Jump to content

730 xdrive


Recommended Posts

Salut,

Dupa cum stiti unii dintre voi, vineri am achizitionat un 730d, xdrive, 2013, 66 000km, garantie 1 an la Autoklass.

Sambata, pe autostrada, am observat ca masina se comporta ciudat in viteza 3 si 4 cand acceleram. Avea hâcuri, se simtea ca pe denivelari, ca si cum ar fi fost combustibilul prost. Nu intre viteze ci in una din viteze, pe manual facea la fel.

Le-am dus masina pentru verificari miercuri (nu au lucrat pana atunci) si s-au apucat de chestiile pe care le-am descoperit dupa ce am luat masina (ex: inchiderea de la torpedo nu functiona corect, o perdeluta din stanga spate sarise de pe axul ala si nu se mai tragea plus o mica zgarietura pe bara din fata-vopsit toata bara).

Astazi mi-au spus ca au rezolvat cu bara si ca luni o va verifica un mecanic, evident m-am enervat ca dupa ce dai 30k pe o masina te astepti sa stea mai mult la tine, nu prin service (fie si in garantie), astfel ca am convenit cu ei ca daca luni nu primesc masina sa primesc banii (asta am solicitat eu, ei au zis ca se rezolva 100%). Ideea este ca daca se constata un defect major la masina am posibilitatea sa primesc banii inapoi.

Acum ... as avea nevoie de parerea voastra. Este ok sa mai astept si dupa ziua de luni? sau luni sa solicit in mod express returul masinii?

 

Mersi

Edited by Sfetea
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Tinand cont ca azi a fost liber, greu de crezut ca o vei putea lua luni.

Poti sa ai probleme la vreun ambreiaj al cutiei sau la convertizor sau poate vreun senzor.Oricum la 66 000 de km sa aiba prombleme la cutie mi se pare dubios.De obicei probleme de genul apar in momentul in care nu schimbi uleiul din cutie (ceea ce nu este cazul la tine) sau la exploatarea incorecta a masinii (kickdown din semafor in semafor). Desi cutia este tot de ZF facuta, imi este greu sa cred ca cei de la Merc se prind de unde este (nu ca astia de la rep.BMW sunt mai breji dar ai mai multe sanse).

In orice caz, un rebuild la cutie costa cam 2000 de euro.

Bafta!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Deci sa intalegem ca ai luat o masina sh si ai pretentii de masina noua abea iesita pe portile fabricii, nu?

 

Mai ziceam daca refuzau sa te ajute ... dar avand in vedere ca te ajuta, nu vad problema. Mai ales ca au fost o groaza de zile libere si multe persoane si-au luat si in plus ca sa le regleze.

 

Daca nu esti dispus sa astepti cateva zile fa retur si ia masina noua. Astepti jumate de an si costa de 4 ori mai mult!

 

Orice masina SH, indiferent de an/km, poate avea probleme pentru ca inaintea ta a condus-o altu si tu nu o sa stii niciodata cum! O cutie/motor se poate strica si in 1000km cu putina ambitie!

Edited by Tavicu
  • Like 3
  • Downvote 15
Link to comment
Share on other sites

Fa o diagnoza in afara retelei BMW, ca sa stii cum stai cu adevarat.Fa atentie la cutia de transfer. Am vazut cateva seria 7 cu probleme grave la VTG, care au fost si prin reprezentante si nu s-a rezolvat problema. Ei or sa incerce sa evite schimbarea cutiei , daca de acolo vine problema.
Link to comment
Share on other sites

exact aceleasi simptome le-am avut la x1 xdrive

Doar ca :

1. x1 al meu facea asa la 350 de mii de km ( in prezent are 380 de mii )2.cutia de viteze la x1 meu este manuala,nu automata !

Rezolvarea a fost foarte foarte simpla si ieftina.S-a aruncat uleiul din cutia de transfer si s-a inlocuit cu un ulei nou original BMW.De atunci am mai facut 30 kkm si nu mai am nicio problema !

 

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Deci sa intalegem ca ai luat o masina sh si ai pretentii de masina noua abea iesita pe portile fabricii, nu?

 

Mai ziceam daca refuzau sa te ajute ... dar avand in vedere ca te ajuta, nu vad problema. Mai ales ca au fost o groaza de zile libere si multe persoane si-au luat si in plus ca sa le regleze.

 

Daca nu esti dispus sa astepti cateva zile fa retur si ia masina noua. Astepti jumate de an si costa de 4 ori mai mult!

 

Orice masina SH, indiferent de an/km, poate avea probleme pentru ca inaintea ta a condus-o altu si tu nu o sa stii niciodata cum! O cutie/motor se poate strica si in 1000km cu putina ambitie!

