Jump to content

Problema Electroventilator e39


Recommended Posts

Salutare, am si eu o problema la electroventilator. Nu pleaca absolut deloc.

*CIMA E FUNCTIONALA DACA MERG CU MASINA. LA RELANTI MAI BAGA SI AER CALD DIN CAND IN CAND.

*AM TESTAT ELECTROVENTILATORU. (L-AM DECUPLAT SI L-AM CONECTAT PE DIRECT SI E FUNCTIONAL

*MOTORUL NU FIERBE. RAMANE LA TEMPERATURA OPTIMA.

 

Solutii pe care le-am primit pana acum si urmaza sa le pun in practica.

 

*Verificare tensiune pe cablul de la electroventilator.

*Testare nivel freon.

*Verificare sigurante.

*Curatare pini

 

Daca aveti ceva de adaugat pe lista de "poti incerca sa" astept cu mare drag sugestiile voastre.

 

Multumesc anticipat.

Edited by StefanTache
Link to comment
Share on other sites

Salut! DacĂŁ electroventilatorul funcĂâşioneazĂŁ pe direct, este posibil sa fie o problema din calculatorul de ambient. Este curios ca zici ca ĂŽĂâşi funcĂâşioneazĂŁ clima, dar nu spui nimic dacĂŁ Ăâşi se ridica temperatura la apa... Ăn mod normal asa ar trebui sa se ĂŽntâmple când electroventilatorul nu porneĂâ˘te iar clima este pornita trebuie sa vezi ca temperatura la apa creste. O diagnoza ar fi binevenita. Se poate verifica dacĂŁ ai agent de rĂŁcire (freon), apĂŁsând pe una din supape, dar ai grija sa nu stai cu fata aplecat asupra ei... Mai este Ăâ˘i piesa cu Ăâşepi de sub bord de verificat. Sper sa gĂŁseĂâ˘ti problema..

 

Trimis de pe al meu VKY-L09 folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

 

 

*Verificare tensiune pe cablul de la electroventilator.

*Testare nivel freon.

*Verificare sigurante.

*Curatare pini

 

 

 

Salut!

 

Si eu am patit la fel.Se intampla cateaodata sa nu plece ventilatorul.Imi dau seama pentru ca nu baga rece pe loc.

 

Daca umblu la mufa si curat un pic pinii porneste imediat.La mine e si mufa un pic crapata si cred ca intra umezeala si se oxideaza pinii.

 

De ceva timp nu mi-a mai facut figura.

 

Merita sa incerci!

Link to comment
Share on other sites

Salut!

 

Si eu am patit la fel.Se intampla cateaodata sa nu plece ventilatorul.Imi dau seama pentru ca nu baga rece pe loc.

 

Daca umblu la mufa si curat un pic pinii porneste imediat.La mine e si mufa un pic crapata si cred ca intra umezeala si se oxideaza pinii.

 

De ceva timp nu mi-a mai facut figura.

 

Merita sa incerci!

 

 

Asta am sa incerc in seara asta, ai cumva idee cu ce pot sa curat mufa? Pot sa dau cu wd-40 si periuta de dinti?

Edited by StefanTache
Link to comment
Share on other sites

Spray de contact electronic, uscat sau uleios (mai bun, fiindca lasa o pelicula protectoare), fara unsori si degripanti pe la pinii electrici. Cum ai testat electroventilatorul, esti sigur ca este bun, e cu rezistente sau in PWM?

 

Spor.

Link to comment
Share on other sites

Spray de contact electronic, uscat sau uleios (mai bun, fiindca lasa o pelicula protectoare), fara unsori si degripanti pe la pinii electrici. Cum ai testat electroventilatorul, esti sigur ca este bun, e cu rezistente sau in PWM?

 

Spor.

 

 

Testat + / - pe baterie sa vad daca el ia contact. Din cate am inteles de la un mecanic de la Bav, daca fac asta el trebuie sa porneasca pe treapta 4 in 12v. Deci el merge. Inca nu am apucat sa curat pinii. Am sa bag in seara asta niste betisoare de urechi cu vd40 si sa incerc sa curat bine de tot pinii. Eventual am sa bag la uzura o periuta de dinti pentru a fii sigur ca rezultatul este buna, dupa care ma gandesc sa usuc mufa bine cu feonul (nu radeti), ca sa fiu sigur ca nu exista umezeala in ea. Eventual, daca marge o sa incerc sa izolez toata mufa cu banda, astfel incat pe viitor nu o sa mai apara umezeala in zona respectiva. Dupa ce fac asta si refill cu freon va dau un semn sa vad daca aceasta tipica problema este defapt un mizilic ce merita doar intretinerea contactelor electrice.

O zi buna va doresc si multumesc din nou domnului ca mai exista si oameni de calitate pasionati de aceste masini, nu ca toti "spurcatii" ca sa le zic asa, posesori de logan, care isi dau cu parerea fata spate, si ajung sa puna antigel la ulei, desigur fiind asa buni mecani defapt.

 

O zi cat mai frumoasa.

Link to comment
Share on other sites

Testat + / - pe baterie sa vad daca el ia contact. Din cate am inteles de la un mecanic de la Bav, daca fac asta el trebuie sa porneasca pe treapta 4 in 12v. Deci el merge. Inca nu am apucat sa curat pinii. Am sa bag in seara asta niste betisoare de urechi cu vd40 si sa incerc sa curat bine de tot pinii. Eventual am sa bag la uzura o periuta de dinti pentru a fii sigur ca rezultatul este buna, dupa care ma gandesc sa usuc mufa bine cu feonul (nu radeti), ca sa fiu sigur ca nu exista umezeala in ea. Eventual, daca marge o sa incerc sa izolez toata mufa cu banda, astfel incat pe viitor nu o sa mai apara umezeala in zona respectiva. Dupa ce fac asta si refill cu freon va dau un semn sa vad daca aceasta tipica problema este defapt un mizilic ce merita doar intretinerea contactelor electrice.

O zi buna va doresc si multumesc din nou domnului ca mai exista si oameni de calitate pasionati de aceste masini, nu ca toti "spurcatii" ca sa le zic asa, posesori de logan, care isi dau cu parerea fata spate, si ajung sa puna antigel la ulei, desigur fiind asa buni mecani defapt.

 

O zi cat mai frumoasa.

 

Salut,

 

cred ca mai bine testezi electroventilatorul pe alta masina, poti sa scoti mufa fara sa l dai jos, degeaba el porneste pe treapta 4 daca pe prima poate fi ars sau poate avea contacte imperfecte la pinii interiori care duc la infasurari.

E ok si cu WD 40 daca e contact cleaner, poti da si cu degripant WD 40 dar nu e chiar pentru electronica si electrica chiar daca se poate utiliza si acesta in lipsa de altceva.

 

Spor!

Link to comment
Share on other sites

Am curatat mufa cat de bine am putut, am verificat sigurantele de la torpedou, degeaba. Ramane zilele astea sa merg la un refill de freon, mi-a dat cineva pontul cum ca "daca nu ai presiune pe isntalatie, electroventilatorul nu pleaca" Revin cu update dupa freon.

 

O zi minunata!

Link to comment
Share on other sites

Salutare, revin cu acceasi problema, electroventilatorul nu invarte nici dupa revizia la freon si ulei compresor.

 

 

Salut,

 

da-l jos , desfa-l si vezi cum se prezinta in interior, poate ai o surpriza si vezi ca e prajit bine. Al meu asa era, pe dinafara boboc pe dinauntru prajeala, dadea sa porneasca si chiar pornea daca-i dadeai un branci, era prajit doar pe jumatate.

 

Spor.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Uite un video, poate te edifici:

 

 

Mergi la un schrot, cauta un electroventilator identic, cu acelasi numar de pini, si fire, scoate mufa baga l pe ala si daca merge ai solutia la problema, asta daca zici ca vine tensiune pe fire si el nu porneste.

 

Daca face asa, e mort copt:

 

E irelevant sa-l pui direct la 12v de la baterie, el fiind comandat in PWM, are electronica in el, care mai mult ca sigur este bulita. testeaza -l ca in acest video daca vrei sa fii sigur ca este ok:

 

Spor!

Edited by Ali
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.