Jump to content

BMW I3 94Ah 2018 - facelift


Bala

Recommended Posts

Astazi am luat leaf-ul de la service unde i-a fost inlocuit stopul spate si vopsita bara spate. Stopul fusese spart aparent fiind lovit cu un corp ceva pentru ca urma de masina nu era. Am observat minunea la spalatorie.

 

In fine, stop spate inlocuit si bara spate vopsita la reprezentanta Nissan: 2300ron. Facut pe Casco la Allianz, casco fara fransiza, valoare asigurata 38500eur iar polita costa 1600ron pe an.

 

Mi se par preturi mai mult decat decente. La BMW nu am iesit la nicio vopsire de element + inca ceva (parbriz) sau lampa ceata etc. sub 7000ron. Iar polita costa enorm in comparatie cu asta...

 

Prea mare diferenta. Nejustificat...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Azi a implinit masina 50.000km. 2 ani si doua luni :thumbsup:

 

Cu ocazia asta am trecut pe gumele de vara. Deja de la caldura, pe autostrada si cu gumele de iarna a crescut vizibil consumul. Banui ca se inmoaie prea tare cele de iarna la 20+ grade.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...

Iese 25 mii euro dupĂŁ rabla cu ceva dotĂŁri pompa cĂŁldurĂŁ fast charger garanție 5 ani și ĂŽncĂŁ câteva lucruri

 

Modelul asta l-am achizitionat eu. 24,600 EUR pret final (inclusiv cu pret tichet rabla clasic dedus), cu pompa de caldura, pachet oglinzi, alarma, covorase, scaune incalzite fata, senzor ploaie+luminozitate, cruise control si navigatie. Farurile led si senzorii de parcare spate sunt incluse in standard. Inteleg ca am fost 5 norocosi care au prins acea promotie din primavara. Acum preturile au revenit la normal, cu aprox 3Keur mai scumpe decat atunci.

Link to comment
Share on other sites

La aceleasi dotari cu I3-ul pe care il am acum, am gasit in configurator vreo 4k eur in plus. E nasol ca au scumpit I3-ul.

 

Sunt multe masini cu range mai mare, cu optiuni cel putin la fel la acelasi pret.

 

Nu mai zic de IX3 care la pret vs range&performante :no:

 

Mai apar si astea noi: Nissan Ariya si Skoda Enyaq. O sa fie interesant. Intr-un an jumate expira leasingul la I3 :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

La 25keur ar fi un "no brainer". E totusi o masina premium, cu recirculare automata aer (care e foarte utila), motor cu zvac, suspensie independenta spate, rulaj silentios, izolare fonica si termica excelente, chiar daca vorbim de o caroserie de "plastic". Fi-miu zice ca se simte super ZEN de cand merge cu i3-ul. Alternativa a fost opel corsa-e, dar s-a miscat mai bine bmw cu test drive-ul si livrarea(era pe stoc in Otopeni).

 

O chestie cel putin ciudata: consumul meu neresetat este 11.8-11.9kwh/100km. In general vad ca lumea consuma ceva mai mult cu ele. Sa fi umblat bmw la optimizare consum de cand cu 120ah-ul?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Timisoara - Iasi in 11 ore jumate. 4 incarcari la Deva, Sibiu, Sovata si Piatra Neamt. Incarcari de pe la 10-15% pana la 90%.

 

Excelenta bateria si managementul termic :goodjob: :goodjob: :goodjob:

 

Ai facut cat "trenul foamei" (Iasi-Timisoara) pe vremuri . Cat timp ai stat in total la incarcat ? Cati km pe sosea ?

Link to comment
Share on other sites

Cu o masina cu motor termic tot atat faceai,scazand timpii de incarcare eu zic ca pe acolo e,sant totusi vreo 700 km.

 

Si ce relevanta are cand esti OBLIGAT sa tot incarci ? Nu a spus nimeni ca o masina electrica merge mai incet decat una cu motor termic .

I-am spus lui Bala de la inceput ca-l apreciez ca are rabdarea sa stea dupa incarcari, dar mai ales sa-si planifice drumurile dupa cat poate o masina electrica.

Link to comment
Share on other sites

Importante sunt doua aspecte:

 

- BMW stie sa faca masini electrice. Consum mic, tin la incarcari repetate etc.

- am ajuns sa avem infrastructura destul de buna. Nu mai esti prizioner al unui plan de calatorie care daca ceva merge rau, poate iesi foarte rau. Ai multe optiuni de a incarca pe drum

 

Si, cireasa: statii se tot monteaza. Zilnic. Bateriile cresc. Eu am I3-ul deja generatie veche dar cu o masina de an 2021, deja calatoresti mult mai decent.

 

Trendul e important. Si merge inspre ceva mai bun :thumbsup:

 

Ai facut cat "trenul foamei" (Iasi-Timisoara) pe vremuri . Cat timp ai stat in total la incarcat ? Cati km pe sosea ?

 

Cam vreo 2 ore, hai 2 ore jumatate.

 

Bala ce număr ai la mașini? , cred ca te am văzut prin Tm

 

B02KWH am la I3 si TM12NCC la leaf.

 

Si ce relevanta are cand esti OBLIGAT sa tot incarci ? Nu a spus nimeni ca o masina electrica merge mai incet decat una cu motor termic .

I-am spus lui Bala de la inceput ca-l apreciez ca are rabdarea sa stea dupa incarcari, dar mai ales sa-si planifice drumurile dupa cat poate o masina electrica.

 

E tot mai usor de calatorit pt ca infrastructura creste. In plus, se imbunatatesc masiniile cat si performantele lor.

 

Ma bucura faptul ca e un trend pozitiv.

 

I3-ul mai are un an si jumatate de leasing. E clar ca va fi tot ceva electric si mai bun ca performante. Ma bucura asta :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

43500 km - trecut pe roti de iarna, continental. Pe leaf am pus Bridgestone Blizzak LM005 fiind cica mai bune pe ud (clasa A).

 

Curent este.

 

Sa vina iarna !!!! :brr: :brr: :santa:

 

Putin off topic, ce parere ai de Blizzak LM005?

 

Vreau sa compare anvelope de iarna si oscilez intre Michelin Alpin 6 si Bridgestone Blizzak LM005.

Banuiesc ca dupa o iarna cu ele, montate si pe o masina electrica(cuplu maxim constant), ti-ai putut forma o parere pertinenta.

Link to comment
Share on other sites

Putin off topic, ce parere ai de Blizzak LM005?

 

Vreau sa compare anvelope de iarna si oscilez intre Michelin Alpin 6 si Bridgestone Blizzak LM005.

Banuiesc ca dupa o iarna cu ele, montate si pe o masina electrica(cuplu maxim constant), ti-ai putut forma o parere pertinenta.

 

Foarte multumit. Aderenta e foarte buna pe umezeala. Pe zapada doar pe la munte am prins nefiind o iarna in adevaratul sens insa pe unde am intrat, a fost ok.

 

Mai ales ca pe leaf cu tractiunea fata si cuplu mare, tinde sa rupa aderenta usor. Cu blizaak nu am prea inatlnit astfel de situatii

 

Si imi place ca nu sunt zgomotoase.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Cam vreo 2 ore, hai 2 ore jumatate.

 

 

 

Am vazut acum 15 ani un sofer de microbuz care, dupa ce a facut plinul, cand sarea pompa, mai punea mana pe microbuz si il impigea stanga/dreapta sa il balanseze cu scopul de a sparge bulele de motorina pt a mai putea turna cativa litri si astfel sa nu sara pompa prea repede.

in jumatate din cazuri asa fac si eu.

Eu doar daca plec la un drum de peste 400 de km, atunci iau o mica pauza de 10-15 minute. Mi se pare ca luand pauze as irosi toata stradania anterioara.

Edited by edit
  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Asta e exagerat deja.. ajunge sa stai câte 1-2 minute maxim si sa mai ĂŽncerci sa bagi, daca deja ai bĂŁgat motorina pana a dat peste nu mai bagi “ litrii “. Eu fac plinul pana imi vine sus motorina, sunt sigur ca daca as mai sta chiar si o ora nu as putea sa bag mai mult de 200-300 ml.

 

Cea mai buna soluție e sa tii pompa mai in spate si atunci când deja vezi motorina la clapeta e full de full.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 3 months later...

In cateva spatamani ma voi desparti de I3. Va avea pe la 67.000 km.

 

Fara probleme cu el in cei 3 ani si cateva luni. A functionat totul perfect :hi:

 

Azi am semnat ceva pt o alta masina, tot electrica, dar cu baterie de doua ori si ceva mai mare ca a I3-ului. Se dezvolta lumea...

 

As fi ramas la BMW dar sa dau 71k eur pentru o masina care e X3... NU. Iar restul de modele sunt indecent de scumpe. 95k eur pt un I4 :no:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.