Jump to content

Bucsa bara spate - de schimbat


Andrei0101

Recommended Posts

am schimbat eu. lucrarea a necesitat destul timp, pentru ca au trebuit sa demonteze destul de mult sa ajunga la ea. la mine mai era si caseta de directie pe spate care ingreuna lucrurile fata configuratia standard. reprezentanta a cerut in jur de 1100 lei manopera daca imi aduc aminte bine, mecanicul mi-a luat parca 450, nu mai stiu exact. Masina a fost gata in 3-4 ore.
Link to comment
Share on other sites

O sa vorbesc astazi cu cineva sa faca pe strung o scula de genul :

Asa o sa mearga mai rapid si fara prea multa bataie de cap

... Sa nu iti imaginezi ca bucsa aceea poti sa o scoti usor de acolo (cum pare ca reiese din clip)!

As putea spune ca, cu scule de "casa" ..improvizate, 7-8 ca grad de dificultate este extractia, ... fara un rulment axial montat cel putin pe o parte a ansamblului: http://www.industrial-gp.ro/ro/produse/rulmenti-si-carcase/rulmenti-axiali-cu-bile/rulmenti-axiali-cu-bile-skf/rulmenti-axiali-cu-bile-cu-simplu-efect-skf.aspx

 

Apoi sa ii spui strungarului sa faca filetul profil patrat cu pasul mic si din otel cat mai tare, ceea ce se vede ca surub (negru) in clip.

..probabil isi va da singur seama daca ii arati acelasi link..

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

As putea fi sigur ca bucsa aceea este din aluminiu pe exterior, taiata pe lungul ei.. si trebuie stransa cu un colier (daca ai unde sa il pui..) cand e sa o bagi pe cea noua inapoi.. Vaselina poate ajuta. ;)

Ceva de genul:

https://www.turnermotorsport.com/p-12061-rear-subframe-bushingsmounts-set-stock-m3-rubber-e82-e9x/

O penitenta de bucsa!

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

O sa vorbesc astazi cu cineva sa faca pe strung o scula de genul :

Asa o sa mearga mai rapid si fara prea multa bataie de cap

 

Salut. Cum ai construit scula? Ma ajuti cu cateva dimensiuni? Sau daca are cineva dimensiunile gaurii unde sta bucsa din jugul de pe spate ca in poza atasata?

Am ocazia sa confectionez scula cu materiale foarte bune dar nu sunt acasa sa pot lua toate masurile.

post-90715-0-66256400-1567951754_thumb.jpg

Edited by Injectoru'6
Link to comment
Share on other sites

Gasesc si eu pe cineva cu F10 dispus sa piarda 10 minute sa ia o masura la aceea bucsa? M-ar ajuta mult.Dau si eu o bere

Unde e bucsa care te intereseaza sa o scoti?

Arata pe realoem.

 

(Sa stii ca nu e usor sa masori ce ceri tu pentru ca e nevoie de subler pe tru asa ceva si ma intreb cati din cei care intra aici si vor sa ridice masina au si subler?)

Link to comment
Share on other sites

Gasesc si eu pe cineva cu F10 dispus sa piarda 10 minute sa ia o masura la aceea bucsa? M-ar ajuta mult.Dau si eu o bere

Trebuie doar sa cauti :)

Detalii tehnice: 33316797238

 

Parte montare: Spate, Axa spate ambele parti, Deasupra

Lungime totala [mm]: 80.5

Diametru interior [mm]: 14.5

Diametru exterior [mm]: 69.5

Edited by Alexandru'
Link to comment
Share on other sites

Unde e bucsa care te intereseaza sa o scoti?

Arata pe realoem.

 

(Sa stii ca nu e usor sa masori ce ceri tu pentru ca e nevoie de subler pe tru asa ceva si ma intreb cati din cei care intra aici si vor sa ridice masina au si subler?)

 

Este aceeasi pe care initiatorul topicului vroia sa o inlocuiasca. Reperul #11 respectiv 33316792872 cod reper de pe realoem.

M-ar interesa masura gaurii unde intra bucsa ca tulumba mea sa vina pe cercul de aluminiu sa se sprijine la fix pe el sa nu strice ceva acolo.

M-am gandit ca poate mai are vre-un pasionat acasa subler. Nu stiu daca este asa raspandit dar este bine sa ai ca il folosesti la destule, mai ales daca esti genul de DIY.

Link to comment
Share on other sites

Sper ca ai inteles ca iti trebuie si o clama metalica capabila sa stranga acea bucsa inainte de a o impinge in locasul ei.

Am spus asta si in postul din 11 Aprilie 2018.

Nu te aventura sa o scoti pe cea veche pana nu gasesti cu, ce sa strangi pe cea noua. Aceasta trebuie stransa cam 4-5mm in diametru;.. poate o idee mai putin. Nu te gandi ca o poti baga fara a o strange. In primul rand, la dealer e scumpa, si in al doilea rand este din aluminiu pe exterior; se va deforma foarte usor daca o presezi doar cu o presa ca in poza..

 

Mare atentie sa o bagi cu taiatura de pe ea in acelasi loc unde cea veche era. A fost gandita sa "lucreze" acolo cel mai bine (eficient/fiabil) cu bratul care il tine..

 

Dimensiunile presei sunt diametre exterioare nu interioare. Fata de cea de 85mm poti mai faci una sa zicem de 83mm sa se aseze cat mai bine (axial) pe punte.

post-71385-0-57609900-1568385991_thumb.jpg

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.