BMWClub: Automobile Bavaria: oferte service 10 mai - 30 iunie 2018 - BMWClub

Jump to content

  • 3 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Automobile Bavaria: oferte service 10 mai - 30 iunie 2018

#21 User is offline   ckh 

  • 13
  • Group: Members
  • Posts: 2025
  • Joined: 24-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 29 May 2018 - 17:10

Am o masina in garantie la ei si am probleme la centura si la clima si ma tot aburesc ca nu are nimic masina de parca e prima masina in care ma urc sau singura pe care o am....urmeaza sa ii actionez in instanta cat de curand...reprezentantele la noi sunt o mare tiganie..am sustinut si o sa sustin asta mereu!

This post has been edited by ckh: 29 May 2018 - 17:10

4

#22 User is offline   WIN60 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2971
  • Joined: 26-March 16

Posted 30 May 2018 - 07:28

Pai spune-ne si noua mai exact ce probleme ai si cu ce nu te ajuta?
0

#23 User is offline   ckh 

  • 13
  • Group: Members
  • Posts: 2025
  • Joined: 24-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 30 May 2018 - 09:15

View PostWIN60, on 30 May 2018 - 07:28, said:

Pai spune-ne si noua mai exact ce probleme ai si cu ce nu te ajuta?


De fiecare data cand am dus masina pentru revizie la ei, le-am spus sa se uite si la centura pentru ca se blocheaza cand o tragi si clima merge neregulat, in alte masini merg cu 21.5 pe auto...in asta trebuie sa merg pe 16 si aproape la maxim si tot nu baga cum trebuie :))))) si mi-au spus ca e totul ok.....centura.....asa fac ele....iar clima functioneaza perfect :)))) vedem in instanta daca e asa sau nu...cel mai simplu.
0

#24 User is offline   LYM 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2158
  • Joined: 30-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 30 May 2018 - 09:24

De ce nu mergeti la MHS? Cei din Baneasa sunt exagerat de aroganti.
0

#25 User is offline   WIN60 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2971
  • Joined: 26-March 16

Posted 30 May 2018 - 09:24

Eu zic ca iti complici viata singur...in locul tau ma duceam sa verific clima in alta parte, de la freon trebuie sa fie, poate are prea putin (exact cazul meu acum 1-2 sapt), iar centura e cu dus si intors...poate se blocheaza prea des, insa ea trebuie sa se blocheze daca o bruschezi.
0

#26 User is offline   CosmaCosmin 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 288
  • Joined: 08-June 17
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara & Bratislava

Posted 30 May 2018 - 09:47

View Postmishwall, on 29 May 2018 - 15:41, said:

Am fost la schimbat lamelele stergatoarelor la Bavaria Baneasa.

Pret oferta: 269 Lei
Pret platit: 302 Lei

Motivul pentru care am platit mai mult, conform consultantului: seria masinii nu a fost identificata in sistem ca una pentru care sa se aplice promotia (ha!!??), astfel ca mi-au aplicat 20% discount la pretul intreg al operatiunii, conform politicii lor interne. In contextul in care masina era in baza lor de date si a mai fost pe la ei pentru interventii, acest motiv mi s-a parut cel putin cretin.

Partea tare este ca nici macar nu m-au anuntat de toate astea inainte, doar mi-au aruncat factura in fata. Nu am avut chef de discutii suplimentare si clarificari, doar mi s-a facut scarba, am platit si am plecat.

Mare minus!


Asta ii un exemplu de cum poate folosii marketing -ul sa alunge clienti,

Ne-am contrat jumatate de ora,
cand au vrut sa platesc cu 600 in plus la o lucrare la care mi-am dat acordul cu proforma in mana,
si nu puteau explica diferenta ....



2

#27 User is offline   ryoraul 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1122
  • Joined: 10-February 13
  • Gender:Male

Posted 30 May 2018 - 11:00

De ce nu faci si o plangere la BMW Germania, sa vezi ei ce spun.
0

#28 User is offline   ckh 

  • 13
  • Group: Members
  • Posts: 2025
  • Joined: 24-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 30 May 2018 - 15:45

View PostLYM, on 30 May 2018 - 09:24, said:

De ce nu mergeti la MHS? Cei din Baneasa sunt exagerat de aroganti.


