BMWClub: BMW I3 94Ah 2018 - facelift - BMWClub

Jump to content

  • 26 Pages +
  • « First
  • 24
  • 25
  • 26
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

BMW I3 94Ah 2018 - facelift Rate Topic: ***** 6 Votes

#501 User is offline   Bala 

  • resistance is futile
  • Group: Moderators
  • Posts: 8278
  • Joined: 14-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Ghiroda

Posted 23 July 2019 - 14:23

Viteza cu consum inca decent e la 90km/h. Daca mergi mai tare, consumul creste exponential si vei pierde timp cu opriri si incarcari suplimentare.

Daca ai drmuri mai scurte de 150km, atunci mergi cu 130km/h.

Sau, 100km drum si mergi cu 150km/h.

#502 User is offline   Alexandru' 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 220
  • Joined: 27-February 19
  • Gender:Male

Posted 23 July 2019 - 14:29

Am inteles...ma gandeam ca asta ar fi raspunsul, oarecum. Per total, trebuie sa ai rabdare de fier si sa fi foarte organizat pentru a avea o astfel de masina. :thumbsup:
0

#503 User is offline   Myx 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 10887
  • Joined: 17-December 06
  • Gender:Male
  • Location:b

Posted 23 July 2019 - 15:02

Economie ,am vazut si tesla mergand lejer ,nu-mi pare nici un progres sa stai sa mergi la consum efectiv , de curent de ce o fi ...pe mine nu ma convinge ,poate cand vor fi masini accesibile cu autonomie 600 km
0

#504 User is offline   P.I.M.P. 

  • Bmw driver
  • Group: Contributors
  • Posts: 3733
  • Joined: 03-August 08
  • Gender:Male

Posted 23 July 2019 - 16:01

Aceasta noua tehnologie ma face sa ma gandesc la aparitia motorului cu combustie la inceputul secolului XX. Cat de lente erau atunci masinile, si unde au ajuns. Acelasi lucru se va intampla si cu electricele, doar sa treaca cativa zeci de ani.

Intr-adevar la drum lung e destul de greu. Eu am plecat dimineata catre Romania, aveam cam 1000 km sau mai putin si i-am dat destul de tare. Chiar si asa am ajuns la ora 23. Cu o electrica probabil mai tarziu putin, sau trebuia sa-mi caut cazare undeva.
0

#505 User is offline   Bala 

  • resistance is futile
  • Group: Moderators
  • Posts: 8278
  • Joined: 14-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Ghiroda

Posted 29 July 2019 - 14:55

Dupa 1000 de km facuti cu o Skoda Superb diesel de vreo 2 ani vechime.... ma bucur ca m-am intors la I3. Primul soc: nu mai trebuie sa folosesc acel DSG. Absolut groaznic daca vrei sa te strecori prin trafic. Ba scartaiam rotile, ba ma claxonau unii si altii. Nu m-am obisnuit absolut deloc. La cutiile automate de la BMW nu am avut probleme.

Pe de alta parte, am recuperat numerele de la E60 si le-am pus pe leaf. Dar nu am talon ca cica vine cu posta romana. La posta e concediu la mine in localitate si nu e nimeni. Deci tot nu pot iesi din tara. Termenul de 5 (parca) zile lucratoare este depasit.

Ah, si pe CIV-ul leafului e scris cu pixul. :wacko: NU inteleg cum de se poate in 2019 sa scrii CIV_ul jumtatate la comp si jumatate cu pixul. E ABSURD.

#506 User is online   Crysis21 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 758
  • Joined: 04-January 15
  • Gender:Male

Posted 29 July 2019 - 15:38

View PostMyx, on 23 July 2019 - 15:02, said:

Economie ,am vazut si tesla mergand lejer ,nu-mi pare nici un progres sa stai sa mergi la consum efectiv , de curent de ce o fi ...pe mine nu ma convinge ,poate cand vor fi masini accesibile cu autonomie 600 km


Implicit, cam oricine isi cumpara un diesel, merge la consum. Cat l-ai abuza, consuma putin fata de corespondentul pe bezina. Asa ca sa nu ne mintim cu economia...
1

#507 User is offline   P.I.M.P. 

  • Bmw driver
  • Group: Contributors
  • Posts: 3733
  • Joined: 03-August 08
  • Gender:Male

Posted 29 July 2019 - 18:39

@Crysis despre ce vorbesti?

El zice ca nu "faci afacere" mergand cu electrica cu 90kmh pe banda 1, doar ca sa ai mai mult range. Se poate invers, mergi tare pe banda 2, gen 130, dar f rapid trebuie sa opresti sa incarci, deci practic ce ai castigat mergand tare, pierzi cand stai sa incarci.

