Jump to content

Vand BMW E60 535D


Robert Pas

Recommended Posts

Salutare,

M-am hotĂŁrât sĂŁ pun la vânzare mașina mea personalĂŁ: BMW E60 535D.

Am vrut sĂŁ o pun pe acest forum poate un pasionat o va achiziționa. Mi-am dat seama cĂŁ cei de pe site-urile de vânzare cautĂŁ doar mașini "pont" și nu țin cont cât de ĂŽngrijitĂŁ a fost o mașinĂŁ sau cĂŁ are anvelope noi sau cĂŁ motorul nu este mânjit de ulei.

Din punct de vedere tehnic aceasta nu are nici o problemĂŁ majorĂŁ. Mașina a fost fabricatĂŁ ĂŽn anul 2005 și are 267.000 de km - verificabili la reprezentanțĂŁ, ĂŽntrucât cele douĂŁ intrĂŁri ĂŽn service pe care le-am avut au fost la reprezentața Trado Motors din Iași.

DotĂŁri:

- Cutie de viteze automatĂŁ

- Sistem de navigație cu ecran mare

- Pachet M din fabricĂŁ

- Head-up display

- Magazie de 6 cd-uri

- Ecran cu dvd

- Reglaj electric la volan, tetiere și scaune

- ĂncĂŁlzire ĂŽn scaune

- Cruise Control

- Aer condiționat automat pe 2 zone

- Senzor presiune roți

- Conectivitate Bluetooth

- Senzor parcare fațĂŁ-spate

- Interior piele crem

- Volan piele M cu comenzi

Plus multe alte dotĂŁri.

Prețul este de 8800 euro - negociabil.

Pentru mai multe detalii ĂŽn legĂŁturĂŁ cu ce am schimbat recent sau orice: 0755790692.

Mașina poate fi vĂŁzutĂŁ ĂŽn Iași.

Nu știu dacĂŁ este ok, dar atașez și link-ul de pe autovit pentru cĂŁ nu pot atașa toate pozele pe care le am:

https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-535-ID7GsYzU.html

post-62345-0-27888000-1526147171_thumb.jpgpost-62345-0-17809500-1526147306_thumb.jpg

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Daca tot e masina personala, nu ne spui si noua ce investitii ai facut de-a lungul timpului si de cat timp este la tine? Inainte de intrarile tale in service in ce an au fost facute ultimele? Ca daca are pauza in istoric cate 5-6 ani e posibil sa aiba 500k km.
  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Blablabla...masini de pasionati fara dpf-uri pe forum bmw...nu-i asa lucianwrc ? sacali auzi tu :)))))

 

revenind, eu caut un 535d intretinut fara compromisuri asa ca astept sa mi raspunda robert aici sau pe privat.

Edited by z1r3n
  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Blablabla...masini de pasionati fara dpf-uri pe forum bmw...nu-i asa lucianwrc ? sacali auzi tu :)))))

 

revenind, eu caut un 535d intretinut fara compromisuri asa ca astept sa mi raspunda robert aici sau pe privat.

 

Daca cauti asa o masina impecabila si ”fara compromisuri” du-te si ia-ti noua din showroom

O masina mai veche de 10 ani nu are cum sa fie ”fara compromisuri”, sa fim realisti

  • Like 9
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Daca cauti asa o masina impecabila si ”fara compromisuri” du-te si ia-ti noua din showroom

O masina mai veche de 10 ani nu are cum sa fie ”fara compromisuri”, sa fim realisti

 

 

Asa imi spuneau bisnitarii cand cautam masina si imi aratau unele praf. Unu chiar mi a zis " boss la banii astia vrei sa o si testezi?"

Se gasesc si masini bune dar nu repede. E bine sa tii la standardele tale indiferent de ce auzi.

  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Hai sa fim seriosi, multi aveti prea multe pretentii pe bani putini. Masina are 13 ani si 270k km, nu exista tipla, nu exista fara piese revopsite sau nu necesita de investit niciun leu. Daca are dpf off, care este pb ? Edited by ionut_marius
  • Like 5
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Hai sa fim seriosi, multi aveti prea multe pretentii pe bani putini. Masina are 13 ani si 270k km, nu exista tipla, nu exista fara piese revopsite sau nu necesita de investit niciun leu. Daca are dpf off, care este pb ?

 

Cred ca ast ar fi raiul pentru un bisnitar. Unu client care da banii fara pretentii.

 

Nici eu nu as cumpara o masina cu DPF scos.

Edited by Andrei525
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Si era mai ok daca avea dpf-ul pe duca, era mai ok daca cadea dpf-ul dupa 1-2-5 luni ? Va zic eu, daca cadea dpf-ul, pe langa ca il injurati pe om si va plangeati pe forum ca ati fost tepuiti, tot la dpf off ajungeati.

 

Dar asta este, romanului ii place sa se pacaleaca, sa se minta, sa creada ca exista ieftin si fara niciun compromis. Daca vreti 535d smecher platiti si nu va mai uitati dupa masini cu aproape 300k km !

  • Like 8
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Vreti fara piese vopsite, cu dpf intact si eventual si cu toate intrarile in service la BMW.

Aveti pretentii de masini de Germania de pana in 150.000 km la preturi de Romania.

Eu zic sa mai strageti niste bani si sa dati fuguta in Germania sa le luati impecabile.

  • Like 4
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Si era mai ok daca avea dpf-ul pe duca, era mai ok daca cadea dpf-ul dupa 1-2-5 luni ? Va zic eu, daca cadea dpf-ul, pe langa ca il injurati pe om si va plangeati pe forum ca ati fost tepuiti, tot la dpf off ajungeati.

 

Dar asta este, romanului ii place sa se pacaleaca, sa se minta, sa creada ca exista ieftin si fara niciun compromis. Daca vreti 535d smecher platiti si nu va mai uitati dupa masini cu aproape 300k km !

scoteau ei dpf ca sigur nu luau filtru nou LOL , multi lupi moralisti aici ,,, cancer and shit si trec rabele pe sosele si autobuze vechi care polueaza la 1 km cat polueaza bmw meu 5 ani .Apasa recircularea si n-au nimic de comentat .Am si eu filtrul scos , altfel schimbam turbina si cumparam un filtru Sh . Nu-mi permit nou , recunosc . O fi bine o fi rau ....sanatosi sa fim , cancer facem din altele

  • Like 7
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Ideea este simpla, atata timp cat majoritatea care comenteaza de anulare dpf, nu ar da 7.000 lei pe un filtru OE nou de la reprezentanta, nu are rost sa te iei in contraziceri cu ei, curatarea DPF-ului nu este o solutie permanenta, iar DPF aftermarket la fel, la un moment dat se va duce, iar sa dau un 7.000 lei pentru un DPF nou nu mi se pare ok pentru ca si ala se va duce peste inca 7 ani sau 2 cat ai garantie (ca principiu) si nici nu am banii astia, cel putin nu pentru DPF la masina.

 

Fum/poluare si etc, nu de acolo pleaca poluarea, atata timp cat merg pe strada masini fara DPF din fabrica din 1980-2006 nu am ce sa ma contrazic cu nimeni.

Edited by WIN60
  • Like 4
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Eu ce sa mai spun ca la a 535d LCI am schimbat galeriile de admisie de 3 ori si parbrizul de 3 ori pana acum,asa de plictiseala.

Tot din plictiseala am schimbat si toate injectoarele anul asta dupa ce am reconditionat 3 bucati si dupa 6 luni erau fix la fel(deh .. unii nu ar rezista sa dea 1100ron pe un injector nou, ma rog 188ron ieri 2bucati bosch)

Cand am fost cu ea la Filaret pt diverse chestii imi tot batea apropo domnul de acolo ca are multi km si e chinuita masina. Pai cum sa nu fie chinuita cand e masina si bibelou si doar eu stiu pe ce drumuri forestiere am mers si in alti ani cum am facut 8mii km in 2saptamani de schimbam uleiul la mai putin de o luna de innebunise baiatul de la garaj.

Apoi tot la Filaret la o verificare, bateau planetarele, acelasi domn mi-a zis direct sa iau planetare SH. Si d'al dracu am luat noi.

O mie una accesorii si nimicuri la motor schimbate de le-am pierdut urma... furtune peste furtune, valve, curele... aaaaa ... si fulia ... dupa cateva pareri de la diversi "priceputi" am zis ca e momentul sa o schimb pe la aproape 230mii km macar asa de moft, si surpriza ... era putin cam praf si a mai disparut un zgomot. Termostatele se strica fix in mod constant la inceputul iernii sau atunci observ din cauza ca se incalzeste mai greu, cel putin cel de la EGR l-am schimbat anual, iar celalalt din obisnuinta impreuna cu cel de la EGR care era de fiecare data blocat pe deschis.

In Romania sa ai km astia fara sa fi schimbat setul de amortizoare si de cateva ori articulatiile fata si cel putin o data bucsa de la puntea spate e doar vis.

Si incredibil inca sunt service-uri care vor sa iti schimbe mai multe bucsi pe spate cu toate ca modelul asta are fix una pe stanga si una pe dreapta, dar ma rog, unii habar nu au ce masina conduc si accepta genul asta de vrajeala.

Cine crede ca un 535d se intretine ieftin viseaza la cai verzi pe pereti sau foloseste masina fix pana la piata in weekend si atat.

Singurele probleme reale care le vad la motoarela astea sunt pistoanele pentru ca de obicei cand se strica injectoarele se intampla sa bage mai multa motorina si sa le topeasca, cel mai concret exemplu este colegul DVDcore care a avut un topic frumos cu toate problemele masinii, acelasi model ca acesta pus la vanzare.

Cealalta problema este cutia, sau mai bine spus convertizorul care sufera cand ii faci resoftare sau doar mergi agresiv cu ea, in special plecari bruste.

O caseta de directie cu probleme e ceva normal la orice e60 cu varsta si km astia, problema poate sa fie minora sau nu, dar se rezolva elegant.

La exterior e fix loterie pentru ca din proprie experienta am avut masina zgariata din prima saptamana de cand am cumparato, si apoi tot apareau zgarieturi si julituri lunar. Unde mai pui ca in Noiembrie am avut masina vopsita pe o gramada de elemente si dupa cateva luni e au inceput sa apara iar julituri si zgarieturi pe colturi.

Cine vrea sa caute nod in papura o sa gaseasca oricat de intretinuta este, dar foarte interesant este ca noi ne dam cu parerea si initiatorul topicului nu se deranjeaza sa ne povesteasca putin despre masina

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

La noi romanul vrea rahatul sa fie bici si sa mai si pocneasca. Da, asa-i cum zici, cred ca si la o masina noua daca ai vinde-o dupa 3 luni ar apare unul sa nu ii convina ceva. De regula pretul e problema, oricat de mic ar fi tot trebuie negociat. Vanzatorul din topic poate a dat-o, cine stie. :)) Sau poate este impasibil la ce se scrie pe aici.
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Salutare, îmi cer scuze că răspund așa târziu, însă știam că nu e foarte mare interes pentru ea și eu mă bucur în continuare de ea :).

 

Daca tot e masina personala, nu ne spui si noua ce investitii ai facut de-a lungul timpului si de cat timp este la tine? Inainte de intrarile tale in service in ce an au fost facute ultimele? Ca daca are pauza in istoric cate 5-6 ani e posibil sa aiba 500k km.

Cel care o adusese în Iași și el a avut foarte mare grijă de ea și a făcut următoarele schimbări:

- Jante

- Ulei+Filtru+Garnitură

- Epurator

- Plăcuțe de frână

- Curele

Și DPF off, așa am cumpărat-o.

 

Eu am făcut următoarele:

Anul trecut în aprilie la 3 săptămâni după ce am cumpărat-o, doar pentru vopsire bară spate.

În luna octombrie 2017, la recomandarea celui care o avusese înainte am schimbat ulei și înlocuit baia la cutia de viteze.

În luna noiembrie 2017 am cumpărat 4 cauciuri de iarnă.

În luna ianuarie 2018 i-am făcut revizia și am schimbat: ulei, filtru de ulei, filtru de aer si filtru de polen.

În luna martie înainte de a face ITP-ul, am vopsit bara față și am fost cât pe ce să vopsesc și capota (pentru că avea tot felul de semne de la pietricele), pe lângă asta aveam pierdere de antigel și am schimbat furtunurile(Conector apă, Conducă retur, Furtun sistem, Furtun radiator) și mi se părea că scotea un zgomot mai ciudat de la motor și au fost făcute următoarele schimbate: Rola întinzător, Rola gridaj + Rolă gridaj.

 

 

Mai are dpf masina ?

Nu.

Edited by Robert Pas
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.