Am dus masina si la Catalin, aceasi poveste :))))) zici ca se vorbesc intre ei....masina are o problema la clima nu e de la freon si cu centura clar este o problema, nici macar nu bag in viteza si o trag si tot se blocheaza :D

De complicat viata...de unde pana unde? se ocupa avocatu nu eu...

Tu WIN fara nici o suparare dar ar trebuii sa te angajezi la reprezentanta BMW....stiu si eu cum trebuie sa functioneze o centura...nu mi-a facut niciodata nici la F10 nici la F30 nici la F20..sa nu mai vorbesc de E60/E90...si cu clima la fel...si in legatura cu mersu la alt service...oare platesc de prost garantia?

View Postryoraul, on 30 May 2018 - 11:00, said:

De ce nu faci si o plangere la BMW Germania, sa vezi ei ce spun.


Buna idee cu BMW Germania, o sa incerc.

This post has been edited by ckh: 30 May 2018 - 15:57

1

#29 User is offline   Romulus 

  • The insider
  • Group: Admin
  • Posts: 9657
  • Joined: 25-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Romania

Posted 30 May 2018 - 16:33

Am si o alta solutie, cei care doresc sa imbunatatim relatia cu Automobile Bavaria, scrieti-mi PM si dati-mi detalii care sa le aduc la cunostinta managerilor. Am asigurarea ca vor face tot ce le sta in puteri sa corecteze orice problema sau nemultumire reala si eu m-am oferit sa intermediez si sa filtrez toate astea. Va astept.

#30 User is offline   WIN60 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2971
  • Joined: 26-March 16

Posted 30 May 2018 - 16:45

Da, imi pare rau nu stiu ce sa zic...intotdeauna este greu sa constati o problema care apare uneori sau doar partial, in cazul tau spui ca nu-ti baga suficient aer rece, iar centura se blocheaza prea des, ei mai mult decat o verificare (ar trebui sa-ti bage masina in service sa-ti faca ambele verificari) nu prea au ce sa-ti faca, in cazuri mai rare daca esti prea recalcitrant si nervos pe ei, pot sa-ti deschida un "FIC", ca o comanda catre BMW in care cei de acolo isi dau acordul daca sa-ti schimbe centura respectiva sau nu, insa fara nici-o dovada clara rar se intampla acest lucru, eu iti spun ca tu privesti situatia din pozitia clientului, iar eu privesc situatia din ambele pozitii, deoarece lucrez in fiecare zi si mi se intampla foarte des sa vina clienti cu probleme in genul alor tale si anume greu de constatat, ei ar trebui sa te creada pe cuvant si sa inceapa sa-ti schimbe la masina, nu merge asa, iar daca nu apare pe niciun diagnostic nimic nu au ce sa-ti faca.

Repet, ar trebui sa-ti bage masina la verificari fara discutii si anume sa-ti verifice cantitatea de freon si instalatia, iar centura daca chiar are o problema eu cred ca as trage de ea de ar lua-o dracii o ora incontinu ca sa se schimbe sigur in garantie.

This post has been edited by WIN60: 30 May 2018 - 16:45

1

#31 User is offline   ckh 

  • 13
  • Group: Members
  • Posts: 2025
  • Joined: 24-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 30 May 2018 - 17:00

View PostRomulus, on 30 May 2018 - 16:33, said:

Am si o alta solutie, cei care doresc sa imbunatatim relatia cu Automobile Bavaria, scrieti-mi PM si dati-mi detalii care sa le aduc la cunostinta managerilor. Am asigurarea ca vor face tot ce le sta in puteri sa corecteze orice problema sau nemultumire reala si eu m-am oferit sa intermediez si sa filtrez toate astea. Va astept.


Ai PM :)

View PostWIN60, on 30 May 2018 - 16:45, said:

Da, imi pare rau nu stiu ce sa zic...intotdeauna este greu sa constati o problema care apare uneori sau doar partial, in cazul tau spui ca nu-ti baga suficient aer rece, iar centura se blocheaza prea des, ei mai mult decat o verificare (ar trebui sa-ti bage masina in service sa-ti faca ambele verificari) nu prea au ce sa-ti faca, in cazuri mai rare daca esti prea recalcitrant si nervos pe ei, pot sa-ti deschida un "FIC", ca o comanda catre BMW in care cei de acolo isi dau acordul daca sa-ti schimbe centura respectiva sau nu, insa fara nici-o dovada clara rar se intampla acest lucru, eu iti spun ca tu privesti situatia din pozitia clientului, iar eu privesc situatia din ambele pozitii, deoarece lucrez in fiecare zi si mi se intampla foarte des sa vina clienti cu probleme in genul alor tale si anume greu de constatat, ei ar trebui sa te creada pe cuvant si sa inceapa sa-ti schimbe la masina, nu merge asa, iar daca nu apare pe niciun diagnostic nimic nu au ce sa-ti faca.Repet, ar trebui sa-ti bage masina la verificari fara discutii si anume sa-ti verifice cantitatea de freon si instalatia, iar centura daca chiar are o problema eu cred ca as trage de ea de ar lua-o dracii o ora incontinu ca sa se schimbe sigur in garantie.


Cateodata nu merge trasa deloc centura :D de nervi nu se pune problema pentru ca spre rusinea lor...ma cunosc cu majoritatea care mi-au bagat masina in service...
0

#32 User is offline   mishwall 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 186
  • Joined: 23-March 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 30 May 2018 - 17:28

View PostRomulus, on 30 May 2018 - 16:33, said:

Am si o alta solutie, cei care doresc sa imbunatatim relatia cu Automobile Bavaria, scrieti-mi PM si dati-mi detalii care sa le aduc la cunostinta managerilor. Am asigurarea ca vor face tot ce le sta in puteri sa corecteze orice problema sau nemultumire reala si eu m-am oferit sa intermediez si sa filtrez toate astea. Va astept.


Buna initiativa. Ai PM.
0

#33 User is offline   Andrei525 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 391
  • Joined: 20-May 17
  • Gender:Male

Posted 30 May 2018 - 17:44

View Postmishwall, on 29 May 2018 - 15:41, said:

Am fost la schimbat lamelele stergatoarelor la Bavaria Baneasa.

Pret oferta: 269 Lei
Pret platit: 302 Lei

Motivul pentru care am platit mai mult, conform consultantului: seria masinii nu a fost identificata in sistem ca una pentru care sa se aplice promotia (ha!!??), astfel ca mi-au aplicat 20% discount la pretul intreg al operatiunii, conform politicii lor interne. In contextul in care masina era in baza lor de date si a mai fost pe la ei pentru interventii, acest motiv mi s-a parut cel putin cretin.

Partea tare este ca nici macar nu m-au anuntat de toate astea inainte, doar mi-au aruncat factura in fata. Nu am avut chef de discutii suplimentare si clarificari, doar mi s-a facut scarba, am platit si am plecat.

Mare minus!


La factura se face si storno. Nu trebuie sa platesti dc nu iti convine. Cereai sa o anuleze. Simplu.
1

#34 User is offline   WIN60 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2971
  • Joined: 26-March 16

Posted 30 May 2018 - 17:51

La fel, in principiu nu are cum sa-ti arunce factura in fata fara sa semnezi devizul (proforma in cazul tau inainte), adica chiar daca ti-a dat o proforma inainte, daca totusi s-a facut o schimbare trebuiau sa-ti arate noua proforma cu modificarile aduse, orice ar fi devizul (proforma) trebuie sa fie identic cu factura fiscala(finala), deviz pe care il si semnezi inainte sa te duci sa-ti faca factura fiscala ca sa platesti, daca este cum zici tu oamenii au facut o greseala si au mers la nesimtire, in cel mai rau caz trebuiau sa-ti explice situatia, iar daca nu erai de acord sa-ti de-a reducere sa ajunga pe pretul care ai intocmit cu ei, nu puteau sa te oblige sa platesti ceva ce nu ai convenit cu ei.

This post has been edited by WIN60: 30 May 2018 - 17:51

0

#35 User is offline   mishwall 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 186
  • Joined: 23-March 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 30 May 2018 - 17:53

View PostAndrei525, on 30 May 2018 - 17:44, said:

La factura se face si storno. Nu trebuie sa platesti dc nu iti convine. Cereai sa o anuleze. Simplu.


1. Daca ceri stornarea, nu inseamna ca ti-o si accepta.

2. Asta n-are nicio legatura cu modul lor de lucru si lipsa de profesionalism.

3. Nu am considerat necesar sa ma cert cu ei pe acolo pentru 30 lei diferenta, desi cuantumul sumei este total irelevant, atata timp cat trebuie sa platesti in plus fata de oferta prezentata.

Sper ca un feedback pe un astfel de forum sa le faca o paguba mai mare, desi ma indoiesc.
0

#36 User is offline   Andrei525 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 391
  • Joined: 20-May 17
  • Gender:Male

Posted 30 May 2018 - 18:01

View Postmishwall, on 30 May 2018 - 17:53, said:

1. Daca ceri stornarea, nu inseamna ca ti-o si accepta.

2. Asta n-are nicio legatura cu modul lor de lucru si lipsa de profesionalism.

3. Nu am considerat necesar sa ma cert cu ei pe acolo pentru 30 lei diferenta, desi cuantumul sumei este total irelevant, atata timp cat trebuie sa platesti in plus fata de oferta prezentata.

Sper ca un feedback pe un astfel de forum sa le faca o paguba mai mare, desi ma indoiesc.


Cat banii sunt la tine tu ai controlul situatiei. De ce nu ar accepta sa faca storno? Chiar si asa sunai la protectia consumatorului si spuneai ca nu vrei sa platesti ce nu ai convenit.

Si pe mine m-au furat la Filaret. Manopera dubla si la schimbul de ulei la cutie mi-au facurat 6 litrii desi toti spun ca intra maxim 4.5 litrii.
Am vazut tarziu si i-am sunat sa le cer explicatii. Ei au zis ca eu gresesc dar a ramas sa facem operatiunea inca o data. Si o sa chem pe cineva de la protectia consumatorului sa fie de fata just in case.
Nu ii las asa.

This post has been edited by Andrei525: 30 May 2018 - 18:02

1

#37 User is offline   mishwall 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 186
  • Joined: 23-March 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 30 May 2018 - 18:03

View PostAndrei525, on 30 May 2018 - 18:01, said:

Cat banii sunt la tine tu ai controlul situatiei. De ce nu ar accepta sa faca storno? Chiar si asa sunai la protectia consumatorului si spuneai ca nu vrei sa platesti ce nu ai convenit.

Si pe mine m-au furat la Filaret. Manopera dubla si la schimbul de ulei la cutie mi-au facurat 6 litrii desi toti spun ca intra maxim 4.5 litrii.
Am vazut tarziu si i-am sunat. Ei au zis ca nu dar a ramas sa facem operatiunea inca o data. Si o sa chem pe cineva de la protectia consumatorului sa fie de fata just in case.
Nu ii las asa.


Nu se pune problema ca m-a obligat cineva sa platesc. Am semnat si gata, nu ma complicam cu batai de cap suplimentare. Singura mea problema este ca am plecat de acolo scarbit, cand puteam sa plec linistit. :thumbsup:

Propun sa inchidem subiectul meu, destula vorbarie pe tema asta.
3

#38 User is offline   Madutzu25 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 710
  • Joined: 12-February 16
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 30 May 2018 - 19:49

Storno se face la o factura încasată (plătita). O factura neîncasata se anulează pur și simplu.
Am avut o experienta neplăcută cu cei de la Băneasa acum 2-3 ani și de atunci nu le-am mai trecut pragul; am preferat sa merg la Otopeni sau Ploiești.
2

#39 User is offline   arabu09 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 662
  • Joined: 08-February 13
  • Gender:Male

Posted 31 May 2018 - 02:27

View Postmishwall, on 30 May 2018 - 18:03, said:

Nu se pune problema ca m-a obligat cineva sa platesc. Am semnat si gata, nu ma complicam cu batai de cap suplimentare. Singura mea problema este ca am plecat de acolo scarbit, cand puteam sa plec linistit. :thumbsup:

Propun sa inchidem subiectul meu, destula vorbarie pe tema asta.


Asta nu face decat sa ii incurajeze sa procedeze la fel si data viitoare cu urmatorul client, au vazut ca tine si de ce sa nu o faca mai departe, si nu e vb de cei 30 de lei ci de lipsa de respect cu, care isi trateaza clienti


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
2

#40 User is offline   toffefe 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 626
  • Joined: 10-April 12
  • Gender:Male
  • Location:IASI

Posted 31 May 2018 - 04:24

View Postckh, on 30 May 2018 - 17:00, said:


Cateodata nu merge trasa deloc centura de nervi nu se pune problema pentru ca spre rusinea lor...ma cunosc cu majoritatea care mi-au bagat masina in service...


Inainte sa tragi centura, incepe sa filmezi cu telefonul. La duci 2-3 exemple ca sa se convinga.
1

Share this topic:


  • 3 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro