Jump to content

Filtru particule


Recommended Posts

Total gresit, induci lumea in eroare. Pune tester pe masina si da-i regenerare fortata sa vezi ce frumos isi sta egr-ul deschis la 30% in timpul regenerarii. Valva egr este setata sa se inchida doar de la 2500 rpm in sus, pentru performanta maxima.

 

Insist ,egr-ul este oprit ĂŽn timpul regenerĂŁrii .

 

Când ĂŽl vezi tu funcționând ,chiar daca ai dat comanda de regenerare forțatĂŁ ,sistemul este pe "regenerare ceruta" .

Demarând și ajungând sĂŁ se ĂŽndeplineascĂŁ toate cerințele necesare regenerĂŁrii (carburant,temperatura antigel ,pedala de accelerație cĂŁlcatĂŁ ,lipsa erori pe bujii sau releu) , sistemul trece pe "regenerare activa" și egr-ul este ĂŽnchis (5%).

 

Nu induc pe nimeni ĂŽn eroare !

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Insist ,egr-ul este oprit ĂŽn timpul regenerĂŁrii .

 

Nu induc pe nimeni ĂŽn eroare !

E si firesc sa fie inchis.

Cum ar fi sa fie deschis cand tu vrei ca motorina arzand sa ajunga in DPF.

 

Nu iti face probleme, poti sa insisti, minus tot iei pe forumul asta!

Nu merita nici macar sa te intrebi, sau cine..

  • Like 1
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Insist ,egr-ul este oprit ĂŽn timpul regenerĂŁrii .

 

Când ĂŽl vezi tu funcționând ,chiar daca ai dat comanda de regenerare forțatĂŁ ,sistemul este pe "regenerare ceruta" .

Demarând și ajungând sĂŁ se ĂŽndeplineascĂŁ toate cerințele necesare regenerĂŁrii (carburant,temperatura antigel ,pedala de accelerație cĂŁlcatĂŁ ,lipsa erori pe bujii sau releu) , sistemul trece pe "regenerare activa" și egr-ul este ĂŽnchis (5%).

 

Nu induc pe nimeni ĂŽn eroare !

 

Eu iti spun strict din ce am vazut pe tester (ISTA) in timpul unei regenerari cerute pe autostrada. EGR-ul statea deschis in jur de 30% +- in functie de acceleratie. Nu am pus o camera video in egr sa vad daca intradevar sta sau nu deschis. de la 2500 rpm in sus intradevar statea inchis ( 5%). Apropo de bujii, am 2 erori pe DDE la 2 bujii si de 2 ani a facut DPF-ul regenerari de i-au iesit pe nas.

Link to comment
Share on other sites

Eu iti spun strict din ce am vazut pe tester (ISTA) in timpul unei regenerari cerute pe autostrada. EGR-ul statea deschis in jur de 30% +- in functie de acceleratie. Nu am pus o camera video in egr sa vad daca intradevar sta sau nu deschis. de la 2500 rpm in sus intradevar statea inchis ( 5%). Apropo de bujii, am 2 erori pe DDE la 2 bujii si de 2 ani a facut DPF-ul regenerari de i-au iesit pe nas.

 

Daca te uitai la toți parametrii ,observai cĂŁ nu se ĂŽntâmpla regenerarea ĂŽn acel moment ,când ĂŽți arata cĂŁ EGR e deschis.

Și eu tot din parametrii arĂŁtați pe tester vorbesc ,nu din bĂŁnuieli .

 

Referitor la bujii ,probabil ștergeai erorile in momentul in care cerea regenerare,altfel nu se activeazĂŁ ,rĂŁmâne (in cel mai fericit caz) doar in stadiul de "regenerare ceruta".

Iar dupĂŁ câteva ĂŽncercĂŁri eșuate ,primești eroare pe filtru de particule .

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Daca te uitai la toți parametrii ,observai cĂŁ nu se ĂŽntâmpla regenerarea ĂŽn acel moment ,când ĂŽți arata cĂŁ EGR e deschis.

Și eu tot din parametrii arĂŁtați pe tester vorbesc ,nu din bĂŁnuieli .

 

Daca eu iti zic ca masina era in regenerare si eu aveam laptop-ul in brate si vedeam cum jos scrie "Regeneration active" si sus unde este procentul de la egr era la 30% in timpul regenerarii tu vii si insisti ca nu e asa? Adica pana nu iti fac o poza urmatoarea data cand o mai scot la regenerare fortata tu nu ma crezi? Cred ca si atunci o sa imi spui ca e trucata poza sau ceva de stilul asta.

 

 

Referitor la bujii ,probabil ștergeai erorile in momentul in care cerea regenerare,altfel nu se activeazĂŁ ,rĂŁmâne (in cel mai fericit caz) doar in stadiul de "regenerare ceruta".

Iar dupĂŁ câteva ĂŽncercĂŁri eșuate ,primești eroare pe filtru de particule .

 

Iar referitor la bujii veau sa mentionez ca in astia 2 ani de cand am eroare pe ele, masina isi face singura regenerarile mai ales ca merg cu ea 80% in oras (daca nu isi facea regenerarile bubuia si mama masii de motor la cat de infundat ar fi fost dpf-ul ala) plus ca o mai verific din cand in cand si vad clar ca si-a facut regenerare acum x km . Nu am stat cu testerul pe ea la fiecare 300km sa ii fac regenerare. Cu testerul pe ea stau cand il mai pun asa ocazional si verific presiunea pe evacuare la relanti iar daca sare de 10mbar o scot la regenerare fortata (piticii de pe creier, n-ai ce sa-mi faci).

 

Nu stau sa bat campii pe aici aiurea asa de nebun. In cazul meu DPF_ul isi face regenerarile si cu eroare pe bujii, cum este la voi ceilalti nu stiu si nici nu ma priveste, probabil aveti si alte erori pe DDE pe langa cele de bujii si din cauza asta nu se regenereaza sau etc.

Link to comment
Share on other sites

 

Referitor la bujii ,probabil ștergeai erorile in momentul in care cerea regenerare,altfel nu se activează ,rămâne (in cel mai fericit caz) doar in stadiul de "regenerare ceruta".

Iar după câteva încercări eșuate ,primești eroare pe filtru de particule .

 

Isi face regenerare fara probleme cu bujii arse. Cand am luat e60-ul, avea eroare pe bujii si releu de 20k km, iar regenerarile s-au facut fara probleme.

Imagineaza-ti ce s-ar fi intamplat cu dpf-ul ala in 20k km fara nici o regenerare. DPF-ul este si acum prezent pe masina cu valori de maxim 10mbar in idle, 35mbar 2000rpm. Si..nu, nu e sparta ceramica, senzorul de presiune am schimbat vreo 3 pentru ca sunt niste mizerii de unica folosinta, iar evacuarea este perfect curata. Masina merge si face km zi de zi, nu e bibelou in parcare.

Edited by Alexandru'
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Referitor la bujii ,probabil ștergeai erorile in momentul in care cerea regenerare,altfel nu se activeazĂŁ ,rĂŁmâne (in cel mai fericit caz) doar in stadiul de "regenerare ceruta".

Iar dupĂŁ câteva ĂŽncercĂŁri eșuate ,primești eroare pe filtru de particule .

Fals. Am avut si eu erori pe 2 bujii + valva egr blocata si tot isi facea regenerarea.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Buna ziua,

Va rog o parere, este vorba despre un e91 2006 motor m47.

Am o problema cu dpf la masina, presiunea la ralanti in dpf este 105 mbar, fara sa dau jos filtrul si sa il trimit la curatat credeti ca o regenerare fortata din tester ar mai putea rezolva problema?

Am fost la un mecanic care mi-a zis ca la valoarea aia nu isi mai face masina regenerare.

multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
47 minutes ago, cyoo said:

Salut. Detin un E90 2011 184 hp cu 284k km. De cateva zile mi-a aprut eroare cu filtrul de particule. Am facut o diagnoza si apar urmatoarele 2 erori: 480A si 481A, iar masina nu si-a mai facut regenerarea de 3k km.

Ceva pareri/idei?

Cel mai probabil cere alt filtru. Cred ca-i ajunge, a dus destul. Eventual poti incerca sa-l mai cureti la un centru care se ocupa cu treaba asta, altfel altul nou sau de ce nu refurbished cu ceva garantie. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.