Jump to content

Noul BMW X5 G05


CatalinP

Recommended Posts

mi se pare ca se misca frumos modelul 40i cu 340cp

 

5.5s pana la 100km/h pt x5

6.2s pt cayenne(6.0S cu sport chrono package)

 

e drept ca mai importante sunt reprizele si cat de repede incepe masina sa gafaie...ceea ce poate de pe la 60km/h pana pe la 160km/h fiind mai important.

 

viteza maxima e identica.

Edited by edit
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@CatalinP mersi de info

 

In SUA se poate deja comanda masina.

In Romania cred ca se poate comenda momentan pe acele liste excel, dar din informatii in luna iulie o sa apara configuratorul nou pe bmw.ro si dau drumul si la comenzi oficial.

Livrarile incep din luna Octombrie, ceea ce inseamna livrari in Romania la sfarsit de Noiembrie sau inceput de Decembrie.

Link to comment
Share on other sites

Deci daca cineva mai zice ca masina e urata, seama cu animale sau mai stiu eu ce( nu stiu cine poate zice asa ceva), le puteti zice elegant ca acest mastodontozaur este mai aerodinamic ca McLaren F1:).

Gusturile sunt clar subiective, dar am vazut ce tinuta are in mers, sincer m-a impresionat.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nici mie nu mi-au placut stopurile la inceput. Mie imi amintesc de SUV-uri americane gen Dodge Durango dar le-am vazut aprinse in clipul de la autogefuhl si chiar sunt ok.

 

La durango chiar nu sunt urate stopurile spate unite, de fapt cam toate doagele au stopurile unite pe spate si luminate

On

Spatele la modelul prezentat pare unul comun, daca dai jos sigla habar nu ai ce masina e, fata nici ea nu exceleaza, navi e chiar inestetica, a fost probabil cam ametit cel care a desenat modelul asta de X5

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Link to comment
Share on other sites

E greu sa gasesc ceva sa-mi placa la masina asta ca design . Interiorul ,cel putin, mi se pare horror cu toate unghiurile alea. Ma face sa ma gandesc la ceva masina coreeana. Farurile fata frumoase sunt stricate de grilele alea imense si gaurile enorme din bara. Spatele mai e cumva , dar prea Audi. Profilul nu e nicicum .
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Acelasi detaliu care supara pe multi (inclusiv pe mine) sunt grilele foarte mari in fata.

Cred ca BMW are o logica, personal am observat la X3-ul G01 ca stau inchise permanent in timpul mersului acele grile (din motive de reducere a consumului) si doar cand opresti masina (contact tot) deschide grilele si porneste ventilatoarele. Probabil in timp modul asta de abordare o sa aiba influente negative si asupra bateriei...

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cum functioneaza la modelele astea noi , dar nu vad legatura cu consumul cand motorul e in regim normal . La E60 erau controlate cu un electromagnet in functie de temperatura motorului. Ajutau ca motorul sa se incalzeasca mai repede si sa mentina temperatura iarna. Cand temperatura crestea se deschideau.
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cum functioneaza la modelele astea noi , dar nu vad legatura cu consumul cand motorul e in regim normal . La E60 erau controlate cu un electromagnet in functie de temperatura motorului. Ajutau ca motorul sa se incalzeasca mai repede si sa mentina temperatura iarna. Cand temperatura crestea se deschideau.

 

AerodinamicĂŁ.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

AerodinamicĂŁ.

Mai facut praf . Adica facem flapsuri la grilele alea cat casa, dar le tinem inchise tot timpul pt aerodinamica . Si racim motorul a doua zi dupa scriptura.

Oare nu ar trebui sa punem flapsuri si la racirea franelor si sa le tinem inchise si pe alea tot pt aerodinamica ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.