El se referea ca faci economie de timp (ca de bani nu e vorba, incarcatul fiind aproape moca).

Ce legatura are cu dieselul?
0

#508 User is online   Injectoru'6 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 346
  • Joined: 27-August 18
  • Gender:Male

Posted 29 July 2019 - 19:08

View PostCrysis21, on 29 July 2019 - 15:38, said:

Implicit, cam oricine isi cumpara un diesel, merge la consum. Cat l-ai abuza, consuma putin fata de corespondentul pe bezina. Asa ca sa nu ne mintim cu economia...


Diesel se mai cumpara si pentru comfort, cuplu, sunetul motorului. Eu fac drumuri lungi si am avut benzina apoi diesel. Nu m-as mai intoarce niciodata la benzina.
La bani iesi cam la fel la amandoua per total. La diesel ce bani economisesti la motorina dai la piese si la benzina costa piesele mai putin dar consuma mai mult.
0

#509 User is offline   Myx 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 10887
  • Joined: 17-December 06
  • Gender:Male
  • Location:b

Posted 30 July 2019 - 22:31

View PostCrysis21, on 29 July 2019 - 15:38, said:

Implicit, cam oricine isi cumpara un diesel, merge la consum. Cat l-ai abuza, consuma putin fata de corespondentul pe bezina. Asa ca sa nu ne mintim cu economia...


nu cred ca ai inteles la ce m-am referit , la electrica esti strict limitat VITAL de energia bateriei , deci nu poti calca pedala ca nu mai ajungi unde ai nevoie . Economie de range . La diesel , benzina opresti la prima statie , alimentezi si Calci pedala , nu te limitezi la o anumita viteza ca altfel ramai in drum ,situatie patita de mine cu 6 , n am observat ca la intoarcere ar fi trebuit sa alimentez inainte sa intru pe A2 , am limitat viteza pana la prima benzinarie , dupa .i-am dat forja iar . Cand vreodata faci cu electrica asa ? Poate cand oprresti la statie si dai bateria la schimb si iei una full , eu alte solutii nu vad si asta va insemna tone de baterii stocate ,poate vor sa ne invete cu viteze mici si mers economic ca altfel ramanem in drum . Daca interzic sa zicem in 20 ani combustibilii fosili si suntem electrici , ne limitam toti , un soi de uniformizare ,oricum ma astept sa fie o zona intermediara de hibride

This post has been edited by Myx: 30 July 2019 - 22:34

0

#510 User is offline   P.I.M.P. 

  • Bmw driver
  • Group: Contributors
  • Posts: 3733
  • Joined: 03-August 08
  • Gender:Male

Posted 30 July 2019 - 22:51

@Myx Nu esti departe de adevar, stiu ca in china se lucreaza la "standardizarea" bateriilor, astfel incat sa opresti la o statie de schimbare, ti-o schimba cu una full in 5 minute si pleci mai departe.
0

#511 User is offline   mgi 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 601
  • Joined: 15-June 09
  • Gender:Male

Posted 30 July 2019 - 23:18

Hibridele sunt o solutie de compromis, pentru ca trebuie sa cari cel putin doua motoare dupa tine, si au si bateria mica.

Viitorul o sa fie clar electric. Masinile devin din ce in ce mai eficiente, si la fel si sistemele de incarcare. Deja exista tehnologie pentru incarcator de 150kWh. Deci in jumate de ora incarci 75 kW (la o masina compatibila), ceea ce inseamna cam 300km la viteza (legala) de autostrada. As zice ca e destul de decent, pentru cand o sa apara masini cu baterii de 75kW si incarcare la viteza asta :) Plus ca cel mai probabil lucrurile o sa progreseze.

Standardizarea bateriilor functioneaza in China, poate. Toti producatorii din Vest au propriile formate de baterie si nu sunt compatibile, sau interschimbabile in cateva minute. Ar mai fi Tesla, dar nu stiu in ce stadiu mai e tehnologia lor de schimbare rapida de baterie.
0

#512 User is offline   Myx 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 10887
  • Joined: 17-December 06
  • Gender:Male
  • Location:b

Posted 30 July 2019 - 23:21

View PostP.I.M.P., on 30 July 2019 - 22:51, said:

@Myx Nu esti departe de adevar, stiu ca in china se lucreaza la "standardizarea" bateriilor, astfel incat sa opresti la o statie de schimbare, ti-o schimba cu una full in 5 minute si pleci mai departe.


