BMWClub: Noua serie 3 BMW G20 2019 - BMWClub

Jump to content

  • 9 Pages +
  • « First
  • 7
  • 8
  • 9
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Noua serie 3 BMW G20 2019 Poll despre motorizarea noului M3

Poll: Ce configuratie de motor considerati ca ar trebui sa aiba noul M3

This is a public poll. Other members will be able to see which options you chose

L6 vs V8

You cannot see the results of the poll until you have voted. Please login and cast your vote to see the results of this poll.
Vote Guests cannot vote

#161 User is offline   sm3agol 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 224
  • Joined: 19-June 12
  • Gender:Male
  • Location:Campina/Bucuresti/Buzau

Posted 18 March 2019 - 09:32

Ca idee toate masinile din seria noua de la BMW care au performance in coada, pe langa putere bla bla, au elemente precum capace oglinzi, contur grile, tips-uri in culoarea gri gun metal (au aparut prima oara pe motorizarile m50d si acum s-au extins).
In schimb daca motorizarile sunt de genul 40i, dar fara performance (vezi g05 de exemplu, unde 50i este performance dar nu se vinde in EU) aceste elemente lipsesc.

Arata foarte bine noul seria 3, singurul lucru care ma deranjeaza la el e schimbatorul, care putea sa aiba macar piele pe el...sau sa permita optiunea crystal. O sa ma bucur si eu de vineri pana luni de unul 320d, revin cu impresii.

Vis-a-vis de discount, toti dealerii ofera in primii ani ai unui model pana la 7%, apoi crescand in functie de suportul oferit de importator. Din experienta stiu ca poti sa te mai si "tiganesti" pentru 1-2% suplimentari. Cand vorbim in schimb de corporate...acolo este alta discutie.
0

#162 User is offline   edit 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1139
  • Joined: 26-June 08
  • Gender:Male

Posted 18 March 2019 - 12:28

nu cred ca e tehnologie pe 48 de volti. bmw ar fi insistat pe asta.

iar chestia cu 48 de volti e pt compressor electric destinat turatiilor mici astfel incat sa atenueze lag-ul turbo. Bmw nu are astfel de motorizari cu compressor electric
0

#163 User is offline   wolfenstein99 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 921
  • Joined: 26-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Masini

Posted 19 March 2019 - 10:11

cred ca bmw foloseste circuitul de 48v pt un motor electric integrat in cutia de viteze - masina poate functiona exclusiv electric in anumite conditii.
-1

#164 User is offline   edit 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1139
  • Joined: 26-June 08
  • Gender:Male

Posted 19 March 2019 - 10:49

te inseli.

nu foloseste 48 de volti si nu foloseste un motor electric integrat in cutia de viteze.

ca o masina sa functioneze exclusiv pe putere electrica pt o perioada mica de timp, acea masina trebuie sa fie hybrid si sa aiba un motor electric mare de cateva zeci de kW minim. pt asta trebuie si un accumulator.

un mini motor integrat in cutia de viteze foloseste Mercedes si acel motor are intre 10CP si 25CP. deseori in specificatia tehnica Mercedes apare in dreptul puterii motorului 354CP+22CP. bineinteles acel mini motor functioneaza pt perioada mica de timp, la turatiile joase ale motorului termic pt a elimina turbolag-ul. aceasta tehnologie este implementata de Mercedes doar pe motoarele foarte noi(dupa 2017) si mai scumpe, avand nste costuri pe masura care afecteaza costul motorizarilor mici.

A nu se intelege gresit, masina respectiva nu are 354+22=374CP, pt ca impulsul motorasului electric nu se da la turatii mari ale motorului termic, implicit la puterea maxima a acestuia, pt ca apoi implicit sa apara o suma, ci doar la turatii mici, cand poate motorul termic dezvolta poate doar jumatate din puterea maxima.


Audi foloseste o alta solutie tehnica, cu compresorul electric de 48V care baga presiune astfel incat rezultatul este similar cu cel Mercedes.

BMW a ramas in urma si nu foloseste niciuna din cele doua solutii. Oricum, BMW are masinile din generatiile noi (cele Gxx)cu minim 100kg in minus fata de masinile echivalente de la Mercedes si Audi, iar rezultatul final este probabl acelasi.

This post has been edited by edit: 19 March 2019 - 10:54

0

#165 User is offline   wolfenstein99 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 921
  • Joined: 26-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Masini

Posted 19 March 2019 - 11:27

eu asa citisem aici
https://x-engineer.o...n-architecture/

poate n-am inteles bine - e vorba de arhitectura de pe noul 740e iPerformance

https://www.x-engine...g?bcf87d


where:
1 internal combustion engine
2 engine disconnect clutch (K0 clutch)
3 electric machine (integrated in the automatic transmission)
4 automatic transmission
5 power electronics
6 high voltage battery
7 rear differential

This post has been edited by wolfenstein99: 19 March 2019 - 11:28

0

#166 User is offline   Eugen B 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1136
  • Joined: 27-November 09
  • Gender:Male
  • Location:undeva

Posted 19 March 2019 - 11:37

Si marcile mai de volum au introdus acest "mild-hybrid", de exemplu suzuki/kia/honda au asa ceva, motorasul electric ajuta motorul termic, in anumite momente (plecare de pe loc, acceleratii puternice, turbo lag), in fapt este un alternator de 48V care functioneaza cand ca si un motor electric, cand cu functie de alternator.Reversul medaliei este sistemul electric, care necesita un acumulator de 48v.....Un alt avantaj este faptul ca "mai ajuta" motorul termic sa obtina un nivel de emisii scazut, ceea ce face sistemul atractiv pentru producatori.

Bmw nu a ajuns inca la subtilitati de genul asta pentru ca in ultimii ani a vandut foarte bine (cifrele sunt chiar bune), si cred ca si marjele de profit sunt bune, vanzand niste configuratii standardizate (vezi motoarele de 3, 4 si 6 cilindri, ce folosesc acelasi multiplu de 500 cmc).Probabil ca se gandesc sa treaca direct la electrice, deoarece midl hybrid-ul e dor o etapa spre electrificare, sau ce o mai urma....
0

#167 User is offline   edit 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1139
  • Joined: 26-June 08
  • Gender:Male

Posted 19 March 2019 - 13:06

@wolf,

da acolo este vorba de masina hybrid, cu motor electric sanatos, baterie si tot ce trebuie. doar aia poate functiona doar pe curent electric pt perioada mica de timp.
Ai facut tu o confuzie.

@eugen
pai a ava masini electrice in gama, asa cum are bmw acum si va urma sa aiba si mai multe, nu exclude varianta de a avea masini termice, iar cele doua tipuri de motorizari vor functiona ani buni in parallel. sunt ferm convins ca se vor fabrica masini termice si mult dincolo de 2030.

in fond, acest mild hybrid, nici nu reprezinta o varianta intermediara, de trecere spre masini electrice. termenul de 'mild hybrid' este mai mult un nume comercial pt a da un nume pompos unei solutii tehnice de a imbunatati motoarele clasice.

mild hybrid nu are abslout nicio treaba cu hibridul, ci doar cu raspunsul ferm al motorului la turatii joase, nu aduce economie de combustibil asa cum face un hibridul, nu ocupa spatiu in masina etc. doar te ajuta sa ai un motor termic mai misto.

chiar nu stiam ca si marcile de volum au introdus solutia asta.

This post has been edited by edit: 19 March 2019 - 13:07

1

#168 User is online   deeJayOg 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 975
  • Joined: 08-May 17
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 29 March 2019 - 19:47

Astăzi am avut parte de puțină distracție. Ce pot să zic. Îmi place! Iubesc cum se văd nervurile alea pe capotă. Mașina pare foarte masivă de afară. Aproape că zici că e cât F10. Interiorul cere ceva obișnuință dar e plăcut per total.

Motor + cutie nu prea am ce să zic. Sunt B47 + ZF8HP45, la fel ca și pe F30LCI. Nicio schimbare deocamdată.

Partea de infotaintment e la ea acasă însă. Love it.

Ride-ul iarăși nu mă surprinde masiv. Mă simt ca acasă, exceptând că mașina era nou nouță și era normal să fie mai închegată ca bătrânica mea, nu pot să zic că am simțit o diferență majoră, dar e un improvement. Mult mai bine insonorizată ca F30.

Posted Image cu bunica :)))
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

https://youtu.be/nQS7FhrrqFI
https://youtu.be/KSDcUgQEi78
6

#169 User is offline   Luciosu 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 125
  • Joined: 05-August 17

Posted 02 April 2019 - 10:26

vin si eu cu un mic feedback, dupa ce am avut jucaria pe mana pentru cateva zile. Am avut-o de la Bavaria Baneasa, masina cu pachet M si Full, cu tot cu piele :))))))))

Interiorul mult mai avansat decat F30 sau mai corect este mult mai High Tech, mult mai bine inchegata. Pe Confort, acceleratia este mai liniara, chiar si cand faci kick down comparativ cu F30-ul. Consola cu butoane, nu prea ma incanta, par destul de fragile si putin din alt film.
Farurile LASER, nu mi s-au parut wow, in sensul ca nu mi-am dat seama de diferenta, fata de led-urile mele.
Scaunele mai tari, dar mai spatioase si foarte bine profilate.

Antifonarea este excelenta...muuuuuuult mai bine decat la al meu F30.
0

Share this topic:


  • 9 Pages +
  • « First
  • 7
  • 8
  • 9
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro