Jump to content

Sfat/Consiliere Achizitie BMW Seria 5


CRiSTi267

Recommended Posts

Salutare!

 

De curand m-am gandit sa achizitionez un E60, neaparat Sedan, si cu un motor 2.0 sau 2.5.

Bugetul ar fi cam de 8k euro.

As dori mai multe informatii despre fiabilitate, motoare, la ce sa ma uit pt inspectia masinii, cu ce vine echipata (Xenon vine pe orice model E60?) .

 

L.E: Stiu ca in 2007 au fost scoase motoare putin schimbate.

Ma gandeam ca anul masinii sa fie 2009 - 2008 poate 2007.

 

L.E2: Exista vreun topic unde s-au mai cerut sfaturi?(pot citi si invata si de acolo cate ceva).

Unde pot gasi informatii legate de echiparile basic a masinilor? Unde gasesc informatii legate de echiparile optionale?

Edited by CRiSTi267
Link to comment
Share on other sites

Guest CosmaCosmin

Pe facelift , BMW-ul 525D are motor de 3000cc...Deci cade din start ,zic eu! Eu am avut 2.0 si am fost super multumit...Depinde ce vrei de la masina

 

daca poti evita N47,

eu regret ca am dat banii pe reparatii si nu pe impozit

 

sa nu mai discutam de cum se simte unu si celealt

 

daca vrei modele mai vechi,

vezi cutia sa fie in 8 trepte,

din cate am citit, cele in 7 sunt mai fragile

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Nu exista BMW in 7 trepte...Pe langa impozit , mai este si asigurarea...Iar E60 nu exista Euro 5 decat me motor de 2 litri diesel...Restul sunt Euro 4! Si la E60 , cutia este doar in 6 trepte , si manuala , si automata!!! Edited by Haurar
Link to comment
Share on other sites

Guest CosmaCosmin

Nu exista BMW in 7 trepte...Pe langa impozit , mai este si asigurarea...Iar E60 nu exista Euro 5 decat me motor de 2 litri diesel...Restul sunt Euro 4! Si la E60 , cutia este doar in 6 trepte , si manuala , si automata!!!

 

Scuze, nu stiam,

atunci cea automata in 6 trepte sa fi fost in discutie?

Stii mai multe despre fiabilitatea ei?

Sau, mai bine manuala ?

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Am avut manuala pe E61 520 si nu mi-a placut , era cam imprecisa , schimbatorul vibra la ralanti , volanta schimbata - cred ca se schimba mai des decat la automata , eu unul nu mi-as mai lua manuala....Dar si la automata , trebuie verificata , intretinuta (filtru + ulei) , fiecare dupa cum ii place...! Stiu masini cu automata (BMW) care au peste 250000km si nu au avut nici o problema...Poate tine si de noroc?
Link to comment
Share on other sites

Daca vorbesti de fiabilitate-bani o manuala este mult mai indicata ca o automata, daca vorbesti de confort si atat este mai indicat o automata.

 

De E60 Euro 5 adica la sfarsitul lui 2008 fie el manual si fara nici-o optiune, nu te lipesti la banii aia ca sa fie totul ok, iar daca tot alegi un Euro 4 iti recomand motorul de 3.0D, eu am vrut Euro 5 si am putut sa iau decat N47 de 2.0, dar m-a costat in ianuarie 2016, 12.400 Euro masina (manuala), fabricatie 11/2008

Edited by WIN60
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Daca vorbesti de fiabilitate-bani o manuala este mult mai indicata ca o automata, daca vorbesti de confort si atat este mai indicat o automata.

 

De E60 Euro 5 adica la sfarsitul lui 2008 fie el manual si fara nici-o optiune, nu te lipesti la banii aia ca sa fie totul ok, iar daca tot alegi un Euro 4 iti recomand motorul de 3.0D, eu am vrut Euro 5 si am putut sa iau decat N47 de 2.0, dar m-a costat in ianuarie 2016, 12.400 Euro masina (manuala), fabricatie 11/2008

 

Dar cat valoreaza nene un e60 din 2008, adica masina de 10 ani si manuala? Suntem in 2018 si tu zici ca cu 8 mii de euro abia gaseste unul manual chel? :)) Si unul automat si cu optiuni cat sa fie 12 mii? Vezi ca au scazut preturile, sa fim putin realisti.

 

Link to comment
Share on other sites

Dar cat valoreaza nene un e60 din 2008, adica masina de 10 ani si manuala? Suntem in 2018 si tu zici ca cu 8 mii de euro abia gaseste unul manual chel? :)) Si unul automat si cu optiuni cat sa fie 12 mii? Vezi ca au scazut preturile, sa fim putin realisti.

 

Drujbex de pe forum a cautat vreo 2-3 luni un E60/E61 si nu a gasit decat masini care necesitau foarte multi bani bagati imediat dupa achizitie ( masini sub 10k euro )

Link to comment
Share on other sites

Nu m-am uitat sincer la preturi, dar sub 10.000 eu nu-l vad, atunci erau pe la 12.000, nu am gasit sub 12.000 masina sa fie in regula (adica sa nu trebuiasca sa mai bagi cel putin 1000 euro in ea), de fapt este o mare diferenta sa zici E60 din 2008 Euro 4 si E60 din 2008 Euro 5, din ce am cautat eu nu cutia facea pretul la masina, vorbesc de modelul asta, care intotdeauna mi sa parut ca are un pret ridicat fata de alte masini de anul respectiv cu aceleasi optiuni si chiar si asa uite ca sa rupt distributia la 16.000 km dupa ce l-am cumparat, drept dovada nu inseamna ca daca dai multi bani pe ea nu se strica, dar la momentul cand am cumparat-o nu i-am schimbat decat bujiile cu releul ca si problema.

 

Da Acero, bugetul meu era de 10.000 Euro, m-am apucat in septembrie 2015 sa caut masina si am cumparat-o de abia in 15 ianuarie 2016, dupa ce facusem deja cateva drumuri lungi prin tara ca sa vad niste coji la 11.500 si 11.800 euro...

Trebuiau schimbate bucsi/brate/toate garniturile posibile/erori peste erori si asa mai departe.

Edited by WIN60
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Drujbex de pe forum a cautat vreo 2-3 luni un E60/E61 si nu a gasit decat masini care necesitau foarte multi bani bagati imediat dupa achizitie ( masini sub 10k euro )

 

Noi nu vorbim despre cat ar merita o anumita masina, ca pe principiul asta nici e90 in mintile lui nu gasesti sub 8 mii. Ideea e ca au scazut preturile si ca pentru o masina de 10 ani e60 mai greu plateste cineva 10 12 mii.

Link to comment
Share on other sites

Te contrazici singur, nu vorbim despre cat ar merita o masina, vorbim de cat costa E60 pe piata ca sa fie ok, nu neaparat ca merita suma respectiva, pretul unei masini il face piata, iar pe piata in momentul de fata nu gasesti un Euro 5 bun , fie el si manual si fara optiuni si cu km multi in 8.000 euro chiar daca F30 a ajuns la 12.000-13.000 iar F10 undeva la 14.000.

 

Un 520d E60 Euro 5 cu ceva optiuni manual sau automat ca sa fie ok nu gasesti sub 10.000, asta ca sa nu zic mai mult sa nu-mi sari in cap, dar legea asta se aplica si la Vw Passat, Vw Golf, Audi A4/A6 si asa mai departe, gasesti si cu cateva mii mai ieftine insa cu destule probleme.

 

Bmw-urile de obicei isi tin pretul, iar E60 isi tine si mai mult pretul, la un an dupa ce mi-am cumparat-o, ma uitam de curiozitate pe autovit/olx, exact in aceeasi forma masina costa tot 12.000-12.500 euro, vizibil de pe calculator vorbind si iarasi nu-mi cumparati cu 525d sau 530d sau 520d alea din 2005-2007 chiar si 2008 care sunt aproape cazute si costa 5000-7000 euro, mai bagi 2.000 euro ca sa o aduci pe linia de plutire si tot nu reusesti sa rezolvi tot.

Edited by WIN60
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu merita sa iei o masina in ideea ca o iei mai ieftin si apoi in timp o aduci pe linia de plutire sau, daca esti maniac, o faci ca noua. Am experimentat faza cu reconditionatul unei maĂâ˘ini din aproape toate punctele de vedere si nu e pont deloc. Ai o anume satisfacĂâşie cand vezi cum evolueazĂŁ proiectul, sa zicem asa, dar atat. In principiu sunt doar bani ĂŽngropaĂâşi si timp pierdut.

 

Cel mai bine e sa iei din prima o masina buna. Ori renunĂâşi la opĂâşiuni, ori suplimentezi bugetul.

 

Nimeni nu vinde o masina buna la un pret scazut. Nu neg ca se mai gĂŁsesc ponturi, mai tine si de noroc.

 

Eu as zice sa te iei Euro 5, nu se stie cum evolueazĂŁ taxele in viitor.

Link to comment
Share on other sites

Exact aia zic si eu toffefe, e mult mai greu sa aduci o masina pe linia de plutire, pentru ca neprevazute apar mereu si gandeste-te ca iei o masina buna si apar neprevazute, dar sa o mai iei si terminata sa incepi sa repari la ea de cand o cumperi.
Link to comment
Share on other sites

Te contrazici singur, nu vorbim despre cat ar merita o masina, vorbim de cat costa E60 pe piata ca sa fie ok, nu neaparat ca merita suma respectiva, pretul unei masini il face piata, iar pe piata in momentul de fata nu gasesti un Euro 5 bun , fie el si manual si fara optiuni si cu km multi in 8.000 euro chiar daca F30 a ajuns la 12.000-13.000 iar F10 undeva la 14.000.

 

Un 520d E60 Euro 5 cu ceva optiuni manual sau automat ca sa fie ok nu gasesti sub 10.000, asta ca sa nu zic mai mult sa nu-mi sari in cap, dar legea asta se aplica si la Vw Passat, Vw Golf, Audi A4/A6 si asa mai departe, gasesti si cu cateva mii mai ieftine insa cu destule probleme.

 

Bmw-urile de obicei isi tin pretul, iar E60 isi tine si mai mult pretul, la un an dupa ce mi-am cumparat-o, ma uitam de curiozitate pe autovit/olx, exact in aceeasi forma masina costa tot 12.000-12.500 euro, vizibil de pe calculator vorbind si iarasi nu-mi cumparati cu 525d sau 530d sau 520d alea din 2005-2007 chiar si 2008 care sunt aproape cazute si costa 5000-7000 euro, mai bagi 2.000 euro ca sa o aduci pe linia de plutire si tot nu reusesti sa rezolvi tot.

 

e60-ul isi tine cu atat mai mult pretul.. :)))) E clasic sau ce? Confunzi 2 aspecte esentiale, una e cu cat vezi tu masinile pe olx, alta e cu cat se vand ele, sau mai exact nu se vand deloc si stau multi si bine la vanzare. Nu stiu cati mai dau in ziua de azi 10 12 mii pe un e60 din 2008 cand dupa cum tu ai spus "f10 a ajuns 14mii" , bineinteles ca ala la 14 mii e haituit si ii sar rotile, dar asta e alta poveste.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

e60-ul isi tine cu atat mai mult pretul.. :)))) E clasic sau ce? Confunzi 2 aspecte esentiale, una e cu cat vezi tu masinile pe olx, alta e cu cat se vand ele, sau mai exact nu se vand deloc si stau multi si bine la vanzare. Nu stiu cati mai dau in ziua de azi 10 12 mii pe un e60 din 2008 cand dupa cum tu ai spus "f10 a ajuns 14mii" , bineinteles ca ala la 14 mii e haituit si ii sar rotile, dar asta e alta poveste.

 

Si E60 ala la 8.000 euro e exact ca F10 ala la 14.000.Nu e clasic, e vorba ca e scump din cauza pietei, o masina care intotdeauna a avut un pret mai ridicat decat zic multi ca ar fi trebuit, nu cat le vad eu pe olx, care este pretul lor pe piata.

Ti-am mai explicat, un E60 2008 Euro 4 e cu totul diferit de un E60 2008 Euro 5, pentru ca e o diferenta de bani intre ele.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

@Haurar ĂŽntr-adevĂŁr nu am nevoie de un motor de 3.0, consider ca un motor de 2.0 e suficient, Ăâşinând cont de putere.

 

@CosmaCosmin ce probleme aduce un motor N47? Acela e motorul cu care vine modelul Face-lift?

 

@toffefe dar care sunt cele cu euro 5? Face-lift-ul?

 

M-am gândit ca as putea lua ĂŽn considerare Ăâ˘i versiunea E90. ĂËtiu ca as pierde din confort, dar as putea gĂŁsi una mai ĂŽn minĂâşile ei decât un E60 din acelaĂâ˘i an.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

 

Eu am seria 5, anul productiei 10/2008 inmatriculat in 04/2009 cu euro 5, probabil ca in prezentarea atasata nu au vrut sa scrie euro4 06/2008 euro 5 07/2008.

 

Legat de faptul daca merita sau nu un E60 din 2008-2009 10-12k euro, eu zic ca da, in functie de ce dotari are, ce probleme a avut sau nu, nr km intretinere interior/exterior si altele...

Link to comment
Share on other sites

Eu am din 11/2008 Euro 5 fabricatie si prima inmatriculare este in 12/2008 cu anul trecut 2008 in certificat.

 

Legat de faptul daca merita sau nu un E60 din 2008-2009 10-12k euro, eu zic ca da, in functie de ce dotari are, ce probleme a avut sau nu, nr km intretinere interior/exterior si altele...
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest CosmaCosmin

foarte probabil ca distributia va trebui schimbata,

si nu costul in sine il consider o problema,

 

ci dupa ai vibreaza motoru de iti vine sa ii pui plug si sa il scoti la arat,

 

as lua benzina,

3l, masina e grea si 2l e solicitat

 

o turbina, la cele cu doua, cea mica cedeaza,

fara xDrive, te scutesti de discutii cu diferentiale si cutii de transfer

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Domnii mei, intre 177 cp(care vine cu motorul ala cu distributia in spate) si un motor cu 163 cp( cel cu distributia in fata), ce ati alege?

Eu inclinam mai mult spre motorul de 177, dat fiind faptul ca e modelul facelift si e mai nou, ca an, insa acea problema cu distributia ma cam sperie. Aveti idee daca exista vreun kit de distributie care sa rezolve aceasta problema?

 

Deasemenea, cat de importanta e navigatia? Voi cat de mult o folositi?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.