Automobile Bavaria: oferte service 10 mai - 30 iunie 2018
#41
Posted 11 June 2018 - 08:57
#44
Posted 12 June 2018 - 20:38
stima
#47
Posted 13 June 2018 - 09:36

Glumesc

#48
Posted 13 June 2018 - 16:31

PS: evident ca sper sa stie de noi, trebuie sa fim o putere de care sa tina cont. Nu suntem mai importanti decat un alt client, dar suntem mai multi cu siguranta si mai informati.
#49
Posted 13 June 2018 - 16:43
Romulus, on 13 June 2018 - 16:31, said:

PS: evident ca sper sa stie de noi, trebuie sa fim o putere de care sa tina cont. Nu suntem mai importanti decat un alt client, dar suntem mai multi cu siguranta si mai informati.
Chiar glumeam, nu te necaji

#50
Posted 13 June 2018 - 17:14

Deci: "GO SILVER!"
#51
Posted 29 June 2018 - 07:20
mishwall, on 29 May 2018 - 15:41, said:
Pret oferta: 269 Lei
Pret platit: 302 Lei
Motivul pentru care am platit mai mult, conform consultantului: seria masinii nu a fost identificata in sistem ca una pentru care sa se aplice promotia (ha!!??), astfel ca mi-au aplicat 20% discount la pretul intreg al operatiunii, conform politicii lor interne. In contextul in care masina era in baza lor de date si a mai fost pe la ei pentru interventii, acest motiv mi s-a parut cel putin cretin.
Partea tare este ca nici macar nu m-au anuntat de toate astea inainte, doar mi-au aruncat factura in fata. Nu am avut chef de discutii suplimentare si clarificari, doar mi s-a facut scarba, am platit si am plecat.
Mare minus!
Așa am pățit și eu la MHS Militari...revizie ulei și filtre, un pret avea oferta, alt pret avea factura...am plătit ci cardul apoi am realizat un pret mai mare decât “oferta” lor.
Și întreb!
Mi se spune ca de fapt am primit discount de 30%, și alte explicații tâmpite. Plus ca erau și foarte aroganți!
Nu mai detaliez acum, dar am ajuns pana la director (alt bou), făcut plângere scrisă cu număr de înregistrare. Stornat factura, băgat diferența de bani înapoi in cont (la câteva zile distanță)...
Am făcut și verificare in 10 puncte...A venit unul și a spus ca e ok. Zic, bine ok, dar o hârtie de constatare ceva? Aaa, pai nu putem sa dam...
Bineînțeles ca am obținut-o și pe aceasta după certuri și reclamația de mai sus scrisă.
NU as mai merge la MHS Militari și dacă Mi-ar da bani😡
P.S. Nici acum nu sunt sigur dacă într-adevăr au schimbat uleiul (revizia nu era resetată in bord). Am cerut explicații și mi sa spus ca nu merge resetat. Baejnebun??

Mam simțit mai rău ca la piața, nu credeam ca se poate întâmpla așa ceva la un service de marca premium
This post has been edited by maruwt129: 29 June 2018 - 07:22
#52
Posted 29 June 2018 - 07:40
maruwt129, on 29 June 2018 - 07:20, said:
Și întreb!
Mi se spune ca de fapt am primit discount de 30%, și alte explicații tâmpite. Plus ca erau și foarte aroganți!
Nu mai detaliez acum, dar am ajuns pana la director (alt bou), făcut plângere scrisă cu număr de înregistrare. Stornat factura, băgat diferența de bani înapoi in cont (la câteva zile distanță)...
Am făcut și verificare in 10 puncte...A venit unul și a spus ca e ok. Zic, bine ok, dar o hârtie de constatare ceva? Aaa, pai nu putem sa dam...
Bineînțeles ca am obținut-o și pe aceasta după certuri și reclamația de mai sus scrisă.
NU as mai merge la MHS Militari și dacă Mi-ar da bani
P.S. Nici acum nu sunt sigur dacă într-adevăr au schimbat uleiul (revizia nu era resetată in bord). Am cerut explicații și mi sa spus ca nu merge resetat. Baejnebun??

Mam simțit mai rău ca la piața, nu credeam ca se poate întâmpla așa ceva la un service de marca premium
Solutia este simpla si foarte la indemana - reclamatie scrisa la RAR (pe site/mail)
In maxim o saptamana te contacteaza reprezentanta sa te roage sa vezi inregistrarile video si sa retragi plangerea.
Am patit acelasi lucru cu o masina noua - aveam jante cu anvelope la ei si a durat 4 ore un schimb de roti - timp in care nu mi-au permis sa vad masina ... normal ca mi s-a parut ceva suspect si am facut reclamatie

PS: la 3 reclamatii fondate impotriva unui service, se retrage autorizatia de functionare RAR pe o anumita perioada
This post has been edited by sm3agol: 29 June 2018 - 07:41
#53
Posted 29 June 2018 - 09:07
@maruwt129 - din pacate calitatea serviciilor MHS Militari a decazut foarte mult.
Am avut de schimbat o bara spate si i-am rugat sa o comande, sa o vopseasca si sa ma cheme cand e gata vopsita. Am sunat eu dupa 2 sapt jumate sa-i mai intreb de sanatate, ca ei uitasera de mine, imi confirma omul ca gata, e vopsita tot, doar sa vin s-o monteze.
Am fost ieri, am stat 2h acolo sa astept sa monteze bara, dupa 2h ... "aa, pai stati asa ca acum am bagat-o la vopsit" Baa esti nebun?! ca car ca mar, ca era doar pregatita, nu era si vopsita.
Zic bun, cat mai dureaza?
- 90 minute, FIX.
Zic ma sigur? ca pt 90min nu ma mai duc la birou ca doar ajung si sa plec inapoi
- Da da, mai avea un pic si se jura pe rosu.
Bineinteles ca am mai stat inca 90min peste cele 90min promise, am ajuns de am pierdut o zi intreaga asteptand sa-mi vopseasca o bara, in loc sa dureze 30min doar ca s-o monteze. La montaj se vedeau efectiv urmele de surubelnita cu care au scos capacele de plastic din portbagaj, ca sa monteze bara.
Ai zice ca la REPREZENTANTA BMW au in plm scule calumea cu care demonteaza, nu cu surubelnita in linie! Au ajuns mai rau ca nea' Gheorghe de la coltul blocului.
Urat, foarte urat! Cu toate ca pana acum am mers exclusiv la MHS, de acum inainte o sa-i evit.
This post has been edited by LYM: 29 June 2018 - 09:10
#54
Posted 29 June 2018 - 09:16
#55
Posted 29 June 2018 - 09:53
Haurar, on 29 June 2018 - 09:16, said:
Si care sunt service-urile alea care depasesc calitatea si seriozitatea reprezentantelor? Chiar nu intreb ironic, dar vreau concret nume, ca din cate se scrie pe forum toate sunt nasoale.
#56
Posted 29 June 2018 - 10:41
Haurar, on 29 June 2018 - 09:16, said:
Sincer as fi vrut sa spun numai cuvinte frumoase despre experienta la service BMW dar nu se poate...
M-a sunat si directorul lor dupa cateva zile sa ma intrebe daca totul este in regula acum ca mi-a fost restituita diferenta de bani (cateva zeci de lei)...Si i-am spus ca NU este in regula...i-am vorbit politicos despre neplacerea pe care am avut-o la ei. Eu unul, daca as fi director sau sef mi-ar fi rusine sa vad asemenea lucruri la mine in ograda. Inca o data spunem "Romania", dar pana cand?! parca ti se ia asa...
Este prima data cand merg la reprezentanta BMW, am mai avut e46, e90 cate 4 ani fiecare si am facut service la alte companii unde niciodata nu m-a durut capul.
#57
Posted 29 June 2018 - 10:48
Nu pot sa spun multe lucruri despre ei dar in ultima vreme imi fac impresia ca incep sa se trezeasca "din pumni"

M-am surprins negasind ceva de rau de spus dupa ultimele revizii de anul asta (la moto trebuie facuta o revizie la 1.000 km si apoi din 10.000 in 10.000 km).
#58
Posted 29 June 2018 - 13:55
dellnegro, on 29 June 2018 - 10:48, said:
Nu pot sa spun multe lucruri despre ei dar in ultima vreme imi fac impresia ca incep sa se trezeasca "din pumni"

M-am surprins negasind ceva de rau de spus dupa ultimele revizii de anul asta (la moto trebuie facuta o revizie la 1.000 km si apoi din 10.000 in 10.000 km).
Exact ce spun si eu intruna. Lucrurile s-au schimbat in 2018 si nu se vor opri pana nu totul va fi cu mult mai bine decat in trecut.