Jump to content

BMW seria 5 E34


Hiram

Recommended Posts

Salutare. Acum cateva luni am intrebat pentru un BMW E60, dar dat fiind faptul ca unul bun 2004-2005, din cate am mai citit e peste 5k+ euro in Germania, iar bugetul fiind mai restrans, m-am reprofilat catre un E34. Am citit aici http://www.bmwclub.ro/forums/topic/1268-seria-5-e34-1988-1996/ si am inteles, in principiu, cam ce este de urmarit la achizitionarea unui astfel de BMW. Dar, totusi, eu am o nelamurire: de ce este diferenta asta MARE de pret cele din Romania fata de cele din Germania?? In Germania, cele destul de bune is 3.5k+ Euro, iar in Romania ( nu prea aratau a fi prea omorate ), am gasit si la 1k euro ( mentionez ca este vorba de motorul 525i ). Edited by Hiram
Link to comment
Share on other sites

Subscriu la opinia lui toffefe, e34 e prea vechi pentru tine daca te gandeai initial la e60. Probabil nu ai mai avut o masina veche, sa nu te astepti la fiabilitatea uneia noi(daca vrei sa mearga calumea).

 

Revenind la intrebarea ta, eu personal nu cred ca exista multe diferente intre cele de 3000+ euro din germania si cele de 1000+ euro din romania. Fiind masini vechi, sunt in general neglijate. Acest fapt l-am constatat la achizitonarea e34-lui meu acum 3 ani, am vazut peste 20 de 525-uri si am luat-o pe prima care era decenta. Indiferent de unde vei lua masina vor avea toate aceleasi piese necesar a fi schimbate pentru a fi aduse pe linia de plutire (bucsaraie, amortizoare, ceva senzori). In plus, indiferent de cat de bine au fost intretinute masinile, toate vor avea rugina intrucat in 25+ de ani fierul rugineste orice i-ai face. Parerea mea este sa cauti in romania un e34 care sa nu fie modificat sau ruginit excesiv, oricum o sa bagi cateva mii de euro ca sa il faci sa mearga in mod fiabil si satisfacator si astfel nu se merita deranjul de a aduce o masina din germania.

Link to comment
Share on other sites

Salutare baieti, multumesc frumos ca v-ati facut timp si ati vneit pe aici. Da, ma interesa un E39, de fapt chiar asta a fost prima alternativa dupa esecul cu E60, dar dupa ceva timp am descoperit de E34; ceea ce caut este clar, motorul 525i ( benzina, nu motorina, ca la ce vremuri ne astepata cu motoarele astea DIESEL... ), deoarece 520i cica e prea mic ( atat pentru E34 si E39 ), iar 530i deja are impozit si asigurare prea mare, iar ca performante, cica nu e mare diferenta fata de 525i. Astfel ca, am optat pentru E34, deoarece imi place foarte mult ca si Design ( pentru mine, tot ce-i vechi, e deosebit ), iar ca motor fata de E39 nu e diferenta mare ( tot 192 cai are 525i, cam asa am vazut ). Intrebrea mea acum este: Ce trebuie schimbat imediat la un model E34 525i, daca m-as duce sa il cumpar ( Germania / Romanika, nu conteaza ), cati bani ar trebui sa pui la pusculita?

 

Asa, si daca sunt proprietari de E34, va rog eu mult, dati-mi si lista voastra de preturi cu ce ati schimbat si cam ce se uzeaza cel mai des, va multumumesc mult de tot pentru interes.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.