Jump to content

Test injectoare


kevinn14

Recommended Posts

Salut

Am facut smooth test de la rece la cald.

La rece sunt ok, pana in +/- 0.4 toate.

Pe la 50 si ceva de grade inj 3(in poza, dar la finalul testului imi arata ca ar fi cil 4) se duce in +1.1. Daca opresc masina(in intervalul asta de temp 50-60) si o pornesc imediat are 1-2s un mic tremurat apoi isi revine. Cand se incalzeste motorul(80+), inj isi revine si nu urca mai mult de 0.5.

In mers sta sub 0.3-0.4.

Link to comment
Share on other sites

Salut

Am facut smooth test de la rece la cald.

La rece sunt ok, pana in +/- 0.4 toate.

Pe la 50 si ceva de grade inj 3(in poza, dar la finalul testului imi arata ca ar fi cil 4) se duce in +1.1. Daca opresc masina(in intervalul asta de temp 50-60) si o pornesc imediat are 1-2s un mic tremurat apoi isi revine. Cand se incalzeste motorul(80+), inj isi revine si nu urca mai mult de 0.5.

In mers sta sub 0.3-0.4.

N-are nimic.

Las-o asa.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

N-are nimic.

Las-o asa.

 

L-as lasa asa, dar se pare ca nu ma lasa el pe mine. A inceput sa creasca valoare pe cyl 3 chiar si la cald. Se duce in 1.1 - 1.2 si, parca, se simte un mic tremurat (balbait) la relanti (cand valoarea e la 1.1). Daca merg putin cu ea isi revine si nu urca mai mult de 0.6 (cu AC pornit).

Oare daca ii schimb saiba de foc ar putea sa schimbe cu ceva situatia?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut

Revin cu problema: a inceput sa se agraveze. Astazi am pus obd-ul, la pornire cu temp aprox 30 de grade, inj 4 s-a dus in +3.6 masina tremura destul de tare si ,dupa 2-3 s, s-a dus in +1.4. In mers sta in jurul valorii de 0(cu + sau -), iar dupa ce se incalzeste nu mai trepideaza la alte porniri(la idle-inj sta la max +0.6)

Credeti ca e cazul sa-l dau jos si sa-l probez pe banc?

Link to comment
Share on other sites

Un mecanic zicea sa nu fie vreun tachet care nu inchide bine, dar mi-e greu sa cred ca la 90k km pica supape/tacheti la bmw.

Faza e ca face numai laa rece si pret de 2-3s apoi isi revine.

As putea elimina varianta cu supapa prin inversarea inj 4 cu 3(sau 1-parca e 1-4 si 2-3 modul de lucru),daca se muta compensarea atunci e inj.

Si daca e inj, la 90k km e 'devreme'.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salutare,

 

Ma poate ajuta cineva cu rolul inregistrarii injectoarelor la diesel? mai exact rolul codului de corectie.

 

Problema: Am schimbat injectoarele la un M47 cu alte injectoare compatibile, nu acelasi cod dar sunt tot euro3 iar pe site-uri apar compatibile si nu porneste, erori nu apar.

 

Am incercat sa scriu injectoarele cu un tester Launch dar nu ramaneau salvate… iar cu inpa am o eroare pe aplicatie si nu am reusit.

 

Intrebare: stie cineva sigur daca trebuia sa porneasca si fara scrierea corectiilor? injectoarele sunt demontate de ~3ani, posibil sa fie blocate?

 

Atasez poze cu amble modele de injectoare.

 

Multumesc.

 

 

 

Update: Injectoarele erau blocate, functioneaza si fara codare.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Salut

La un B47 am schimbat un injector cu acelasi cod.

Dupa schimbare nu l-am codat pe cel 'nou' si am mers cateva zile cu el asa, valori f bune pana in 0.3. Astazi am zis sa-l codez si 'surpriza': valoarea de corectie a crescut f mult, se duce in +1.3- +1.6(cu AC pornit).

Mai trebuia sa fac ceva in afara de a scrie acel cod de pe el(codul este ok, acceptat de DME)? Gen sa-i dau un 'Reset injectors correction values'?

Am citit undeva ca la EU6 nu se codeaza injectoarele(asta dupa ce l-am codat pe al meu), e adevarat?

Daca era injectorul 'nou' defect ar fi trebuit sa faca din start probleme, ma gandesc.

Astept pareri.

Edited by Sorin_87
Link to comment
Share on other sites

Salut

La un B47 am schimbat un injector cu acelasi cod.

