Jump to content

Filtru high flow k&n bmw f30 diesel n47


MarkBmr

Recommended Posts

Eu am vrut sa pun acest filtru pe masina, l-am comandat, iar dupa ce m-am interesat care este treaba cu acest filtru, am dat anulare la comanda.Adevarat, trage mai mult aer, retine mai mult praf, insa "umezeala" aia, adica uleiul din el face rau la debitmetru, m-a invatat si pe mine cineva de pe forum, la ce sa-l cumpar si peste 1-2-3 ani sa am probleme cu debitmetrul care costa 1500 lei cand pot sa las filtru stock si sa nu am stres.

 

Masina mea, un 520d E60 N47 Euro 5.

Link to comment
Share on other sites

Eu am vrut sa pun acest filtru pe masina, l-am comandat, iar dupa ce m-am interesat care este treaba cu acest filtru, am dat anulare la comanda.Adevarat, trage mai mult aer, retine mai mult praf, insa "umezeala" aia, adica uleiul din el face rau la debitmetru, m-a invatat si pe mine cineva de pe forum, la ce sa-l cumpar si peste 1-2-3 ani sa am probleme cu debitmetrul care costa 1500 lei cand pot sa las filtru stock si sa nu am stres.

 

Masina mea, un 520d E60 N47 Euro 5.

Bine zis WIN60!

Te bucuri un putin, apoi achimbi debitmetru.

 

Intrebarea ar fi, producatorul nu ar fi pus K&N inca de la inceput asa ceva si sa iti fi spus in manual ca trebuie doar sa il cureti si sa il pui inapoi?

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Am folosit filtru K&N pe ambele e36 si nu am avut nici o problemĂŁ. Pe 316i in afara de sunet nu am sesizat vreo imbunatatire. Pe 323i nu am avut filtru normal deci nu stiu cum era fara, dar aveam si evacuare SuperSprint. Urmeaza filtru K&N urmeaza si pe 335i.
Link to comment
Share on other sites

am avut kakaneu de asta pe o alta marca si intr adevar dupa vreo jdemii de km s a dus debitmetru , s a inlocuit debitmetru s a dat jos kaneu si are peste 200.000 km la mine cu debitmetru sh

nu ai nici un cal in plus ,avantaj e ca il speli periodic si il refolosesti , nu recomand reincarcare cu kit !

Edited by Vik71
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Decat sa iei un filtru si sa-l refolosesti prin curatare, mai bine schimbi filtrul si il ai nou, cam asa vor sa te atraga ei fiind mai scump, ca cica il tii mai mult si ai kit de curatare, dar nu face bine uleiul ala.

Nu are treaba benzina cu diesel si ideea este ca una e sa pui K&N pe E36 si una e sa pui pe F30.

Link to comment
Share on other sites

asa zic si eu ! 250.000 km de cand l am luat si acum e pe masina , alta decat bmw

NU am observat nici un cal in plus ,nu ca asta mi-as fi dorit ! spuneam mai sus ,incarcat de vreo 3 ori cu kit pana mi s a dus debitmetru [ 100 lei sh ,n a fost o avere ]

in prezent spalat la fiecare 10.000 km si sub el un filtru de hota cu burete ca protectie de fiecare data . auto are pe bord 670.000km cu motor original [ nu e bemewe :)]

a meritat si nu .

Edited by Vik71
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

In cazul tau daca afirmatia de mai sus(filtrul K&N strica debitmetrul)era valabila trebuia sa schimbi senzorul la fiecare 20k km.

 

Totusi daca pui prea mult ulei pe filtru si nu il lasi sa se usuce dupa spalare cateva particule de ulei pot ajunge si pe sensor,cea ce nu va fi bine.

Edited by calinbmw2000
Link to comment
Share on other sites

Calin, te rog nu mai insista, uita-te si pe forumurile din afara unde sunt folosite mai mult ca la noi aceste filtre K&N, am zis, sunt bune ca retin mai multe impuritati si iti dau un plus de aer insa strica debitmetru, eu vorbesc de diesel aici, nu ma intereseaza benzina pentru ca am cautat pentru diesel.

Ca nu se strica 1-2-3-4-5 ani nu are legatura ca nu strica, pana la urma o sa zapaceasca acel debitmetru si nu-si merita banii.