eu nu vad alta solutie decat un modul standard la care ei asigura mentenanta , noi doar platim energia folosita . N-ai cum sa stai 30 min sa incarci milioane de masini .
0

#513 User is offline   mgi 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 601
  • Joined: 15-June 09
  • Gender:Male

Posted 31 July 2019 - 06:29

https://www.press.bm...ure?language=en
0

#514 User is offline   Bala 

  • resistance is futile
  • Group: Moderators
  • Posts: 8278
  • Joined: 14-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Ghiroda

Posted 31 July 2019 - 07:56

Noi avem acum la firma vreo 15 masini electrice si doua dieseluri. Cei cu electrice merg electric in 99% din cazuri insa daca ai nevoie la un drum lung si esti presat de timp, iei dieselul. Optiunea asta nu cred ca va dispare prea curand.

Probabil ca tehnologia de incarcare rapida se va dezvolta insa pana la punctul in care are de concurat cu dieselul pe care il poti imprumuta sau inchiria.

Eu nu iau dieselul decat daca chiar nu am alta solutie cum a fost drumul lung spre aeroport. In rest nu. Pt ca numai imi place in primul rand.

Legat de schimbarea bateriilor si continuarea drumului, eu nu vad viitor. Bateriile au tot felul de chimii si nu sunt compatibile. Aoi intervine uzura bateriilor si nu vreau sa mi se puna o baterie uzata la masina mea noua.

Acum sunt in discutii legate de un incarcator bidirectional cu care poti alimenta cladirea de la masina electrica. Leaf-ul stie sa dea inapoi insa eu nu vreau sa-mi uzez bateria pt a face teste. Nu mai zic ca nu sunt fan sa se ia curentul si fug acasa dupa leaful meu incarcat sa repornesc curentul...

#515 User is offline   Bala 

  • resistance is futile
  • Group: Moderators
  • Posts: 8278
  • Joined: 14-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Ghiroda

Posted 09 August 2019 - 09:11

Vreau sa plec cu niste prieteni in Grecia. Imi dau seama ca noi stam extrem de bine la infrastructura. Ajung oriunde in tara cu fastchargere.

Mno, in Grecia nu e nici unul. Sau cel putin pe unde am eu drum.

As merge cu leaf-ul ca e mai comod si are bateria mai mare dar nu suficient de mare cat sa nu incarc in unele zone la slow charge. E 6.6kW vs. 11kW. Deci ar fi in avantaj aici I3-ul...

Pfff. Decizii, decizii

#516 User is offline   P.I.M.P. 

  • Bmw driver
  • Group: Contributors
  • Posts: 3733
  • Joined: 03-August 08
  • Gender:Male

Posted 09 August 2019 - 09:45

Pai si te risti? Bulgaria cum sta? (mie mi se pare o tara primitiva). Sau o iei prin serbia?

Ideea e ca la drum lung, care poate avea multe necunoscute, nu cred ca vrei o grija in plus (prin lipsa chargerelor).

Legat de standardizarea bateriilor, e o varianta posibila in ideea in care masinile vandute nu vor mai adauga si pretul bateriilor (sau oricum va fi un pret mic, 10% sa zicem). Iar bateria va fi inter-schimbabila, tu platind curentul cu accizele aferente. Si intr-un final nu te va interesa uzura bateriei, ele vor fi practic inchiriate.
0

#517 User is offline   Bala 

  • resistance is futile
  • Group: Moderators
  • Posts: 8278
  • Joined: 14-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Ghiroda

Posted 09 August 2019 - 09:48

Bulgaria e ok. Au reteaua eldrive si incarci in multe locuri inclusiv fast.

La sarbi e gratis dar ai emotii ca nu prea sunt intretinute.

#518 User is offline   Bala 

  • resistance is futile
  • Group: Moderators
  • Posts: 8278
  • Joined: 14-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Ghiroda

Posted 26 August 2019 - 10:33

Tocmai m-am intors de la greci cu LEAF-ul. 2200km :download:

Timisoara - Severin - BELOGRADCHIK - Sofia - Salonic - Volos - Chorefto si invers.

Practic 5 incarcari pe drum cu mentiunea ca incarcarea din Sofia era efectuata la hotel cu incarcator. Plecam cu masina plina.

Fain a fost dar e greu la greci fara fast charge. Desi era prea cald pt leaf la fastcharge la 41 grade cat am prins ultima zi.

Share this topic:


  • 26 Pages +
  • « First
  • 24
  • 25
  • 26
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro