Jump to content

Sfaturi achizitie Tip X1


Mbu07

Recommended Posts

Salutare prieteni,

Prima mea masina a fost un seria 1 (118d) in 2009. Am 28 de ani, peste 450k km facuti in romania(stiu ca pare mult sunt inginer agronom lucrez in vanzari).

Am decis sa trec pe cont propriu, si dupa peste 10 masini schimbate la companiile la care am lucrat, pentru prima oara ma obsedeaza gandul sa ma intorc la prima si singura dragoste :)

Cunosc problema lantului la N47, nu ma sperie schimbarea lui la 100k+ km.... ma intereseaZa ca si parere daca se merita diferenta de consum si fiabilitate(pe care nu o cunosc decat din citit printre randuri pe aici) intre motorul 23d si 20d(nu zic nu la un 18d 143 cp), ambele cu cutia automata 6 trepte, si bineinteles x drive fara discutii.

As aprecia niste sfaturi in ceea ce priveste achizitionarea unui model de X 1. Accept sfaturi pe toate temele legate de aceasta masina.

Va multumesc frumos.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Modelul nou de X1 adicĂŁ F48 este ceva mai mare ca precedentul E84 , cu o garda la sol mai permisibila pt un teren accidentat și mai spațios la interior. MĂŁ gândesc ca lucrând ĂŽn agronomie ești nevoit sa mergi prin coclauri destul de des. Acum orice motorizare ai alege se va descurca sa te scoata din noroaie, deși poți opta pt un motor mai puternic care te va ajuta la drumurile lungi (depĂŁșiri, cari greutati).
Link to comment
Share on other sites

Spune bugetul si e mai simplu sa iti dea colegii sfaturi...

 

 

Corect. In general este mai bine sa alegi ce e mai puternic, insa la n47 biturbo e veriga slaba turbina mica. Bineinteles, cu rezerva distributiei, care e bau baul tuturor n47 lor. Oricum, de noroaie eu zic ca nu te orientezi bine spre x1. Cel putin e84 e facut pt asfalt si zapada, garda la sol fiind modesta. Daca vrei comportament rutier apropiat de berlina, atunci e84, fiind facut pentru condus pe sosea, foarte stabil dealtfel.