 

Cred ca nemultumirea vine din faptul ca a luat o masina care deja are probleme, si e frustrant sa o duca inapoi cand are nevoie de ea.

O masina cu garantie trebuia verificata inainte de vanzare, si rezolvate problemele, nu crezi? Masina cu garantie (fie ea si sh) trebuia livrata cu 0 probleme. De ce sa stea in service dupa ce o plateste clientul, si sa nu stea inainte?

Ce conteaza care este suma platita in ecuatia asta? Sau 30k ii gasesti asa, pe jos? Mi se pare ca il cam ââŹĹcertiââŹÂ pe coleg ca n-a dat 100k pe masina, si a dat doar 30, deci mai usor cu pretentiile gen. Cam aiurea.

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Salut!

Man, cand dai 30k eur pe o masina care ti se preda cu toate testele facute, istoric si inspectie tehnica finala inainte de predare si ti se spune ca masina e impecabila, mai mult, sa nu umblu la cutie (pana la 100k) si revizii (23k km), semnezi garantie 1 an, nu te astepti sa iesi pe usa reprezentantei si sa iti dai seama ca ai socuri cand mergi cu a 4-a. Despre ce vorbim? Eram in dubii sa il iau si ma sunau de 5 ori pe zi sa ma asigure ca e impecabila masina. Mai mult m-au chemat si la bavaria. Si ca sa iti raspund: da, am pretentie ca masina sa fie ca si noua (cel putin un nr rezonabil de kilometri).

Vineri au lucrat pana la 14.00, m-am dus sa le las actele, a doua cheie si masina de schimb. S-au rugat de mine sa mai astept pana luni ca s-a vorbit cu directorul general si a spus ca luni se rezolva.

La 60k km nu ai cum sa ai probleme cu cutia de transfer sau viteze...mai ales cand proprietarul anterior e un fost doctor de 65 ani .... .

Am zis sa astept pana luni, totusi, apoi le cer banii inapoi. Nu mi-au facut niciun serviciu ca imi repara masina. Mai ales ca in ziua in care am luat-o....i am anuntat ca sunt probleme ....

  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

Ei mizeaza pe faptul ca se rezolva cu revizie la cutie. In schimb, daca ar fi alta problema la cutie mi se returneaza banii. Pe de alta parte revizie la cutie la 60k km ...e un pic bizar. O sa incerc sa vorbesc cu primul proprietar (cel care a avut-o de la inceput) sa vedem daca gasesc si altceva ...
Link to comment
Share on other sites

Sau 30k ii gasesti asa, pe jos? Mi se pare ca il cam ââŹœcertiâ⏠pe coleg ca n-a dat 100k pe masina, si a dat doar 30, deci mai usor cu pretentiile gen. Cam aiurea.

 

Chiar deloc! Si intradevar te astepti sa iei o masina ca noua dar se intampla sa mai fie si probleme pentru ca altfel am trai intro lume perfecta! Important este ca s-au oferit sa il ajut si nu l-au trimis la piata.

 

Din postarea lui s-a intales ca nu este dispus sa mai astepte nici macar o zi pentru rezolvarea problemei. Postare caruia nu ii intaleg rostul! Daca tot esti asa suparat ca nu a mers totu perfect din prima atunci retur si incerci in alta parte unde exista iarasi nenumarate posibilitati sa intampini o problema sau nu.

 

In acelasi timp bine ca problema nu a aparut dupa un an cand a expirat garantia ;)

 

Minusuri vad ca am luat destule, dar nimeni nu a intales esenta ... si anume ca orice masina sh chiar si cu 1000km in bord este masina sh! Indiferent ca a fost condusa de un doctor sau altcineva. Dar noua ne place sa ne luam masini vechi de 15 ani si sa credem ca sunt ca noi si au doar 50k km in bord ;)

 

Vezi ce iti spun dupa ce mergi la service si cum se comporta masina dupa aceea! Abea atunci te poti decide daca sa faci sau nu returul! Nu multi de aici sunt mecanici si cu atat mai mult sa vada masina ca sa stie ce are. Poate este ceva minor si se rezolva!

 

Dar asigura-te ca iti ofera o perioada de timp pentru testare in care sa iti accepte returul in continuare. Daca nu, le pui cheia in mana si aia e!

Edited by Tavicu
  • Like 4
  • Downvote 8
Link to comment
Share on other sites

Astazi am fost la Autoklass, am mers cu un mecanic care a tras concluzia ca nu e din cutie ci un suport de la motor sau cutie. A zis ca sunt trepidatii care se simt usor si cand porneste si opreste masina. Pentru reparatiitrebuie dusa la reprezentanta BMW. Evident asta va dura zile bune asa ca am facut cerere pentru restituirea banilor.

