BMWClub: Test injectoare - BMWClub

Jump to content

  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Test injectoare

#1 User is offline   kevinn14 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 476
  • Joined: 25-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 13 June 2018 - 22:22

Salut , vreau sa fac si eu la un 530xd 2008 testul acela la injectoare cu borcanase ( eprubete )
Imi spune si mie cineva va rog unde pot merge in Buc sa il fac ? Baietii la care ma duc de obicei au spus ca nu fac .
Multumesc
0

#2 User is online   calinus68 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1064
  • Joined: 17-July 16

Posted 13 June 2018 - 22:24

Cu ce te ajuta, mi se pare empirica proceduram atata timp cand o diagnoza bine facuta e cea mai sigura.
0

#3 User is offline   kevinn14 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 476
  • Joined: 25-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 13 June 2018 - 23:04

Am facut diagnoza si mi-a dat :

Cylinder 1 : 0.4
Cylinder 5: 2.1
Cylinder 3: 0.1
Cylinder 6: 0.4
Cylinder 2: -1.9
Cylinder 4: -1.0


Normal mi-a zis sa il schimb pe cyl 5 , cel cu 2.1 .... ca 2 si 4 l-ar corecta pe ala , dar ca sa fiu mai sigur sa fac testul asta intai .
Chestia e ca nu stiu unde sa ma duc ... sa cumpar direct sa il inlocuiesc pe 5 ?
0

#4 User is online   calinus68 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1064
  • Joined: 17-July 16

Posted 13 June 2018 - 23:31

Cumperi unul sh pe cilindrul 5, scapi de problema. Vezi dupa aceea valorile cum se echilibreaza.

This post has been edited by calinus68: 13 June 2018 - 23:32

0

#5 User is offline   kevinn14 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 476
  • Joined: 25-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 14 June 2018 - 00:43

Da , asa cred ca o sa fac ... cred ca o sa iau 2 sau 3 direct ca am hasit un pret bun cu garantie 90 zile .... si daca isi revine dupa ce schimb unu , le tin de rezerva
0

#6 User is offline   All 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 810
  • Joined: 29-June 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 14 June 2018 - 01:42

 calinus68, on 13 June 2018 - 22:24, said:

Cu ce te ajuta, mi se pare empirica proceduram atata timp cand o diagnoza bine facuta e cea mai sigura.


Daca ai corectii relativ mari pe mai multe injectoare, din diagnoza nu poti sa iti dai seama care fac probleme cel mai mult. Testul pentru retur e mult mai ok in cazul asta, ca sa nu cumperi/repari injectoare aiurea.
0

#7 User is offline   matose 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 240
  • Joined: 12-January 18

Posted 14 June 2018 - 01:56

Daca vrei neaparat testul ala te pot ajuta eu. Oricum sfatul meu ar fi sa schimbi sau sa reconditionezi injectorul 5
0

#8 User is offline   DJ Allexinno 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 512
  • Joined: 01-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti / Craiova

Posted 14 June 2018 - 14:32

 kevinn14, on 13 June 2018 - 23:04, said:

Am facut diagnoza si mi-a dat :

Cylinder 1 : 0.4
Cylinder 5: 2.1
Cylinder 3: 0.1
Cylinder 6: 0.4
Cylinder 2: -1.9
Cylinder 4: -1.0


Normal mi-a zis sa il schimb pe cyl 5 , cel cu 2.1 .... ca 2 si 4 l-ar corecta pe ala , dar ca sa fiu mai sigur sa fac testul asta intai .
Chestia e ca nu stiu unde sa ma duc ... sa cumpar direct sa il inlocuiesc pe 5 ?

Cu injectorul 5 am avut si eu problema. Am cumparat unul nou Bosch, 950 lei cu piesa veche la schimb. Sa nu uiti sa ii bagi seria in calculator dupa ce il schimbi, chiar ajuta la corectie. Sfatul meu este sa nu te complici cu injector sh... prea mare bataia de cap... nu esti sigur 100% ca e bun decat dupa ce-l montezi... daca nu e bun, monteaza altul si tot asa pana nimeresti unul bun.


