Jump to content

BMW I3 94Ah 2018 - facelift


Bala

Recommended Posts

Asta inseamna sa nu pui pret pe omul care lucreaza(bine)si in loc sa-l plateasca corespunzator,il lasa sa plece si angajeaza unii mai prost calificati cu pretentii financiare mediocre,dar cum spunea un coleg mai sus sa tii tot felul de angajati pe la birouri care freaca menta pe salarii mult mai mari decat un meserias...iar asta e valabil in mai toate serviceurile din tara ,fie ele reprezentanta sau nu.Rusinos felul cum a iesit bara ,daca era soare afara te cruceai cum arata.
Link to comment
Share on other sites

Ce circ !

 

Am fost la reprezentanta si am luat I3-ul:

 

post-8114-0-02453500-1543495338_thumb.jpg

 

Cum sa vopsesti asa? Cica au incurcat pigmentii :pinch:

 

Sunt evident plin de nervi. Saptamana viitoare duc iarasi I3-ul la vopsit bara fata. Cica va fi gata de dimineata pana seara.

 

P.S. Initial, pt ca-l duc la 8:30 dimineata nu era OK ca nu e timp. Le-am zis ca daca imi dau masina la schimb, il las cat vor ei ca sa iasa lucrarea bine. Brusc a devenit 8:30 o ora potrivita :pinch:

 

Ti-am spus ca iti voi explica ce s-a intamplat, s-au grabit sa-ti repare masina, au foarte mult de lucru, tu i-ai grabit sa-ti faca reparatia, deoarece esti clientul lor nu au vrut sa-ti spuna sa vii peste o luna sau mai stiu eu cand, nu le-a iesit vopseaua si decat sa-ti spuna ca nu le-a iesit vopseaua sa faci alt scandal mai mare (gen sa nu-i crezi), au ales sa-ti de-a masina asa, clar o sa ti-o faca cum trebuie insa asa se intampla cand vrei sa-i ajuti pe toti ca si consilier, oamenii din spate ori sunt putini, ori au mult de lucru, ori nu au experienta si mai mult te incurca, e posibil sa nu fie nici macar vina vopsitorului, unele coduri de vopsea pur si simplu le bagi in calculator si le faci si nu au nici-o legatura cu nuanta de pe masina, sunt probleme la uzina cu unele coduri de vopsitorie ca nu ies ca si din fabrica, acolo ramane la ideea si experienta vopsitorului sa stie sa combine si sa modifice unele cantitati la pigmenti ca sa iasa ca si cea de pe masina, e posibil sa faca si 50 de palete de culori si sa nu-i iasa si atunci trebuie sa trimita la cei cu care lucreaza BMW o solicitare cu problema respectiva care s-ar putea sa intarzie, cei de acolo pot sa spuna sa modifici nu stiu ce la codul de vopsea si chiar si asa sa nu-ti iasa, multi clienti nu stiu aceste lucruri si nu-i intereseaza pana la urma, insa eu nu mai am "preferati" sa zic asa, client vechi sau nou il servesc cand pot, adica in momentul de fata dupa 20 decembrie fac programare pentru orice imi vine, chiar si o usa care nu se deschide.

 

Un element vopsit iarna, in cabina sau nu, trebuie vopsit in 2-3 zile pentru a respecta normele corecte de vopsire, pentru a putea a fi calitativa lucrarea si garantia lucrarii sa existe, daca inainte ti-am spus ca s-au grabit cu vopsirea, acum clar o sa fie tot in functie de noroc sa iasa cum trebuie, e posibil sa fie scursa vopseaua, e posibil sa nu se usuce in intregime, daca va avea orice defect vopseaua, adica gunoi, lac scurs sau altceva, nu o sa poata in principiu sa-l retuseze deoarece o sa fie prea proaspata vopseaua.

 

E mult prea repede sa se apuce sa o pregateasca iarasi, de data aceasta nu o vor mai da cu apret (grund), pentru ca nu ar avea cand sa se usuce si apretul ca mai apoi sa-l slefuiasca...doar o sa matuiasca elementul cat poate de mult si dupa va da direct cu vopsea si lac, din nou exista riscul sa nu iasa cum trebuie culoarea...

 

Asta cu incurcatul pigmentilor nu stiu ce sa zic, eu nu o cred :), imi pare rau pentru ce ti s-a intamplat insa e posibil ca data viitoare cand cineva se zbate pentru tine sa te ajute sa faci reparatia repede si din orice motiv se produce o greseala in defavoarea ta, iar tu il certi pe respectivul sau pe respectivii, o sa te ajute cand pot ca pe orice alt client (cum e corect pana la urma) si sa nu-ti convina nici acest lucru, nu spun ca asta s-a intamplat la tine, dar sunt niste situatii cu care ma confrunt in fiecare zi din cauza calitatii lucrarilor si stiu despre ce vorbesc.

