BMWClub: 4.000 km cu X1 sDrive 1.8i (F48) - BMWClub

Jump to content


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

4.000 km cu X1 sDrive 1.8i (F48)

#1 User is offline   Romulus 

  • The insider
  • Group: Admin
  • Posts: 9875
  • Joined: 25-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Romania

Posted 11 June 2018 - 13:24

Am facut recent 4.000 km cu un X1 sDrive 1.8i (F48). Da, da! Tractiune fata. Si motor 1.5l benzina in 3 cilindri, biturbo. Si cutie automata cu doua ambreiaje.

Desi tractiunea fata e un mare minus, si desi pare submotorizat, motorul asta impreuna cu aceasta cutie asta au facut minuni. Sigur se simte ca nu e un BMW traditional. Eu am facut distante lungi dar pentru distante scurte si parcari rapide e un mic BMW incredibil. Incapator, agil si as spune chiar sprintar si nu glumesc, chiar daca simti ca rotile din fata iti smulg volanul din mana la accelerari puternice. E o senzatie pe care nu am mai avut-o de multa vreme si mi-am amintit de ce nu imi place nici xDrive. Cu toate astea, per total, mi-a placut extrem de mult. Pentru oras, pentru o familie tanara, pentru o femeie, este nemaipomenita si nu trebuie ignorata motorizarea care pe hartie pare dezamagitoare, dar impreuna cu etajarea si functionarea cutiei, fac realmente minuni.

Se poate depasi sportiv, se poate merge comod, are tinuta de drum mult peste ce am crezut initial. Consuma corespunzator, desi la cum am mers eu, linistit 7,2 l/100km si mers vioi 10,3 l/100km.

Supriza mare a fost ca toti cei care au vazut-o, o apreciaza mai mult ca pe F10 din toate punctele de vedere. E la moda mini-SUV-ul.

Merita un drive-test!

Attached File  20180221_092328.jpg (88.85K)
Number of downloads: 236
Attached File  20180129_163723.jpg (109.7K)
Number of downloads: 232

Ambele masini sunt proprietatea BMW AG, cu multumiri BMW Group Romania si Automobile Bavaria. Cu cea albastra (xDrive 2.0d) am facut doar cateva sute de km prin Bucuresti. Cu cea alba (sDrive 1.8i) 4.000 km prin tara. Ambele cu pachet M cea albastra mai bine dotata (HUD, Steptronic Sport, etc).

#2 User is offline   OPaul 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 2385
  • Joined: 05-March 14
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita-Constanta

Posted 11 June 2018 - 13:56

1.8i dar el este de 1500cc :D ... Am impresia ca denumirile astea sunt date asa, sa nu zica astia mai necunoscatori ca BMW a luat-o complet razna :))))

Bah sa vezi ce BMW mi-am tras , un X1 1.8i .... Da, si cum este ? ... Bah, master , are motor de 1500cmc si tractiune fata .... Pai ala nu este X si nici BMW .... :hyper:
3

#3 User is offline   Romulus 

  • The insider
  • Group: Admin
  • Posts: 9875
  • Joined: 25-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Romania

Posted 11 June 2018 - 13:59

Asa am spus si eu, dar nu doar ca are 1.5l are TREI cilindri!

Crede-ma, pe masina asta conectat la cutia cu doua ambreiaje, fata de 218 CP pe F10 525d steptronic, diferenta e greu de crezut de mica.

#4 User is offline   ckh 

  • 13
  • Group: Moderators
  • Posts: 2165
  • Joined: 24-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 11 June 2018 - 14:05

Eu am avut in decembrie in drive test un X1 18d xDrive tot cu pachet M si o gramada de dotari, automat, am fost foarte multumit, am luat masina la 3500 km si am dus-o inapoi aproape de 8000 km, in timpul acela mergeam in paralel cu un Q5 stiu ca nu sunt aceasi categorie dar dupa 400 km in X1 deja te durea spatele...poate si din cauza ca am 191 cm si 85 kg dar nu sunt singurul care s-a plans....+ ca in spate e infernal sa stai..eu n-am reusit

This post has been edited by ckh: 11 June 2018 - 14:06


#5 User is offline   Romulus 

  • The insider
  • Group: Admin
  • Posts: 9875
  • Joined: 25-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Romania

