Jump to content

BMW I3 94Ah 2018 - facelift


Bala

Recommended Posts

De la noi, cea de 40 kWh.

 

Cea de afara cica ar fi costat cu 5500 eur in plus (asta e OK) doar ca nu se aduc in 2019.

 

Si sincer m-am saturat sa tot astept dupa ei cu banii in mana. Cand aduc cumpar. Pana atunci nu.

 

Azi se dupun actele pentru rabla plus sa primesc cei 45.000 ron. Nasol e ca inca nu am tichet rabla clasic. Cica merg combinate

Link to comment
Share on other sites

68.000E este pretul pt Model 3 Dual Motor performance, adica cea mai scumpa.

 

Cea standard e rwd are si are range de vreo 400km. In America incepe de la 31.000usd

 

Nu cred ca poti sa folosesti tichetul pt tesla, dar chiar si asa eu zic ca este peste tot ce este pe piata..

 

de asta zic:

https://www.tesla.com/de_DE/model3/design?redirect=no#battery

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

La Tesla nu beneficiezi de tichet in Romania iar pretul e pe la 65-68k eur daca cumperi long range si dual motor. Sub 45k eur sincer nu mi-as lua pt ca va fi cheala, cu performante modeste si chiar e nasola.

 

Preturile mici de pe afara sunt mai mici pt ca e afisat ca cetateanul din tara X cumpara in tara X si beneficiezi de ceva reducere de la stat inclusa in pret. De exemplu, pretul masinii din Franta e valabil doar daca esti francez si au bonus parca de vreo 6000 eur. Noi putem lua dar e mai scump.

 

La firma am comandat un tesla model 3 din Italia pe o sucursala italiana. Va fi show sa schimbam limba dar mno, asta e :rolleyes:

 

Problema majora e ce faci cu service-ul. Ce faci daca o lovesti? Daca ii spargi un far? E foarte greu. IAr destinaia leaf-ului e sa fie condus mai mult doamna deci... trebuie service pr aproape. Si casco

Link to comment
Share on other sites

Din ce vad in lista de dotari, la cea ieftina lipsesc urmatoarele:

 

Premium audio – 14 speakers, 1 subwoofer, 2 amps, and immersive sound

Satellite-view maps with live traffic visualization and navigation

In-car internet streaming music & media

12-way power adjustable front and rear heated seats

Location aware automatic garage door opener

Internet browser

 

Sincer, nu cred ca sunt niste optiuni de care nu poti sa te lipsesti..

 

De ce zici ca are performante modeste? Are totusi un range bun (415km) si e destul de rapida (5.6sec 0-100)..

 

La partea cu service-ul ai dreptate, e naspa sa ai o problema la ea si sa o trimiti cine stie pe unde prin vest pe platforma. Plus ca am inteles ca se misca destul de greu lucrurile prin service-urile Tesla..

Link to comment
Share on other sites

Sunt in discutii destul de avansate pt a-i cumpara un frate mai mare. Destul de probabil ca va fi un Nissan Leaf...

Daca iti permite bugetul, cumpara tekna; scaunele din piele sunt mult mai confortabile decat cele textile pe de n-connect sau accenta, plus camera 360, sistem bose....e o masina reusita.

Link to comment
Share on other sites

Da. Tekna iau. Cica ar fi unele Tekna fara piele si unele Tekna fara Propilot destinate altor piete dar care au ajuns la noi. Am ales cea care le contine pe ambele (si pielea si propilot). Ies undeva la 39500eur dar incerc sa mai negociez usor.

 

Da, are sens ce spui. Iar cu tichet rabla clasic ar trebui sa te poata ajuta dealer-ul, contra unei sume modice ;)

 

A zis ca se rezolva azi, maine. Ma costa 2000 ron. Mi se pare OK.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Este ajuns in Timisoara insa nu l-am ridicat inca. Sper saptamana asta

 

Am fost Timisoara - Viena cu Renault Zoe si nu am avut probleme. Am inteles ca leaful e ceva mai stabil deci ma astept sa nu fie probleme.

Link to comment
Share on other sites

33.500 km - trecut la rotile de vara

 

Mai trebuie sa o spal si e pregatita de intalnirea masinilor electrice de la Cheile Gradistei din acest weekend.

 

Sunt vreo 35 de masini electrice cu racord local de 25oA / faza :wacko:

 

Deci clar: :drinks: :drinks: :drinks: :drinks: :drinks:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Sambata la pranz am ridicat LEAF-ul de la Nissan.

 

Multe, multe capitole la care este peste I3. Are si minsuri dar per total e clar peste.

 

Ma bucur de alegerea facuta.

 

Eu voi merge predominant cu I3 si il vom tine la tras avand bateria ceva mai solida. Leaf-ul va fi al sotiei si pt drumuri relativ locale. As vrea pe cat posibil sa-i scutim bateria de fastcharging.

Link to comment
Share on other sites

Sambata la pranz am ridicat LEAF-ul de la Nissan.

 

Multe, multe capitole la care este peste I3. Are si minsuri dar per total e clar peste.

 

Ma bucur de alegerea facuta.

 

Eu voi merge predominant cu I3 si il vom tine la tras avand bateria ceva mai solida. Leaf-ul va fi al sotiei si pt drumuri relativ locale. As vrea pe cat posibil sa-i scutim bateria de fastcharging.

Felicitari! Chiar ar fi interesant sa faci un comparativ intre cele doua, leaf mi s-a parut o masina cool; bonus, e a doua generatie de electrice, deci clar ceva expertiza se reflecta in aceasta masina.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

BMW I3 2018 46.500eur vs. NISSAN LEAF Tekna 2019 38.500eur

 

Spatiu:

 

Leaf este mai mare atat in fata cat si in spate. I3 are portbagaj si in fata insa per total incap mai multe in leaf.

Castiga leaf-ul si pt ca e de 5 locuri.

 

Confort:

 

Clar leaf-ul este mai ok. E mai silentios si suspensia absoarbe mai multe.

Surroud view, parcarea automata ghidat de linii atat cu fata/spatele cat si lateral ajuta f mult.

Activ Cruise Control nu era pe I3.

Incalzire in volan si incalzire si pentru locurile din spate. I3 nu avea optiunile astea.

 

Siguranta:

 

Leaf-ul are blind spot detect, asistenta la faza lunga, frana automata de urgenta, urmareste marcajele, vede semnele de circulatie. Optiuni care nu erau pe I3.

 

Display-uri

 

La leaf ai mai multe informatii afisate si ai de unde alege. Grafica este foarte faina.

Ecranul din fata soferului este semi inutil. Afiseaza viteza si la alegere ceva.

 

Interior:

 

Mult mai bine e finisat Leaf-ul. Pielea e cusuta frumos, volanul e moale, plasticele sunt decente.

 

I3 e un cotet la interior. Ce-i drept ca nu am pus pachetul interior. E singurul pachet lipsa de pe I3.

 

Navigatie si meniuri:

 

Idrive NBT EVO e superb. La nissan e cam complicat meniul si prea multe butoane.

 

Sunetul:

 

Leaf are Bose. I3 are harman kardon. Se aude mai fain in leaf.

 

Ambele nu au cd player :(

 

Motor:

 

170cp vs 150 cp. I3 e peste. Trage mai bine iar tractiunea spate e aur. Leaf are pe fata :(

 

Bateria si incarcarea:

 

Leaf-ul are range mai mare.

I3 incarca mai repede pe incarcatoarele normale 11kW vs. 6.6kW.

La fast charge incarca la fel cu un plus la bmw pt ca are managementul termic al bateriei.

 

Cumva acum I3-ul a cazut in dizgratie. Copii vor cu leaf-ul. Si impresia generala e ca leaf e mai frumos.

 

Vedem in timp cum o sa fie cu ambele...

 

L. E. Am uitat sa scriu despre lucrurile enervante:

 

La I3 cand descui masina sau deschizi usa, opreste incarcarea. Spume fac de multe iri...

 

La leaf, cand "opresti motorul" nu mai poti ridica geamurile. E trist ca cu atata tehnologie nu au implementat o functie ceva.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.