Dupa schimbare nu l-am codat pe cel 'nou' si am mers cateva zile cu el asa, valori f bune pana in 0.3. Astazi am zis sa-l codez si 'surpriza': valoarea de corectie a crescut f mult, se duce in +1.3- +1.6(cu AC pornit).

Mai trebuia sa fac ceva in afara de a scrie acel cod de pe el(codul este ok, acceptat de DME)? Gen sa-i dau un 'Reset injectors correction values'?

Am citit undeva ca la EU6 nu se codeaza injectoarele(asta dupa ce l-am codat pe al meu), e adevarat?

Daca era injectorul 'nou' defect ar fi trebuit sa faca din start probleme, ma gandesc.

Astept pareri.

Vin tot eu cu rezolvarea.

Pentru cei care schimba un injector si intampina probleme dupa scrierea codului procedura e urmatoarea:

1. Se scrie noul cod

2. Se executa Reset correction for injectors value

3. Este recomandat ca dupa executarea pasilor 1 si 2 sa mergeti cu masina in probe ca sa invete DDE noile valori. Eu am mers in toatr treptele si pana la 4000rpm(in 3 si 4).

Am atasat 2 poze cu valorile 'before' si 'after'.

P.s in a doua poza ordinea inj este 1-3-4-2.

post-99798-0-84869700-1619377026_thumb.jpg

post-99798-0-21305300-1619377041_thumb.png

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salut

La un B47 am schimbat un injector cu acelasi cod.

(...)

Am citit undeva ca la EU6 nu se codeaza injectoarele(asta dupa ce l-am codat pe al meu), e adevarat?

 

Daca era injectorul 'nou' defect ar fi trebuit sa faca din start probleme, ma gandesc.

Astept pareri.

Ce sa codezi daca are acelasi cod?

Nu ai ce coda.

Si nu, injectorul nou (daca are alt cod trebuie inregistrat) trebuie codat.

 

(Intrebarea ar fi, pentru aia mai priceputi in injectoare, pot fi scoase pe piata injectoare cu acelasi cod?)

Eu stiu ca, codul injectorului spune DDE-ului cum sa il foloseasca cat mai eficient si in tolerantele stocate prin cod.

 

Sau, sa fie Sorin87 atat de norocos cumparand un injector cu acelasi cod?

 

Sau Sorine tu ai dat injectorul de Euro 6 la "rectificat" si l-ai facut "nou".

Am zis mai sus (parca) ca stiu cat se poate de sigur ca mare sfaraiala nu iese cu rectificarea injectorelor piezo!

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Eu am luat un injector de pe alta masina si cu alt cod(acel cod de 7 caractere). Logic daca era reconditionat nu mai trebuia scris, desi am inteles de la cineva care reconditioneaza injectoare ca se genereaza un nou cod care trebuie scris.

In fine, ideea este sa se dea acea comanda de Reset correction values ca sa functioneze in parametriu.

Link to comment
Share on other sites

Eu am luat un injectoare de pe alta masina si cu alt cod(acel cod de 7 caractere). Logic daca era reconditionat nu mai trebuia scris, desi am inteles de la cineva care reconditioneaza injectoare ca se genereaza un nou cod care trebuie scris.

In fine, ideea este sa se dea acea comanda de Reset correction values ca sa functioneze in parametriu.

 

Am aflat si eu ca injectoarelor pe Euro 6 benzina nu mmai trebuie codate; dar mi se pare, numai daca sunt luate de la dealer... sau sunt bosch.. sunt ceva limitari/conditii.

 

Dar citeste ce scrie aici si intelege ce este explicat:

https://dieseleasy.com/en/injector-coding/

Doar despre importanta codarii.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Salut baieti.

 

Sunt ok valorile astea pe injectoare?.Am atasat 3 screenshoturi - 0 min - 6 min - 18 min de functionare motor. Temp exterioara 11 grade. Am plecat cu antigelul de la 12.5 grade pe senzor.

 

Dupa 18 min de rulare motor la relanti. Temp antigel 60 de grade.

 

Masina vibreaza destul de rau la relanti. Am schimbat suporti motor si cutie. Vibratia a ramas. Turometrul oscileaza si el odata cu vibratia.

 

Ce parere aveti? ce ar trebui sa mai verific?

 

Merci.

post-5752-0-44269800-1636980216_thumb.jpg

post-5752-0-83011600-1636980225_thumb.jpg

post-5752-0-47630100-1636980265_thumb.jpg

Edited by leoberti
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.