Jump to content

Auto hold pe F30 ?


dr3

Recommended Posts

cum crezi ca poate functiona autohold la o masina care are frana de mana manuala?

nu mai zic de una cu cutie manuala.

 

trebuie un pitic pe scaunul din drepta sa traga frana de mana sau sa o puna pe neutru pe cea manuala. :hyper: :hyper: :hyper:

 

 

Te-ai gandit ca auto-holdul foloseste frana hidraulica ? De ce ai trage frana manuala cand ai autohold ?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Dragi colegi ,

 

Colegul meu la VW JETTA 2016 are frana manauala , cutie de viteze manuala si are autohold :wink: foarte usor e sa o arzi pe caterinca decat sa avem o discutie colegiala .

 

 

"inventia" de la VW e super misto, in loc sa pui masina in N sa stai cu piciorul pe frana, o lasi in treapta 1 si stai cu piciorul pe ambreiaj, adica nu iti obeste piciorul drept ci cel stang, sau poate VW are oferta la kit-urile de ambreiaj sau un stoc mai mare si vrea sa scape de ele.

 

Este total inutil IMHO.

Link to comment
Share on other sites

Sau o scoti din viteza si nu mai stai cu piciorul pe nimic. Tocmai asta voiam sa evit si eu . Dar se pare ca desteptii de la Bmw au montat doar de pe seria 5 in sus , ceea ce mi se pare cea mai mare magarie , luand in vedere ca un seria 3 poate sa coste si peste 40 mii nou. Care mai e diferenta intre un bmw si o insignia sau o mazda in cazul asta ? Nu zic asta ca sa denigrez bmw , ci pur si simplu pentru ca eram hotarat pe un seria 3 si apoi am vazut tampenia asta. Adica dai 40 mii nou , respectiv 20 mii sh , si tot stai cu piciorul pe frana ca la dacia 1310 . Din ce am vazut nici audi B8 nu are ,dar surpriza... la ei se poate face retrofit , la seria 3 pauza.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

cauta pe google cum functioneaza autohold la orice masina nu doar bmw.

 

poate vrei sa spui hill hold assist nu autohold.

 

Cat timp motorul functioneaza, la BMW Auto-Hold actioneaza frana hidraulica pe toate 4 rotile. Doar cand motorul e oprit (de start / stop) intervine frana de "mana" electrica.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cat timp motorul functioneaza, la BMW Auto-Hold actioneaza frana hidraulica pe toate 4 rotile. Doar cand motorul e oprit (de start / stop) intervine frana de "mana" electrica.

 

 

nu, cand masina este in mers (viteza > zero) si se actioneaza butonul EMF atunci DSC franeaza hidraulic toate patru rotile (frana de mana sau frana de urgenta), cand masina este pe loc (auto hold sau hill hold assist) sunt franate doar rotile spate.

 

EMF face functia de auto hold actionand frana pe rotile spate in baza datelor primite de la DSC.

 

Un extract din documentatie:

 

The DSC also delivers the conditioned wheel-speed to the EMF in the form of a frequency-modulated signal. The signal is determined from the speed of the two rear wheels. The signal is transferred across a separate line. The signal is particularly important for detection of the vehicle standstill. The ICM control unit sends the driving speed to the EMF. In addition to the plausibility check, the gearbox output speed of the automatic gearbox is used.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Automatic hold function

 

The automatic hold function is activated using a button behind the parking brake button. The button is connected to the Dynamic Stability Control (DSC). When the function is selected, the vehicle is hydraulically braked from the first application of the brake by the DSC until it comes to a complete halt. When the engine is switched off, the parking brake assumes the holding function.

 

Pressing the accelerator pedal releases the wheel brakes. The vehicle begins to move. The automated braking and release process supports driving in urban traffic or in jams, for example. Automatic releasing of the brake is also possible outside the automatic hold function.

 

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f15-x5-xdrive30d-sav_201404/wiring-functional-info/chassis-suspension/parking-brake/XokjYm0

Link to comment
Share on other sites

Daca mi s-a pus pata mi s-a pus , asa ca raman pe f30 cu toti dracii pe care mi i-a facut cu lipsa autoholdului. Decat un audi cu autohold care sa-mi haleasca 1l de ulei la 7000 km mai bine trag frana de mana la semafoarele mai lungi la bmw.
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

Decat un audi cu autohold care sa-mi haleasca 1l de ulei la 7000 km

 

Puțin offtopic dar despre ce Audi care haleste ulei vorbești aici? Exagerezi :) Niciun Audi recent nu am văzut cu problemele astea care fac parte dintr-un mit urban probabil. Sau da, dacă mașina zicea că are 150000km și ea avea săraca 400000, da, normal că halea.

Edited by deeJayOg
Link to comment
Share on other sites

Daca mi s-a pus pata mi s-a pus , asa ca raman pe f30 cu toti dracii pe care mi i-a facut cu lipsa autoholdului. Decat un audi cu autohold care sa-mi haleasca 1l de ulei la 7000 km mai bine trag frana de mana la semafoarele mai lungi la bmw.

Nici Audi nu e rau doar ca are traciune pe puntea gresita :rolleyes:

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Puțin offtopic dar despre ce Audi care haleste ulei vorbești aici? Exagerezi :) Niciun Audi recent nu am vĂŁzut cu problemele astea care fac parte dintr-un mit urban probabil. Sau da, dacĂŁ mașina zicea cĂŁ are 150000km și ea avea sĂŁraca 400000, da, normal cĂŁ halea.

 

 

Se plangea cineva cu B9 de 20 mii km , oricum e o chestie cunoscuta si pe modelele mai vechi . Nu mai zic de problematicele multitronic si Stronic .

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Se plangea cineva cu B9 de 20 mii km , oricum e o chestie cunoscuta si pe modelele mai vechi . Nu mai zic de problematicele multitronic si Stronic .

Permite-mi să spun că se mănâncă căcat cu lopata. Nu e o chestie cunoscută și în niciun caz la modelele după 2012. A fost o situație cu un anumit tip de motoare și mai ales la cele non-common rail.

Eu am avut A6 model 2010, 2.0 și la 220000km încă nu consuma un gram de ulei între revizii.

 

Poate a fost doar mașina aia cu probleme, că nu e exclus; dar e exagerare să zici că stai cu bidonul de ulei după tine la Audi. Gata, închei cu offtopic. :)

Edited by deeJayOg
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Permite-mi sĂŁ spun cĂŁ se mĂŁnâncĂŁ cĂŁcat cu lopata. Nu e o chestie cunoscutĂŁ și ĂŽn niciun caz la modelele dupĂŁ 2012. A fost o situație cu un anumit tip de motoare și mai ales la cele non-common rail.

Eu am avut A6 model 2010, 2.0 și la 220000km ĂŽncĂŁ nu consuma un gram de ulei ĂŽntre revizii.

 

Poate a fost doar mașina aia cu probleme, cĂŁ nu e exclus; dar e exagerare sĂŁ zici cĂŁ stai cu bidonul de ulei dupĂŁ tine la Audi. Gata, ĂŽnchei cu offtopic. :)

 

E o problema de proiectare la toate 1.8 si 2.0 tfsi 2008-2012.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.