Sent from my iPhone using Tapatalk
0

#9 User is offline   kevinn14 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 476
  • Joined: 25-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 14 June 2018 - 21:25

In seara asta am fost iar am facut testul la un baiat care lucreaza la Bmw si apoi face el in particular . La inceput erau toate valorile bune , injectorul 5 avea 0.6 - 0.7 , masina fiind rece ( l-am asteptat vreo 3 ore ) , dar apoi lasand-o sa mearga injectorul 5 creste din nou , ajunsese pe la 1.6-1.7
Chiar asta am vorbit in seara asta , sau iau unul nou Bosch , nu stiam ca e doar 950-1000 lei , tinand cont ca sh este 400-500 lei si e si loterie, o sa iau unul nou in speranta ca nu o vor lua razna celelalte apoi

Mai are rost sa fac testul cu eprubete ? Sau poate doar sa mut injectorul 5 pe altul sa vedem daca se muta eroarea ?

This post has been edited by kevinn14: 14 June 2018 - 21:26

0

#10 User is offline   DJ Allexinno 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 512
  • Joined: 01-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti / Craiova

Posted 14 June 2018 - 22:28

 kevinn14, on 14 June 2018 - 21:25, said:

In seara asta am fost iar am facut testul la un baiat care lucreaza la Bmw si apoi face el in particular . La inceput erau toate valorile bune , injectorul 5 avea 0.6 - 0.7 , masina fiind rece ( l-am asteptat vreo 3 ore ) , dar apoi lasand-o sa mearga injectorul 5 creste din nou , ajunsese pe la 1.6-1.7
Chiar asta am vorbit in seara asta , sau iau unul nou Bosch , nu stiam ca e doar 950-1000 lei , tinand cont ca sh este 400-500 lei si e si loterie, o sa iau unul nou in speranta ca nu o vor lua razna celelalte apoi

Mai are rost sa fac testul cu eprubete ? Sau poate doar sa mut injectorul 5 pe altul sa vedem daca se muta eroarea ?

Aia zic, daca era 2000+ injectorul, se merita sa incerci cu unul second. Ia Bosch cu piesa veche la schimb, intregistreaza-l in calculator dupa schimbare si aia e.



Sent from my iPhone using Tapatalk
0

#11 User is offline   WIN60 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2681
  • Joined: 26-March 16

Posted 14 June 2018 - 22:37

Masina e din 2008 si tu ai 6 injectoare...mai bine il reconditionai si aia era :), eu inclin mai mult spre o reconditionare cum trebuie decat unul SH. Nu ai facut nimic daca acum pui unul nou si peste 1-2 luni daca pica inca 1-2 injectoare le pui SH sau le reconditionezi, adica ori de cate ori iti pica (trebuie sa gandesti asa pentru ca pot sa pice altele oricand, are 10 ani masina) le pui noi cum ai inceput, ori SH/reconditionate. La un injector reconditionat ai garantie 6 luni/12 luni (depinde de firma), la un injector nou ai garantie 1-2 ani daca respecti niste reguli si anume sa-l montezi cum trebuie intr-un service autorizat si ca sa primesti garantie va trebuie sa schimbi toate 6 injectoarele+ conducte de motorina + curatare rezevor si etc..adica fix 0 garantie in caz ca ti se intampla ceva la el.

Bafta!
0

#12 User is offline   kevinn14 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 476
  • Joined: 25-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 14 June 2018 - 23:46

 WIN60, on 14 June 2018 - 22:37, said:

Masina e din 2008 si tu ai 6 injectoare...mai bine il reconditionai si aia era :), eu inclin mai mult spre o reconditionare cum trebuie decat unul SH. Nu ai facut nimic daca acum pui unul nou si peste 1-2 luni daca pica inca 1-2 injectoare le pui SH sau le reconditionezi, adica ori de cate ori iti pica (trebuie sa gandesti asa pentru ca pot sa pice altele oricand, are 10 ani masina) le pui noi cum ai inceput, ori SH/reconditionate. La un injector reconditionat ai garantie 6 luni/12 luni (depinde de firma), la un injector nou ai garantie 1-2 ani daca respecti niste reguli si anume sa-l montezi cum trebuie intr-un service autorizat si ca sa primesti garantie va trebuie sa schimbi toate 6 injectoarele+ conducte de motorina + curatare rezevor si etc..adica fix 0 garantie in caz ca ti se intampla ceva la el.

