Jump to content

Reconditionare convertizor


Recommended Posts

Am intrebat pe mai multi care se ocupa cu reconditionarea si cam toti vor sa le duci convertizorul demontat!

Din ce am inteles asa fac majoritatea.... daca sunt probleme dupa sa zica ca domne din cauza la montaj e problema.

Daca stiti pe cineva care se ocupa de reconditionare si asigura si montajul astept raspuns!

Link to comment
Share on other sites

Pai este in Bucuresti Automatico parca si vroiau 3300 de lei parca ca sa faca ei toata operatiunea .(schimbau si baia cu uleiul ).Din cate stiu si unde ti -am zis la Severon faceau si operatiunea completa .Dar esti sigur ca din convertizor este problema ?Care sunt simptomele?
Link to comment
Share on other sites

La 1500rpm apare o vibratie mica in toata masina,un zgomot ca un huruit (mic intradevar dar e acolo) cateodata cand opresc la semafor simt si un mic sut!Toate astea am inteles ca sunt de la convertizor☺️

Am problema asta de vreo 2 ani si tot credeam ca e de la altceva,acum am verificat tot ce se putea si doar ala a mai ramas..

Automatico mi-au cerut in jur de 3200 de lei :)))

Uleiul e schimbat acum 40 de mii de km deci as avea nevoie doar de completare!

Edited by bmi_blue90
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Problema ta nu e de la convertizor, asta se manifesta prin intreruperi la viteza constanta, sau nu schimba cum trebuie din prima, simti o fructuatie a turometrului la drum intins, e posibil sa rezolvi cu ceva adaptari la cutie, dar suturile cam vin din blocul de valve. Edited by calinus68
Link to comment
Share on other sites

Am facut update de soft si la fel! De exemplu si in mers si cu masina pe P cand o tin la 1500rpm se simte o vibratie mica in toata masina!

Am resetat adaptarile si am facut si procedura.. faza s ca huruitul ala il face de mult, zici ca sunt niste plastice care vibreaza..

Vibratia aia usoara la fel o face de mult dar am zis ca e un brat sau ceva... acum am schimbat tot ce era de schimbat si am descoperit ca si cand o tin turata pe P face aceeasi vibratie in toata caroseria.

Nu e deranjanta vibratia in mers,face foarte putin dar eu cunoscand masina o simt

Edited by bmi_blue90
Link to comment
Share on other sites

De ce sa tii motorul turat in P, la mers normal in D la plecare, sau R face la fel. EGR-ul e curat? sa nu fie intrerupere de motor.

E curat,am observat vibratia cand am incarcat instalatia de freon. M-a pus sa o tin la 1500 de turatii sa vedem cum baga aer...

In d sau in r pe la 1000 rpm se aude putin huruitul ala dupa care dispare! Face doar la 1000,1200 rpm

De la motor am crezut si noi ca este si am dus injectoarele la testat(unul pierdea putina motorina pe retur)

L-am rectificat si la fel face vibratia aia,nu a disparut, motorul nu are nici o eroare,masina merge normal etc.

Ce am mai observat,cateodata cand vreau sa plec repede dupa ce aproape se opreste masina si accelerez mai tare sa plec,pleaca usor dupa care pleaca cum trebuie.

Asta face de cand am masina nu stiu daca e normal sau nu,poate asa gandeste cutia mai "greu"

Edited by bmi_blue90
Link to comment
Share on other sites

De n-ai scos maneta in N doar nu ai stat in P cu ea turata atata timp, se sta doar cateva min. de aceea e si N fara sa apesi pedala, sa o scoti cand stai cu ea pe loc mai mult cu motorul pornit..

 

De unde scoti chestiile astea. Ce treaba are daca sta masina in P si o turezi? Poti sa stai cu motorul pornit mult si bine in P ( parcare)

 

Sa ne spui si noua unde scrie ca trebuie nu NU o tii in P, turata mai multe minute.

 

Adica tu cand stai cu masina pe loc o pui pe N? Hai ca asa grozavie nu am mai auzit. Citeste in cartea masinii sa vezi pentru ce este N ( neutru ).

 

Acum imi dau seama de ce BMW, a scos joystick, la cutiile noi.

Edited by radu95
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

In Romania nu au echipament pt echilibrat convertizoare !!!

Masina o sa aiba o vibratie ciudata intre anumite rpm - pt pasionati si posesorii care isi indragesc masina o sa fie o tragedie

Variante : 1 convertizor reconditionat ZF cumparat din Viena cu doar 600€ si nu 1400€ cum cer cei din B

2 convertizor reconditionat si echilibrat in Olanda 600€ la acesta greutatea de echilibrare se fixeaza pe sudura ,

Urmariti ce se intampla cu greutatea care e montata pe convertizor , in Ro ramane in acelasi loc - explicatia celor ce reconditioneaza : se sudeaza cu masina de cantatrit sudura si nu gresim ...

Puneti ulei ZF original sau BMW original nu Ravenol sau alte variante .

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

In Romania nu au echipament pt echilibrat convertizoare !!!

Masina o sa aiba o vibratie ciudata intre anumite rpm - pt pasionati si posesorii care isi indragesc masina o sa fie o tragedie

Se poate reconditiona/echilibra foarte bine, fara nicio vibratie ulterioara.

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.