Jump to content

Ce ulei sa folosesc la e 90,2005,163CP fĂŁrĂŁ filtru de particule din fabrica.


Recommended Posts

Poti bãga orice. Tot o sã-l mãnânce. Un motor bun nu mãnâncã ulei.

 

ĂncearcĂŁ un tratament cu Metabond + ulei Metabond C3 LL04. DacĂŁ nu merge ... mergi pe varianta segmentare.

Edited by Coscho
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

SalutĂŁri...ma poate ajuta cineva cu o nelĂŁmurire,am bĂŁgat ulei bmw 5w30 si il consuma,ce ulei imi puteti recomanda?masina nu are filtru de particule din fabrica.

Salut!

 

Aceeasi problema am avut-o si eu, cu aceeasi masina E91, M47, 163cp. Prima data i am pus OE bmw si il manca pe rupte. Dupa 3-4 mii l am dat jos si i am pus Liqui Moly si n a mai disparut nimic.

Link to comment
Share on other sites

Prezinta vreo garantie daca uleiul costa 45-50 de lei fata de cel luat cu 30 de lei?eu zic ca nu,si nu mai poti fi sigur de nimic. Eu am bagat ulei OE Bmw 5w30 shell si a consumat,fiind pus din butoi deala de 200 de l,luat din Germania de la Bmw. Deci merg si pe calitatea intradevar slaba a uleiului.
Link to comment
Share on other sites

Prezinta vreo garantie daca uleiul costa 45-50 de lei fata de cel luat cu 30 de lei?eu zic ca nu,si nu mai poti fi sigur de nimic. Eu am bagat ulei OE Bmw 5w30 shell si a consumat,fiind pus din butoi deala de 200 de l,luat din Germania de la Bmw. Deci merg si pe calitatea intradevar slaba a uleiului.

 

Eu nu inteleg ce calitate slaba cand eu la toate masinile nu am patit sa imi consume intre schimburi adica la 10-11 mii de km. Ti-ai pus intrebarea poate are si motorul uzura?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

In capul nostru se schimba ceva , ne ''simtem'' bine cand stim ca un lucru a costat mai mult de cat media si credem ca e si de 2-3 ori mai bun daca costa mai mult , in realitatea calitatea nu creste proportional cu pretul. De cat sa dau pe 1l de ulei 40lei si sa fie made in EU (sanse foarte mari sa fie Made in Turkey) sau contrafacut ca este un brand foarte popular, prefer sa dau 20lei/L pe un ulei care scrie Made in Germany si sa aiba specificatile BMW LL04 , care stiu ca alea sunt pe bune si ca nimeni nu se complica sa falsifice un ulei care nu este prea popular.
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

In capul nostru se schimba ceva , ne ''simtem'' bine cand stim ca un lucru a costat mai mult de cat media si credem ca e si de 2-3 ori mai bun daca costa mai mult , in realitatea calitatea nu creste proportional cu pretul. De cat sa dau pe 1l de ulei 40lei si sa fie made in EU (sanse foarte mari sa fie Made in Turkey) sau contrafacut ca este un brand foarte popular, prefer sa dau 20lei/L pe un ulei care scrie Made in Germany si sa aiba specificatile BMW LL04 , care stiu ca alea sunt pe bune si ca nimeni nu se complica sa falsifice un ulei care nu este prea popular.

 

Eu nu stiu unde ai citit tu ca a scris cineva ca daca uleiul e scump e si bun. Dar nici viceversa nu prea e adevarata mai deloc. Daca mie masinile imi merg perfect cu uleiul de origine bmw twinpower, de ce sa schimb ceva ce functioneaza? Poate ca cele care consuma ulei or avea motor uzat? Poate o fi ulei contrafacut?

Pana una alta uleiul bmw twinpower costa in reprezentanta 100 de lei litrul, iar daca il cumperi tu e intre 35 si 40 de lei. Eu folosesc de asta de cativa ani si nu a consumat nicio masina. Or fi fost masinile bune sau o fi fost uleiul bun, ideea e ca prea se face atata disectie pe creier pentru un ulei.

  • Like 2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Dar nu am zis ca uleiul BMW este nasol, chiar din contra , am postat pe topicul dedicat niste teste din care uleiul OE BMW a obtinul printre cele mai bune rezultat (TOP 3 din lume). Eu de cand am masina nu am avut probleme cu ''mancatu'' de ulei , indiferent ce ulei am folosit (si am experimentat ceva tipuri ca asa sunt eu) Cat timp am gasit uleiul vechi (BME Castrol) am folosit doar dinala , chiar am ajuns sa platesc mai mult pentru el de cat noul model (TwinPower, cred ca am ceva cu Shell de nu il suport) dar dupa ce am experimentat , de la Castrol Edge , pana la Mobil1 3000 si ultimul Mannol ... Cu nici unu nu am avut probleme sau experiente negative ... DE asta nici nu prea mai arunc pe uleiurile scumpe (OE BMW sau Castrol Titanium, etc) Dupa cum zici tu , daca motorul este OK , nu are de ce sa consume ulei , fie si cu un ulei OEM (castrol , mobil , mannol , efes, total sau mai stiu eu ce brand este acolo) , atata timp cat se respecta specificatile date de producator. Eu caut specificatile si calitate, nu brand sau faima ( cu toate ca pe vremuri brandurile au reprezentat o anumita calitate , astazi nu prea mai sunt vremurile alea).

 

PS: DE ce ai mai intrebat de pret ?

Edited by OPaul
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.