Jump to content

Bmw E85 schimb motor


Iancu Lucian

Recommended Posts

Va salut! M-ar interesa sa achiziționez un motor de 3 litri, benzina pentru modelul meu , Bmw Z4.

Sunt echipat cu 2.2 , 170 cai putere , dar e mult prea putin fata de ce mi-as dori pe o asemenea masina.

Problema e ca nu prea gasesc in Romania motorizarea “Si” pentru 3 litri , de 265 de cai.

Daca cineva are sugestii in privința asta , le astept bucuros .

Edited by Iancu Lucian
  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Oare se merita? Ti-ai facut calculul cat te costa? Daca tu crezi ca schimbi numai motorul si gata, te inseli.

 

Motor N52B30A sub 3200 euro nu o sa gasesti.

 

Pe langa asta trebuie sa schimbi cardan, grup + planetare, discuri frana, placute, etrieri, instalatie electrica, calculator motor, sonde lambda, etc.

 

Daca ai cutie automata, trebuie si ea schimbata.

 

Crezi ca merita? :rolleyes:

Edited by radu95
Link to comment
Share on other sites

Cunosc cheltuielile, ai dreptate ! In Germania e prețul asta care se ĂŽnvârte intre 3000-3500€. In romania speram sa-l gasesc mai accesibil.

Stiu ca am de schimbat toate lucrurile odata cu motorul dar nu e graba .

Cutia o am manuala dar e in 5 rapoarte iar eu as echipa-o cu cea in 6 trepte , tot manuala.

Ai idee daca motorul de 231 de cai, 3.0 i , i poate fi adus la parametri lui si?

Sunt diferențe de construcție sau doar de Soft?

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

pistoanele, chiulasa, blocul motor, supapele, axe came, calculatoare sunt acelasi cod la ambele motoare. Eu spun ca este numai din soft.

 

Atentie doar grupul pe spate difera. La N52 3.0i, grupul are I= 3.38, iar la N52 3.0si, grupul are I= 3.23.

Edited by radu95
Link to comment
Share on other sites

Probabil s-a uitat si a comparat/remarcat diferenta sau asemanarea pe un site de genul realeom.com. Trebuie sa ai grija ca daca schimbi doar diferentialul pentru faptul ca raportul difera, foarte probabil si conectarile la planetare sau cardan sa nu se mai potriveasca cu, ce ai pe masina; nu e chiar "plug-and-play"; o sa trebuiasca niste adaptari...
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

suna mai bine! In cazul asta e mai bine sa ma focusez pe un 3.0 i si un dif de SI., Iar investiția devine mult mai accesibila .

Foarte buna informația, Multam frumos !

Comparațiile intre motoare le-ai luat de pe AutoCAD?

 

Nu le-am luat de pe realoem.com Intra si compara motoarele, piesele ca sa stii exact ce cauti. Aici poti primi si raspunsuri gresite.

 

Stai linistit ca la grup prinderea e la fel. Nu este nici o diferenta de prindere, sunt aceleasi planetare, Nu trebuie nici o modificare.

 

Cant ti-am facut comparatia, eu am facut-o intre motoarele de 3,0. Tu ai altceva pe masina. :rolleyes:

 

Ar fi bine cand se da un raspuns, sa se dea in cunostiinta de cauza, nu doar ca banuim ca ar putea fi.

Edited by radu95
Link to comment
Share on other sites

:offtopic:

E adevarat ca unii se pricep mai bine decat altii, ca asa e facuta lumea; iar unii care stiu nu vor sa spuna chiar tot.

 

Eu nu m-am referit la prinderile de sasiu ci la prinderile de "elementele active"..

(si nu le stiu pe toate) ..in schimb am vazut ca sunt mici diferente intre diferentiale care conteaza, pentru ca eu insumi am inlocuit doar un diferential si am vazut ce ai cum.

De aceea si sfatul de a aborda situatia cu, ceva ..mici surprize

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
vezi ce faci cu ITP-ul cum il mai treci, daca inlocuiesti motorul si nu il treci in carte la RAR. Prea multe batai de cap in RO ca sa faci modificari la RAR cu trecutul in carte. Trebuie documentatie de la service si factura de montare in service sigur. Intra pe site-ul rarom ptr mai multe detalii. Edited by nitzadrian
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

La Z4 E85 3.0si este N52B30 pe cand 3.0i este (in general) M54B30 .

 

Diferenta intre 3.0si si 3.0i de la cele cu N52B30 este galeria de admisie - pe larg aici: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=372973

 

Eu personal nu am vazut nici aici nici pe afara pe forumurile dedicate nici un Z4 cu N52B30 cu 231 de cai.

 

In alta ordine de idei este excelent ca jucarie de weekend Z4 3.0Si - garantez :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.