Jump to content

Bmw 535d lci probleme pompa?! Help me


Recommended Posts

Salut tuturor, am o problema cu masina și poate ma puteți ajuta cu un sfat sau vreo pĂŁrere ĂŽn legĂŁturĂŁ cu problema mea....

De curând am cumpĂŁrat un 535d 2009 și se pare cĂŁ are ceva probleme..... (am luat "tzapĂŁ", cum sar spune)

Problema este urmĂŁtoarea : dupĂŁ ce am luat mașina nu am mai circulat cu ea 2 zile, apoi când am plecat cu ea la drum (autostrada Germania) dupĂŁ aprox 60 de km sa oprit ĂŽn bord a apĂŁrut eroarea "Fuel pump fault" si "engine fault".

Link to comment
Share on other sites

DupĂŁ ce sa oprit am ĂŽncercat sa o pornesc si doar ĂŽnvârtea motorul, dupĂŁ 10 minute când a venit platforma a pornit o duc la service acolo pornește normal, merge normal. O las acolo sa ii facĂŁ niște teste, adoua zi ma duc dupa ea au zis ca au fost doar niște erori.

Plec spre casa dupĂŁ 80 km iar se oprește, o las 10 minute pornește iar normal

Azi am fĂŁcut 180km pana sa se opreascĂŁ doar ca de menționat am bĂŁgat motorinĂŁ peste 75% din rezervor și ma gĂŁtesc poate are ceva legĂŁturĂŁ

Link to comment
Share on other sites

Am fost la un service iau fĂŁcut un test pe calculator și au zis ca cel mai bine ii sa facĂŁ testul imediat când da eroarea din mers dar nu au timp... Cel de la service au spus ca poate sa fie pompa sau nu știu ce releu sau ceva electric, nu am ĂŽnțeles prea bine (sunt ĂŽn Germania)

Sa ma scuzați pentru triplu post dar a fost ca sa explic cat mai bine problema

Link to comment
Share on other sites

Pompa de inalte probabil 1500e, un releu 50e, senzorul de presiune de pe rampa, sau pompele de transfer.... un injector defect.... samd

Mai bine o sui pe platforma si o aduci acasa sau o duci la un alt service competent, aparatura de testare este facuta de nemti dar printre cei care stiu sa o foloseasca nu se numara si mecanici lor.... cand iti da mura in gura si nu stii...

Link to comment
Share on other sites

Daca ii verifica parametrii pompei de inalta presiune, injectoarele, imposibil sa sa nu vada ceva, chiar daca merge bine in momentul ala plus ca trebuie sa vada si erorile care au aparut cand a murit. E ciudat ca ti-a dat eroare fuel pump ca pare mai mult a problema de la injectoare, ceva de genu am patit eu cu E46.
Link to comment
Share on other sites

Da, sunt de acord cu calinus, pompa de motorina din rezervor, sincer sa fiu de 2 ori mi-a aparut acest fault pe idrive cand ma jucam cu ista si am intrat pe parametrii pompei de motorina din rezervor, mi-a ramas cam 5-10 secunde si dupa a disparut.

Asa face pompa asta, cand apare eroare, cand dispare pana te lasa de tot.

 

P.S daca asta e problema pentru care ai luat teapa cu un 535d din 2009, as vrea sa iau si eu teapa din asta tot timpul cand cumpar o masina si nu altfel de teapa.

Edited by WIN60
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am fost la service și cam degeaba... Au fĂŁcut un test și m-au trimis la reprezentanta :) au ieșit erorile : 4570, 4590, 4b90, 438d, 4570 și 4630.

Sa ĂŽncerc sa schimb modulul pentru pompa (EKPM3)? Voi ce credeți de la ce ar putea sa ĂŽmi dea atât de multe erori?

Link to comment
Share on other sites

Am citit,numai ca la mine pornește perfect din prima fĂŁrĂŁ nici un semn și am accelerat 200+ și nu sa ĂŽntâmplat nimic.

Oricum eu știam ca mașinĂŁ are doar 2 pompe (am mai avut ĂŽn e60 520d și am schimbat pompa din rezervor) dacĂŁ nu se rezolva nimic dupĂŁ ce schimb modulul și filtru o sa ma uit și la pompa cealaltĂŁ :)

Link to comment
Share on other sites

[quote name=Bmw e60 :)' timestamp='1528140965' post='2452197]

Mi-am comandat modulul sh cu același cod același model etc. Oare dupĂŁ ce ĂŽl ĂŽnlocuiesc trebuie codat ĂŽn calculatorul mașini?

 

Trebuie codat pe masina pentru a prelua debitul dupa motor, da-mi un semn daca ai nevoie de ajutor

Link to comment
Share on other sites

Da am ajuns, cu greu dar am ajuns. DupĂŁ vreo 3 servisuri și 2 reprezentante BMW tot șingur mi-am reparat mașina, la reprezentanta am dat ĂŽn jur de 250eur verificarea și prima data a zis ca ii pompa de motorinĂŁ pe care am schimbat-o (alți 250 numai pompa) iar dupĂŁ 500 km sa oprit iar ĂŽn Austria acolo dupĂŁ ce a verificat-o iar au zis ca mașinĂŁ merge perfect, și a mers perfect doar 60 km dupa ce am plecat de acolo.

Ăntr-un final dupĂŁ ce sa oprit am verificat RELEUL de la siguranțele din spate și era foarte cald(nici nu ĂŽl puteam tine ĂŽn mana) dupa ce sa racit lam bĂŁgat și mașina mergea perfect pana se ĂŽncĂŁlzea releul.

Am ajuns cu ea pana ĂŽn Viena acolo am gĂŁsit releul pe stoc, dupĂŁ ce l-am schimbat mașina funcționeazĂŁ perfect.

Deci dupĂŁ multi bani cheltuiți aiurea și dați la "specialiști" nu a fost ĂŽn stare nici unu sĂŁ ĂŽmi verifice un kkt de releu care a costat 15 eur

Edited by Bmw e60 :)
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Observ ca service/reprezentanta sunt pe facut bani nu pe reparat. Si mie pentru o garnitura de 100 ron mi au schimbat racitorul de ulei la pretul de 2000 ron.

 

In ziua de astazi trebuie sa stii mecanica,zidarie,electronica,telefonie,gradinarit,pescuit...etc Altfel platesti cat nu face

Edited by Andrei525
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.