Jump to content

Seria 3 e46 320d 150cp


Tripl3x

Recommended Posts

Astea sunt codurile pe car trebuie sa le cauți:

Arcuri EIBACH E2067-140

Amortizore fata 22-139931 și 22-139948 (au coduri diferite stanga-dreapta)

Amortizoare spate (sunt la fel) 19-103112

 

Eu le-am luat de la e-piesa, dar cred ca le gĂŁsești și la altii.

 

Verifica totusi pe site-urile producĂŁtorilor ca sunt codurile alea ca poate s-au mai schimbat ĂŽntre timp:

Catalog Eibach:

http://web2.carparts-cat.com/default.aspx?11=279&14=4&1115=1&1281=17%3d0&10=FD4DFB7018F240F9AD58E9E350F8CC30279004&12=101&52=1&30=16&1250=1&1230=9997&1231=

 

Bilstein:

http://web1.carparts-cat.com/default.aspx?11=18&10=71728E62509A4F8E89226DFB9729710B018001&14=1&12=100

Link to comment
Share on other sites

Astea sunt codurile pe car trebuie sa le cauți:

Arcuri EIBACH E2067-140

Amortizore fata 22-139931 și 22-139948 (au coduri diferite stanga-dreapta)

Amortizoare spate (sunt la fel) 19-103112

 

Eu le-am luat de la e-piesa, dar cred ca le gĂŁsești și la altii.

 

Verifica totusi pe site-urile producĂŁtorilor ca sunt codurile alea ca poate s-au mai schimbat ĂŽntre timp:

Catalog Eibach:

http://web2.carparts-cat.com/default.aspx?11=279&14=4&1115=1&1281=17%3d0&10=FD4DFB7018F240F9AD58E9E350F8CC30279004&12=101&52=1&30=16&1250=1&1230=9997&1231=

 

Bilstein:

http://web1.carparts-cat.com/default.aspx?11=18&10=71728E62509A4F8E89226DFB9729710B018001&14=1&12=100

Nu stiu ce sa fac. Vad ca sunt diferente mari intre preturi pe epiesa, autodoc, autokarma

 

Arcuri EIBACH E2067-140

epiesa 958 lei , autokarma 803 lei , autodoc 629 lei

 

Amortizore fata 22-139931 - 22-139948

epiesa 260 lei , autokarma 235 lei , autodoc 431 lei

 

Amortizoare spate 19-103112

epiesa 179 lei , autokarma 150 lei , autodoc 205 lei

 

Ma sperie replicile, facaturile

Link to comment
Share on other sites

Astia nu vand replici. Depinde de model sunt aceeasi firma de amortizoare de diferite preturi, diferenta o face calitatea.

Sunt aceias firma acelas model, diferenta de pret la arcuri este foarte mare.

https://www.autokarma.ro/set-suspensie-arcuri-e2067-140-eibach

https://www.autodoc24.ro/eibach/1930524

Nu sunt acelas model?

Este diferente intre preturi mare

Mai bine le iau de afara

https://www.eibachshop.co.uk/eibach-prokit-performance-spring-kit-e2067140_p31223090.htm#.XEnj2rnVLDc

A nu se considera reclama

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce sa fac. Vad ca sunt diferente mari intre preturi pe epiesa, autodoc, autokarma

 

Arcuri EIBACH E2067-140

epiesa 958 lei , autokarma 803 lei , autodoc 629 lei

 

Amortizore fata 22-139931 - 22-139948

epiesa 260 lei , autokarma 235 lei , autodoc 431 lei

 

Amortizoare spate 19-103112

epiesa 179 lei , autokarma 150 lei , autodoc 205 lei

 

Ma sperie replicile, facaturile

 

Nu cred ca sunt replici la magazinele astea.

 

Eu l-am achizitionat pe toate de la E-Pieasa in primavara lui 2017 si au fost asa: arcuri - 530 lei, amortizoare spate 157 lei bucata, amortizoare fata 224 lei bucata.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Inca un sfat va rog, a venit caldura si trebuie sa ma apuc de treaba cu amortizoarele ,arcurile si discurile.

Sa raman la jante de 17 ori sa trec la cele de 18? Daca trec la cele de 18 nu cred ca pot pune cauciucuri mai mari de 35 inaltime sa nu atinga in aripa. Problema este ca la 35 daca iau groapa risc sa indoi janta, si eu circul zilnic pe centura Bucuresti intre Magurele si Popesti Leordeni .Drumul este cam nasol in zona asta , apar gropi si sunt multe denivelari.

Totusi sa raman la 17 sau sa trec la 18?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salutari din nou dragi colegi.

Trebuie sa mai adaug ceva pentru istoricul masinii.

Astazi cu ajutorul colegului George am adaugat niste caluti masinii.Multumesc George.

Tot astazi a primit si folie pe luneta si geamurile spate.

De vreo 2 zile aveam o problema la ceasuri, scadea lumina si se aprindeau erori. Am descoperit cauza, un condensator avea un piciorus dezlipit.

Saptamana viitoare voi da comanda la amortizoare BILSTEIN - B4 ( toate flansele noi ) , arcuri EIBACH Pro-Kit si discuri frana.

Edited by Tripl3x
Link to comment
Share on other sites

Inca un sfat va rog, a venit caldura si trebuie sa ma apuc de treaba cu amortizoarele ,arcurile si discurile.

Sa raman la jante de 17 ori sa trec la cele de 18? Daca trec la cele de 18 nu cred ca pot pune cauciucuri mai mari de 35 inaltime sa nu atinga in aripa. Problema este ca la 35 daca iau groapa risc sa indoi janta, si eu circul zilnic pe centura Bucuresti intre Magurele si Popesti Leordeni .Drumul este cam nasol in zona asta , apar gropi si sunt multe denivelari.

Totusi sa raman la 17 sau sa trec la 18?

 

 

Daca ai de ales, eu zic ca 17 e mai potrivit pt E46 si arata ok. Eu am 18 pt ca asa a venit masina din fabrica si pot sa zic ca e cam incomod de mers cu ele. Zguduie destul de rau si trebuie sa mergi cu atentie mai mare.

Jantele originale sunt destul de rezistente. Eu le-am indreptat acum 2 ani si nu dau semne ca ar avea ceva. O sa merg totusi sa le verific cat de curand ca oricum trebuie sa schimb cauciucurile pe spate.

 

Apopo, ia in calcul si pretul cauciucurilor mai mare la cele pe 18 :)

 

Later edit: Amortizoarele Bilstein B4 sunt de 2 tipuri: normale, care le inlocuiesc pe cele standard de fabrica si sport care sunt similare cu cele de la M tech. Ti le-as recomanda pe cele din urma.

Edited by florin83
Link to comment
Share on other sites

Daca ai de ales, eu zic ca 17 e mai potrivit pt E46 si arata ok. Eu am 18 pt ca asa a venit masina din fabrica si pot sa zic ca e cam incomod de mers cu ele. Zguduie destul de rau si trebuie sa mergi cu atentie mai mare.

Jantele originale sunt destul de rezistente. Eu le-am indreptat acum 2 ani si nu dau semne ca ar avea ceva. O sa merg totusi sa le verific cat de curand ca oricum trebuie sa schimb cauciucurile pe spate.

 

Apopo, ia in calcul si pretul cauciucurilor mai mare la cele pe 18 :)

 

Later edit: Amortizoarele Bilstein B4 sunt de 2 tipuri: normale, care le inlocuiesc pe cele standard de fabrica si sport care sunt similare cu cele de la M tech. Ti le-as recomanda pe cele din urma.

 

Da, am ales amortizoarele Bilstein B4 cele sport pentru ca am pachet M tech pe masina . O sa le iau de pe Autodoc , macar piesele vin din Germania.

Iar pentru roti raman atunci la 17, totusi am jante bune si cauciucuri noi, nu mai cheltui alti bani. Drumul care il fac zilnic nu e stralucit pentru 18 cu cauciucuri mai joase

Edited by Tripl3x
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutari dragi colegi.

Zilele acestea am mai facut ceva pe la masina.

Am schimbat discurile fata cu ZIMMERMANN ventilate si gaurite, placute noi Ate si senzor uzura placute

Dicuri spate BREMBO XTRA LINE ventilate si gaurite ,cu placute si sabotii Ate, I-mi pare rau ca nu m-am gandit dinainte sa comand sa iau si pe fata la fel. Dar nui bai , arata super.

La arcuri nu am facut nimic deoarece mecanicul a bagat o presa pe arcuri sau ce era aia sa vada daca sunt bune, sfatul lui a fost sa las arcurile pe masina deoarece sunt in stare 95% bune, asa ca nu am comandat arcurile.

Amortizoarele spate stanga/dreapta BILSTEIN - B4 ,pentru pachet M Tech , ciudat este ca am pus amortizorul vechi si cel nou unu langa altul, singura diferenta era la tija, cel de la BILSTEIN - B4 avea tija mai lunga cu 6-8 mm .

Flansele noi LEMFÖRDER , Protectie amortizoare noi.

Mai am amortizoarele fata sa le pun, nu am apucat, tot BILSTEIN - B4

Are ceva daca nu am schimbat arcurile? sau maximul al dau arcurile EIBACH Pro-Chit cu aceste amortizoare?

Trebuie sa schimb bratul stanga fata, sa optez pe Meyle Hd ? sau altceva?

Mai trebuie sa schimb suportii motor, tremura putin dar vreau sa schimb devreme.

Edited by Tripl3x
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Amortizoarele merg si cu arcurile originale daca ai suspensie sport din fabrica.

Vezi ca bratele de la masinile cu suspensie sport sunt diferite fata de cele cu suspensie standard. Fizic arata la fel, dar cele sport au pivotii mai rigizi/rezistenti. Meyle HD este echivalentul bratului standard, nu sport.

 

Eu le-am schimbat acum ceva timp si din ce citisem la vremea aia doar Lemforder facea modelul sport. Cel original tot Lemforder este.

https://www.autokarma.ro/brat-suspensie-roata-25368-01-lemforder?search=2536801&grupa_produse=Produse%20cautate%20dupa%20cod%20producator&grupa_order=8

 

Sfatul meu este sa le schimbi pe ambele cand vrei sa faci asta.

Link to comment
Share on other sites

Amortizoarele merg si cu arcurile originale daca ai suspensie sport din fabrica.

Vezi ca bratele de la masinile cu suspensie sport sunt diferite fata de cele cu suspensie standard. Fizic arata la fel, dar cele sport au pivotii mai rigizi/rezistenti. Meyle HD este echivalentul bratului standard, nu sport.

 

Eu le-am schimbat acum ceva timp si din ce citisem la vremea aia doar Lemforder facea modelul sport. Cel original tot Lemforder este.

https://www.autokarma.ro/brat-suspensie-roata-25368-01-lemforder?search=2536801&grupa_produse=Produse%20cautate%20dupa%20cod%20producator&grupa_order=8

 

Sfatul meu este sa le schimbi pe ambele cand vrei sa faci asta.

Deci sa merg pe Lemforder. Meyle Hd nu fabrica pentru suspensie M-Tech sa inteleg?

 

Daca observi pete de rugina sau daca stratul acela de vopsea impotriva ruginii lipseste pe alocuri, poti sa te gandesti sa schimbi si arcurile.

Se rupe arcul unde apare rugina.

Arcurile arata super bine. Unul singur are vopseaua satita 1cm dar pe prima spita de jos. Voi schimba si arcurile pana la urma dar ultimele.

Franarea cu noile discuri fata spate si placute noi ,este o minunatie. Franeaza superb fara a simtii masina fortata si sa se lase de bot fortat. Multumesc pentru sfaturi ( decat un sistem 330 mai bine investesi in discuri performante )

Edited by Tripl3x
Link to comment
Share on other sites

Arata-mi si mie unde ai vazut asta.

Eu am tot citit acum un an cand le-am schimbat pe cele M tech originale si cam peste tot concluzia este ca ordinea este urmatoare: Standard -> Meyle Hd -> M tech.

Nu vorbim de rezistenta, ci de rigiditatea pivotilor. Nu cred ca un Meyle HD tine ~200.000 km

Link to comment
Share on other sites

Arata-mi si mie unde ai vazut asta.

Eu am tot citit acum un an cand le-am schimbat pe cele M tech originale si cam peste tot concluzia este ca ordinea este urmatoare: Standard -> Meyle Hd -> M tech.

Nu vorbim de rezistenta, ci de rigiditatea pivotilor. Nu cred ca un Meyle HD tine ~200.000 km

Pana la urmma?

Lemforder pentru suspensie sport?

Edited by Tripl3x
Link to comment
Share on other sites

Faci cum vrei. Eu am vrut sa fie cat mai aproape de original si am ales Lemforder sport. Sunt mai scumpe decat Meyle HD si nici nu poti sa inlocuiesti pivotii cand se duc.

Pe mine cele originale m-tech m-au tinut peste 300.000km. Aveau data de fabricatie pe ele. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pai daca se potrivesc fizic nu înseamnă ca sunt și la fel. Ei zic doar ca se potrivesc, nu zic nimic de rigiditate și de comportamentul mașinii după.

 

Eu am luat lemforder după codul original mtech ca sa fiu împăcat.

 

Later edit: uite ce zice un băiat pe topicul de mai sus:

 

“The two arms Standard and Mtech are completely differing geometries! Meyle saying they will fit, well sure they will fit and work, but the car will not handle as expected.”

 

Și are dreptate, suspensia mtech are pe lângă brațele diferite și alte arcuri, amortizoare și bara stabilizatoare. Geometria e diferită fata de suspensia standard. Nu prea cred ca se poate ca Meyle poate sa funcționeze cu ambele setări ale geometriei.

Pe lângă treaba cu geometria mai este vorba si de rigiditatea pivoților. Nu mai știu unde citisem despre asta, dar revin când găsesc.

Edited by florin83
Link to comment
Share on other sites

Pai daca se potrivesc fizic nu ĂŽnseamnĂŁ ca sunt și la fel. Ei zic doar ca se potrivesc, nu zic nimic de rigiditate și de comportamentul mașinii dupĂŁ.

 

Eu am luat lemforder dupĂŁ codul original mtech ca sa fiu ĂŽmpĂŁcat.

 

Later edit: uite ce zice un bĂŁiat pe topicul de mai sus:

 

“The two arms Standard and Mtech are completely differing geometries! Meyle saying they will fit, well sure they will fit and work, but the car will not handle as expected.”

 

Și are dreptate, suspensia mtech are pe lângĂŁ brațele diferite și alte arcuri, amortizoare și bara stabilizatoare. Geometria e diferitĂŁ fata de suspensia standard. Nu prea cred ca se poate ca Meyle poate sa funcționeze cu ambele setĂŁri ale geometriei.

Pe lângĂŁ treaba cu geometria mai este vorba si de rigiditatea pivoților. Nu mai știu unde citisem despre asta, dar revin când gĂŁsesc.

 

Adica la geometrie trebuie facuta in alt fel decat cea standard? Cand am facut geometria nu am fost intrebat ce suspensie am pe masina.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Caut si eu sa schimb bratele, iar din ce am tot citit, bratele m-sport si cele standard sunt identice.

Cele m-sport au lagarul pivotilor din metal, asfel fiind mai duri/rezistenti in timp plus libertatea de miscare e ceva mai ingradita.

Cele standard au lagarul din plastic.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.