Jump to content

Noua serie 3 BMW G20 2019


calinbmw2000

Ce configuratie de motor considerati ca ar trebui sa aiba noul M3  

108 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

La ce bun e ca vede oamenii sau animalele care merg pe marginea soselei (acelasi lucru il fac si cele cu nightvision, un gimmick degeaba)...pana la urma si daca folosesti faruri cu xenon/led tot vezi la distanta suficienta incat sa poti actiona conform...daca mergi printr-o padure sau un drum care are copaci pe margine si sare din stanga sau din dreapta vreun anmal sau om poti sa ai toate laserele din lume ca tot ii lovesti, farul cu laser e util din punctul meu de vedere strict pentru faza lunga unde se vede cu adevarat o diferenta... Edited by MuscleMike
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am urmarit o serie de review-uri. Toate spun ca per total - comfort, siguranta, calitate, dotari, design a evoluat.

Cateva dezvaluie faptul ca masina a devenit mai izolata/filtrata, directia chiar daca e precisa ofera mai putin feedback de la suprafata de rulare. E normal daca fiecare generatie creste in dimensiuni, complexitate.

Asemenea masini se adreseaza cumparatorilor din clasa medie superioara. Vor ceva frumos, premium cu pedigree. E normal ca firma sa-si orienteze oferta spre publicul tinta.

 

Totusi ma intreb ce-ar fi fost daca Bmw oferea un nivel de echipare basic fara toate gadgeturile astea, materiale pretioase, zorzoane. Pe care sa-l configurezi: directie mai putin asistata(macar in modul Sport),cutie manuala, diferential mai performant, suspensii, strut bar, frane m performance. Pacat ca astea-s disponibile doar pe varfurile de gama, cele scumpe.

Sunt producatori care ofera astfel de modele pentru entuziasti care nu costa cat un apartament cu 3 camere in Bucuresti.

Edited by mike2005
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

sigur nu e luat din Romania, nici nu a fost lansat oficial la noi; eu astept cu mare interes sa fac un drivetest, sper sa aiba versiunea 330i.

se gasesc deja pe mobile.de, un 330i m paket e acum ~65k euro - bani cu care iei un i5 cu rulaj mic sau un G30 M550i 2017

Edited by wolfenstein99
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

am fost la MHS azi si au acolo un seria 3 albastru cu pachet M.

 

seria 3 este altceva atat la exterior cat si la interior si mai ales dpdv al afisajului digital...mult mai futurist totul.

 

desi, parca mai greoi si mai putin intuitiv sistemul de informatii la bord fata de ceea ce am pe seria 5.

 

acum, prin comparatie, seria 5 mi se pare o masina de mosi obositi.

Edited by edit
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Acuma, prea mare diferenta n-ar trebui sa fie.

 

Seria 5 mereu a aparut cu 2-3 ani mai devreme, fata de seria 3. Tocmai ca tehnologia (mai scumpa la inceput), sa poata fi transferata la sora mai mica.

 

Probabil intre 2 masini echipate la fel nu mai sunt asa diferente.

Link to comment
Share on other sites

@pimp

 

diferenta este fenomenala atat la int cat si la ext iar prin comparatie, seria 5 da impresia de masina depasita vizual. si noul Idrive contribuie ff mult, fiind cu totul altceva dpdv vizual/grafica

 

era acolo si un seria 5, mult mai bine echipat, dar extrem de banal raportand la seria 3.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Am vĂŁzut și eu azi la X cars noul 3,tot albastru cu M packet. Foarte fainĂŁ mașinĂŁ,arata extrem de bine,atât exterior cât și interior. Am simțit și eu același aer futurist la ea🙂Mi se par mai calitative materialele interioare fata de f30,pe care le asimilam cu ceva ieftin,plasticos.
Link to comment
Share on other sites

Cum să nu fie. Ieri am stat puțin în el acolo. E chiar cel albastru cu pachet M. Per total îmi place. Îmi plac nervurile de pe capotă cum se văd din nou, cam ca la E90 așa. Plus că mașina pare mai masivă per total, inclusiv trapa e mărită. Edited by deeJayOg
Link to comment
Share on other sites

Am fost azi la Bavaria, intr-adevar au un seria 3 G20 expus - 320xdrive Mpaket interior negru piele sensatec, cu multe dotari.

La o prima impresie (cam un sfert de ora), sunt si bune si mai putin bune:

- exteriorul arata bine per total, dar parca e cam aglomerat, prea multe elemente de design; grila fata cromata nu imi place, si nici evacuarile duble cromate; farurile laser arata bine, iar stopurile 3d arata chiar foarte bine.

- interiorul arata foarte bine, materialele par de calitate; calitatea interiorului - mult peste F30 din toate punctele de vedere - materiale mai bune, imbinari mai bune cu lufturi mici, ergonomie mai buna per total

- navigatia mare e foarte bine integrata, nu mai e o tableta infipta in bord, ci se incadreaza foarte bine in peisaj

- climatizarea are butoanele incluse in grile, care mi se par cam mici si cam jos, probabil ca vor bate in freza oricum le-ai orienta

- volanul M e cel de pe G30 - se simte foarte bine, e mai gros decat cel de pe F10/30 facelift, dar parca acela era mai frumos; chiar si pe loc are un mic joc, probabil ca in mers e destul de moale si vag

- levier cutie automata - interesant, dar cam feminim - mic si cu multe colturi.

- scaunele sport mi s-au parut inguste si cam tari; nu am reusit sa imi gasesc o pozitie perfecta (e drept, am 1.93 si 105kg, dar fara sa fiu corpolent); in scaunele comfort de F10 stau mai bine, iar in cele sport de E90 stateam si mai bine; posibil ca cele alcantara sa fie mai comode; spatiul pe verticala pare ok, cu scaunele ridicate maxim mai raman 3-4cm.

- displayul digital full (6wb) arata foarte bine, mai futurist decat la F10; pe de alta parte, parca sunt prea futuriste, cu niste forme destul de atipice pt ceasuri, si cam multe info afisate; probabil cu timpul m-as obisnui si mi-ar placea.

- trapa e mai mare decat la F10/F30, chiar mi-a placut

- iluminat ambiental - mi s-au parut cam mici, dar sunt de vazut noaptea, clar un pas in fata vs F30, dar sub G30

- spatiul pe locurile din spate - mai mic decat la F30, cel putin pe verticala (eu dau cu capul de plafon, probabil fara trapa e mai mult loc); sezuturile mi s-au parut mai scurte, spatiul pentru picioare mai mare

- portbagajul: mare, dar gura de incarcare cam mica; nu mai exista compartimentul de sub podeaua portbagajului

 

M-am programat la drive test, sper sa ma cheme in 1-2 saptamani; sunt foarte curios cum se simte pe drum.

 

In curte erau deja 2 G10 probabil pregatite pentru livrare (una gri inchis cu interior deschis bej, una albastra cu interior cognac - arata foarte bine (am atasat o poza cu ea); poate viitorii posesori ne fac onoarea sa ni le prezinte.

 

si poza

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nu e mai important ca toate G20 ( indiferent de motorizare ) sĂŁ fie mai frumoase, decât sĂŁ iasĂŁ ĂŽn evidențĂŁ cei care au motoare mai potente ĂŽn fața "sĂŁracilor" cu 2.0d?

 

Daca are 2 tobe, stanga dreapta, e mai frumoasa? Eu zic ca e strict de gust. Cat vine vorba de motoarele mai potente este necesar sa ai mai multe evacuari (sau una mai mare) pentru airflow.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.