Jump to content

Seria 3 e46 320d 150cp


Tripl3x

Recommended Posts

Salutari din nou.

Am inceput sa ma gandesc la un stage 1 , dar sunt in ceata iar

Cineva spunea ca stage 1 se modifica, scrie calculatorul...... altii spun ca nu se face asa ceva si ca, n-i se par noua acei 30cp ca-i are in plus si ca stage 1 se face altfel ( test Dyno... nush). Cum se face stage 1 pana la urma ca la carte?

Edited by Tripl3x
Link to comment
Share on other sites

1) test dyno initial pentru a se stabili daca masina este in parametri de fabrica -> 2) resoftare -> 3) test dyno pentru observarea functionarii cu noul soft.

 

Cai din vorbe poate da oricine, tocmai de asta nu se simt!

Link to comment
Share on other sites

Ce presiune turbo, daca nu este secret?

 

Nu presiunea in turbo este tot ceea ce conteaza, daca ai stii cate softuri modificate la misto am reparat te-ai cruci. Toti copii cu un WinOLS piratat s-au apucat de facut softuri in spatele blocului, tragem de IQ si turbina, urcam 3 limitari si ala e soft. Cei mai aventurieri se joaca si pe la actuator fara sa aiba vreo idee de cum functioneaza :D

Edited by matose
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salutari dragi colegi.Revin si eu cu o problema , care sper sa gasesc o rezolvare pentru scurt timp.

Am o navigatie dedicata android pentru e46, din pacate nu mai functioneaza. Am dus navigatia la reparat si consttarea este , procesorul este in scurt... nu mai porneste.Navigatia fiind o chinezarie zice ca nu poate schimba proceserul si ca, nu-l gaseste de cumparat. Se aprind ledurile la butoane, bipuie cand pun contactul dar atat , mai departe nu se aprinde.

Vreau sa intreb daca pot gasii o solutie pe moment pana la achizitionarea altei navigatii , adica sa pot folosii partea cu ecranul . Ma gandesc sa fac o legatura la o tableta.. ori altceva.La navigatie este problema la procesor, (placa) atat, in rest este functionala toata partea cu ecranul si vreau sa ma folosesc de el . Daca are cineva o idee de unde as putea cumpara o placa , ori cineva care are o navigatie deteriorata dar placa cu procesorul sa fie buna rog sa lase mesaj.

Vreau doar sa leg ceva la partea cu ecranul sa pot aculta muzica , dar nu am idee ce as putea pune .

Va multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

salutari dragi colegi

in urma cu 1-2 luni navigatia android nu a vrut sa mai porneasca. Am decis sa iau alta.

Stie cineva cum arata in bord noile navigatii de 9inch? ceva de genul: https://www.erisin.com/erisin-es7803b-9-android-80-car-gps-system-wifi-4g-dvr-dab-dtv-for-bmw-3er-e46-m3-rover75-mg-zt_p1069.html

nu am vazut cu ochii mei nicaieri montate.

O indrumare , un sfat pentru achizitionarea unui model octa core Erisin de pe siteul lor, la 7"-9" daca arata bine in bord cea de 9" o sa iau de 9" Nu vreau sa ma arunc iar la ceva scump, nu tin mult, nu se merita

Un buget de 200 euro navigatie.restul am ales accesorii:bluetooth obd2 , microfon mai bun ,camera fata ,

multumesc

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

https://www.erisin.com/erisin-es7546b-7-8core-android-80-car-stereo-gps-dabcd-4g-bt-for-bmw-e46-318-320-325-m3-rover75-mg-zt_p1164.html

Am ales pana la urma acest model

Pacat de modelele de 9", puteau sa le faca mai reusite la aspect, pacat de ecranul mare. Zici ca ai lipit o tableta in bord.

Edited by Tripl3x
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salutari. Poate cineva sa-mi dea o poza la traseul vacuum pentru un seria 3 e46 320 150cp? Am anulat capetele cu doape și nu știu dacĂŁ am pus furtunele bine.

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AS71-EUR-07-2004-E46-BMW-320d&diagId=11_3327

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AS71-EUR-07-2004-E46-BMW-320d&diagId=11_3332

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Am reusit cu furtunele vacuum.

Astazi am schimbat termostatul egr,simptome : temperatura apei nu crestea in timpul mersului la jumatatea ceasului. doar la relanti.

 

Pentru istoricul masinii mai am de adaugat cateva:

 

Navigatia a sosit acum o saptamana, deja este montata.

Am ales sa iau un microfon mai bun , tot de la Erisin. Foarte multumit de el. Nu trebuie sa mai urlu in masina cand vorbesc la telefon.

Am anulat clapetele de la admisie , pus (swirl flaps)

Sambata am schimbat bujiile incandescente si releul. Aveam eroare de cand am luat masina. Am pus bujii Beru si releu tot Beru.

Momentan nu am erori, totul functioneaza perfect.

Mai am sa o incalt pentru iarna.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Salutari.

Am și eu o problema. Am făcut azi o prostie. Am scos galeria de admisie , și fără sa-mi dau seama am tras sa o scot fără a desface șurubul care tine teava de la joja de ulei. Bine înțeles acea teava a ieșit și am pierdut ulei. Am încercat sa scot oringul care rămăsese în gaura de la baie, fără succes. Probabil a căzut în baie. Am pus alt oringu din trusa de oringuri luată din târg. Am completat cu 1,5 l uleI. Când am ajuns acasă am verificat după 1 ora uleiul. Se pare ca a pierdus tot pe acolo. Întrebarea mea este Cum se baga acel oring? Eu l-am băgat pe teava și am împins de teava pana nu a mai mers . Am procedat corect? Se poate ca acel oringul sa nu închidă ermetic , și oringul special sa fie alt diametru? Souneti-Mi Cum se introduce acea teava corect.

Edited by Tripl3x
Link to comment
Share on other sites

Asstazi am comandat acel o-ring de la teava jojei. L-am montat.

Din cauza greselii facute am fost obligat sa fac schimbul de ulei cu 1500 km mai devreme.

Am ales de aceasta data sa pun LIQUI MOLY 3755 TOP TEC 4600 5W30

post-76164-0-14130400-1542035205_thumb.jpg

Cu aceasta ocazie am schimbat si termostatul de racire.

Tot astazi am schimbat si electrovalva care actioneaza clapetele de la electoventilator. Stateau deschise.

Link to comment
Share on other sites

Salutari.

Am decis sa fac un upgrade la masina.

Sistem franare 330d

Acest upgrade se va face in primavara deoarece a venit frigul.Pana atunci ma voi documenta , strang informatii,si voi achizitiona piesele necesare.

 

Momentan stiu urmatoarele:

1. trebuie sa cumpar bratele cu tot cu fuzete si etrieri. Cand voi achizitiona piesele trebuie sa stiu modelul masinii ori ultimele 7 din seria masinii pe care au fost montate pentru a cumpara piesele noi ce vor fi schimbate atunci ori pe viitor: rulmenti,bucsi, discuri,placute....

post-76164-0-98594600-1542464736_thumb.pngpost-76164-0-77010800-1542464916_thumb.pngpost-76164-0-11788100-1542465085_thumb.png

Piesele marcate cu rosu vor fi puse noi inainte de a se monta sistemul de franare pe masina

2. Nu stiu daca voi fi nevoit sa schimb planetarele.

post-76164-0-90070600-1542464275_thumb.png post-76164-0-48658600-1542464289_thumb.png

3. pe fata am inteles ca e plug and play. nu stiu daca e asa

4. stiu ca nu mai pot pune jante mai mici de 17, iarna folosesc de 16 dar am un set de jante pe 17 care le pot folosii iarna ( cauciucurile care le am mai merg iarna asta. deci : la anu trebuie sa iau oricum alte cauciucuri de iarna.)

Si intrebarea pentru cei ce au facut acest upgrade: se merita sau nu un asemenea upgrade? obtin o franare mult mai buna ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salutari.

Am de gand sa schimb amortizoarele si arcurile la masina fata spate. Problema este urmatoarea . Nu stiu ce sa aleg.

Am aruncat un ochi peste chiturile de amortizoare reglabile dar ma sperie gangul ca sunt no-name. Eu am pe masina pachetul sport original de fabrica si masina este deja joasa.

Nu cred ca are rost sa ma arunc la cele reglabile, poate doar pentru ideea de a ridica masina pe timp de iarna , nicidecum sa o mai cobor.

Sunt nedumerit intre ce sa aleg, suspensie reglabila, amortizoare sport producator mai bun ori am vazut ceva de drumuri grele.

Ce recomandati sa iau amortizoare si arcuri,

Masina o vedeti in primul post cat este de joasa cu amortizoarele originale

Edited by Tripl3x
Link to comment
Share on other sites

Personal as merge pe ce s a pus din fabrica pe m.pack, amortizoare Sachs si arcurile oem,dpmdv este compromisul ideal intre stabilitate si confort.

Am mai vazut la colegi combinatie de Bilstein b8 sau b12 la amortizoare si arcuri Eibach prokit.

Poti sa-mi dai exact ce sa cumpar? ce amortizoare si ce arcuri. La amortizoare am inteles Sachs banuiesc ca ceva ce e mai scump, dar la arcuri m-ai bagat in ceata.

Link to comment
Share on other sites

Salut grup . Am si eu o problema cu un 320d din 2000 136 cp daca ma puteti ajuta . Cand accelerez pe loc se zguduie masina parca da rateuri si se aude infundat . Cand trec peste 3000 de ture da sa moara motorul si bate rau de tot . Il opresc ,il pornesc iar si bate de zici ca sare din loc.,daca astept 2 minute dupa ce il opresc ,cand il pornesc din nou se aude rotund pana accelerez iar la 3000 de ture. Am curatat egr turbina si nimic . Mecanicul la care am fost a zis ca din cauza motorinei . Am schimbat peco dar la fel Problema a aparut dupa ce am bagat aditiv in motorina pentru curatarea injectoarelor(diesel injector cleaner se numeste aditivul) si m.am invartit pe zapada . In mers merg cu ea si la 4000 de ture doar ca nu se infige cum ar trebui. Inainte de aceasta problema aveam doar o limitare de putere dupa care isi revenea. Masina porneste repede si la cald si la rece . Daca ati mai intampinat problema aceasta sau daca ati auzi de ea si s.a gasit vreo rezolvare va rog sa imi ziceti si mie. Edited by Alin.alin
Link to comment
Share on other sites

Salutari.

Am de gand sa schimb amortizoarele si arcurile la masina fata spate. Problema este urmatoarea . Nu stiu ce sa aleg.

Am aruncat un ochi peste chiturile de amortizoare reglabile dar ma sperie gangul ca sunt no-name. Eu am pe masina pachetul sport original de fabrica si masina este deja joasa.

Nu cred ca are rost sa ma arunc la cele reglabile, poate doar pentru ideea de a ridica masina pe timp de iarna , nicidecum sa o mai cobor.

Sunt nedumerit intre ce sa aleg, suspensie reglabila, amortizoare sport producator mai bun ori am vazut ceva de drumuri grele.

Ce recomandati sa iau amortizoare si arcuri,

Masina o vedeti in primul post cat este de joasa cu amortizoarele originale

 

Daca vrei sa fie exact ca cele oem sport (atat la duritate cat si la inaltime) poti lua Bilstein B4 mtech (atentie ca exista si B4 simple) cu arcuri Eibach pro kit.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.