Jump to content

Evacuare dubla 520d F10


John92

Recommended Posts

Salut baieti! In ultimul timp tot caut o solutie viabila sa imi schimb evacuare la al meu 520d cu una dubla. Nu ma intereseaza sunetul sau performante, ideea este doar de aspect.

Am gasit o singura oferta: https://www.olx.ro/oferta/evacuare-dubla-bmw-f10-seria-5-ID7uLma.html

Problema e ca zice ca se potriveste doar pe 525....

Astept solutii daca aveti ceva sfaturi. Poate chiar unii dintre voi ati facut asta.

Multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

Am fost sapt trecuta la Pilot sa fac evacuare Quad la un E60, in Y de la jumate cu cate o toba finala pe fiecare parte rotunda si 2 tipsuri in capul ei.

 

Pretul a fost 1300 lei pentru toba inox in Y cu tobele finale.

Tipsurile au fost 250 lei bucata, in total 1800 lei toata lucrarea cum trebuie, ce vinde respectivul acolo este scump.

 

O sa mai facem o evacuare identica cu a mea la un F10 520d 184cp vinerea asta tot la Pilot la Pitesti (avem programare), costul este la fel 1800 lei. Ideea este ca la F10 trebuie sa decupezi din cutia aia ca sa ai loc de ea, singura lucrare care s-a facut prin decuparea cutiei a fost al unui amic prin 2011-2012, el a facut singur treaba cu cutia, cei de la Pilot nu aveau solutie atunci pentru respectiva lucrare ca sa iasa frumos in Y cum trebuie.

 

Iti las 2 poze ca idee sa vezi cum arata.

post-77153-0-18876600-1525027283_thumb.jpeg

post-77153-0-49705700-1525027289_thumb.jpeg

post-77153-0-10318000-1525027296_thumb.jpeg

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Am fost sapt trecuta la Pilot sa fac evacuare Quad la un E60, in Y de la jumate cu cate o toba finala pe fiecare parte rotunda si 2 tipsuri in capul ei.

 

Pretul a fost 1300 lei pentru toba inox in Y cu tobele finale.

Tipsurile au fost 250 lei bucata, in total 1800 lei toata lucrarea cum trebuie, ce vinde respectivul acolo este scump.

 

O sa mai facem o evacuare identica cu a mea la un F10 520d 184cp vinerea asta tot la Pilot la Pitesti (avem programare), costul este la fel 1800 lei. Ideea este ca la F10 trebuie sa decupezi din cutia aia ca sa ai loc de ea, singura lucrare care s-a facut prin decuparea cutiei a fost al unui amic prin 2011-2012, el a facut singur treaba cu cutia, cei de la Pilot nu aveau solutie atunci pentru respectiva lucrare ca sa iasa frumos in Y cum trebuie.

 

Iti las 2 poze ca idee sa vezi cum arata.

OFF : Observ ca avem aceleasi tipsuri, haha

Link to comment
Share on other sites

Eu am numarul celor de la Pilot 0752 222 130, insa s-ar putea sa fie inchis (patronul in concediu), mai au un nr pe net insa nu stiu care la care raspund.

Amicul cu F10 in ultima instanta a luat si difuzorul de M5 (700 lei), am pus tipsuri custom de 100 MM, adica am luat 4 tipsuri si am unit 2 cu 2 in Y.

Aveau si modelul de M550D la pilot insa difuzorul nu stiu de unde sa-l iei, cauta pe net te rog.

 

iti las cateva poze cu F10. Dupa cum observi am facut noi o adaptare a cutiei aceea din dr de depozitare, a doua masina din istoria Pilot Power Tuning, prima a fost a unui prieten prin 2011-2012 :)), restul nu au stiut cum sa procedeze si s-au complicat cand au vrut sa faca in acest fel evacuarea.

 

Poze

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Nu sunt goale, sunt pentru "amortizare" acele tobe finale si de asemenea pentru design (nu-mi place teava goala si tips in capul ei), iar teoretic acele tobe finale sunt pentru cuplu la turatii joase, daca le scoti pierzi din cuplu, eu cand am vrut sa fac evacuarea am zis ca nu vreau sa se schimbe sunetul, nu ma gandeam ca o sa se auda asa bine, se aude extraordinar de bine la ambele masini, la F10 este un sunet mai gros si la E60 este un sunet mai "spart" daca pot sa zic asa.
Link to comment
Share on other sites

@Clauss , dpf-ul este anulat cu downpipe, se poate si cu dpf on si cu tobe finale, initial programarea era doar pentru evacuarea cum o vezi fara downpipe, inainte cu 1-2 sapt sa merg la Pitesti mi-a aparut filtrul de particule cu galben pe bord si in idrive, el fiind "perfect" pe rheingold si la presiune si la tot, iar la cenusa ash mass in carly avea undeva la 20 g, adica putin, totusi a aparut martorul, aveam programare si la Pitesti si la Bucuresti pentru soft in aceeasi zi. Nu am avut timp de altceva, am sunat direct la Pitesti si le-am zis ca vreau si downpipe sa scoatem dpf-ul. Cum am scos dpf-ul, de pe loc daca accelerez tare 3000-4000 rpm iese un puf de fum, la fel si de pe loc daca plec tare, insa in 2-3-4-5 nu scoate sau cel putin nu se vede, asa am facut si la F10.

Nu trebuie soft daca faci doar evacuarea, teava masinii la E60 este de 63 MM, eu am facut pe 63 MM, iar din Y am plecat cu 55 MM ca sa nu se piarda din cuplu. F10 de exemplu are teava de esapament originala mai mica decat la E60.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Da..nu stiu ce sa zic, nu masoara, insa a fost ok cum lucreaza, noi am stat pe ei incontinu, gen daca ni se parea ceva le spuneam si ne mai uitam de inca 5 ori si daca era ceva adaptam.

Nu stiu daca ai ales prea bine tipsurile..nu prea o avantajeaza parerea mea.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.