Am vorbit si cu directoarea, i-am povestit tot ce s-a intamplat si se pare ca va accepta returul.

Alta chestie interesanta este raportul DNA (auto DNA) pe care l-am facut azi. Ei mi-au spus ca masina a fost cumparata de noua de la Bavaria in 2014, stand 1 an si cateva luni in showroom. In raportul DNA a aparut prima inmatriculare in ianuarie 2013 in Belgia. Deci nu putea fi vanduta de noua in 2014 ......

Ciudat a fost ca nu am primit in raport si detaliile din cartea masinii (inamtricularile din Romania).

Acestea coroborate cu problema trepidatiilor m-au dus catre returul masinii .... insa, pana nu am banii in cont nu zic ca am rezolvat.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

cand ti-am spus mai sus ca masina (din pct meu de vedere cel putin) este ff suspecta si ca a fost fabricata pt belgia parca conform VIN...tu nu.."betmen betmen" :-)

 

acum serios, sincer imi pare rau sa aud asta. macar in al 19-lea ceas, ia ti banii inapoi si nu mai fa niciodata combinatii din astea f ciudate/aiurea de a cumpara bmw de la alt dealer din afara concernului plus ca nu se pupa ce zicea vanzaorul cu "documentele" de pe net - autodna si bmwcheckvin etc. asculta ti instinctul chiar daca tinzi spre exagerare..sunt totusi 30k EUR.

si no ofense: asa e romanul de obicei..se bucura ca la prins pe Dne Dne de picior cand gaseste ceva ieftin si "bun|" si crede ca a facut o super afacere cand de fapt e invers...

 

si asculta si de parerile celor de aici daca tot ai apelat la parerile noastre.

 

bafta cu jepcarii astia

Edited by Danyro
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Mai oameni buni - masina are 5 ani , cat ar trebui sa coste ? Eu unul ii faceam un test/diagnoza inainte sa ma duc la vanzator . Ma lamuream ce are si decideam daca e cazul de returnat sau de reparat in garantie.

 

Si care e problema ? la 60 de mii de km nu au voie sa apara probleme ? Am vazut 5-ar la care s-a schimbat cutia MECANICA la 30 de mii.

Nu stiu ce sa zic de treaba cu statul in showroom , dar saptamana trecuta m-am ocupat de un 740 full full care la fel , a fost inmatriculata prima oara la mai mult de 1 an de la data productiei.

Link to comment
Share on other sites

Masina are manualele in franceza conform optiunilor, deci clar a fost adusa din belgia, o fi stat acolo in showrom un an... Nicidecum nu a fost produsa pentru un prim cumparator roman.

Am mai spus-o si repet sari peste ea, ia-ti bani inapoi si cauta ceva in germania, detin un seria 7 cam de aceasi valoare si an, dar este full full (nu samsareala). L-am cumparat la 150.00km, acuma are 185.000 si in afara de apa, paie si bataie nu a cerut nimic. :thumbsup:

Edited by Stormzor
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

30k euro sunt foarte multi bani pentru orice, dar pentru o masina...sa o cumperi si dupa sa te stresezi ca ai probleme cu ea? chiar daca se rezolva, ce faci daca apar problemele dupa cateva luni sau un an, mai iei banii inapoi? Nu consider ca putem sa-ti spunem ce sa faci pe banii tai, tu decide ce este cel mai bine insa ceva nu se pupa...nu vad sa se rezolve asa ceva cu schimbatul uleiului, multi de pe forum au impresia ca dupa un schimb de ulei la cutie se transforma total din rau in bine, nu exista asa ceva.Ai facut alegerea buna cu returul

 

Mai stiu de lume care spunea ca masinile astea duc 250k fara probleme...insa mai sunt si exceptii din pacate, cum am mai afirmat.

 

Gandeste-te ca tu ai avut optiunea sa-ti iei banii inapoi si sa renunti la masina, altii au ramas cu ele dupa un "bum" din asta.

Edited by WIN60
  • Like 3
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

@ryoraul Asta e intrebare de baraj? sau pe langa subiect?

Cand am zis full m-am referit ca are toate optionalele posibile care puteau fi puse pe f01, nu doar in titlu cum se procedeaza pe autovit.

http://movies7.us/zzz.png

Edited by Stormzor
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

opinia mea este ca nu exista masina care sa fi costat 100.000 si care dupa 66.000km(fie ca au trecut 5 ani) sa se devalorizeze cu 70%. undeva ceva este putred.

au dat-o ieftin pt ca era plina de probleme.

 

unde s-a mai pomenit seria 7 cu 66k km si 30k euro!

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.