Jump to content

Nu mai trage E90 320D (2006 M47)


Recommended Posts

Salut,

 

As avea nevoie de ajutorul vostru.

 

Va prezint problema mea pe care o am de doua saptamani si nu am reusit sa o rezolv.

Masina pur si simplu nu mai trage pana la 2300-2500 de ture.

Am verificat pe tester turbina, presiunea este okey, au fost verificate injectoarele (zicea tipul ca nici la masini noi nu sunt valori atat de bune la injectoare, maxim a fost 0.4).

Singura chestie pe care am constatat-o cu ajutorul unui mecanic este ca nu este presiune in tevi (nu sunt sigur daca nu este presiune doar in relantiu sau nici in mers), si treaba asta cu presiunea a verificat cu mana, adica pur si simplu a strans tevile de la intercooler -> egr, si turbo -> intercooler. (nu stiu daca are legatura)

Nu am niciun martor aprins pe bord.

Ma gandeam dupa o discutie cu un proprietar de e46 sa curat EGR-ul. Bineinteles ca era full de ulei ars, lipit de el. (a trebuit sa dau jos cu surubelnita, dupa care am curatat cu solutie de curatare EGR (spray)), din pacate problema nu s-a rezolvat nici dupa curatarea EGR-ului.

Ceea ce trebuie sa mentionez este ca masina mananca ulei si in ultima vreme s-a innegrit si toba, dar fum nu scoate de nicicare.

 

Masina are 220.000 km reali.

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Cu ce tester ai verificat masina ? ISTA sau DIS au proceduri dedicate de testare pentru air mass si charging pressure care iti pot releva motivul pierderii de putere. Poti sa ai debitmetrul obosit, care nu da eroare inca. Filtrul epurator l-ai schimbat ?

Fa testele respective si ai sa afli motivul.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

 

Deci am fost la reprezentana, acolo bine inteles ca mi-au aburit baietii avand in vedere ca am zis ca vreau doar o diagnoza si nu si schimb, dar mi-or zis asa:

-motorul cere de exemplu 3000mbar, iar turbina da 1400mbar si creste incet. Adica cum am inteles de la ei ca turbina nu are nimic dar existra ceva electronica care nu mai merge cum trebuie si nu raspunde cat de rapid trebuie. Ma gandesc ca piesa asta se numeste: actuator (dar sa-mi ziceti voi daca gresesc)

 

Si intrebarea mea este, ce as putea sa fac? Schimb turbina, schimb actuator? Curat actuator?

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Cel mai bine trimiti turbina la verificat la un centru de reconditionari turbine, o sa-ti verifice si geometria+ actuatorul, verificarea costa undeva la 200 lei cam peste tot, turbina reconditionata undeva la 1200 lei + alti bani daca mai este si actuatorul. Cu tot cu revizie facuta (ulei+ filtru+ furtun tur ulei la turbina) o sa te duca undeva la 2.000 lei cu tot cu manopera de D/R turbina. Edited by WIN60
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Buna ziua, am uitat ca am intrebat aici dar macar acum revin cu detalii.

Nu am avut nici o problema cu actuator, dar in schimb a trebuie sa reconditionez turbina, in primul si in primul rand, geometria variabila s-a stricat, adica sa desprins sudarea de la o paleta si acolo pierdea presiunea, si din cauza ca s-a desprins plate a ajuns si in ax si a frecat. Asa am ajuns sa schimb geometria si miezul.

A fost o investite de 1500ron cu tot cu demontarea turbinei (in timisoara). Daca aveti si voi nevoie de reconditionare cu incredere pot sa va recomand un om cine va rezolva, nu daor la modelul asta.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Actuatorul e electric( banuiesc ) sau vacuumatic ?

Daca e electric ,da eroare si se vede si pe tester ,daca e defect .

Elibereaza parghia actuatorului si verifica cu mana geometria ,trebuie sa se miste usor ,sa nu "agate" .

Verifica ,la rece ,jocul miezului turbinei .

Stanga - dreapta e acceptat un joc mic , fata - spate nu trebuie sa aiva joc .

 

Parerea mea ,daca nu umfla furtunul spre intercooler,este ca : ori ai geometria blocata ,ori ai axul turbinei rupt.

Verifica si furtunele sa nu fie fisurate .

Edited by Godini
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Parerea mea ,daca nu umfla furtunul spre intercooler,este ca : ori ai geometria blocata ,ori ai axul turbinei rupt.

Verifica si furtunele sa nu fie fisurate .

Cum ar putea sa aiba axul turbinei rupt? Nu ar fi deja distrusa?

 

Cum se vede treaba asta cu "daca nu/se umfla furtunul"? Se vede cu ochiul!? Cand? La ce turatii adica?

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Cum ar putea sa aiba axul turbinei rupt? Nu ar fi deja distrusa?

 

Cum se vede treaba asta cu "daca nu/se umfla furtunul"? Se vede cu ochiul!? Cand? La ce turatii adica?

 

Daca e rupt axul in spate ,pe evacuare, automat paletii din fata nu sunt antrenati,nu se invart si nu baga aer in intercooler .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.