceva dubite cu o baterie de 200-300kWh care sa vina si sa iti incarce masina in regim de super fast charging sa iti poti continua drumul sau sa ajungi pana la cea mai apropiata statie de incarcare ;)
0

Share this topic:


  • 26 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro