Jump to content

Iterpretare errori INPA


daniel_rosu2001

Recommended Posts

Salutare, daca poate cineva sa imi spuna ce reperezinta cele 2 errori de la VVT, primele 2 am inteles, prima e de la sezorul de ulei, si a doua e de la sonda lambda de dupa catalizator. Masina e E46 bezina motor M52B20a din 2003.

 

 

C O M M E N T

-----------------

 

error

-------------------------------------------------------------

 

E R R O R M E M O R Y

---------------------------------------

 

Date: 23.05.2018 21:42:30

ECU: ME9K_NG4

JobStatus: OKAY

Variant: ME9K_NG4

-------------------------------------------------------------

 

RESULT: 4 error in error memory !

-------------------------------------------------------------

 

27C3 CDKTOENS - Signal Oelniveausensor (TOENS)

 

Error counter: 0

Logistic counter: 0

 

1. Umweltsatz

Mileage 653200 km

Motordrehzahl (nmot) 3400.00 /min

Versorgungsspannung (ub) 16.48 V

Motortemperatur (tmot) -48.00 Grad C

Ansauglufttemperatur (tans) 48.00 Grad C

 

2. Umweltsatz

Mileage 438930 km

Motordrehzahl (nmot) 3400.00 /min

Versorgungsspannung (ub) 16.48 V

Motortemperatur (tmot) -33.75 Grad C

Ansauglufttemperatur (tans) 51.75 Grad C

 

3. Umweltsatz

Mileage 433790 km

Motordrehzahl (nmot) 3440.00 /min

Versorgungsspannung (ub) 19.50 V

Motortemperatur (tmot) -48.00 Grad C

Ansauglufttemperatur (tans) 51.00 Grad C

 

Signal abgefallen

Testbedingungen erfuellt

Fehler momentan vorhanden und bereits gespeichert

Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen

 

Error code: 04 27 C3 64 05 00 00 FF 28 55 AF 00 80 AB 75 55

AF 13 85 A9 73 56 CF 00

-------------------------------------------------------------

 

271C CDKLSH - Lambda-Sonde hinter Kat

 

Error counter: 1

Logistic counter: 64

 

1. Umweltsatz

Mileage 2950 km

Kat-Temperatur aus Modell (tkatm) 375.00 Grd C

Zeit nach Start (tnse_u) 4505.60 s

Innerwiderstand LS h. Kat (rinh) 5504.00 Ohm

Sondenspannung h. Kat Bank1 (ushk) -0.08 V

 

2. Umweltsatz

Mileage 1260 km

Kat-Temperatur aus Modell (tkatm) 1225.00 Grd C

Zeit nach Start (tnse_u) 6528.00 s

Innerwiderstand LS h. Kat (rinh) 16320.00 Ohm

Sondenspannung h. Kat Bank1 (ushk) 1.13 V

 

Leitungsunterbrechung - Bank1 Sonde2

Testbedingungen erfuellt

Fehler momentan vorhanden und bereits gespeichert

Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen

 

Error code: 04 27 1C 64 01 01 40 01 27 55 B0 56 17 00 7E FF

FF FF FF FF FF FF FF FF

-------------------------------------------------------------

 

285E CDKDVFSG - VVT-Steuergeraet interner Fehler

 

Error counter: 16

Logistic counter: 67

 

1. Umweltsatz

Mileage 5470 km

Motordrehzahl (nmot) 3440.00 /min

Versorgungsspannung (ub) 18.93 V

Motortemperatur (tmot) -23.25 Grad C

Umgebungstemperatur (tumg) 63.75 Grd C

 

2. Umweltsatz

Mileage 420610 km

Motordrehzahl (nmot) 3440.00 /min

Versorgungsspannung (ub) 19.22 V

Motortemperatur (tmot) -28.50 Grad C

Umgebungstemperatur (tumg) 63.75 Grd C

 

3. Umweltsatz

Mileage 430920 km

Motordrehzahl (nmot) 10200.00 /min

Versorgungsspannung (ub) 24.02 V

Motortemperatur (tmot) 143.25 Grad C

Umgebungstemperatur (tumg) 143.25 Grd C

 