Posted 11 June 2018 - 14:20

View Postckh, on 11 June 2018 - 14:05, said:

Eu am avut in decembrie in drive test un X1 18d xDrive tot cu pachet M si o gramada de dotari, automat, am fost foarte multumit, am luat masina la 3500 km si am dus-o inapoi aproape de 8000 km, in timpul acela mergeam in paralel cu un Q5 stiu ca nu sunt aceasi categorie dar dupa 400 km in X1 deja te durea spatele...poate si din cauza ca am 191 cm si 85 kg dar nu sunt singurul care s-a plans....+ ca in spate e infernal sa stai..eu n-am reusit


Confirm, are suspensia foarte dura. Mai dura decat la un F10. De aici si tinuta de drum.

View Postckh, on 11 June 2018 - 14:05, said:

Eu am avut in decembrie in drive test un X1 18d xDrive tot cu pachet M si o gramada de dotari, automat, am fost foarte multumit, am luat masina la 3500 km si am dus-o inapoi aproape de 8000 km, in timpul acela mergeam in paralel cu un Q5 stiu ca nu sunt aceasi categorie dar dupa 400 km in X1 deja te durea spatele...poate si din cauza ca am 191 cm si 85 kg dar nu sunt singurul care s-a plans....+ ca in spate e infernal sa stai..eu n-am reusit


Eu am reusit si am 187. Altfel cum ti s-a parut?

#6 User is offline   ckh 

  • 13
  • Group: Moderators
  • Posts: 2165
  • Joined: 24-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 11 June 2018 - 14:58

View PostRomulus, on 11 June 2018 - 14:20, said:

Confirm, are suspensia foarte dura. Mai dura decat la un F10. De aici si tinuta de drum.



Eu am reusit si am 187. Altfel cum ti s-a parut?


O masina ok, stii cum e, te incanta ideea de nou, desi avea doar 143 cp se simtea destul de ok pe depasiri, probabil e destul de usoara, nu m-am uitat ce greutate are dar una peste alta mi s-a parut o masina interesanta.

#7 User is offline   maruwt129 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 83
  • Joined: 22-October 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 11 June 2018 - 17:03

View PostRomulus, on 11 June 2018 - 13:59, said:

Asa am spus si eu, dar nu doar ca are 1.5l are TREI cilindri!

Crede-ma, pe masina asta conectat la cutia cu doua ambreiaje, fata de 218 CP pe F10 525d steptronic, diferenta e greu de crezut de mica.

Cu tot respectul, nu poți compara X-ul de mai sus cu 525d.
Și din nou cu tot respectul, și loganul nou merge bine.
OPaul are mare dreptate!
1

#8 User is offline   IonC 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 63
  • Joined: 02-January 09
  • Gender:Male

Posted 11 June 2018 - 17:54

Din cate stiu eu, X1 18d xDrive are 150 CP, nu 143. Bine, nu ar fi mare diferenta, dar sunt 150.
0

#9 User is offline   ckh 

  • 13
  • Group: Moderators
  • Posts: 2165
  • Joined: 24-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 11 June 2018 - 18:04

View PostIonC, on 11 June 2018 - 17:54, said:

Din cate stiu eu, X1 18d xDrive are 150 CP, nu 143. Bine, nu ar fi mare diferenta, dar sunt 150.


Ai dreptate, am omis ca este motorul de ultima generatie respectiv 150cp/190cp...greseala mea! :D mersi.

This post has been edited by ckh: 11 June 2018 - 18:04


#10 User is offline   ionut_marius 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2316
  • Joined: 19-December 07
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 11 June 2018 - 18:39

Nu inteleg cum puteti sa laudati performantele un motor cu 3 cilindri si 136cp, comparatia cu 525d efectiv nu isi are rostul.
0

#11 User is offline   Saylor Man 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 288
  • Joined: 26-March 16
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 11 June 2018 - 19:07

Recunosc nu am mers cu un F48 ...dar cu F10 am fost ... si sa-l compari una cu alta, nu prea merge! Sunt diferente de spatiu, confort, finisaje, nu prea vad o comparatie in sensul asta. Poate nu am fost eu suficient de atent!
0

#12 User is offline   Romulus 

  • The insider
  • Group: Admin
  • Posts: 9875
  • Joined: 25-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Romania

Posted 12 June 2018 - 00:29

Sunt extrem de diferite. Pe mine m-a surprins placut relativ probabil la ce asteptari aveam.

