Jump to content

Problema cutie automata 6hp


Recommended Posts

Buna ziua !Intampin o problema cu cutia pe care am sesizat -o dupa un drum mai lung.Masina este un e92 cu motorul n47 din 2008.Doar dupa ce se incalzeste masina si respectiv uleiul din cutie (asa am observat)la plecare de pe loc trepideaza (ca si cum ar pleca un incepator cu manuala ),iar in mers constant pana in 80 km/h incepe sa oscileze brusc turometrul si se simt ca si niste suturi (drum cu multe denivelari mici) dupa care isi revine fara sa mut piciorul de pe acceleratie sau altceva .In cazul in care poate fi relevant am schimbat distributia de curand ,iar mecanicul a completat uleiul la cutie ce se scursase cand a dat -o jos;bateria a fost schimbata cu una de 95ah normala(mecanicul a resetat din insta ,dar nu a si codat noua capacitate .Cea veche era de 80 ah agm .).Eu cred ca este convertizorul.Luni sunt programat la service ,dar as fi vrut sa vad si alte pareri deoarece sunt patit cu mecanicii.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Probleme la convertizor sau spre norocul tau, ulei insuficient sau trebuie schimbat uleiul din cutie. Aceeași problema am avut si eu. Am rezolvat-o parțial cu adĂŁugat 1.5l ulei in cutie si pana la urma ĂŽncepuse sa facĂŁ iar si am reparat convertizorul si merge perfect. Multa bafta!
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pana la urma nu am mai fost astazi la service pentru ca am incercat sa mai reproduc defectul si nu am reusit .Am mers circa 50 de km cu masina si nu a mai facut nimc . Opin am schimbat distributia de curand si s-a completat cu ulei.Este destul de ciudat faptul ca nu mai face dintr -o data(poate este inceputul convertizorului).
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...