Jump to content

Test injectoare


kevinn14

Recommended Posts

Am facut diagnoza si mi-a dat :

 

Cylinder 1 : 0.4

Cylinder 5: 2.1

Cylinder 3: 0.1

Cylinder 6: 0.4

Cylinder 2: -1.9

Cylinder 4: -1.0

 

 

Normal mi-a zis sa il schimb pe cyl 5 , cel cu 2.1 .... ca 2 si 4 l-ar corecta pe ala , dar ca sa fiu mai sigur sa fac testul asta intai .

Chestia e ca nu stiu unde sa ma duc ... sa cumpar direct sa il inlocuiesc pe 5 ?

Link to comment
Share on other sites

Cu ce te ajuta, mi se pare empirica proceduram atata timp cand o diagnoza bine facuta e cea mai sigura.

 

Daca ai corectii relativ mari pe mai multe injectoare, din diagnoza nu poti sa iti dai seama care fac probleme cel mai mult. Testul pentru retur e mult mai ok in cazul asta, ca sa nu cumperi/repari injectoare aiurea.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am facut diagnoza si mi-a dat :

 

Cylinder 1 : 0.4

Cylinder 5: 2.1

Cylinder 3: 0.1

Cylinder 6: 0.4

Cylinder 2: -1.9

Cylinder 4: -1.0

 

 

Normal mi-a zis sa il schimb pe cyl 5 , cel cu 2.1 .... ca 2 si 4 l-ar corecta pe ala , dar ca sa fiu mai sigur sa fac testul asta intai .

Chestia e ca nu stiu unde sa ma duc ... sa cumpar direct sa il inlocuiesc pe 5 ?

Cu injectorul 5 am avut si eu problema. Am cumparat unul nou Bosch, 950 lei cu piesa veche la schimb. Sa nu uiti sa ii bagi seria in calculator dupa ce il schimbi, chiar ajuta la corectie. Sfatul meu este sa nu te complici cu injector sh... prea mare bataia de cap... nu esti sigur 100% ca e bun decat dupa ce-l montezi... daca nu e bun, monteaza altul si tot asa pana nimeresti unul bun.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

In seara asta am fost iar am facut testul la un baiat care lucreaza la Bmw si apoi face el in particular . La inceput erau toate valorile bune , injectorul 5 avea 0.6 - 0.7 , masina fiind rece ( l-am asteptat vreo 3 ore ) , dar apoi lasand-o sa mearga injectorul 5 creste din nou , ajunsese pe la 1.6-1.7

Chiar asta am vorbit in seara asta , sau iau unul nou Bosch , nu stiam ca e doar 950-1000 lei , tinand cont ca sh este 400-500 lei si e si loterie, o sa iau unul nou in speranta ca nu o vor lua razna celelalte apoi

 

Mai are rost sa fac testul cu eprubete ? Sau poate doar sa mut injectorul 5 pe altul sa vedem daca se muta eroarea ?

Edited by kevinn14
Link to comment
Share on other sites

In seara asta am fost iar am facut testul la un baiat care lucreaza la Bmw si apoi face el in particular . La inceput erau toate valorile bune , injectorul 5 avea 0.6 - 0.7 , masina fiind rece ( l-am asteptat vreo 3 ore ) , dar apoi lasand-o sa mearga injectorul 5 creste din nou , ajunsese pe la 1.6-1.7

Chiar asta am vorbit in seara asta , sau iau unul nou Bosch , nu stiam ca e doar 950-1000 lei , tinand cont ca sh este 400-500 lei si e si loterie, o sa iau unul nou in speranta ca nu o vor lua razna celelalte apoi

 

Mai are rost sa fac testul cu eprubete ? Sau poate doar sa mut injectorul 5 pe altul sa vedem daca se muta eroarea ?

Aia zic, daca era 2000+ injectorul, se merita sa incerci cu unul second. Ia Bosch cu piesa veche la schimb, intregistreaza-l in calculator dupa schimbare si aia e.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Masina e din 2008 si tu ai 6 injectoare...mai bine il reconditionai si aia era :), eu inclin mai mult spre o reconditionare cum trebuie decat unul SH. Nu ai facut nimic daca acum pui unul nou si peste 1-2 luni daca pica inca 1-2 injectoare le pui SH sau le reconditionezi, adica ori de cate ori iti pica (trebuie sa gandesti asa pentru ca pot sa pice altele oricand, are 10 ani masina) le pui noi cum ai inceput, ori SH/reconditionate. La un injector reconditionat ai garantie 6 luni/12 luni (depinde de firma), la un injector nou ai garantie 1-2 ani daca respecti niste reguli si anume sa-l montezi cum trebuie intr-un service autorizat si ca sa primesti garantie va trebuie sa schimbi toate 6 injectoarele+ conducte de motorina + curatare rezevor si etc..adica fix 0 garantie in caz ca ti se intampla ceva la el.

 

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Masina e din 2008 si tu ai 6 injectoare...mai bine il reconditionai si aia era :), eu inclin mai mult spre o reconditionare cum trebuie decat unul SH. Nu ai facut nimic daca acum pui unul nou si peste 1-2 luni daca pica inca 1-2 injectoare le pui SH sau le reconditionezi, adica ori de cate ori iti pica (trebuie sa gandesti asa pentru ca pot sa pice altele oricand, are 10 ani masina) le pui noi cum ai inceput, ori SH/reconditionate. La un injector reconditionat ai garantie 6 luni/12 luni (depinde de firma), la un injector nou ai garantie 1-2 ani daca respecti niste reguli si anume sa-l montezi cum trebuie intr-un service autorizat si ca sa primesti garantie va trebuie sa schimbi toate 6 injectoarele+ conducte de motorina + curatare rezevor si etc..adica fix 0 garantie in caz ca ti se intampla ceva la el.

 

Bafta!

 

Pai si eu m-am gandit la reconditionare , dar astazi am sunat la service Bosch sa intreb de pret per bucata si dupa ce am dat tipul masinii + VIN ul mi-au spus ca la masina asta fiind piezzo nu se reconditioneaza , se schimba ....

Apoi am sunat la alt service Total Diesel si au spus ca se reconditioneaza si costa 660 lei bucata , unul nou Bosch de pe autokarma fiind 987 lei ... deci nu e mare dif de pret ...

Dar acum nu stiu ce sa mai cred , care e adevarul , se reconditioneaza sau nu ?

Astia de la Bosch cand le-am zis ca eu stiam ca se reconditioneaza , mi-au zis ca astea piezzo doar se regleaza pe stand ...

Link to comment
Share on other sites

Eu iti spun ca le-am reconditionat, nu se schimba nimic la ele intradevar, nu exista kit de reparatie, dar presupun ca se curata si se regleaza pe stand, cam asta implica reconditionarea, eu le-am reconditionat pe toate 4 si nu am mai avut probleme, aveam un tremurat la rece cu valori de 2-3, iar la cald erau 0-5;-0-8..la un X5 E70 2011 4.0xd am dus in acelasi loc un injector ca avea acelasi tremurat la rece cu valori de 4-5, si-a revenit masina.

 

Eu am dat 470 lei/bucata(reconditionare) cu factura si garantie 6 luni.

Edited by WIN60
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Mai terminati cu reconditionatul la injectoarele astea, injectoarele piezo reconditionate sunt fix o mare loterie unde de obicei pierzi mai mult mai devreme decat mai tarziu.

 

@kevinn14 am mai scris pe un alt topic, injectoarele alea au fost acum cateva zile fix 180ron la autokarma, si le dadeai pe cele vechi la schimb si scapai de o grija daca tot demontai o gramada acolo ca sa le schimbi.

Momentan sunt 983ron, dar stai pe faza si cand scade pretul sari pe ele si uita de reconditionare.

Link to comment
Share on other sites

Mai terminati cu reconditionatul la injectoarele astea, injectoarele piezo reconditionate sunt fix o mare loterie unde de obicei pierzi mai mult mai devreme decat mai tarziu.

 

@kevinn14 am mai scris pe un alt topic, injectoarele alea au fost acum cateva zile fix 180ron la autokarma, si le dadeai pe cele vechi la schimb si scapai de o grija daca tot demontai o gramada acolo ca sa le schimbi.

Momentan sunt 983ron, dar stai pe faza si cand scade pretul sari pe ele si uita de reconditionare.

Total de acord!

 

@kevinn14

Daca asta e codul injectorului 0986435359, vezi ca e 216 lei pe alt site de piese, cel ce incepe cu E. Grabeste-te!

 

Injector BMW Seria 5 (E60) 530 d, BOSCH 0986435359

 

216 Lei cu TVA

Producator: BOSCH

Cod producator: 0986435359

An fabricatie de la: 03.2007

Preparare combustibil: Rampa comuna (Common Rail)

Articol completare/Info suplimentar 2: Codat IMA, Cu inel etansare

Edited by DJ Allexinno
Link to comment
Share on other sites

Daca nu ai reconditionat la masina personala sau la alta masina nu stiu de ce spui ca e loterie...e loterie pentru cine nu stie ce face, din moment ce am reconditionat injectoarele de 1 an jumatate, zici ca se rupea masina in doua cand o porneam, dupa reconditionare totul bine si frumos, la fel si la acel X5 E70...daca nu reconditionam la mine as fi tacut din gura sau as fi zis ca tine si anume ca reconditionarea e vrajeala. Edited by WIN60
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

@WIN60, tu probabil uiti ca ai comentat si la celalalt post unde am spus foarte clar ca am reconditionat injectoare si pe urma am ales sa pun noi, dar asta e alta poveste.

Eu si alti prieteni am reconditionat diverse injectoare in diverse locuri si peste tot aceeasi poveste... merg o perioada bine si dupa ... sufletul.

Iar tu uiti o chestie, daca motorul merge bine si nu tremura nu inseamna ca injectoarele sunt in stare perfecta.

Daca nu crezi iti poveste mecanicul cum am dus injectoare reconditionate de nici un an la testare pe banc de testare si erau iesite din parametrii sau la limita si toate aruncau mai multa motorina decat in specificatii.

O sa iti repet iar: decat sa arunc banii pe reconditionat mai bine iau unele noi la pretul ala.

Si iti repet iar: la preturile alea promotionale prefer sa le iau noi !

 

Acum te rog sa ne argumentezi motivul pentru care as plati cel putin dublu pentru o reconditionare in loc sa il schimb cu unul nou care culmea costa si mai putin.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ti-am explicat ca preturile alea sunt rare, daca chiar se cumpara injectoare piezzo bosch la 180 lei sau cat cat le-ai luat tu. Un injector nou piezzo bosch este undeva la 1000-1400 lei si atunci nu consider ca se merita, la 180 lei ti-am explicat ca se merita. Voi nu luati in seama garantie pentru ca nu stiti cum este sa dai 2000-4000 lei si dupa ce se strica piesa respectiva in garantie nu te baga nimeni in seama ca nu ai respectat niste proceduri, nu am patit eu asta, insa am clienti la service care patesc des problema asta, pe langa injectoare noi, mai pui vreo 2.000 lei pentru inlocuirea conductelor si curatarea rezervorului.

 

Clar ca exista si rebuturi cand vine vorba de reconditionare, ori din cauza masinii, ori din cauza reconditionarii, sa mai aflii un lucru, un injector reconditionat se strica nu doar din cauza ca e reconditionat prost, se strica si din cauza a ce este in instalatie de alimentare a masinii.

 

Nu vorbesc doar de tremurat si etc, vorbesc ca valorile au scazut de la 2-3-4 la 0.2 si la rece si la cald in urma reconditionarii.

 

Edit: pui ISTA, LYM.

Edited by WIN60
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ti-am explicat ca preturile alea sunt rare, daca chiar se cumpara injectoare piezzo bosch la 180 lei sau cat cat le-ai luat tu. Un injector nou piezzo bosch este undeva la 1000-1400 lei si atunci nu consider ca se merita, la 180 lei ti-am explicat ca se merita. Voi nu luati in seama garantie pentru ca nu stiti cum este sa dai 2000-4000 lei si dupa ce se strica piesa respectiva in garantie nu te baga nimeni in seama ca nu ai respectat niste proceduri, nu am patit eu asta, insa am clienti la service care patesc des problema asta, pe langa injectoare noi, mai pui vreo 2.000 lei pentru inlocuirea conductelor si curatarea rezervorului.

 

Clar ca exista si rebuturi cand vine vorba de reconditionare, ori din cauza masinii, ori din cauza reconditionarii, sa mai aflii un lucru, un injector reconditionat se strica nu doar din cauza ca e reconditionat prost, se strica si din cauza a ce este in instalatie de alimentare a masinii.

 

Nu vorbesc doar de tremurat si etc, vorbesc ca valorile au scazut de la 2-3-4 la 0.2 si la rece si la cald in urma reconditionarii.

 

Edit: pui ISTA, LYM.

 

Din 2009 de cand sunt membru aici, nu cred ca am gasit 5 persoane total multumite de reconditionare. Este doar un compromis! Eu am preferat injector nou iar daca mai cade vreo unul, tot nou pun. Nu ma apuc sa le fac pe toate doar asa "poate-poate". Exista o vorba "if it ain't broke, don't fix it".

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Total de acord!

 

@kevinn14

Daca asta e codul injectorului 0986435359, vezi ca e 216 lei pe alt site de piese, cel ce incepe cu E. Grabeste-te!

 

Injector BMW Seria 5 (E60) 530 d, BOSCH 0986435359

 

 

 

216 Lei cu TVA

Producator: BOSCH

Cod producator: 0986435359

An fabricatie de la: 03.2007

Preparare combustibil: Rampa comuna (Common Rail)

Articol completare/Info suplimentar 2: Codat IMA, Cu inel etansare

 

 

Am comandat deja injector nou , dar il pot da inapoi nu e problema , cum fac sa gasesc si eu injectorul pe epiesa ? Please help ... la pretul ala iau direct 6 ... trebuie sa pun codul ala ce mi l-ai dat ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.