 

Bafta cu masinuta, sa ne tii la curent, sunt curios cum va iesi bara data viitoare, nuanta si calitate.

Edited by WIN60
  • Like 5
  • Downvote 10
Link to comment
Share on other sites

Si cand ma gandesc ca in viitorul apropiat trebuie sa imi mai duc masina la service pentru a vopsi + indrepta, pe asigurarea altuia, portiera fata-dreapta, cand vad ce se mai intampla si stiu ce mi s-a intamplat acum 3 luni cu bara spate lovita(parcata) apoi reparata, ma deprim si mai tare :frantics:

Uite de asta sincer eu mai mesteresc la ea, cat pot si eu, la cum lucreaza mesterii ce incurca becurile la stopul nelovit si dupa ce vii sa iei masina nu se mai aprinde. Mai in gluma mai in serios, ma gandeam ca daca fac upgrade la bara fata si o iau pregatita pentru vopsit... sa o vopsesc eu :/

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

nu mi-o luati in nume de rau dar ma doare tare cand vad limba romana grav atacata,

pana la urma pe acest forum mai si invatam cate ceva.

este verbul a da - sa iti dea. cratima nu are ce cauta.

multumesc si nu te supara te rog dar am vazut ca insisti cu greseala asta si in alte postari.

 

Nu am de ce sa ma supar atata timp cat ai dreptate si vorbesti frumos, nu stiu de ce imi da impresia de greseala cand vad "dea" impreunat, parca ma doare ochiul.

 

Mersi frumos de observatie!

Edited by WIN60
  • Like 4
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg cum de la E60 o duceam azi si o luam maine iar acum de luni pana joi nu mai ajunge timpul.

 

Si nu au gresit nuanta. E ALTA CULOARE!!!

 

Ultimul lucru pe care il pot face e sa le fiu recunoscator. Sau intelegator cu ei.

 

In primul rand si eu am echipa de ingineri (programatori) si nu sunt oameni pe piata. Dar intra in fisa postului sa incerc sa-i tin si si caut la nevoie altii. Merg pe la hr sa tot dea anunturi, linked in, targuri, etc. Pe patron nu-l prea intereseaza ca nu am cu ce. Ceva manager de service trebuie sa aibe si ei. Ala ce kkt face?

 

In al doilea rand, preturile sunt foarte mari la reprezentanta. Daca la service mic gasesti vopsitor, la preturi duble nu vad de ce sa nu iti poti permite sa-i tii la munca.

 

A devenit prea des folosita scuza asta cu lipsa oamenilor....

Link to comment
Share on other sites

Scriu de la munca, omule!

Am incercat sa prind cat mai repede tot ce vreau sa spun, scuza- ma atunci, daca nu intelegi, nu pentru tine era adresat mesajul oricum.

 

P.S scuza-ma daca te incurca virgulele prea multe..

 

Ma incurca lipsa punctelor, sa fiu sincer. Si nu mi-o lua in nume de rau, dar nici celui caruia te adresai nu cred ca ii este comod sa citeasca ce ai scris tu.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg cum de la E60 o duceam azi si o luam maine iar acum de luni pana joi nu mai ajunge timpul.

 

Si nu au gresit nuanta. E ALTA CULOARE!!!

 

Ultimul lucru pe care il pot face e sa le fiu recunoscator. Sau intelegator cu ei.

 

In primul rand si eu am echipa de ingineri (programatori) si nu sunt oameni pe piata. Dar intra in fisa postului sa incerc sa-i tin si si caut la nevoie altii. Merg pe la hr sa tot dea anunturi, linked in, targuri, etc. Pe patron nu-l prea intereseaza ca nu am cu ce. Ceva manager de service trebuie sa aibe si ei. Ala ce kkt face?

 

In al doilea rand, preturile sunt foarte mari la reprezentanta. Daca la service mic gasesti vopsitor, la preturi duble nu vad de ce sa nu iti poti permite sa-i tii la munca.

 

A devenit prea des folosita scuza asta cu lipsa oamenilor....

 

 

Bala, in tara asta, cel mai bun vopsitor nu este angajat la patron sau la stat, este propriul lui sef, el vopseste pentru el, cel mai bun programator nu este cel care este angajat la stat, este cel care face pentru el, cel care se straduieste si nu doarme si vrea sa munceasca mult, o face pentru el si nu pentru altul.

Asta e parerea mea, cel mai bun mecanic are propriul lui garaj/service/firma unde lucreaza el, niciodata nu o sa se angajeze la o reprezentanta sa castige 3000-4000 lei cand poate sa faca 8.000 sau mult mai mult pe luna, de aia nu o sa vezi sa lucreze in reprezentante, in Romania, cei mai buni oameni.Cel mai bun vopsitor la mine in oras, are cabina proprie de vopsit unde este farmacie pe jos, vopseste decat el singur, el pregateste singur, iese coala masina, chiar daca vopseste un element sau toata masina, fara gunoaie, fara lac scurs.

Cel mai bun electrician din oras care poate sa-ti rezolve o problema electrica ce tine de un senzor, fir, ECU, CAS, ETC la orice masina este particular, face o gramada de bani si este cautat non stop.

Exemplele curg...aveti pe unul in Timisoara, Samer parca, cu cutiile automate, toata tara asta si din afara au auzit de el, a dat si rateuri, e el golan, insa face treaba, iti da garantie, te pune sa te duci la el sa schimbe uleiul la cutia de viteze in garantie si multi se duc la el pe sume de 1500-3000 euro reparatii si reconditionari cutii de viteze, orice marca, de ce nu lucreaza omul ala in reprezentanta? ca face inzecit mai multi bani cu coaja lui de garaj, de ce? ca se pricepe.

 

Pot sa-ti spun sincer ca acelasi cod de vopsea poate sa fie rosu daca dai cu lac peste si acelasi cod de vopsea in acelasi gramaj cu aceeasi pigmenti poate sa fie portocaliu inainte sa-l dai cu lac, acelasi lucru cum o masina vopsita total din acelasi borcan de vopsea poate sa difere la nuanta si culoare daca dai lacul si vopseaua intr-un anume fel, timpul de asteptare pana sa dai a doua mana, pana sa dai cu lac...gazare, etc.

 

Nu te contrazic, e posibil sa fi incurcat vreu pigment (desi nu cred), insa diferenta ta din poza poate sa apara chiar din codul original al vopselei care nu este corect, sau din modul de aplicare al vopselei a unui vopsitor prost.

 

Nu cred sa fie diferenta intre modul de preparare a retei de la Dacia la Bmw si de modul de aplicare a vopselei, e o vopsea pe baza de apa care poate sa fie mai scumpa sau mai ieftina, insa se foloseste acelasi procedeu, nu poti spune ca la Bmw e altcumva, sau la Dacia e altcumva, poate ceva mai performant ca aparatura insa baza este la fel.

Edited by WIN60
  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Crede-ma si eu sunt curios de ce se va intampla, pentru ca ti-au promis o revopsire de bara fata de la 08:30 pana dupamiaza...chiar sunt curios de nuanta si calitatea lucrarii pentru ca stiu ca i vei "teroriza" in caz de ceva :)), te inteleg, pana la urma asta as face si eu.
  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Mai rau de atat nici se prea poate :pardon:

 

Ba se poate - spuse optimistul. Eu ti-as recomanda sa o lasi cat e nevoie, sa te asiguri ca fac lucrarea de calitate, sa insisti mai mult pe calitate decat pe timp. Poti sa le pui in vedere ca de data asta sa iti dea masina la schimb. Graba lor va fi tot in dezavantajul tau.

 

Off topic, dar legat de reprezentanta: programare la MHS Militari pentru update software la masina. Ajung la 8:15 (dupa 35 de minute de condus), ajunge si omul pe la 8:30. Ii zic de ce am venit (specificasem clar in programare dupa o conversatie inregistrata sper), si imi spune ca nu ma poate ajuta decat cu o diagnoza, sa vin in alta zi. Alte 50 de minute de la intrarea in Bucuresti pana in Victoriei. Le-am trimis un email de felicitari (la recomandarea celui de la call center unde sunasem). Sunt curios ce se intampla.

Edited by mcliviu
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Excelent I3-ul pe zapada/gheata. Controlul tractiunii este foarte eficient. Mult mai eficient ca la E60.

 

Citisem ca la un motor electric se poate controla mult mai fin cuplul si de aici avantajul. Nu stiu daca e asta, sau rotile subtiri insa am iesit cu I3-ul din nameti din care nu speram ca voi iesi. Mergeam ca spargatorul de geata, cu zapada pe botul masinii si cu ea pe burta :thumbsup:

 

Dar ca in alte multe situatii la I3, a fost implementat pe jumatate. Nu exista buton de DSC/DTC. Trebuie sa intri in I-drive, de acolo clickuri etc si activezi Traction Control.

 

Incerci: click, click, click. Patineaza, te dai jos si dai la lopata apoi incerci iarasi: click, click click si nu iese. Mai dai la lopata, click click click si iese dar ramai la 10m mai incolo. Lopata, click , click

 

Asta am facut ieri jumatate de zi. Dar a fost fain :hyper:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.