Link to comment
Share on other sites

Nu vad rostul filtrelor de genu pentru masinile de strada ... Costa mult mai mult si ''beneficile'' nu merita riscul si pretul. Cum am vazut eu ca este filtrul la seria F , mai ales la 5 si 7 , nu cred ca un K&N filtreaza mai bine dar in acelasi timp lasa sa treaca mai repede un debit de aer prin el. Filtru la F este dintr-un material (nu stiu din care dar nu este hartie) ce are peste si o pasla sau material textil pentru insecte ...

 

Nu stiu cati ati vazut sau ati dezmembrat un filtru de aer de la o masca de armata , dar eu am vazut acelasi material in filtru de aer de la motor ca si acolo , daca ala este suficent de bun pentru plamanii nostrii , atunci este peste la un motor ...

Edited by OPaul
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Doar daca maresti suprafata de filtrare , dar in cazul asta este exclus ...

Stati 5 minute si ganditi logic inainte sa fiti vrajiti de tot felu de reclame , o sa vedeti singuri ca nu totul este asa de roz.

Edited by OPaul
Link to comment
Share on other sites

Da, pe forumuri puneau poze gen comparatie intre filtrul normal si ala K&N, iar filtrul vechi dupa un an cel normal nu avea murdarie pe el cine stie ce, iar cle K&N avea foarte mult praf adunat acolo, spuneau ca si uleiul ala are beneficiile lui ca ala de fapt stopeaza praful, nisipul si asa mai departe insa toate peste toate nu se merita, iar pentru putere nici vorba, eu vroiam sa-mi pun ca sa "maresc" putin zgomotul, infim oricum mai ales pentru diesel. Edited by WIN60
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Filtrele OE sunt albe in general , filtru K&N este rosu/visiniu/mov sau mai stiu eu ce culoare inchisa ... Nu dureaza mult sa iti dai seama pe ce culoare se vede murdaria mai bine. Edited by OPaul
Link to comment
Share on other sites

Doar sustin un produs pe care il folosesc si care in cazul meu are efectul dorit.Nu consider ca am aruncat banii pe geam.

Am si spus ca nu as pune pe Diesel fara alte modificari.

 

P.s.Filtrul K&N ca origine are culoarea alba(bumbac), culoarea rosiatica provine de la uleiul aplicat.

 

Asa arata set up-ul meu(cu diametrul corpului acceleratiei marit +alte modificari).

post-22171-0-30739800-1525022660_thumb.jpg

Edited by calinbmw2000
Link to comment
Share on other sites

Am vazut teste cu filtrele gen con , nu filtreaza mai bine , de aici si puterea si zgomotul ''marit'' .... Ce grosime are filtru ala ? ma refer la materialul filtrant care inconjoara conul ? Eu am masuat si este cu mult mai subtire de cat filtrul OE ... Deci , nu filtreaza asa bine particulele , de acolo si debitul de aer mai mare pe secunda.

Ei se bazeaza ca praful se lipeste de ulei si nu au nevoie de atat de mult material filtrant ... Dar cum ajunge uleiul pe debitmetru asa ajunge si praful in motor.

Edited by OPaul
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

bmw e91 2007 163 cp, am luat un filtru k&n, in momentul in care am facut schimbul de ulei l-am montat pe masina, nu am simtit nici o diferenta in putere , diferenta era in zgomotul motorului mai sport si mai pronuntat, motorul e remapat la 200 cu dpf activ, in schimb pe treapta a treia intre 2200 si 2500 la talpa simteam o delasare ca o mica pauza, oricum dupa 1100 de km parcursi pe drumurile noastre am zis sa verific starea lui mai ales ca la viteza mare m-am trezit cu o eroare pe debitmetru, surpriza mea a fost cand am scos debitmetrul afara si era plin de praf dar praf albicios depus pe lateral si senzor, am pus la loc filtrul mann si pot spune ca masina trage la fel dc nu mai bine si fara a mai avea delasari sau alte pauze, debitmetrul nu a mai dat nici o eroare de 500 de km de la schimb, a fost spalat cu solutie de debitmetre de la firma de renume, sa nu fac reclama.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.