Jump to content

Momente cand nu are putere


Recommended Posts

Salutare tuturor!

Detin un BMW e46 320d 136cp an 2000 si de ceva vreme ma confrunt cu o problema...sa va explic de la inceput, sper ca nu va deranjez...!

Cand am luat masina aproximativ 7 luni era mult mai slaba ca si o dacie 1300, s-a depistat fiind pompa de injectie... am reconditionat-o si am puso pe masina, masina a recapatat viata, dar pot sa zic ca nu are putere , nu prea are vlaga si mai multe persoane mi-au zis chestia asta, in vitezele 1 si 2 are vlaga destul de ok dar de exp daca ii dau a 3a si bag picioru in blana , pana pe la 2300 de turatii nu prea traga dupa trage foarte bine pana in 3000-3200 si are o scadere de putere ca si cum nu ar primii suficient combustibil:(. Daca nu bag picioru in blana si o duc treptat simt ca are ceva putere masina, totusi nu sunt adeptul liniutelor dar am incercat sa vad o diferenta... un prieten cu un 318 benzina era in spatele meu si am accelerat aman2 de pe la 60 si chiar daca i-am dat el si dupa 100-120Km/h era tot in spatele meu, mai mai ca ma depasa... am schimbat furtunasele de vacuum (sper ca le-am schimbat toate) adica:

 

1) 1 furtunas de la turbo la electrovalva

2) 1 furtunas de la electrovalva la acea piesa ca si un balon

3) 1 din acel balon(distribuitor sau cum ii zice) trece peste motor si merge in conducta

4) 1 furtunas de la electrovalva la EGR

5) 1 furtunas de la electrovalva in conducta

6) acel furtunas care merge la clapetele de la radiator.

 

Mai sunt si alte furtune de vacuum adica, pe sub galeria de admisie sau care nu se vede?

Sau a mai patit cineva aceasta chestie? am uitat sa precizez am EGR anulat (adica am scot furtunasul de vacuum in EGR si l-am obturat cu un surub de 6).

Ce ar putea fii? Orice idee este binevenita... sau daca a mai intampinat cineva aceasta problema!!

 

Va multumesc!!

Link to comment
Share on other sites

E posibil sa fie tot de la pompa de injectie.

De la ce ar putea fii? ca in vitezele 1 si 2 merge foarte ok masina. pot sa zic ca ajunge la 60-70km/h destul de repede. Dar dupa imi face aceste faze si numa daca bag piciorul in blana direct simt cum are pierdere de putere... Eu ma gandeam sa fie de la filtrul de motorina? Are legatura cu asta?

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Sunt multe de verificat, filtru, pompa daca baga bine, vaccumul sa deschida actuatorul la turbina, debitmetru.o diagnoza trebuie sa arate ceva in neregula.

Am fost la un mecanic si a zis ca turbo lucreaza bine, ca se vede actuatorul ca lucreaza sau ceva de genu... cineva mi-a mai zis ca acele faze pot fii de la alimentare, adica ori nu se alimenteaza din cauza la pompa din rezervor , ori este filtru imbacsit...eu am desfacut filtru de motorina si nu pare murdar.

Multumesc de raspunsuri! :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.