#13 User is offline   MariusFR 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 132
  • Joined: 20-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 13 June 2018 - 08:40

Am avut la drive un X1 F48, aproximativ 1000 km, diferente fata de modelul E84 sunt, dar sunt si plus si minus. Arata mult mai bine la interior, dar scaunele sunt mai incomode la modelul nou. Modelul vechi parca sta mai bine pe strada la viteza mare, zgomotul interior parca a mai scazut un pic dar nu semnificativ. Legat de cel tractiune fata, eu nu prea ma impac cu ideea, fiind si obisnuit cu Xdrive care te ajuta mai ales pe umed si zapada. Legat de design x1 trebuie sa aiba acel ceva sa il cumperi, atat modelul F48 cat si cel E84.
Totusi nu m-a convins sa trec la F48 si sa ma despart de E84 care a facut venerabila cifra de 100.000 km.
0

#14 User is offline   Romulus 

  • The insider
  • Group: Admin
  • Posts: 9875
  • Joined: 25-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Romania

Posted 13 June 2018 - 08:47

La cat mai multi km.

#15 User is offline   MariusFR 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 132
  • Joined: 20-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 13 June 2018 - 09:00

Multumesc! Sincer ma asteptam ca X1 F48 sa fie un pic mai altfel, dar probabil a fost gandit mai comercial si vad ca a prins, sunt tot mai multe pe strada.
0

#16 User is offline   Fuzzz 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 62
  • Joined: 29-August 18

Posted 29 August 2018 - 15:49

Mai stii ce numar de inmatricularea avea cel albastru? Cumva B-470-BMW?

View PostRomulus, on 11 June 2018 - 13:24, said:

Am facut recent 4.000 km cu un X1 sDrive 1.8i (F48). Da, da! Tractiune fata. Si motor 1.5l benzina in 3 cilindri, biturbo. Si cutie automata cu doua ambreiaje.

Desi tractiunea fata e un mare minus, si desi pare submotorizat, motorul asta impreuna cu aceasta cutie asta au facut minuni. Sigur se simte ca nu e un BMW traditional. Eu am facut distante lungi dar pentru distante scurte si parcari rapide e un mic BMW incredibil. Incapator, agil si as spune chiar sprintar si nu glumesc, chiar daca simti ca rotile din fata iti smulg volanul din mana la accelerari puternice. E o senzatie care nu am mai avut-o de multa vreme si mi-am amintit de ce nu imi place nici xDrive. Cu toate astea, per total, mi-a placut extrem de mult. Pentru oras, pentru o familie tanara, pentru o femeie, este nemaipomenita si nu trebuie ignorata motorizarea care pe hartie pare dezamagitoare, dar impreuna cu etajarea si functionarea cutiei, fac realmente minuni.

Se poate depasi sportiv, se poate merge comod, are tinuta de drum mult peste ce am crezut initial. Consuma corespunzator, desi la cum am mers eu, linistit 7,2 l/100km si mers vioi 10,3 l/100km.

Supriza mare a fost ca toti cei care au vazut-o, o apreciaza mai mult ca pe F10 din toate punctele de vedere. E la moda mini-SUV-ul.

Merita un drive-test!

Attachment 20180221_092328.jpg
Attachment 20180129_163723.jpg

Ambele masini sunt proprietatea BMW AG, cu multumiri BMW Group Romania si Automobile Bavaria. Cu cea albastra (xDrive 2.0d) am facut doar cateva sute de km prin Bucuresti. Cu cea alba (sDrive 1.8i) 4.000 km prin tara. Ambele cu pachet M cea albastra mai bine dotata (HUD, Steptronic Sport, etc).

0

#17 User is offline   Nordschleife 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 138
  • Joined: 04-November 15
  • Gender:Male

Posted 29 August 2018 - 19:50

View PostRomulus, on 11 June 2018 - 13:24, said:

Am facut recent 4.000 km cu un X1 sDrive 1.8i (F48). Da, da! Tractiune fata. Si motor 1.5l benzina in 3 cilindri, biturbo. Si cutie automata cu doua ambreiaje.