ROM-Test Fehler

Testbedingungen erfuellt

Fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits gespeichert

Fehler wuerde das Aufleuchten einer Warnlampe verursachen

 

Error code: 04 28 5E A8 21 10 43 02 23 56 C9 21 95 A4 4D 56

CC 1A 95 A8 54 FF FF FF

-------------------------------------------------------------

 

2865 CDKDVPMN - Leistungsbegrenzung VVT-Notlauf

 

Error counter: 16

Logistic counter: 98

 

1. Umweltsatz

Mileage 10570 km

Motordrehzahl (nmot) 3440.00 /min

Versorgungsspannung (ub) 18.93 V

Motortemperatur (tmot) -24.75 Grad C

VVT-Istw. bzgl. Verstellb.(vvt_iw_u) 58.20 %

 

2. Umweltsatz

Mileage 420330 km

Motordrehzahl (nmot) 3440.00 /min

Versorgungsspannung (ub) 19.22 V

Motortemperatur (tmot) -33.75 Grad C

VVT-Istw. bzgl. Verstellb.(vvt_iw_u) 58.20 %

 

3. Umweltsatz

Mileage 432940 km

Motordrehzahl (nmot) 3440.00 /min

Versorgungsspannung (ub) 19.22 V

Motortemperatur (tmot) -37.50 Grad C

VVT-Istw. bzgl. Verstellb.(vvt_iw_u) 49.61 %

 

Exzenterwinkel faehrt nicht auf Vollhubposition

Testbedingungen erfuellt

Fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits gespeichert

Fehler wuerde das Aufleuchten einer Warnlampe verursachen

 

Error code: 04 28 65 A2 25 10 62 04 21 56 C9 1F 95 A4 31 56

CC 13 95 A9 1E 56 CC 0E

=============================================================

Link to comment
Share on other sites

Nu e obligatoriu sa fie motorasul valvetronic, mai curand calculatorul pt ca

 

285E Variable Valve Gear Control Unit Internal Fault

2865 Variable Valve Gear Torque Limitation- Limp Mode

 

si

 

2A63 Valvetronic Servomotor 1

2A70 Valvetronic Servomotor

 

Ideal ar fi sa testezi cu alte piese care sti ca sunt bune inainte sa le cumperi. Motorasul de nou pleaca de la 500 ron, senzor valvetronic de la 800 ron, calculator si axa valvetrnic n-am idee

 

Recent am avut o problema cu sistemul valvetronic la un N46B18 - eroare 2A63. Am luat un motoras din dezmembrari, l-am montat si eroarea s-a schimbat in 2A67 - Valvetronic Internal Fault. Am dat jos senzorul de valvetronic dupa care am costatat ca pe unitatea VANOS de admisie sunt facute niste semne cu vopsea - ceea ce m-a facut sa cred ca distributia a fost pusa la punct asa...din ochi. Am cumparat setul de cale si intr-adevar axa cu came de admisie era decalata cam 15-20% iar cea de evacuare 3-5 grade. Am pus distributia la punct, am curatat cu spray de contacte senzorul valvetronic si conectorii, am sters erorile si adapatarile. Dupa toate astea motorul merge mult mai bine, zero erori, valetronic functioneaza corect.

 

Nu stiu cat de utila e povestea mea dar ideea e ca daca schimbi piese la ghici posibil sa cheltui mult si nici sa nu rezolvi nimic

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru sfaturi, mentionez ca: de cateva ori in mers mi s-a intamplat sa intre in Limp Mode s-a aprins EML si apoi Check Engine, nu se mai tura decat pana in 2000 de ture, solutia era sa opresc motorul si sa pornesc din nou si isi revenea. Am mai observat ca asta se intampla in general cand afara era mai frig si umezeala in aer, dupa ce se incalzea afara disparea Check Engine. Dar asta e posibil sa fie de la Sonda Lambda defecta. Edited by daniel_rosu2001
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.