Jump to content

Noua serie 3 BMW G20 2019


calinbmw2000

Ce configuratie de motor considerati ca ar trebui sa aiba noul M3  

108 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Anul viitor apare noua serie G20.

Tot ce imi doresc este sa nu arate ca un facelift fata de actuala serie F30 si sa beneficieze doar de mici ajustari( gen emisii de co2 mai bune).

Sper sa aibe un look mai agresiv sa fie mai lat,etc.

 

https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/2019-bmw-m3-kick-start-26-car-m-division-expansion

 

 

P.s.Poll-ul este facut pt simpla opinie fata de motorizarea M3.

Link to comment
Share on other sites

Din ce-am vazut poze cu masina in teste va adopta design de pe G30(actualul 5). Se pare ca si platforma tehnica.

 

Pare mai mare decat f-ul

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

E bine domn'e. Mai mare mai plina de "full opsans", sufragerie la interior dupa aia se intreaba toti unde-i sportivitatea. Toti vor ca batozele astea de masini noi sa se comporte cat mai fidel posibil ca ursuletu. Pt cine are rabdare sa compare dimensiunile f30/f32/f36 veti vedea ca sunt deja cat E39.

Edited by mike2005
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Alea sunt doar ceva randari pe ce isi imagineaza unii si altii, tinand cont de linia de design G. Nu cred ca fundul va arata asa :D

Putin probabil sa arate asa masina, cel putin este similara cu g30, plus ca mi se pare mai inalt spatele, similar unui seria 3 GT.

Vad o reala problema de personalitate la toate gamele premium nemtesti (BMW, Audi, MB), cel putin la MB, din spate zici ca toate sunt la fel, si din fata daca nu au farurile pornite.

Sper sa nu faca si BMW la fel.

Primele imagini rederate aratau mai bine, parca parea mai agresiva, sper sa fie asa ca prin asta atrage seria 3 plus caracteristicile condusului.

Vom vedea, imi pare ca incet incet se estompeaza caracterul dominant al marcii, poate e doar parerea mea.

Oricum, vorbind de band de la stopuri ce le uneste, am vazut mai multe A7 (ultimul model) seara sau noaptea pe autostrada, intr-adevar, "o vezi din avion" dar arata groaznic. Am fost si la showromm si m-am urcat in ea, interior excelent, fata arata bine, dar spatele e oribil din cauza acelei linii.

Eu cred ca au vrut sa copieze putin Porsche 911, dar au dat-o in bara.

Daca asta va face si BMW, eu cred ca va pierde la design.

Edited by tutorial
Link to comment
Share on other sites

pollul nu are niciun sens. niciodata M3 nu va mai avea 8 cilindri si niciodata nu va mai fi aspirat. nu mai stiu sa fie niciun motor aspirat pe piata actualmente indifferent de producator, numar de cilindri sau capacitatea cilindrica, toate fiind turbo.

 

bucura-te ca are 6 cilindri actualmente, pt ca la generatia de seria 3 care va fi peste 8 ani(probabil H se va numi), va avea 4 cilindri cu siguranta, alaturi de un boost electric.

 

actualele masini care sunt purtatoare de 10 sau 12 cilindri vor fi ultimile care se vor fabrica avand un nr de cilindri ata de mare si cilindree pe masura iar asta au spus-o si bmw si Mercede si Audi, probabil moartea lor urmand a fi peste vreo 5 ani.

ulterior vor muri cele in 8 cilindi, modelele noi de masini care vor aparea peste 5-7 ani probabil urmand a fi ultimile care vor avea motor in 8 cilindri(si ma refer la masini de la seria 5 in sus).

 

asa ca, astepta M3 cu 4 cilindri acusica :)

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ieri in Friedrickshafen la un semfor m-am pomenit in paralel cu un Bmw camuflat(cum vedem in pozele obisnuite). In interior bordul era acoperit la fel. Soferul mi-a confirmat ca era G20.

De la exterior masina pare clar mai masiva/mare in dimensiuni decat F30. Cei care asteapta o intoarcere la origini a seriei 3 vor fi dezamagiti.

Edited by mike2005
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

G20 cu o motorizare superioara din cate se pare.

 

Totusi vazand cum sta pe viraje, se misca cu gratia unui elefant. Asta e cand faci masini sufragerie si musti din cascaval adaugand cativa cm pe furis cu fiecare generatie sperand sa pacalesti fizica. Masini pline ochi de nspe ornamente, sisteme multimedia, ecrane, leduri, feisbuc, tot felul de chestii, socoteli...

Edited by mike2005
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ma gandesc ca motorizariile pe benzina se vor vinde foarte bine.

 

In 5 ani de acum piata Diesel(cu mare semn de alarma pt cea SH) va suferi foarte mult.

Datorita noilor tehnologii non poluante de care vor beneficia noile motorizari diesel, acestea vor fi mai active pe piata cel putin 10-15 ani de acum, incolo.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

un articol mai detaliat, suna destul de interesant; mi-a atras atentia paragraful despre suspensie - introduc standard amortizoare cu 2 zone de compresie.

 

New tech: the next 3 Series’ double-rated dampers explained

Twin-rated passive dampers of one sort or another are fairly common suspension technology, many working through secondary internal reservoirs. Most of them are ‘frequency selective’, and so the damper switches from lesser to greater resistance rates depending not on the overall size of the bump it’s dealing with but is based in effect on the steepness of the bump’s profile: on how quickly it’s forcing oil to move from one chamber to another.

 

The 3 Series’ passive shocks are different; they ramp up to a secondary firmer setting progressively and only at one extreme of the suspension strut’s range of travel (the rebound end on the front axle and the compression end at the rear). At the front, the effect is achieved though a secondary ring the damper piston has to push against which is governed by a separate hydraulic circuit; at the rear, the piston runs up against a cone-shaped restrictor at the bottom end of the main reservoir.

 

https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/first-drive-bmw-3-series-2018-330i-m-sport-prototype

 

Si un filmulet in care se vad volanul si bordul digital

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.