Motorul B38A15M0, e identic cel de pe "Mini Cooper", si nu e biturbo.
Singura turbina nici macar twinscroll nu e.

Ca pret e aproape de sDrive18d Automat (2000€ diferenta?). Care are cuplu simtitor mai mare si cutia automata cu convertor hidraulic si 8 trepte, peste cea cu doua ambreiaje (parerea mea).
Asa ca eu sincer nu ii vad rostul si nu stiu cine ar opta pt 18i cand poti avea 18d la aproape aceeasi bani.
0

#18 User is offline   Romulus 

  • The insider
  • Group: Admin
  • Posts: 9875
  • Joined: 25-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Romania

Posted 29 August 2018 - 20:08

Ma indoiesc ca pe motorul de 1.5 l benzina, poti pune cutia automata cu convertor de cuplu normala de la BMW, si daca o chiar pui, ma indoiesc ca va fi mai buna decat cea cu doua ambreiaje. Cutia de pe masina asta a facut ca motorul asta asa mic sa fie chiar sprinten pe masina. Nu cred ca exista alta solutie tehnica sau care sa dea rezultate mai bune.

Cat despre benzina vs. diesel in anul 2018 si viitor, nu cred ca are sens sa discutam. Clar piata vireaza spre benzina.

#19 User is offline   Fuzzz 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 62
  • Joined: 29-August 18

Posted 29 August 2018 - 21:21

Si totusi, mai stii ce numere avea masina albastra?

This post has been edited by Fuzzz: 29 August 2018 - 21:22

0

#20 User is offline   Nordschleife 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 138
  • Joined: 04-November 15
  • Gender:Male

Posted 29 August 2018 - 22:16

View PostRomulus, on 29 August 2018 - 20:08, said:

Ma indoiesc ca pe motorul de 1.5 l benzina, poti pune cutia automata cu convertor de cuplu normala de la BMW, si daca o chiar pui, ma indoiesc ca va fi mai buna decat cea cu doua ambreiaje. Cutia de pe masina asta a facut ca motorul asta asa mic sa fie chiar sprinten pe masina. Nu cred ca exista alta solutie tehnica sau care sa dea rezultate mai bune.

Cat despre benzina vs. diesel in anul 2018 si viitor, nu cred ca are sens sa discutam. Clar piata vireaza spre benzina.


Am spus: combinatia 2litri diesel/350Nm si cutia automata cu convertor e superioara celei benzina 1,5l/220Nm si dublu ambreiaj: acceleratie, viteza maxima, consum, confort, reprize.
Apoi: poti sa te indoiesti cat vrei, pe acest motor BMW/Mini avea si are o cutie automata cu convertor, 6 trepte, de la Aisin (Mini Cooper, Seria 1, etc). Aceeasi cutie au pus-o si pe Mini Cooper JCW, deci ma gandesc ca e "normala" destul pt ei.

Ce nu ma indoiesc este ca pe un mic SUV de 1600kg plus (sofer, pasageri, bagaje poate), chiar si de la BMW, o cutie cu doua ambreiaje cuplata cu un motor de cilindree mica si cu doar 220Nm (care trebuie sa care de la 1600kg in sus) este complet inferioara uneia cu convertor hidraulic cuplata la un motor cu un cuplu mult mai mare.
Faptul ca te-a zgaltait si a schimbat "sport" cu smucituri, nu inseamna ca obiectiv masina e mai sprintena. E doar o chestie subiectiva, care dupa cateva ore de hatza hatza iti trece. Mai nou chiar si BMW trece la modele sport la cutii automate "normale", vezi M5 sau Z4 G29


Iar despre diesel, nu cred ca dispare el chiar asa usor. Cei care conduc sute de mii de km pe an au nevoie de el si camioanele de mare tonaj la fel. In plus, fa un sondaj aici pe forum, sa vezi cati au diesel si cati si-ar lua un diesel.
Eu unul, daca as fi dupa un X1, as alege 18d in detrimentul lui 18i. Si clar, cutia automata cu convertor. Diferenta e de la cer la pamint.
4

Share this topic:


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users