Bafta!


Pai si eu m-am gandit la reconditionare , dar astazi am sunat la service Bosch sa intreb de pret per bucata si dupa ce am dat tipul masinii + VIN ul mi-au spus ca la masina asta fiind piezzo nu se reconditioneaza , se schimba ....
Apoi am sunat la alt service Total Diesel si au spus ca se reconditioneaza si costa 660 lei bucata , unul nou Bosch de pe autokarma fiind 987 lei ... deci nu e mare dif de pret ...
Dar acum nu stiu ce sa mai cred , care e adevarul , se reconditioneaza sau nu ?
Astia de la Bosch cand le-am zis ca eu stiam ca se reconditioneaza , mi-au zis ca astea piezzo doar se regleaza pe stand ...
0

#13 User is offline   WIN60 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2681
  • Joined: 26-March 16

Posted 15 June 2018 - 06:54

Eu iti spun ca le-am reconditionat, nu se schimba nimic la ele intradevar, nu exista kit de reparatie, dar presupun ca se curata si se regleaza pe stand, cam asta implica reconditionarea, eu le-am reconditionat pe toate 4 si nu am mai avut probleme, aveam un tremurat la rece cu valori de 2-3, iar la cald erau 0-5;-0-8..la un X5 E70 2011 4.0xd am dus in acelasi loc un injector ca avea acelasi tremurat la rece cu valori de 4-5, si-a revenit masina.

Eu am dat 470 lei/bucata(reconditionare) cu factura si garantie 6 luni.

This post has been edited by WIN60: 15 June 2018 - 06:54

-2

#14 User is offline   Gabriel.V 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 617
  • Joined: 22-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 15 June 2018 - 09:06

Mai terminati cu reconditionatul la injectoarele astea, injectoarele piezo reconditionate sunt fix o mare loterie unde de obicei pierzi mai mult mai devreme decat mai tarziu.

@kevinn14 am mai scris pe un alt topic, injectoarele alea au fost acum cateva zile fix 180ron la autokarma, si le dadeai pe cele vechi la schimb si scapai de o grija daca tot demontai o gramada acolo ca sa le schimbi.
Momentan sunt 983ron, dar stai pe faza si cand scade pretul sari pe ele si uita de reconditionare.
0

#15 User is offline   DJ Allexinno 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 512
  • Joined: 01-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti / Craiova

Posted 15 June 2018 - 09:18

 Gabriel.V, on 15 June 2018 - 09:06, said:

Mai terminati cu reconditionatul la injectoarele astea, injectoarele piezo reconditionate sunt fix o mare loterie unde de obicei pierzi mai mult mai devreme decat mai tarziu.

@kevinn14 am mai scris pe un alt topic, injectoarele alea au fost acum cateva zile fix 180ron la autokarma, si le dadeai pe cele vechi la schimb si scapai de o grija daca tot demontai o gramada acolo ca sa le schimbi.
Momentan sunt 983ron, dar stai pe faza si cand scade pretul sari pe ele si uita de reconditionare.

Total de acord!

@kevinn14
Daca asta e codul injectorului 0986435359, vezi ca e 216 lei pe alt site de piese, cel ce incepe cu E. Grabeste-te!

Injector BMW Seria 5 (E60) 530 d, BOSCH 0986435359

216 Lei cu TVA
Producator: BOSCH
Cod producator: 0986435359
An fabricatie de la: 03.2007
Preparare combustibil: Rampa comuna (Common Rail)
Articol completare/Info suplimentar 2: Codat IMA, Cu inel etansare

This post has been edited by DJ Allexinno: 15 June 2018 - 09:21

0

#16 User is offline   WIN60 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2681
  • Joined: 26-March 16

Posted 15 June 2018 - 09:42

Daca nu ai reconditionat la masina personala sau la alta masina nu stiu de ce spui ca e loterie...e loterie pentru cine nu stie ce face, din moment ce am reconditionat injectoarele de 1 an jumatate, zici ca se rupea masina in doua cand o porneam, dupa reconditionare totul bine si frumos, la fel si la acel X5 E70...daca nu reconditionam la mine as fi tacut din gura sau as fi zis ca tine si anume ca reconditionarea e vrajeala.

This post has been edited by WIN60: 15 June 2018 - 09:43

-2

#17 User is offline   Gabriel.V 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 617
  • Joined: 22-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 15 June 2018 - 09:52

@WIN60, tu probabil uiti ca ai comentat si la celalalt post unde am spus foarte clar ca am reconditionat injectoare si pe urma am ales sa pun noi, dar asta e alta poveste.
Eu si alti prieteni am reconditionat diverse injectoare in diverse locuri si peste tot aceeasi poveste... merg o perioada bine si dupa ... sufletul.
Iar tu uiti o chestie, daca motorul merge bine si nu tremura nu inseamna ca injectoarele sunt in stare perfecta.
Daca nu crezi iti poveste mecanicul cum am dus injectoare reconditionate de nici un an la testare pe banc de testare si erau iesite din parametrii sau la limita si toate aruncau mai multa motorina decat in specificatii.
O sa iti repet iar: decat sa arunc banii pe reconditionat mai bine iau unele noi la pretul ala.
Si iti repet iar: la preturile alea promotionale prefer sa le iau noi !

Acum te rog sa ne argumentezi motivul pentru care as plati cel putin dublu pentru o reconditionare in loc sa il schimb cu unul nou care culmea costa si mai putin.
0

#18 User is offline   LYM 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2068
  • Joined: 30-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 15 June 2018 - 09:52

Cine imi poate spune si mie cum pot vedea corectiile pe injectoare la rece? In INPA nu ma lasa sa pornesc testul de injectoare pana cand temp motorului nu este peste 80*C.
0

#19 User is offline   WIN60 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2681
  • Joined: 26-March 16

Posted 15 June 2018 - 10:09

Ti-am explicat ca preturile alea sunt rare, daca chiar se cumpara injectoare piezzo bosch la 180 lei sau cat cat le-ai luat tu. Un injector nou piezzo bosch este undeva la 1000-1400 lei si atunci nu consider ca se merita, la 180 lei ti-am explicat ca se merita. Voi nu luati in seama garantie pentru ca nu stiti cum este sa dai 2000-4000 lei si dupa ce se strica piesa respectiva in garantie nu te baga nimeni in seama ca nu ai respectat niste proceduri, nu am patit eu asta, insa am clienti la service care patesc des problema asta, pe langa injectoare noi, mai pui vreo 2.000 lei pentru inlocuirea conductelor si curatarea rezervorului.

Clar ca exista si rebuturi cand vine vorba de reconditionare, ori din cauza masinii, ori din cauza reconditionarii, sa mai aflii un lucru, un injector reconditionat se strica nu doar din cauza ca e reconditionat prost, se strica si din cauza a ce este in instalatie de alimentare a masinii.

Nu vorbesc doar de tremurat si etc, vorbesc ca valorile au scazut de la 2-3-4 la 0.2 si la rece si la cald in urma reconditionarii.

Edit: pui ISTA, LYM.

This post has been edited by WIN60: 15 June 2018 - 10:12

-2

#20 User is offline   bl4ckj4ck 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 32
  • Joined: 03-December 16

Posted 15 June 2018 - 15:09

 WIN60, on 15 June 2018 - 10:09, said:

Ti-am explicat ca preturile alea sunt rare


Cum adica sunt preturi rare?
Te referi a fi promotii?
Sau?


Trimis de pe al meu SM-N920C folosind Tapatalk
0

Share this topic:


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro