Jump to content

Noua serie 3 BMW G20 2019


calinbmw2000

Ce configuratie de motor considerati ca ar trebui sa aiba noul M3  

108 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

dar cu siguranta cu negociere scade pretul destul de mult.

 

NU am inteles de ce trebuie sa negociez...Mi se pare mega trist

 

Adica vreau sa cumpar o masina. De ce trebuie EU sa ma rog de ei si de ce trebuie EU sa am initiativa.

 

Dom`le atata costa, atata iti dau.

 

Bine, la masini electrice am avansul in mana si nu vor sa-l ia deci da...

Link to comment
Share on other sites

NU am inteles de ce trebuie sa negociez...Mi se pare mega trist

 

Adica vreau sa cumpar o masina. De ce trebuie EU sa ma rog de ei si de ce trebuie EU sa am initiativa.

 

Dom`le atata costa, atata iti dau.

 

Bine, la masini electrice am avansul in mana si nu vor sa-l ia deci da...

 

 

haha , cum iti explici ca ei pot da o masina la juma de pret dupa numai cateva luni sau ceva km . Adaos serios , asa justificam si calitatea pieselor uneori , baraieli si scartaieli la ceva timp de la achizitie . O fi premium dar nu 100 %

Link to comment
Share on other sites

Nici eu nu am o placere deosebita sa negociez, simt ca ma tiganesc, dau atata, nu atata, ia atata, hm(privire serioasa uitandu-se la stele ziua etc), dar mna, asta e. Eu cand mai vand cateodata ceva il dau deja la pret negociat :))) sa fiu sigur ca nu am discutii inutile.

Pe site la bmw spre exemplu, masina iese mult mai ieftin, dar ei, reprezentata fiind sunt smecheri :frantics: :frantics: :frantics:

La masina mea cand am luat-o, m-am uitat la an si la optiuni, l-am sunat pe neamt si l-am intrebat trei dotari ce nu aveau cum sa le aiba in anul respectiv, doar 1-2 ani dupa, a zis nu la toate :))) si cam atat, nu m-am lungit prea mult :p.

Link to comment
Share on other sites

Bala, ce ai?!

 

da-mi mie banii care iti prisosesc.

 

:)

 

Cand E60-ul devenise vechi, mi-au facut oferta pt F10 fara sa cer eu. Reducerea era mega uau. Vreo 10k eur. Am refuzat pt ca E60-ul se tinea inca bine.

 

De atunci si eu as merge pe mod agresiv cu ei dar mi se pare cam de kkt.

 

Acum ca pt urmatoarea am in vedere Hyundai, Nissan si Tesla, pur si simplu mi-e groaza :brr:

 

Nu imi plac deloc negocierile. Si nici nu ma pricep :(

Link to comment
Share on other sites

Ai putea sa il chemi deoparte pe vanzator, ii spui frumos: prietene e mult prea mult masina, care e pretul care nu iti va face probleme daca o vinzi si cat vrei pentru deranj. Vezi ce zice :p

 

App si Buhnici care a avut M5 E60, E91 320d( masina doar pentru cunoscatori), acum si-a luat tesla model 3, cred ca varianta cu tractiune integrala, nu am apucat sa vad videoclipul in totalitate. Eu spre tesla as merge, in plus, un video interesant:

Link to comment
Share on other sites

De unde ai aflat de eveniment?

 

De pe farcebook. Au creat eveniment cu vreo 2 sapt, cred, inainte. La 9:30 am avut programare pt schimb de roti in sensul catre aeroport si dupa, in jur de 10:15 eram deja in showroom, iar la 10:20 am plecat in test-drive. A fost fain ca era f putina lume, abia dupa 11:30 incepuse sa se aglomereze.

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

Ca idee toate masinile din seria noua de la BMW care au performance in coada, pe langa putere bla bla, au elemente precum capace oglinzi, contur grile, tips-uri in culoarea gri gun metal (au aparut prima oara pe motorizarile m50d si acum s-au extins).

In schimb daca motorizarile sunt de genul 40i, dar fara performance (vezi g05 de exemplu, unde 50i este performance dar nu se vinde in EU) aceste elemente lipsesc.

 

Arata foarte bine noul seria 3, singurul lucru care ma deranjeaza la el e schimbatorul, care putea sa aiba macar piele pe el...sau sa permita optiunea crystal. O sa ma bucur si eu de vineri pana luni de unul 320d, revin cu impresii.

 

Vis-a-vis de discount, toti dealerii ofera in primii ani ai unui model pana la 7%, apoi crescand in functie de suportul oferit de importator. Din experienta stiu ca poti sa te mai si "tiganesti" pentru 1-2% suplimentari. Cand vorbim in schimb de corporate...acolo este alta discutie.

Link to comment
Share on other sites

nu cred ca e tehnologie pe 48 de volti. bmw ar fi insistat pe asta.

 

iar chestia cu 48 de volti e pt compressor electric destinat turatiilor mici astfel incat sa atenueze lag-ul turbo. Bmw nu are astfel de motorizari cu compressor electric

Link to comment
Share on other sites

te inseli.

 

nu foloseste 48 de volti si nu foloseste un motor electric integrat in cutia de viteze.

 

ca o masina sa functioneze exclusiv pe putere electrica pt o perioada mica de timp, acea masina trebuie sa fie hybrid si sa aiba un motor electric mare de cateva zeci de kW minim. pt asta trebuie si un accumulator.

 

un mini motor integrat in cutia de viteze foloseste Mercedes si acel motor are intre 10CP si 25CP. deseori in specificatia tehnica Mercedes apare in dreptul puterii motorului 354CP+22CP. bineinteles acel mini motor functioneaza pt perioada mica de timp, la turatiile joase ale motorului termic pt a elimina turbolag-ul. aceasta tehnologie este implementata de Mercedes doar pe motoarele foarte noi(dupa 2017) si mai scumpe, avand nste costuri pe masura care afecteaza costul motorizarilor mici.

 

A nu se intelege gresit, masina respectiva nu are 354+22=374CP, pt ca impulsul motorasului electric nu se da la turatii mari ale motorului termic, implicit la puterea maxima a acestuia, pt ca apoi implicit sa apara o suma, ci doar la turatii mici, cand poate motorul termic dezvolta poate doar jumatate din puterea maxima.

 

 

Audi foloseste o alta solutie tehnica, cu compresorul electric de 48V care baga presiune astfel incat rezultatul este similar cu cel Mercedes.

 

BMW a ramas in urma si nu foloseste niciuna din cele doua solutii. Oricum, BMW are masinile din generatiile noi (cele Gxx)cu minim 100kg in minus fata de masinile echivalente de la Mercedes si Audi, iar rezultatul final este probabl acelasi.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

eu asa citisem aici

https://x-engineer.o...n-architecture/

 

poate n-am inteles bine - e vorba de arhitectura de pe noul 740e iPerformance

 

https://www.x-engine...g?bcf87d

 

where:

1 internal combustion engine

2 engine disconnect clutch (K0 clutch)

3 electric machine (integrated in the automatic transmission)

4 automatic transmission

5 power electronics

6 high voltage battery

7 rear differential

Edited by wolfenstein99
Link to comment
Share on other sites

Si marcile mai de volum au introdus acest "mild-hybrid", de exemplu suzuki/kia/honda au asa ceva, motorasul electric ajuta motorul termic, in anumite momente (plecare de pe loc, acceleratii puternice, turbo lag), in fapt este un alternator de 48V care functioneaza cand ca si un motor electric, cand cu functie de alternator.Reversul medaliei este sistemul electric, care necesita un acumulator de 48v.....Un alt avantaj este faptul ca "mai ajuta" motorul termic sa obtina un nivel de emisii scazut, ceea ce face sistemul atractiv pentru producatori.

 

Bmw nu a ajuns inca la subtilitati de genul asta pentru ca in ultimii ani a vandut foarte bine (cifrele sunt chiar bune), si cred ca si marjele de profit sunt bune, vanzand niste configuratii standardizate (vezi motoarele de 3, 4 si 6 cilindri, ce folosesc acelasi multiplu de 500 cmc).Probabil ca se gandesc sa treaca direct la electrice, deoarece midl hybrid-ul e dor o etapa spre electrificare, sau ce o mai urma....

Link to comment
Share on other sites

@wolf,

 

da acolo este vorba de masina hybrid, cu motor electric sanatos, baterie si tot ce trebuie. doar aia poate functiona doar pe curent electric pt perioada mica de timp.

Ai facut tu o confuzie.

 

@eugen

pai a ava masini electrice in gama, asa cum are bmw acum si va urma sa aiba si mai multe, nu exclude varianta de a avea masini termice, iar cele doua tipuri de motorizari vor functiona ani buni in parallel. sunt ferm convins ca se vor fabrica masini termice si mult dincolo de 2030.

 

in fond, acest mild hybrid, nici nu reprezinta o varianta intermediara, de trecere spre masini electrice. termenul de 'mild hybrid' este mai mult un nume comercial pt a da un nume pompos unei solutii tehnice de a imbunatati motoarele clasice.

 

mild hybrid nu are abslout nicio treaba cu hibridul, ci doar cu raspunsul ferm al motorului la turatii joase, nu aduce economie de combustibil asa cum face un hibridul, nu ocupa spatiu in masina etc. doar te ajuta sa ai un motor termic mai misto.

 

chiar nu stiam ca si marcile de volum au introdus solutia asta.

Edited by edit
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

AstĂŁzi am avut parte de puținĂŁ distracție. Ce pot sĂŁ zic. Ămi place! Iubesc cum se vĂŁd nervurile alea pe capotĂŁ. Mașina pare foarte masivĂŁ de afarĂŁ. Aproape cĂŁ zici cĂŁ e cât F10. Interiorul cere ceva obișnuințĂŁ dar e plĂŁcut per total.

 

Motor + cutie nu prea am ce sĂŁ zic. Sunt B47 + ZF8HP45, la fel ca și pe F30LCI. Nicio schimbare deocamdatĂŁ.

 

Partea de infotaintment e la ea acasĂŁ ĂŽnsĂŁ. Love it.

 

Ride-ul iarĂŁși nu mĂŁ surprinde masiv. MĂŁ simt ca acasĂŁ, exceptând cĂŁ mașina era nou nouțĂŁ și era normal sĂŁ fie mai ĂŽnchegatĂŁ ca bĂŁtrânica mea, nu pot sĂŁ zic cĂŁ am simțit o diferențĂŁ majorĂŁ, dar e un improvement. Mult mai bine insonorizatĂŁ ca F30.

 

http://i67.tinypic.com/ixe3jn.jpg cu bunica :)))

http://i65.tinypic.com/2jeqxkl.jpg

http://i64.tinypic.com/n50q5k.jpg

http://i65.tinypic.com/acc48y.jpg

http://i64.tinypic.com/2h51ph0.jpg

 

https://youtu.be/nQS7FhrrqFI

https://youtu.be/KSDcUgQEi78

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

vin si eu cu un mic feedback, dupa ce am avut jucaria pe mana pentru cateva zile. Am avut-o de la Bavaria Baneasa, masina cu pachet M si Full, cu tot cu piele :))))))))

 

Interiorul mult mai avansat decat F30 sau mai corect este mult mai High Tech, mult mai bine inchegata. Pe Confort, acceleratia este mai liniara, chiar si cand faci kick down comparativ cu F30-ul. Consola cu butoane, nu prea ma incanta, par destul de fragile si putin din alt film.

Farurile LASER, nu mi s-au parut wow, in sensul ca nu mi-am dat seama de diferenta, fata de led-urile mele.

Scaunele mai tari, dar mai spatioase si foarte bine profilate.

 

Antifonarea este excelenta...muuuuuuult mai bine decat la al meu F30.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.